واکنش دستیار رئیسی به درگیری در درمانگاه قم/ توضیح قالیباف درباره سرنوشت بودجه ۱۴۰۳

  4021220087 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش دستیار رئیسی به درگیری در درمانگاه قم/ توضیح قالیباف درباره سرنوشت بودجه ۱۴۰۳

واکنش دستیار رئیسی به درگیری در درمانگاه قم

به گزارش خبرنگار ایلنا، سکینه‌سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره ویدئوی منتشر شده از درمانگاهی در قم، گفت: اولا فیلم کامل نیامده بود و من هم قسمت ناقص را دیدم، ولی باید یک کلیتی را بگویم و متاسفم از این دوقطبی ‌که ایجاد شده است و این بسیار بد است که ما مردم خشونت کلامی با یکدیگر داریم و این نوع مواجهات خیلی نازیبایی است که صورت می‌گیرد .

وی افزود: فیلم کامل نیست و صحبت‌های آقای روحانی نیامده است. من پیگیری نکردم چون دیشب این فیلم را دیدم و حتما پیگیری می‌کنم . من با کلیت کار دارم که از این دست کلیپ‌ها دائم بیرون می‌آید.

دستیار رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته است مجلس جریمه نقدی را جایگزین گشت ارشاد کرده است تا این تصاویر بیرون نیاید، عنوان کرد: هنوز قانون نشده است و روی همان قانون هم خیلی‌ حرف وجود دارد. اما کلیت بسیار بد است که دو طرف با هم با خشونت حرف می‌زدند. بر منطق و مبنا می‌خواهیم با یکدیگر حرف بزنیم،  بر مبنای عقلانی، شرعی، اخلاقی و حقوقی باید طرفین را ببینیم و نباید به یک طرف غش کنیم، طرفین با یکدیگر مواجه نازیبایی داشتند. حتما شرایط آن مادر را ما خانم‌ها بیشتر درک می‌کنیم و یک مقداری شاید مواجهه و پرخاشگری ایشان توجیه داشته باشد.

وی افزود: اما اینکه چه شده است، آن روحانی طلبه که می‌خواهد امر به معروف و نهی از منکر کند چرا مثلا عکس و فیلم می‌گیرد و چه طور مواجهه‌ای داشته است که آن مرجعیت خودش را از دست داده است و پرخاشگری دارد این‌ها نیاز به آسیب شناسی دارد. قطعا من به مواجهه دو طرف نقد دارم و تلاش دارم گفت‌وگو ها را به سمت آرامش و منطق ببرم. باید بنشینیم و با یکدیگر حرف بزنیم بالاخره مردمی هستیم که نه یک روزه باحجاب شدیم و نه یک روزه بی‌حجاب شدیم و این را باید بپذیریم و مردمی هستیم که حرف مشترک داریم. موضع من رد این مواجهات است و خود مقام معظم رهبری دارند مکررا می‌گویند و به نمایندگان تاکید کردند تولید خشونت نکنیم. امر به معروف و نهی از منکر ابعادختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد. به نظر می‌رسد برای شیوه مواجهه باید بیشتر فکر کنیم.

در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده است

به گزارش میزان حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان قم در رابطه با ویدیو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگیری بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه اظهار کرد: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب بیان کرد: در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد.

وی افزود: شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدود کننده‌ای انجام نشده است.

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از جریمه بی‌حجابی در لایحه جدید حجاب

فرهیختگان نوشت: «یکی از طراحان این لایحه در مورد جزئیات اعمال مجازات بی‌حجابی در این لایحه، گفت: «بی‌حجابی (کشف حجاب) برای بار اول، سه میلیون جریمه دارد. بدپوششی هم که در ماده 49 تعریف شده، آنجا هم سه میلیون جریمه دارد و تعریف آن‌هم در قانون آمده است. مثلا اگر ساق پا دیده شود، گردن دیده شود و... این موارد را شامل می‌شود. مبلغ جریمه هم ابتدا از حساب فرد برداشت می‌شود، بعدا فرد می‌تواند بگوید به اندازه کافی پول نداشتم و نباید برداشت می‌شد، بنابراین پول مجدد به حساب فرد باز‌می‌گردد.»

اگرچه هنوز تغییر اعمال‌شده در لایحه عفاف و حجاب به تصویب شورای نگهبان نرسیده، اما یکی از موضوعاتی که در اصلاحات اعمال‌شده در طرح مورد توجه قرار دارد، امکان برداشت از حساب فرد است؛ امری که مشخصا نقض حقوق شهروندی افراد است و بیش از آنکه بازدارنده باشد، منجر به افزایش نارضایتی عمومی خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که امکان اعتراض فرد و شکایت او نیز بعد از برداشت پول از حساب فرد امکان‌پذیر است. در‌واقع فرد بعد از اینکه پول از حساب او برداشت شد، می‌تواند برای اعتراض نسبت به این موضوع اقدام کند که آن هم نه از طریق مراجع قضایی که از جانب مراجع شبه‌پلیسی صورت می‌گیرد.

درحقیقت فرد برای بازگشت پول به حساب خود باید مدتی درگیر شود و با توجه به بروکراسی‌های اداری، این موضوع احتمالا دشواری‌های زیادی برای او به همراه خواهد داشت. در سمت دیگر جامعه هنوز عمل به وعده‌ها در موضوعات اقتصادی را درک نکرده است.

از طرفی گرانی‌ها و بالارفتن نرخ کالاهای اساسی شرایط اقتصادی را برای مردم و طبقات مختلف اقتصادی دشوار کرده است، در چنین شرایطی اعمال قوانینی که بدون اجازه فرد از حساب او برداشت شود، تنها شکاف و نارضایتی ایجاد شده را تشدید می‌کند.

این امر یکی از اصول اساسی است که می‌بایست در تصویب یک قانون یا طرح، مولفه‌هایی را مورد توجه قرار داد. یکی از آنها اقناع جامعه نسبت به قانون، ایجاد آگاهی نسبت به ابعاد آن و در‌نظرگرفتن نگاه مردم و افکار عمومی نسبت به طرح مطرح شده است. موضوعی که به‌نظر می‌رسد در تصویب لایحه عفاف و حجاب به هیچ یک از این موارد توجه نشده است.»

***

گمانه‌زنی درباره رئیس مجلس آینده

خراسان نوشت: « امروز و برای 7 خرداد 1403 تردیدها بسیار بیشتر شده است و چندین کاندیدای محتمل و تا حدی قوی برای کرسی ریاست به چشم می خورد . علاوه بر قالیباف از گزینه های دیگری همچون آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری، منوچهر متکی وزیر امورخارجه دولت احمدی نژاد ، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان و وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد ، علی نیکزاد نماینده اردبیل و وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد ، سید محمود نبویان از اعضای قدیمی جبهه پایداری و نفر اول منتخبین این دوره تهران ، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و نایب رئیس فعلی مجلس و حتی حمید رسایی پرحاشیه به عنوان گزینه های ریاست یاد می شود...

همه چیز در مجلس سیاسی نیست و سناریویی   می تواند اجماع نمایندگان ترک زبان یا نمایندگان غرب نشین و حتی گروه های شغلی مثل فرهنگیان باشد به این معنی که این اجماع به سمتی برود که افرادی همچون حاجی بابایی یا نیکزاد بتوانند شانسی برای رئیس شدن پیدا کنند ...

سناریوی دوم که می توان از آن به عنوان محتمل ترین گزینه هم یاد کرد ،  به دنبال ریاست افراد میانه رو و معتدل نسبت به دسته اول در مجلس است تا ویترین پارلمان در ایران با توجه به خطرات منطقه ای و احتمالات برای تغییر رئیس جمهور در آمریکا و چالش سال دهم برجام ، از تعادل خارج نشود . چنین تفکری به دنبال ریاست قالیباف یا حداکثر منوچهر متکی است...

اما شاید  بخش های تندرو مجلس آینده با همکاری اعضای جبهه پایداری که توان لابی گری و رسانه ای بالایی هم دارند بر سر یک گزینه اجماع کرده و قالیباف را پس از 4 سال بالانشینی به همکف انتقال دهند . برای این گروه گزینه هایی همچون ذوالنوری ، آقاتهرانی ، نبویان و رسایی گزینه مطلوب هستند . به نظر می رسد در این میان ذوالنوری و آقاتهرانی شانس بیشتری داشته باشند هر چند  می تواند چالش ها و تنش های هفته های اخیر را به مجلس سرایت داده و حتی صحنه هایی بدتر از یک شنبه سیاه مجلس نهم بیافریند .»

***

توضیح قالیباف درباره سرنوشت بودجه 1403

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی، گفت: امروز ۲۰ اسفند ماه است، اما هنوز لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را نداریم.

وی توضیح داد: از آنجایی که بررسی لایحه بودجه کل کشور دو مرحله‌ای شده است، مرحله اول آن بررسی و ایراداتش هم برطرف شده و الان در شورای نگهبان است، اما هنوز تبدیل به قانون نشده است. با این شرایط فکر نمی‌کنم که تا پایان امسال لایحه بودجه سال آینده تبدیل به قانون شود.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: از سوی دیگر تا بخش اول لایحه بودجه تبدیل به قانون نشود، بخش دوم لایحه از طرف دولت به مجلس نمی‌آید و چنانچه در زمان تعیین شده، لایحه بودجه تبدیل به قانون نشود، دولت نمی‌تواند از ابتدای سال جدید بدون قانون بودجه باشد و اجازه ندارد هیچ دخل و تصرفی در اموال و اعتبارات کشور انجام دهد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نمی‌تواند در زمینه بودجه طرح بدهد و لازم است که دولت حتماً در این زمینه لایحه ارائه دهد، اظهار کرد: سوال ما آن است که در این شرایط آیا قرار است دولت لایحه چند دوازدهم ارائه دهد یا خیر.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: بر اساس اصلاحیه ماده ۱۸۲ قانون آئین نامه داخلی مجلس، رسیدگی به بودجه به صورت دو مرحله‌ای انجام می‌شود و در بخش اول احکام یا فروضات درآمد و هزینه بررسی و تصویب می‌شود که الان در مراحل نهایی است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم دولت باید جداول را به مجلس ارائه دهد و مجلس نیز ۴۰ روز فرصت دارد تا این جداول را بررسی کند. بنابراین بررسی بخش دوم لایحه در فرصت باقی مانده تا پایان سال امکان‌پذیر نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز گذشته این موضوع در جلسه با رئیس جمهور مطرح شد که لایحه دو دوازدهم داده شود، اما اگر تا پایان هفته هم شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه را تأیید کند، دیگر فرصت برای این موضوع نداریم.

قالیباف گفت: از آنجایی که بخش اول لایحه بودجه قطعی شده و ابلاغ می‌شود و مشخص است که افزایش حقوق‌ها چقدر است و مالیات بر ارزش افزوده باید از ابتدای فروردین اجرا شود، بنا شد که امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرحی را تنظیم کنند تا اجازه پرداخت به دولت داده شود.

وی بیان کرد: با این کار به دولت اجازه می‌دهیم که از اول فروردین موضوع مربوط به افزایش حقوق‌ها را که در احکام تصویب شده و شورای نگهبان هم آن را تأیید کرده است، اجرا کند و از سوی دیگر در این فرصت می‌توانیم جداول را هم تصویب کنیم. امروز یا فردا این طرح اعلام وصول می‌شود و روز سه‌شنبه در صحن مجلس آن را بررسی می‌کنیم.

***

موافقت مجلس با کلیات لایحه کاهش ساعات کار اداری به ۴۰ ساعت و افزایش تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رسیدگی به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستورکار نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

بر اساس این لایحه ساعت کار کارکنان در هفته به 40 ساعت کاهش و تعطیلات پایان هفته به دو روز افزایش می‌یابد.

نمایندگان در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان و بررسی‌های لازم، با کلیات این لایحه موافقت کردند.

***

آمار رئیسی از کاهش بیکاری و ساخت مسکن

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جشن ملی توانمندسازی 100 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر اهمیت اشتغال، گفت: دولت مسئلۀ اشتغال را در دستورکار قرار داده است و احیای واحدهای تولیدی را دنبال می‌کنیم. 7000 کارگاه و کارخانه تاکنون به تولید بازگشته است و این اهمیت بالایی دارد.

وی عنوان کرد: این‌که 100 هزار مددجو در این کمیته به توانمندی رسیدند، بسیار ارزشمند است. مهم این است که کمیته امداد کمک کند تا مددجویان بتوانند بر پای خود بایستند و خودکفا شوند. امروزه در کشور شاهد هستیم که آمار بیکاری کاهشی شده است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار ساخت مسکن در کشور، اظهار داشت: این مسئله از دغدغه‌های خانواده‌هاست؛ باید سالی یک میلیون مسکن ساخته شود. به بخشی زمین واگذار می‌شود تا خودشان بسازند، برای بخشی مسکن ساخته می‌شود و به برخی نیز تسهیلات داده می‌شود؛ مجموعۀ این اقدامات در حالی است که امروز شاهدیم بیش از 2 میلیون مسکن در کشور در حال ساخت است و یا آماده شده است و تحویل می‌شود.

***

روایت مشرق از جزئیات پرونده فرزندان معاون اول قوه قضائیه

مشرق نوشت: «بر اساس کیفرخواست ارائه شده در دادگاه، در این پرونده متهمان مجموعه‌ای را برای اعمال نفوذ بر پرونده‌های قضایی از جمله پرونده‌های کلان اقتصادی تشکیل داده‌اند و با سوء‌استفاده از افراد صاحب منصب، وجوهی دریافت می‌کردند.

همچنین شواهد موجود در پرونده نشان می‌دهد که حلقه اصلی این مجموعه فرزندان ذکور معاون اول دستگاه قضایی بوده که با همکاری فردی با نام اختصاری «ح-ی» و نیز افراد دیگری مانند امین اموال نامشروع، حسابدار، صراف پوششی و… تحت هدایت و مدیریت این ۳ نفر در این مجموعه به انجام افعال مجرمانه پرداخته‌اند.

این مجموعه با تشکیل یک دفتر غیرقانونی در شمال شهر تهران، وجوهی را به منظور جلب رای موردنظر متهمان در دادگاه، دریافت می‌کردند، این افراد با اعمال نفوذهای محدود تلاش داشتند تا با ترفندهایی خاص چون کارچاق‌کنی در روند صدور احکام قضایی اخلال ایجاد کنند. در واقع این افراد با ایجاد یک شبکه فساد، پرونده‌های کلان اقتصادی را از طریق عوامل جذب‌شده شناسایی و با ارتباط‌گیری با طرفینِ پرونده به آن‌ها وعدۀ گرفتن رای مدنظر به صورت تضمینی در قبال وجوه کلان را می‌دادند که مبالغ درخواست‌شده به صورت ارز، سکه، خودرو و… و از طریق معرفی چند حساب از متهمان دریافت شده است...

مجموعۀ شکل گرفته، تنها در پروندۀ رستمی‌صفا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان مال نامشروع کسب نموده و وجوه دریافتی در فرآیند پول‌شویی، تبدیل به املاک، خودروهای لوکس، ویلا، سکه طلا و دلار شده است.

در حال حاضریک ویلای اعیانی در منطقه پلور و نیز شمال کشور، چندین دستگاه خودروی خاص چون مازراتی، بنز و لکسوس در پرونده وجود داشته که اسناد آن طی چند مرحله در میان اعضای باند دست به دست شده و فرزندان این مقام قضایی وکالت فروش درمورد آن‌ها از صاحبان سند گرفته‌اند، در این پرونده سوء‌استفاده فرزندان معاون اول قوه‌قضائیه از نام پدرشان واضح است...

نقش پسران مصدق در پرونده رستمی صفا قابل توجه است، افراد این باند با اثرگذاری روی این پرونده سعی داشتند برای متهم ردیف اول پرونده قرار منع تعقیب از دادگاه بگیرند، رستمی صفا از طریق یک واسطه به فردی به نام (ح -ی) نزدیک شده و از طریق این فرد قرارهای لازم برای اعمال نفوذ روی این پرونده گذاشته شده بود.»

این شخص به واسطه روابط خانوادگی به فرزندان معاون اول قوه قضائیه نزدیک شده است، او با ایجاد روابط عاطفی با فرزندان آقای مصدق کهنمویی «باند عمو» را راه‌اندازی کرده و توانسته است علاوه بر گرفتن پورسانت مستقیم از رستمی صفا در جزئیات پرونده نیز شریک شده و از فرزندان مصدق نیز مبالغی را دریافت کند، بخش قابل توجهی از این پول‌های آلوده در یک پروژه گودبرداری در شمال شهر تهران سرمایه گذاری شده است.

دیدگاه کاربران

mostafa.kamali95@yahoo.com۳۴۱۵۴۷۸۲۱:۱۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
با شبیخون فرهنگی روبرو هستیم عقل سلیم حکم میکند بجای لفاضی کار فرهنگی باید با قاطعیت بسیج تمام قد باید به عرصه بیاید
ناشناس۳۴۱۵۸۳۳۰۱:۱۳:۵۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اقدام فرهنگی لازمه بسیج بیاد وسط چکار کنه !؟ جنگ داخلی ؟ زد و خورد با مردم ؟ شما اوضاع منطقه را نمی بینی ؟؟ الان وقت تنش و درگیری داخلی است ؟!
ناشناس۳۴۱۶۷۹۶۱۴:۰۱:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
چرا برخی به اصطلاح مردان سنگ بی حجابی زنان را به سینه میزنند
ناشناس۳۴۱۵۹۶۰۰۶:۲۲:۲۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
شما دنبال درگیری و جنگ داخلی برای نگهداشتن روسری بر سر زنان نباش کاملا مشخصه که دلت می خواد عقاید خودت را به کل جامعه تحمیل کنی وگرنه روسری نپوشیدن زنان کسی را نه رستگار می کنه نه دوزخی الان این همه زن بی روسری دارن می چرخن هیچ کس نگاه هم نمی کنه
ناشناس۳۴۱۶۲۹۴۱۰:۵۱:۲۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اتفاقا امر به معروف در اسلام واجب است و همانطور که اگر نماز نخوانی گناه کرده ای اگر کشف حجاب هم ببینی و تذکر ندهی گناه کردی. حال خود دانی دیگران گناه کنند و شما هم در گناه آن ها شریک باشی به عنوان سکوت
ناشناس۳۴۱۶۰۵۹۰۸:۳۹:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
روحانیت قرار است پناهگاه مستصعفان باشد .
ناشناس۳۴۱۶۰۶۲۰۸:۴۲:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خودت میگی فرهنگی. اگر به فرض هم درست بگی با خشونت نمیتوان آنرا دفع کرد. فقط خشم طرف مقابل برانگیخته میشود و روز به روز آنچه تو شبیخون مینامی موفق تر میشود چون هدفش همین است که خود را حق نشان دهد. حق هرگز با خشونت پیروز نمیشود بلکه وجهه خود را از دست میدهد.
ناشناس۳۴۱۶۱۰۸۰۹:۳۰:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
معلوم است چه کسانی بر این موج سوار شده اند
جواد۳۴۱۵۶۲۳۲۲:۴۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
یکی نیست به این خانم دستیار ریس جمهور بگه خواهر من مقام تو مقام اجرایی است نه مقام ارشادی
ناشناس۳۴۱۵۸۶۲۰۱:۴۳:۲۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
جای تاسفه که این خانم مشاور رئیس جمهور شدن طبق گفته خودشون هنوز ازکم وکیف ماجرا خبر ندارن اون طلبه رو متهم میکنن به فیلم برداری! باید یقه مدیر اونجا گرفته میشد
عمران۳۴۱۵۹۴۰۰۵:۱۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بابا ارشادی! مرشد! مقام والا! کی تو را به مقام ارشاد کننده انتخاب کرده که میخواهی ۸۵ میلیون را ارشاد کنی؟
ناشناس۳۴۱۶۳۲۹۱۰:۵۹:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
همه حق دارند طبق نظر خود دیگران را راهنمایی کنند شما به چه حقی اینجا نظر می گذاری؟
عمران۳۴۱۷۴۱۸۱۸:۲۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
می توانی هر نظری داری بدهی، اما نه با استفاده از منابع و بودجه مردم و بدون مجوز از مردم.
ناشناس۳۴۱۶۰۶۹۰۸:۴۸:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
مقام خاصی نداره . صرفا حرف میزنند.
ناشناس۳۴۱۵۷۰۱۲۳:۳۱:۵۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بدون اطلاع فرد از حساب کسی پولی برداشت شود وصحت و مجرای قانونی آن محرز نباشد ایجاد ناامنی مالی کرده و هیچکس دیگر به امنیت مالی حساب ها اعتماد نخواهد داشت ......زیان آن برای اقتصاد و نظام بانکی بیشتر از سود احتمالی بسیار کم آن برای حجاب میباشد
ناشناس۳۴۱۵۹۹۴۰۷:۱۷:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
لایحه حجاب رو طوری تنظیم میکنند که باز یه پولی از حساب مردم بی اجازه بردارند و ...
ناشناس۳۴۱۵۷۰۲۲۳:۳۲:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
چون امتال شما دوقطبی ساز علیه قوانین حجاب موضع می گرفتی و میگفتی نباید اجرا شود ، یادت نیست نه؟!!!
ناشناس۳۴۱۵۷۰۷۲۳:۳۳:۲۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
از برخی از روزنامه علیه دین و خدا حرف زدن بعید نیست
ناشناس۳۴۱۶۰۲۸۰۸:۰۲:۲۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اگر منظور شما قرآن است که در قرآن حجاب اجباری نیست و برای بی حجابی مجازات تعیین نشده پیامبر و ائمه هم انقدر که به نماز و راستگویی و پاکدستی پرداختند و با وسواس و دقت نماز را اجرا کردند به حجاب نپرداختند و حتی یک مورد از مجازات مردم به دلیل حجاب در سیره پیامبر و ائمه نیست .
ناشناس۳۴۱۶۲۱۷۱۰:۲۶:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ایتقدر برای شما گفته شده ولی دنبال بهانه هستید
جوادی۳۴۱۶۲۳۰۱۰:۳۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
هیچ جای قرآن نگفته نماز صبح چند رکعته هیچ جا اسم همه پیامبران نیومده اسم همون امامان نیومده پس دلیل بر نبودشون نیست دقیقا مثل نبود مجازات حجاب که اسلام براش تعزیر رو در نظر گرفته
ناشناس۳۴۱۶۳۳۸۱۱:۰۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
مگه میشه چیزی در اسلام گناه باشه و حکومت اسلامی وظیفه نداشته باشه جلوی انجام علنی آن را بگیرد؟ میشه حکومت اسلامی چیزی که گناه هست را انجامش به صورت علنی آزاد بگذارد؟
ناشناس۳۴۱۶۵۵۰۱۲:۲۵:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ما حکومت اسلامی نیستیم جمهوری اسلامی هستیم نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد در جامعه ما امری که مقبولیت جمهور مردم را نداشته باشد و در بین کشورهای دیگر مسلمان سابقه اجرا نداشته باشد و اجرای آن منطقی و عقلی نباشد قابل انجام نیست
ناشناس۳۴۱۶۳۴۱۱۱:۰۳:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
شما اول ثابت کن در زمان ائمه (ع) بی حجابی بوده و تذکر نداده اند
ناشناس۳۴۱۵۷۷۷۰۰:۰۸:۲۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ما در عصر حجر زندگی نمی کنیم که اینگونه اتفاقات رخ دهد.
ناشناس۳۴۱۵۷۸۶۰۰:۱۷:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
روزنامه فرهیختگان! طبیعی است که مجازات معمولا موجب ناراحتی می شود و اصلا مجازات باید برای بازدارنگی موجب ناراحتی شود. شما پیشنهادتان چیست؟ پلیس برخورد کند می گویید حاشیه درست می شود، پول از حساب برداشت شود می گویید طرف ناراحت می شود. از طرف دیگر این پول ها را می توان برای کمک به درمان و دیگر مسائل نیازمندان استفاده کرد
ناشناس۳۴۱۶۱۳۱۰۹:۴۰:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
در کدام کشور مسلمان برای نپوشیدن روسری کسی را جریمه و مجازات کرده اند ؟ در ضمن شما لازم نیست برای رسیدگی به محرومان از جیب دیگران کیسه بدوزی جلوی اختلاس گرفته شود مشکلات مستمندان هم حل می شه
ناشناس۳۴۱۶۲۱۹۱۰:۲۸:۰۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اینقدر دنیا دنیا نکن.، همین مقدار که تقلید از آنان کردید و جو گیری و احساساتی ایرانی ها زبان زد هست داریم می بینیم غرق مشکلات خانوادگی را
ناشناس۳۴۱۶۳۵۲۱۱:۰۷:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
مرجع تقلید ما مراجع بزرگ شیعه هستند نه حاکمان دیگر کشورهای اسلامی. اصول دین را باید با عقل پذیرفت ولی در فروع دین کسی که مجتهد نشده باید از مراجع تقلید نماید نه اینکه به نظر خود عمل کند
ناشناس۳۴۱۵۷۸۷۰۰:۱۸:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اگر حجاب امری شرعی است نمی توان برای آن جرایم مالی تعیین کرد. جریمه های مالی جنبه شهروندی دارد نه دینی.در اسلام جریمه مالی فقط در دیه و مسائل شخصی وجود دارد. در قرآن و روایات هم مجازات برای حجاب تعیین نشده.
صادق۳۴۱۵۷۹۷۰۰:۳۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
فیلم سازمان یافته بودبایدباان زن خاطی برخوردقاطع شود ماهمه درمطب وخیابون واتاق وهمه جا باگوشی هامون مشغولیم واصطلاحاور میریم آیا بقیه بایدبیان بگن ازماعکس میگیری ممکنه اون روحانی داشته جواب پیامی رامیداده ..ولی ان زن خیلی توهین کردوانی روحانی گوشی رابه زن دیگری دادونگاه کردکه عکسی نگرفته واصلا این زن که روسری ندارد درمیان آنهمه جمعیت دیگه ازعکس بی روسری که نبایدبترسه/...قانون کشو ررازیرپاگذاشته .... و معلومه نقشه بود که مسول درمانگاه فیلم مداربسته رابرده برای اینترنشنال باید باان زنی هم که موبایل روحانی رابرد وسیلی زدبه روحانی هم بازخواست بشه وبرای مردم روشن بشه ..
مهدی جوادی فر۳۴۱۶۱۶۷۱۰:۰۳:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
شیر دادن به نوزاد طبق فیلمی که دیدم ، امر غیر شرعی نیست ، اما عکسبرداری از یک زن که در گوشه ای نشسته و به نوزاد خود شیر می‌دهد امر غیر شرعی و غیر اخلاقی و غیر قانونی است ، اصلا چرا عده ای متوجه نیستند که گوشی موبایل یک وسیله شخصی است و آتلیه عکاسی نیست که عکس مردم را بگیرید و با تهدید به اینکه حجاب ندارند مجبورشان کنید حجاب داشته باشند.
ناشناس۳۴۱۵۸۵۸۰۱:۳۹:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عجيب است پدر از چگونگي ثروت فرزند باخبر نباشد
ناشناس۳۴۱۵۸۷۰۰۱:۴۵:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
یه چی یاد گرفتن به اسم دوقطبی! درحالی که اگه ایستادگی برمحور حق باعث دوقطبی بشه اتفاقا بسیار هم خوب وممدوحه نه اتحادفی نفسه ازش داره نه اختلاف اونچه که سبب ارزشمند شدنشون میشه بر مدار حق ورضایت پروردگار بودنه
ناشناس۳۴۱۶۱۳۶۰۹:۴۳:۴۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
از نظر شما حق فقط حجاب زنهاست ؟ شما می خوای حق را بر پا کنی برو جلوی بانک مرکزی بگو رباخواری بر خلاف قرانه
ناشناس۳۴۱۵۸۷۲۰۱:۵۳:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ظاهرا مشوقهایی برای موضوع افراد باحجاب بموازات تنبیهات بی حجابها منتشر نشده است .حداقل ببینیم اینهمه حساسیت بخرج میدهید درباب بی حجابی مثل جریمه تواین وضعیت نابسامان اقتصادی چه تدابیرومشوقهایی منظور شده است .مهندسی بازی را کنار بگذارید وصادقانه با مردم حرف بزنید.
ناشناس۳۴۱۶۱۰۱۰۹:۲۸:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
اینها فقط یک طرفه قاضی میروند .داوری امروز درکشور رنگ باخته است .جامعه طوری اداره میشه یک عده ایی آنهم به نسبت جمعیت عدد خیلی کمی هستند که برای مردم نسخه هایی می پیچند بازدهی ندارد وخودشان هم بارها گفته اند که باید هزینه داد .حالا این هزینه ها میتونه فرهنگی باشه یا نیازهای زندگی ،یخچال ،تلویزیون ،اجاق گاز،فرش،وغیره را تصور کنید قیمتها دربازار چگونه است اینها زائیده همان هزینه های سیاسی دولت است که خسارتهایش روی دوش زندگی مردم است .
ناشناس۳۴۱۵۹۱۹۰۴:۰۹:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بحث شیر دادن نبوده بحث بدون حجاب بودن خانم بوده.
ناشناس۳۴۱۵۹۲۱۰۴:۱۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
روحانی اون همه فحش رکیک می شنید هیچی نمی گفت فقط نگاه می کرد. یه سوال گوشی کسی رو به زور ازش گرفتن جرم نیست؟ فحاشی و برخورد فیزیکی جرم نیست؟ فقط عکس گرفتن اونم در محیط عمومی جرمه؟
ناشناس۳۴۱۵۹۲۳۰۴:۱۱:۳۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
یه چندتا سوال از وجدانت بپرسم؟ +آخونده فیلم گرفته؟ -مطمئن نیستم ولی احتمالش هست +خانومه کشف حجاب کرده؟ -آره دیگه تو فیلم هست +خانومه فحاشی کرده؟ -آره در حدی که اینترنشنال سانسورش کرد +خانومه ضرب و شتم کرده؟ -آره بدم زدش :) +حالا فکر کن قاضی این پرونده تویی. چه حکمی میدی؟؟!
ناشناس۳۴۱۶۲۴۷۱۰:۳۸:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
چندتا سوال؟ فیلم گرفته ،خوب بی دلیل نبوده حتما میخواسته پیگیری کند؟ فیلم به مراکزی ارجاع میشد،چه اتفاقی برای فرد خواهد افتاد؟ حالا فکر کن شما آن خانوم بودید در آن محیط و با توجه به سایر عوامل موجودچه کار میکردید؟؟؟!!!
ناشناس۳۴۱۵۹۵۸۰۶:۱۹:۵۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
سه میلیون از حساب مردم بردارم بعد فقط به طرف حق بدهند که کفش آهنی بپوشه و مرخصی بگیری اینجا و اونجا که ثابت کنه بی حجاب نبوده ! کجای این طرح منطقی است ؟ چرا مثل تمام کشورهای مسلمان حجاب را اختیاری نمی کنید ؟
ناشناس۳۴۱۶۰۱۶۰۷:۴۶:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ببخشیدچرانام و مسئولیت فرزندان آقای معاون اول برده نمی شود.
ناشناس۳۴۱۶۰۱۷۰۷:۴۷:۳۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
حاج اقا چه حوصله ایی داره خودشو با یک زن درگیرمیکنه .
ناشناس۳۴۱۶۰۳۲۰۸:۰۹:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
سلام متاسفانه اظهارات خانم پاد به صورت عقلائی ومنطقی رد می شود زیرا ایشان قضاوت عجولانه داشته اند ودر هیچ مرجع قضایی وشبه قضایی در خصوص فیلم وعکس که ایشان بیان نموده اند اثبات نشده است ثانیا مشکل عمده به خود شما بر میگردد که متاسفانه قانونگذاران هیچ گونه بررسی دقیق در خصوص ابعاد این موضوع حجاب نداشته اند .
ناشناس۳۴۱۶۰۳۶۰۸:۱۴:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
آخرین ضربه ای که نظام بانکی رنجور کشورمون نیاز داره، ترس از برداشت از حساب و هجوم مردم برای گرفتن پولشونه... با تجربه ای که از اشتباهات در ارسال پیامکهای حجاب داریم، ترسشون کاملا هم قابل انتظاره
ناشناس۳۴۱۶۰۴۷۰۸:۲۴:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
یکی به نعل یکی به میخ !!بگو کی دعوا رو شروع کرد ؟!
ناشناس۳۴۱۶۰۵۰۰۸:۲۶:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دولت و مجلس اینقدر نا کارآمد . قانون بودجه رو نتوانستند به موقع تصویب و آماده کنند.
u r۳۴۱۶۰۵۵۰۸:۳۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
این حرف خانم پاد بسیار تامل برانگیز است . این روحانی با فیلم گرفتن غیر قانونی مرجعیت خود و هم صنفان خود را از بین برد.
علی۳۴۱۶۰۶۱۰۸:۴۰:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
چند نکته : اول در مورد ریاست مجلس آینده که فرد مورد نظر باید مورد اعتماد اکثریت مجلس باشد تا بتواند مجلس را اداره کند و مهمتر اینکه از درایت و تجربه بالای مدیریتی برخوردار و سعه صدر کافی و همچنین دشمن شناسی را در کارنامه خود داشته باشد دوم در مورد بودجه باید گفت ظاهرا اصلاحیه قانون بودجه و دو مرحله ای کردن آن ظاهرا کار دولت را در تائیدیه گرفتن از مجلس قبل از پایان سال سخت تر کرده است چون از ابتدای سال جدید بیشتر نمایندگانی که در مجلس آینده حضور ندارند انگیزه قوی برای پیگیری و به ثمر نشستن قوانین نیمه کاره مخصوصا بودجه 1403 ندارند و بیشتر وقت نمایندگان صرف لابی گری های بعداز اتمام کارشان از این مجلس خواهد شد ضمن اینکه در ماه مبارک رمضان کیفیت کارها نیز کمی پائین تر از ماههای دیگر سال هست
ناشناس۳۴۱۶۱۰۶۰۹:۳۰:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
حریم خصوصی و حقوق شهروندی باید رعایت شود.
ناشناس۳۴۱۶۱۷۴۱۰:۰۸:۳۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
يادش بخير زماني كه خواننده يكي از روزنامه هاي كثير الانتشار بوديم ! آن جريده شريفه صفحه اي داشت به نام « دريچه اي به جهان » كه در اين صفحه مطالب و مقالات سياسي نوشته و يا از منبعي گرفته مي شد ! مي دانيم كه امروزه 54 كشور اسلامي روي اين كره ارض شرف حضور دارند كه بايد به آنها گفت « كشورهاي مسلمان » چون نظام هايشان اسلامي نيست و يا صد در صد اسلامي نيست و ايران تنها كشوري است كه مي توان به آن گفت : « دريچه اي به اسلام شيعي » ! اگر اين فرض درست باشد غير مسلمانان « اسلام شيعي » را از دريچه ايران مي بينند و در باره آن قضاوت مي كنند ! ... اگر « ديگران » بخواهند اسلام را بشناسند و يا به ديگران بشناسانند ، اين دريچه اي كه رو به ايران است معرفي مي كنند و يا باز مي نمايند !! پس ايران ما نماينده اسلام بر اساس مذهب تشيع است ، بنا براين بايد حواس مان بايد خيلي جمع باشد ، مخصوصاً مسئو لين ! -- ببخشيد برادر ! افغانستان هم كشوري است كه نظام حكومتي آن بر اساس اسلام است ؟ مگه نه ؟ --- درسته اخوي ! نظام حكومتي افغانستان نظام اسلامي بر اساس مذهب تسنن است ، البته بحث ما امروز !! صحبت از نظام اسلامي شيعي هست كه 45 سال هست در ايران برقرار مي باشد مسلماً آنها ( طالبان ) هم بايد ملتفت اين نكته باشند كه كشور آنها هم دريچه اي ديگر به جهان اسلام شده است ، و طوري نشود كه دين « اسلام » در دهه سوم قرن بيست و يكم ميلادي ، در عصر انفجار دانش و اطلاعات و در عصر دهكده جهاني به زبان بي زباني به عملكرد آنها در افغانستان بگويد : « تو كه نوشُم نه اي نيشُم چرايي » ... بله ؟ -- البته كه بله !
ناشناس۳۴۱۶۱۸۷۱۰:۱۴:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
با عکس و فیلم ! این اسمش امر به معروف و نهی از منکر نیست !
ناشناس۳۴۱۶۱۹۲۱۰:۱۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
نماينده مجلس : امروز ٢٠ اسفند است و ما هنوز لايحه بودجه سال ١٤٠٣ را نداريم !! ------------------------------ اگر خبر به گوش آقا لطفي بازنشسته دولت كه هميشه پي گير افزايش حقوق ها در سال آينده است و هر روز مي گويد : خدا كريمه كه افزايش حقوق ها به ٣٠ درصد و بلكه بيشتر هم برسه ، حتما خواهد گفت : --- بفرما .... انتخابات تمام شد ..ديگه ... ديگه ... ديگه هر چه شد ، شد !!
ناشناس۳۴۱۶۱۹۷۱۰:۱۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
فیلم و عکس گرفتن بدون اجازه از زن مردم جرم نیست ؟
ناشناس۳۴۱۶۲۵۹۱۰:۴۲:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عجیبه خانم پاد فیلم و کامل ندیده تمام مردم بصورت کامل فیلم را دیده اند
ناشناس۳۴۱۶۷۵۸۱۳:۴۴:۲۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
این جریمه برای بی حجابی احیانا برای درآمدزایی نیست؟
ناشناس۳۴۱۷۶۰۸۱۹:۵۴:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
چه کنیم از این دولت دقیقا همچون دولت روحانی عمل می کند مخصوصا در زمینه اقتصادی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  3. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  4. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  5. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  6. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  7. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  8. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  9. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  10. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  11. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  12. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  13. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  14. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  15. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  16. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  17. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  24. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین