بهترین جای فردیس کرج برای خرید آپارتمان + قیمت آپارتمان 

گزارش بازرگانی، 270263،   4021217014 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

فردیس یکی از مناطق وسیع و پرجمعیت با آب و هوای خوب در استان البرز‌ است که در 10 کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد. در اوایل سال 1396 با تصمیم مسئولان مربوطه از کرج جدا شد و به صورت مجزا به یک شهرستان درآمد. در حال حاضر این منطقه دارای فرمانداری و شهرداری مستقل می باشد. فردیس از شهرک‌های متعددی از جمله شهرک ناز در جنوب غربی، شهرک طلائیه در جنوب، شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده در غرب تشکیل شده است. محله فردیس که امروزه با مصوبه دولت موقعیت مناسبی به لحاظ شهر و شهرستان به دست آورده‌ با در اختیار داشتن امکانات و خدمات شهری مناسب و زیرساخت‌های مطلوب و از همه مهمتر نزدیکی به پایتخت و قیمت مناسب املاک برای (خرید و اجاره) در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است.

این منطقه به لحاظ امکانات رفاهی متعدد خود بهترین گزینه برای خرید آپارتمان در فردیس به حساب می آید، امکاناتی مانند؛ مراکز خرید، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، مراکز رفاهی، باشگاه، سینما، استخر و غیره که موجب رضایت تمامی ساکنین شده است. خیابان اصلی فردیس دارای 5 فلکه می باشد:

  • فلکه اول یا میدان پانزده خرداد

  • فلکه دوم یا میدان هفده شهریور

  • فلکه سوم یا میدان استقلال

  • فلکه چهارم یا میدان آزادی

  • فلکه پنجم یا میدان جمهوری اسلامی (فلکه آخر(

بهترین جای فردیس کرج برای خرید آپارتمان

بهترین جای فردیس کرج برای خرید آپارتمان و یا هر سرمایه گذاری ملکی برای هر شخصی متفاوت است و به نوعی به سلایق و اولویت های افراد بستگی دارد. به طور مثال برخی از افراد ترجیح می دهند در مناطق شلوغ و پر از هیاهو زندگی کنند و به تمام امکانات دسترسی راحت داشتده باشند در حالی که برخی از ازدحام و شلوغی فراری هستند و تزجیح می دهند در محیطی آرام و دنج زندگی کنند. اما به طور کلی با توجه به امکانات و خدمات رفاهی و پتانسیل های موجود و همچنین رضایت ساکنین می توان بهترین جای فردیس کرج برای خرید آپارتمان را به موارد زیر نسبت داد.

فلکه اول تا پنجم فردیس

بی شک یکی از بهترین مناطق فردیس برای سکونت و سرمایه گذاری فلکه دوم می باشد. فلکه دوم گرانترین خانه ها را در خود جای داده است  چرا که دارای امکانات رفاهی و آموزشی متعدد، درمانگاه ها و مراکز خرید متنوعی می باشد. کمی پایین‌تر از این فلکه قدیمی و پر رفت و آمد، کانال فردیس قرار دارد که به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود. آپارتمان های کانال غربی به مناطق مسکونی نزدیکتر هستندعلت نامگذاری این منطقه وجود کانال آبی است که در این منطقه از شهر وجود دارد و باعث شده تا خانه ها و مغازه های این بخش از شهر نیز پر رونق تر از دیگر کوچه های شهر باشند.

علاوه بر فلکه دوم، گران‌ترین مناطق فردیس، به خیابان شهدای فردیس و فلکه اول تا پنجم تعلق دارد. در این میان بهترین فلکه‌ها جهت خرید آپارتمان، به فلکه دوم و سوم فردیس اختصاص می یابد. به نوعی می توان گفت که این مناطق به نسبت کل شهر فردیس امکانات بیشتری دارند.

شهرک دهکده

بعد از این مناطق، شهرک دهکده فردیس را می توان جزء مناطق گران و لوکس فردیس معرفی کرد. این شهرک دارای خانه‌های ویلایی بسیار لاکچری و شیک است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. علاوه بر بافت مدرن، باید اشاره نمود که این شهرک خوش آب و هوا و سرسبز کرج در فاصله 50 کیلومتری تهران واقع شده است.

شایان به ذکر است که دهکده فردیس یا (دهکده ییلاقی خانه کرج) سرسبزترین شهرک استان البرز شناخته می شود که بیش از 70 هکتار فضای سبز دارد. این حجم از سرسبزی و زیبایی چشم انداز فوق العاده ای در این دهکده به وجود آورده است، این دهکده دارای ایست نگهبانی بوده که ورود افراد و وسایل نقلیه را کنترل می‌کند.

در حقیقت تقاضای سکونت در دهکده فردیس از سمت خاص پسندان و اقشار مرفه جامعه اتفاق می افتد . از آنجایی که به طور متوسط بیش از ۷۵% از شهروندان دهکده سکونت دائم دارند این شهرک همانند دیگر محله های لوکس دارای امکانات رفاهی متعددی نظیر هایپرمارکت، رستوران، پارک کودک با وسایل بازی، دستگاه‌های ورزشی و تفریحی، خشک شویی، گلخانه، بانک و مسجد و … می باشد. اگر می خواهید از شلوغی و آلودگی هوا در امان بمانید، دهکده فردیس کرج با داشتن زیبایی و سرسبزی، آرامش و سکوت، آب و هوای تمیز و از همه مهمتر امنیت، می‌‌تواند بهترین گزینه برای اقامت دائمی شما باشد.

منظریه 

در ادامه می توان به منطقه منظریه به عنوان بهترین منطقه برای سرمایه‌‎گذاری ملک اشاره نمود. شهرک منظریه در محدوده‌ جنوب شرقی کرج واقع شده و با محله‌های ‌شهرک هفده شهریور، شهرک وحدت، شهرک صنعتی سیمین دشت، کوی صد و ده، شهرک گلستان مجاورت دارد به نوعی میتوان گفت در میان این  شهرک ها، شهرک منظریه معروف تر است.

از مکان های مهم منظریه می‌توان به کتابخانه مقدس اردبیلی، بیمارستان شهید قاسم سلیمانی، شهرداری منطقه 10 و همچنین فرمانداری شهرستان فردیس اشاره کرد. همچنین مراکز درمانی متعددی از جمله ؛ درمانگاه شبانه روزی پارس، داروخانه شنبانه روزی پرسپولیس و تعداد زیادی مطب و کلینیک در شهرک منظریه مستقر هستند.

از سوی دیگر مراکز آموزشی متنوعی از مقطع مهد تا دبیرستان، پسرانه و دخترانه، دولتی و غیر انتفاعی و همچنین کلاس های خصوصی موسیقی، زبان و … در این محله در دسترس ساکنین قرار دارند. همچنین در منظریه می توانید از پارک ها و فضای سبز، زمین فوتبال چمن مصنوعی ، رستوران ها، کافه و بستنی فروشی ها و فروشگاه های متعددی مانند یاران دریان بهره مند شوید.

شهرک بنفشه

شهرک بنفشه کرج که در محدوده‌ شرقی و در منطقه 2 شهرداری کرج قرر گرفته و از شمال به خیابان پاسداران جنوبی، از شرق به بلوار سرحد آباد، از غرب به خیابان استاندارد و میدان تاکسیرانی و از جنوب به بلوار شهید کچویی محدود می‌شود.شهرک بنفشه با محلاه هایی مانند ‌رزکان نو، شهرک بهاران، شهرک رستمی، شهرک مدرس، قلمستان و کلاک نو همسایه است. همچنین نزدیکی به مراکز خرید، از جمله مرکز خرید گلستان و بازار روز بنفشه برای خرید مایحتاج روزمره، زندگی را برای ساکنین راحت کرده است

از مراکز تفریحی این منطقه می توانیم به پارک ملک، پارک مریم، بوستان وحدت، پارک حسین آباد و شورا اشاره کنیم. امکانات فرهنگی و آموزشی در شهرک بنفشه کرج نیز به وفور به چشم می‌خورد. از مهد کودک و پیش دبستانی گل‌های بنفشه و دبستان شکوفه‌های انقلاب گرفته تا مدرسه نمونه دولتی شهید مطهری در گلستان دهم و پردیس البرز دانشگاه تهران همگی از مراکز آموزشی بسیار مناسب این محله به حساب می آیند.

با این تفاسیر می توان اینگونه نتیجه گرفت که بهترین محله های این شهرستان به جهت خرید ملک و سکونت، به شهرک های فردیس و فلکه های آن اختصاص دارد که بالاترین نرخ قیمت خانه و آپارتمان و مغازه نیز متعلق به املاک فلکه دوم و سوم می‌باشد.

نکات مهمی که باید قبل از سکونت در فردیس بدانید

نکته مهمی که باید در هنگام خرید آپارتمان در فردیس در نظر بگیرید این است که حدفاصل فلکه دوم تا کانال فردیس بسیار شلوغ می باشد، بنابراین اگر می خواهید در این نقطه اقدام به خرید خانه کنید، در کنار مدرن بودن خانه های آن، باید بتوانید با شلوغی آن نیز کنار بیاییدالبته نه در تمام ساعات از روز.

فردیس کرج که از شهرستان های استان البرز به شمار می رود و از قدیمی ترین محله های این منطقه از کرج محسوب می شود. از همین رو محله این شهر از بافت فرسوده و قدیمی برخوردار بوده و اغلب خانه های آن کهنه و قدیمی بودند که بر اثر ساخت و سازهایی که در آن صورت پذیرفت، خانه های نوساز و جدید و آپارتمان ها جایگزین آن ها شدند.

در حال حاضر آپارتمان های نوساز و چند طبقه دارای تعداد بیشتری نسبت به خانه های ویلایی می باشند. خانه های قدیمی و ویلایی شهرک های مختلف فردیس با ویلاهای نوساز جا به جا شدند ویلاهای نوساز و مدرن جای آن ها را گرفتند

میدان‌ها و بلوار‌های مهم فردیس عبارتند از:

  • میدان تندرستی

  • میدان سرحد

  • بلوار شهدای فردیس

  • میدان عشاق

  • پل ارتش (تقاطع بیات و جاده ملار)

  • بلوار بهاران (کانال شرقی و غربی(

فاصله فردیس تا تهران و کرج 

یکی از مزیت های سکونت در فردیس نزدیکی آن با شهر تهران است. فاصله تهران تا فردیس حدود ۴۵ کیلومتراست. این مسیر با خودرو و از طریق بزرگراه تهران -کرج، حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. رفت و آمد به فردیس از طریق مترو تهران کرج نیز مقدور می باشد که اگر بخواهید از ایستگاه صادقیه تا فردیس با (خط تندرو) سوار شوید تا فردیس تقریبا 30 دقیقه طول می کشد. در حقیقت مترو فردیس (کرج) دسترسی به این قسمت را آسان‌تر کرده بخصوص برای ساکنین این منطقه که در تهران شاغل هستند.

علاوه بر این، می‌توان این مسیر را با اتوبوس‌های بین شهری از میدان آزادی طی کرد که در این صورت نیز حدود ۱ ساعتی را باید در نظر بگیرید.

همچنین فاصله کرج تا شهر فردیس حدود 21 کیلومتر می باشد. اگر قصد دارید با خودروی شخصی از کرج به فردیس بروید با در نظر گرفتن ترافیک چیزی حدود 40 دقیقه زمان می برد. بدون ترافیک در 20 دقیقه می توان به فردیس رسید.

قیمت خرید آپارتمان در فردیس کرج

به دلیل مناسب بودن قیمت خرید آپارتمان در فردیس کرج ، روز به روز به جمعیت این منطقه افزوده می شود. در واقع شهر فردیس به دلیل داشتن خانه‌های قیمت مناسب، گزینه ایده آلی برای افرادی است که قصد سکونت در نزدیکی تهران یا کرج را دارند. با این وجود به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید یا فروش خانه‌، از مشاورین مجرب وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک با مدیریت "مهندس ایمان خدابخش" مشورت بگیرید. یا از طریق کارشناسی آنلاین قیمت ملک این پلتفرم از ارزش واقعی آپارتمان مورد نظر خود بهره مند شوید.

باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت خرید آپارتمان در فردیس کرج متغیر است و همانند دیگر مناطق به عواملی همچون لوکیشن، متراژ، سال ساخت، طبقه و امکاناتی مانند آسانسور، پارکینک، انباری و... وابسته است. بر اساس آگهی های منتشر شده پلتفرم آقای املاک در اسفند ماه 402 از قیمت خرید آپارتمان در فردیس کرج به وضوح می توان فهمید که قیمت آپارتمان ها متفاوت می باشد. به عوان مثال :

قیمت آپارتمان در فلکه اول و دوم

برای یک واحد مسکونی 128متری / 3خواب / واقع در خیابان 32 شرقی جدید (فلکه اول و دوم) /تکواحدی/ ساخت 1397/ طبقه 3 / دارای آسانسور، پارکینگ، انباری باید هر متر مربع ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان، معادل با ۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در نظر گرفت.

قیمت آپارتمان در فلکه سوم

همچنین یک آپارتمان 109 متری / 2 خواب / نوساز / واقع در فلکه سوم دارای آسانسور، پارکینگ، انباری / طبقه 3 از 5 / دوربین مداربسته، اعلام حریق، درب ضد سرقت،، اطفاء حریق، نگهبانی 24 ساعته و... متری  ۴۵,۸۷۲,۰۰۰ تومان یعنی برابر با ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت آپارتمان در فلکه چهارم و پتجم

آپارتمانی در فلکه چهارم و پنجم  150 متر / 3 خواب / کلیدنخورده دارای آسانسور، پارکینگ، انباریسرایداری/ دوربین مداربسته/ درب ضد سرقت/ اطفاء حریق/ درب ریموت کنترل/ اعلام حریق / طبقه 2 از 5 و... با قیمت متری۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برابر با ۵,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله می شود

قیمت آپارتمان در شهرک دهکده

در شهرک دهکده فردیس کرج برای یک واحد مسکونی 149 متری / سه خواب/ ساخت 1394/ طبقه 4 از 5/  دارای آسانسور، پارکینگ، انباری تراس / باید هر متر مربع ۴۶٬۹۷۹٬۰۰۰ تومان، برابر با ۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان هزینه کرد.

قیمت آپارتمان در شهرک بنفشه

از طرفی در شهرک بنفشه آپارتمان ١١٤ مترى/ دو خوابه / ساخت 1400 / طبقه 1 از 6 / دارای آسانسور، پارکینگ، انباری متری ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان معادل با ۶٬۲۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است

قیمت آپارتمان در منظریه

و در آخر اگر در منطقه منظریه فردیس قصد خرید آپارتمانی را دارید باید برای یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری در گلستان یکم منظریه / دو خواب / ساخت 1402/ طبقه 5 از 6 / پارکینگ اختصاصی/ انباری اختصاصی/ آسانسوراستخر، سونا وجکوزیلابی / سالن ورزشی / سالن اجتماعات / سرایداری مقیم و... متری ۳۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان یعنی ۴٬۱۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان بودجه در نظر بگیرید



دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۱۱۶۱۱۲۳:۵۵:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شهرک دهکده یکی از زیباترین شهرک های ایرانه
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین