تلاش وزیر ارشاد برای اجرای کنسرت در اصفهان/ انتقاد روزنامه اصولگرا از رسایی

  4021216104 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

تلاش وزیر ارشاد برای اجرای کنسرت در اصفهان/  انتقاد روزنامه اصولگرا از رسایی

توضیح معاون رئیسی درباره سرانجام پرونده هواپیمای اوکراینی

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: پرونده هواپیمای اوکراینی در دو مرجع مورد رسیدگی قرار گرفته است، یک مرجع دیوان بین المللی دادگستری است که چند کشور اقامه دعوا علیه ایران انجام دادند. 

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: برخی از کشور‌ها در این پرونده نقشی ندارند و اینکه برخی کشور‌های اروپایی در پرونده مداخله کردند ایرادی بود که توسط ما گرفته شد. 

وی گفت: اینکه برخی از کشور‌ها مدعی عمدی بودن این اقدام شدند با عقل مطابقت ندارد، اگر جمهوری اسلامی بخواهد اقدامی انجام دهد، بر ضد دشمنان خود انجام می‌دهد. 

دهقانی ادامه داد: قبلا دادگاه ایکائو به نفع ما رای داده است، اما مجددا برخی از کشور‌ها علیه ایران شکایت کردند که ما در حال پیگیری این دو پرونده هستیم.

***

تلاش وزیر ارشاد برای اجرای کنسرت در اصفهان

به گزارش ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره نظارت بر اجرای کامل کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان تاکید کرد: اول باید از مردم عزیز و شهیدپرور اصفهان تشکر کنم. مردم اصفهان همیشه پیشتاز صحنه‌های بزرگ در انقلاب اسلامی بودند. سال گذشته، بعد از سالیان سال مطالبه، روز ۲۵ آبان را به دلیل همین ماهیت مکتب شهادت‌طلبانه‌ای که آنجا حاکم است، به عنوان روز حماسه ایثار اصفهان نامگذاری کردیم.

وی افزود: در اصفهان دوستانمان درخواست اجرا داشتند که مجوز داده شده بود اما در اجرا یک ناهماهنگی پیش آمد که ما با دوستان خوبمان در وزارت کشور و مدیران استان تعامل کردیم و از دیشب اجرای آقای قربانی آغاز شده است. حضور همکاران من هم در آنجا برای عرض خداقوت به همکاران فرهنگی در استان و همینطور به خاطر اینکه اجرا یک شب به تاخیر افتاده بود برای عذرخواهی از مردم و انجام هماهنگی‌های لازم بود تا آن موضوع هم جبران شود. علاوه بر تشکر از مردم هنرپرور اصفهان باید از گروه اجرا هم تشکر کنم که رفتار خوب و منطقی داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حکم شروین حاجی‌پور عنوان کرد: این کار به نظرم قابل حل است و من با مسئولان محترم قضایی هم صحبت کردم که ان‌شاءالله ما این موضوع را بتوانیم مشکلش را به زودی حل کنیم و امکان استفاده فضای هنری کشور از این دوستان بیشتر فراهم شود.

اسماعیلی ادامه داد: جوان خوبمان هم ان‌شاءالله بتوانند فعالیت‌هایشان را ادامه دهند. حالا خواندن کتاب از یک طرف خوب است که ما بتوانیم افراد را ملزم به خواندن کتاب کنیم ولی در یک موضوع خاصی مثل چنین چیزی شاید تاثیرات و بازتاب‌های خوبی نداشته باشد.

***

ایران محموله نفتی ۵۰ میلیون دلاری آمریکا را توقیف کرد

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

در پی تحریم‌های کشورهای غربی و به طور ویژه آمریکا که منجر به جلوگیری فروش داروهای مورد نیاز برای بیماران پروانه‌ای توسط یک شرکت سوئدی شده و صدمات شدید جسمانی و روحی را بر آن‌ها وارد ساخته است، بیماران پروانه‌ای (EB) شکایتی را علیه آمریکا در دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل (شعبه ۵۵) تهران انجام دادند.

بر همین اساس، با پیگیری‌های حقوقی انجام گرفته توسط وکیل پرونده، در نهایت دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل (شعبه ۵۵) تهران دستور توقیف محموله نفتی آمریکایی کشتی ADVANTAGE SWEET در خلیج فارس را صادر کرده و محموله این کشتی توقیف شد و متعاقبا دستورات لازم در جهت تخلیه محموله نفتی صادر خواهد شد.

ارزش این محموله نفتی بیش از ۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.

***

گمانه‌زنی درباره رئیس مجلس خبرگان در دوره جدید

سازندگی نوشت: «مجلس خبرگان آینده با تغییر چهره ۴۵ درصدی تشکیل می‌شود و برخی از افراد این دوره در دوره آینده حضور ندارند. از ۵۸ نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری که مهر تایید صلاحیت شورای نگهبان بر پرونده کاندیداتوری‌شان در انتخابات مجلس ششم خورده بود ۴۸ نماینده در مجلس ماندگار شدند و علاوه بر این ۲۴ نماینده جدید از شهرستان‌ها نیز در خبرگان ششم حاضر خواهند شد.

اما روز گذشته عکاسان و خبرنگاران برخی افراد را بیشتر از بقیه زیر نظر داشتند. مثلاً برخی تحرکات آیت‌الله ‌مدرسی‌یزدی را رصد می‌کردند که نشان از آن داشت که شاید نام او در میان کاندیداهای احتمالی ریاست مجلس خبرگان آینده است.

برخی رئیسی را زیر نظر داشتند و برخی افرادی چون اعرافی و حسینی‌بوشهری و محسن قمی را. بالاخره یکی از این افراد بر کرسی ریاست آینده خبرگان تکیه می‌زند و زمینه‌ساز تصمیمات مهم می‌شود.

به همین دلیل از شناخته‌شده‌ترین افرادی که در دور بعدی حضور دارند و می‌توانند قدرت‌نمایی جالبی برای تصاحب صندلی ریاست با یکدیگر داشته باشند، می‌توان به ترتیب به افرادی چون علیرضا اعرافی، سیدابراهیم رئیسی، حسینی‌بوشهری، محسن ‌قمی، محمدعلی موحدی‌کرمانی، احمد علم‌الهدی و مرتضی مقتدایی اشاره کرد و از آنها نام برد.»

***

انتقاد روزنامه جوان  از رسایی

جوان نوشت: «حمید رسایی در نخستین واکنشی که به انتخاب خود در مجلس داشت، با نوعی حاشیه‌سازی مکروه و ضد‌مردمی و در جملاتی متوهمانه که نشان می‌دهد خود را یک جریان یا چیزی بیش از یک منتخب، تصور کرده است، از همین‌حالا برای انتخاب رئیس مجلس خط‌ و نشان کشید تا نشان دهد نه دغدغه مردم را دارد و نه درکی از خواسته‌های رهبری‌معظم از نمایندگان را و نه چارچوب فکری‌اش کار و انجام وظایف نمایندگی است و بیش‌از هرچیز درگیر توهم قدرت و ریاست شده است...

انتظار از یک نماینده متعهد و متخصص که رسایی و برخی همفکران او از هر دو بی‌بهره هستند، آن است که درک درستی از وظیفه نمایندگی و فلسفه سیاسی اسلام و فهم حکومتداری داشته باشند.

اینکه اولین پیام یک نماینده به جای عرضه برنامه‌ها و راهکار‌های برون‌رفت از مشکلات و تبیین چرایی انواعی از مشکلات اقتصادی و ساختاری، این باشد که با جملاتی به‌واقع خارج از ادب و عرف سیاسی و مشی اسلامی، که به‌نوعی هم توهین به شمار دیگری از منتخبان و هم توهین به مردم است، حاشیه‌سازی کند، یک فاجعه تمام‌عیار است.  

رسایی -ردصلاحیت‌شده در یکی از دوره‌های پیشین - این‌بار با تکرار واژه‌هایی که شبکه‌های صهیونیستی اینترنشنال و منوتو در دهان معاندان انداختند، مثل «کیف‌کشی» و «روابط فامیلی» برخی افراد را «رشدیافته بدون صلاحیت در عرصه سیاست» نامیده است.

این حرف، گزاره بسیار دقیق و درستی است، اما مصداق عینی و اول آن خود اوست و باید نشان دهد که مراحل رشد سیاسی خودش چه بوده و از کجا آغاز کرده تا به اینجا رسیده است که در نخستین سخنان پس از انتخاب، همه دغدغه‌های دلسوزان نظام و رهبری‌معظم برای وحدت و انجام وظایف نمایندگی، بدون ورود به حاشیه‌ها را به کنار زده و با یک فرمان تفرقه‌افکن و توهم قدرت و ریاست مجلس به جلو آمده است.  

رسایی قبلاً با توهین آشکار به قهرمان ملی ایرانیان و مقایسه او با ابوموسی اشعری و کمتر دانستن این شهید بزرگوار از فریب‌خوردگان صدر اسلام، دقیقاً همان رفتار وحدت‌گرایانه حاج قاسم را که خود اکنون خلاف آن عمل می‌کند، زیرسؤال برده بود...

اکنون به همه نمایندگان ملت باید هشدار داد که در روز‌های پیش‌رو روش تفرقه‌افکنی و اختلاف‌افکنی را کنار بگذارید و به جای حاشیه‌سازی و سیاسی‌بازی، اگر برنامه و ایده‌ای دارید، آن را اعلام کنید. در غیر این‌صورت همین مردم پاسخ این کج‌روی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد.»

***

پیش‌بینی میرسلیم از جو غالب مجلس دوازدهم

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران در رابطه با هشدارها در مورد حضور نمایندگانی تندرو و از یک جریان خاص در مجلس دوازدهم ، گفت: اگر به ترکیب مجلس فعلی  دقت کنیم می بینیم افرادی تندرو در این مجلس هم بودند ولی جوی بر کل مجلس حاکم بود که آنها را مهار کرد و در مجلس آینده هم نباید نگران این تندروها  باشیم چراکه همواره اقلیت با مطالبی که عنوان می کنند برای اکثریت راهگشا می شوند که تصمیم گیری های کاملتری داشته باشند. 

وی اظهار کرد: بنابراین نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند ‌و چند نفر محافظه کار باشند. هنگامی که تبلیغات انتخابات است یکسری مسائل به صورت شعاری مطرح می شود ولی در خود مجلس که افراد وارد می شوند با واقعیت های که بر کشور حاکم است مواجه می شوند که آنها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری های عقلایی می کند و این تندروها نیز با ورود به مجلس قطعا باید متناسب با واقعیت های کشور تصمیم گیری کنند. 

میرسلیم در مورد اینکه تا چه اندازه این احتمال وجود دارد که این تندروها کرسی های ریاست و هیات رئیسه مجلس را بدست بگیرند،گفت: بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.

وی افزود: آقای قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم  رای اول تهران را داشت در انتخابات مجلس دوازدهم رای اش افتاده است و خیلی از کمتر پنجاه درصد شده است که البته مقداری به تعدد فهرست ها برمی گردد ولی به نظر می رسد وی رقیبانی برای کرسی ریاست داشته باشد که البته مجموعه نمایندگان باید در این زمینه تصمیم گیری کنند که چه کسی برای احراز ریاست مجلس شایسته است.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال پایداری ها در مجلس فعلی هم کاندیدا برای ریاست داشتند ولی رای نیاورد و دور از انتظار نیست که برای مجلس آینده هم کاندیدای ریاست داشته باشند.

***

روایت زارع‌پور از 20 خرابکاری در روز انتخابات

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز رای‌گیری بیش از ۲۰ مورد تلاش برای خرابکاری داشتیم تا شبکه ارتباطی دچار بحران شود اما تمامی اینها کشف و برخورد شد حتی یک مورد داشتیم که یک و نیم متر حفاری برای رسیدن به کابل فیبر نوری کردند ولی کشف و خنثی شد.

وی اضافه کرد: ۹۹ درصد استعلامات رای‌گیری برخط بود و تجربه موفقی برای وزارت ارتباطات و وزارت کشور ثبت شد و یک قدم به انتخابات تمام الکترونیکی نزدیک شدیم. انتخابات در ۴ حوزه تمام الکترونیکی انجام شد که مردم با کمترین معطلی توانستند رای دهند. ۸۶ درصد رای‌دهندگان هم با کارت ملی مراجعه کردند.

***

درخواست مخبر از اصناف برای کنترل قیمت‌ها!

به گزارش ایسنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در جلسه با روسای اتحادیه‌های تحت پوشش اتاق اصناف، اصناف و بازاریان را از مهمترین و موثرترین عوامل پیروزی و حمایت از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بازاریان تهران و سراسر کشور در تمامی مقاطع نظیر دوران دفاع مقدس همواره پشتیبان و حامی مهمی برای کشور بوده و خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور جز با همراهی و مشارکت بازار و بخش خصوصی میسر نیست، تصریح کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها صرفا با اقدامات دولتی و برخوردهای تعزیراتی ساماندهی نمی شود بلکه این خود بازاریان و اصناف هستند که با هماهنگی می توانند بر بازار به نحو مطلوب نظارت کنند و انتظار دولت از بازاریان این است که بویژه برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان نسبت به نظارت و کنترل قیمت ها توجه جدی داشته باشند.

***

امیدواری روزنامه خراسان به نبود تندروی در مجلس آینده

خراسان نوشت: « مجلس دوازدهم که از اواسط خرداد آغاز به کار خواهد کرد،ماموریت های ویژه ای داشته و موضوعات مهمی را باید در دستور کار خود قرار دهد. اگرچه نتایج حدود ۱۵ درصد از کرسی‌های مجلس هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند اما مهم‌ترین موضوع برای نمایندگان بعدی، حول مفهوم تحول می‌چرخد. تغییر ریل در این انتخابات، وجود آرای سفید بالا، شکسته شدن برخی چارچوب‌های سابق، تخریب‌های بی‌سابقه، اهمیت یافتن شبکه‌های اجتماعی و... همگی نشان از لزوم تحول دارد...

اگر بخواهیم از کلیدواژه‌ها گذر کنیم، مصادیق بسیاری برای پیگیری مجلس دوازدهم وجود خواهد داشت. مهم‌ترین موضوع، برنامه هفتم است. خطر جدی برای عدم اجرای این برنامه مانند برنامه‌های پنجم و ششم بسیار جدی است. به ویژه آن که اکثریت نمایندگان مجلس دوازدهم نسبت به یازدهم تغییر کرده و ممکن است نمایندگان جدید، حاضر به پیگیری جدی برنامه‌ تصویب شده در مجلس قبلی نباشند...

همچنین توجه به تصحیح برخی ساختارهای اداری و سابق مانند سربازی، شوراهای عالی، ساختار بودجه و... باید ذیل مسئله تحول مورد توجه قرار گیرد و تصحیح شود. برخی از این مسائل در مجلس یازدهم مورد توجه واقع شده اما هنوز تکمیل نشده است. موضوع بودجه با تغییرات ویژه‌ای همراه بوده اما به سرمنزل مقصود نرسیده است. همچنین موضوع سربازی با تایید ستاد کل نیروهای مسلح به وضعیت مطلوب نزدیک شده اما باید به اجرای واقعی و آیین‌نامه‌ای برسد.

در این میان برخی تندروی ها در مجلس آینده هم نگران کننده است که احتمالا در سطح فردی باقی می‌ماند و کل صحن و کلیت مجلس به آن ها گرایش نخواهد داشت. مهم گذر از وضعیت کنونی و به حرکت درآوردن نظام اداری کشور در راستای تحول و کارآمدی است. تجربیات گذشته در موضوعات حساس مانند مسائل فرهنگی ،حجاب و فیلترینگ هم باید پیش‌روی تمامی نمایندگان باشد تا دوباره مسیر شکست خورده تکرار نشود.»

***

انتقاد رسانه اصولگرا از صداوسیما

مشرق نوشت: «چطور شده که امروز، شبکه‌ی تخصصی نمایش فیلم سیما یعنی شبکه‌ی «نمایش»، بی‌خاصیت‌ترین و کسل‌کننده‌ترین فیلم‌های خارجی را برای پخش در جدول خود قرار می دهد؟ جالب این که بر عکس سال‌های قبل، حتی فیلم‌های جدیدتر و روزآمدتر سینمای ایران هم سهم چندانی از آنتن تلویزیون ندارند! حقیقتا این چه رویه‌ی عجیبی است که مدیران محترم سیما برای هر چه غیرجذاب‌تر، سردتر و بی‌تماشاگرتر شدن شبکه‌های خویش برگزیده‌اند؟

اصلا گیریم که مهران مدیری، رامبد جوان، محمد بحرانی (جناب خان)، عادل فردوسی‌پور، رضا رشیدپور، سروش صحت، فریدون جیرانی و...همه‌ی چهره‌هایی که زمانی برنامه‌های ترکیبی برای سیما می ساختند، آن‌قدر «بد» بودند، که تاراندن و دور کردن همه‌ی ایشان توسط مدیران محترم سیما موجه و درست بود (که البته نظر ما این نیست)، لیکن چه فکر و تدبیری برای پر کردن جای خالی این همه برنامه‌ساز «چهره» در شبکه‌های مختلف سیما اندیشیده شده بود؟ ظاهرا پاسخ، یک «هیچ» بزرگ است!

این که گمان ببریم سلیقه‌ی 80 میلیون ایرانی، که از آنتن ملی سهم دارند، صرفا با ساخت برنامه‌هایی از جنس «پاورقی» {با این فرض که بسیار هم خوب و کاردرست است} پوشش داده می شود، به نحوی آشکار و بدیهی، گمانی نادرست و اشتباهی فاحش است.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۱۰۱۰۶۲۰:۴۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
از آقای رسایی ریاست احتمالی مجلس آینده درخواست میشود یک تفحص از عملکرد مجلس یازدهم و تک تک نمایندگان آن بعمل آورند
ناشناس۳۴۱۰۲۸۶۲۳:۲۱:۲۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
پس قالیباف چی؟
ناشناس۳۴۱۰۳۴۵۰۰:۱۱:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
دنبال کار جهادی است
عمران۳۴۱۰۱۱۳۲۰:۵۵:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
حالا مگر رسایی چند درصد از آرای مردم را دارد ؟
ناشناس۳۴۱۰۱۲۰۲۰:۵۸:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
دوباره دلار گرون شد
ناشناس۳۴۱۰۱۲۴۲۱:۰۱:۲۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
توقیف محموله نفتی 50 میلیون دلاری امریکا با حکم دادگاه در پاسخ به تحریم داروی کودکان بیماران پروانه ای کاملا قانونی و اقدامی قابل تقدیر است.
ناشناس۳۴۱۰۸۰۴۱۲:۱۵:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
جان بيماران پروانه اي برميگرده؟
افشانه۳۴۱۰۱۶۴۲۱:۲۵:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
وزیر ارشاد باید کاری کند که در مشهد هم کنسرت برگزار شود لطفانظرمن رابذارید
ناشناس۳۴۱۰۲۶۳۲۲:۵۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
خود مشهدی ها باید برای خودشان کاری بکنند
ناشناس۳۴۱۰۵۲۸۰۷:۱۸:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
در اصفهان هم پشیمان میشوند که انجام دادند
ناشناس۳۴۱۰۲۳۶۲۲:۳۰:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
خود این روزنامه جوان فهمید چی گفت؟
ناشناس۳۴۱۰۲۳۹۲۲:۳۱:۳۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
شخصیت حقوقی وزیر بالاتر از این چیزها هست که در این موارد عذرخواهی کند
ناشناس۳۴۱۲۰۷۵۱۰:۲۳:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کنشگری وزیر ارشاد در ابن مقوله قابل تقدیر است و امید می‌رود این دولت برای منافع ملی در تمام حوزه ها مقتدرانه و بر اساس منافع ملی عمل نماید.
ناشناس۳۴۱۰۳۹۷۰۱:۱۷:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
به امثال آقای رسایی باید هر بار میزان رای شان را یاد آوری کرد
ناشناس۳۴۱۰۴۲۶۰۱:۵۳:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
در مورد قالیباف شانتاژ خبری قبل انتخابات ایحاد شد علیه ایشان
ناشناس۳۴۱۰۴۵۲۰۲:۴۶:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شما تلاش انجام بده برای عدم ترویج بی بندو باری اعم از موسیقی یا فیلم
ناشناس۳۴۱۰۴۸۱۰۵:۴۹:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
رسايي ودوستانش با كمترين راي به لحاظ قانوني نماينده مجلس شدند
ناشناس۳۴۱۰۵۹۳۰۸:۲۹:۱۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
چه شده که برای برگزاری کنسرت موسیقی سنتی در شهر فرهنگ و هنر اصفهان باید وزیر مستقیم دخالت کند!
افسانه۳۴۱۱۳۶۲۲۰:۰۷:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
از وزیرارشاد می خواهم کاری کند که در مشهد هم کنسرت برگزار شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  17. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین