نامزد مجلس: نمایندگان دخالتی در فیلترینگ نداشتند

  4021209052 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: فیلترینگ شبکه های اجتماعی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت بلکه این تصمیم از سوی شورای عالی امنیت ملی مصوب و اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مخالف فیلترینگ فضای مجازی بوده و معتقدم فضای مجازی باید قانونمند شود.

وی اضافه کرد: هم اینک به ویژه در جریان تبلیغات انتخاباتی به علت نبود قانون، کاربران هر موضوع نادرست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و کسی هم برخوردی نمی کند.

این نماینده مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن طرح صیانت از فضای مجازی درصدد قانون گذاری و قانون مند کردن فضای مجازی بود اما این طرح در مجلس به کندی پیش رفت، رییس مجلس شورای اسلامی هم این موضوع را دنبال نکرد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده در شبکه های اجتماعی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام فعالیتی ندارم و تنها از شبکه های اجتماعی ایتا و بله استفاده کرده و همه مقالات، متن و کلیپ سخنرانی ها در ایتا بارگذاری شده است.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: با توجه به آغاز فرایند تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک خط سفید و بدون فیلتر برای فعالیت در این فضا دریافت کردم همچنین برای برقراری ارتباط با مسوولان کشورهای منطقه نیاز به بهره گیری از واتساپ دارم.

وی گفت: افراد فعال در ستاد تبلیغاتی اینجانب هیچگونه هزینه و پولی دریافت نکرده و از روی عشق و علاقه در ستاد مشغول به کار شدند و حتی هزینه ایاب و ذهاب و غذا را نیز از جیب شخصی پرداخت می کنند.

نماینده همدان و فامنین در مجلس یازدهم اظهار کرد: برخی افراد و رقبا با دستکاری سخنرانی های اینجانب و انتخاب تیترهای جنجالی و کذب قصد تخریب بنده را دارند و این اقدام توسط نهادهای امنیتی نیز تایید شده است.

حجت الاسلام فلاحی گفت: مجلس یازدهم در حدود بیش از سه سال گذشته کارهای خوبی از جمله تصویب قانون بانکداری بعد از ۵۰ سال معطلی، قانون جوانی جمعیت بعد از ۱۰ سال، جهش تولید دانش بنیان، جهش تولید مسکن و اصلاح ساختارهای بودجه و تحقیق و تفحص انجام داده اما اطلاع رسانی در این باره ضعیف بوده است.

دو چالش مهم مجلس

وی تنقیح قوانین را یکی از مهمترین چالش های پیش روی مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: از دیگر چالش ها، آیین نامه داخلی مجلس است که توسط نمایندگان مجلس تدوین شده است.

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس یازدهم ادامه داد: تدوین آیین نامه داخلی مجلس توسط نمایندگان، تعارض منافع ایجاد کرده است بنابراین می طلبد سیاست های کلی مجلس، فرا قوه ای رسیدگی شود.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه مجلس نقشی در افزایش قیمت ها نداشته است اظهار کرد: مجلس برای پیشگیری از گرانی خودرو واردات خودروهای نو و زیر پنج هزار کیلومتر کارکرد را تصویب کرد اما با وجود پای کار آمدن دولت این لایحه به خوبی اجرا نشد.

وی ارائه کالا برگ معیشتی، ساماندهی اجاره بها، اجرای طرح رتبه بندی معلمان، کاهش فاصله طبقات و پلکانی کردن افزایش حقوق را از مصوبات خوب مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: همچنین قانون جوانی جمعیت در ۹۰ ماده مصوب شد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: پیش از قطع شدن آب شهر همدان جلسات متعددی برگزار و با وجود بودجه ولی ترک فعل شد و برخوردی هم با متخلفان صورت نگرفت.

حجت الاسلام فلاحی اضافه کرد: در زمینه کیفیت آب نیز خواستار ورود دادستان در قالب حقوق عامه شدم تا آب ناسالم وارد لوله ها نشود و در نهایت بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب سلامت آب تایید شد.

وی ادامه داد: برای ۶۰ روستا از ۱۸۰ روستا امکانات بهسازی دریافت شد چنانچه سال های گذشته هم اینگونه عمل می شد هم اینک شاهد محرومیت برخی از روستاها و مسیرهای دسترسی نامناسب نبودیم.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: خانه ملت روزهای سه شنبه را برای نظارت اختصاص داده است و در این روز دستگاه ها با حضور در مجلس، به سوالات نمایندگان پاسخ و گزارش ارائه می دهند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه ۳۰ پرونده دولت قبل در مجلس یازدهم رای گرفتند افزود: تحقیق و تفحص های زیادی داشتیم و برای تسریع در دستیابی به نتیجه، برای این طرح ها اعمال ماده ۲۳۴ پیش بینی شد برای نمونه تحقیق و تفحص از غارعلیصدر رای گرفته و تقدیم دستگاه قضایی شده است.

وی تاکید کرد: تذکر به وزرا در دولت سیزدهم کمتر از دولت قبل نبوده است و در این باره ملاحظه نکردیم اما عمده تذکرها به برگزاری نشست مشترک و تعامل برای رفع مشکلات به جای ارائه کارت زرد، ختم شد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین بیان کرد: بیشتر انتقاد و تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور در خصوص عملکرد ضعیف مدیران استانی است.

در هیچ انتصابی دخالت نکردم

حجت الاسلام فلاحی گفت: برخی عنوان می کنند که بنده در انتصاب شهردار همدان و معطل ماندن حکم معاون استاندار و تداوم سرپرستی وی دخالت دارم در حالیکه این مطالب کذب است.

وی تاکید کرد: بنده نقشی در معرفی و انتصاب شهردار نداشتم بلکه این انتصاب با تصمیم اعضای شورای شهر بوده و تنها کار اینجانب هماهنگی برای ملاقات اعضای شورای شهر با وزیر کشور بود چرا که عده ای نمی خواستند شهردار حکم بگیرد و شهر معطل مانده بود.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین یادآوری کرد: در دوره ای نرخ بیکاری غیر واقعی اعلام شده و نرخ ۲۳ درصدی ۶ درصد عنوان و موجب شد همدان از بودجه ها و امکانات ملی محروم شود.

حجت الاسلام فلاحی اظهار کرد: اشتغال در بخش دولتی به جز چند دستگاه از جمله آموزش و پرورش اشباع شده و باید به سمت سرمایه گذاری و تولید پیش رفت.

وی بیان کرد: اینجانب فعالیت های خود را در سه حوزه بین الملل به منظور محقق شدن منافع کشور با دعوت از سرمایه گذاران خارجی و برگزاری نشست های مشترک دولت و مجلس با گروه هایی در سوریه و عراق برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن و صنعت و کمک به دولت برگزار شد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین اضافه کرد: همچنین در حوزه ملی نشست های مشترک بین دولت و مجلس شورای اسلامی برای اصلاح ساختار دستگاه برگزار شد و در حوزه انتخابیه نیز دنبال رفع محرومیت از چهره روستاها بوده و از یک هزار نقطه محروم کشور یک نقطه با نام «پیشخور» در فامنین قرار دارد.

حجت الاسلام فلاحی درباره اختلاف با دیگر نماینده همدان در خانه ملت نیز گفت: دوره های مختلف، اختلاف هایی بین نمایندگان استان وجود داشته است اما این دوره کمترین اختلاف وجود داشت و در این راستا تقسیم کار صورت گرفت تا هر یک پیگیر یکی از امور باشیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۰۰۴۲۱۲۰:۲۲:۰۶ ۱۴۰۲/۱۲/۹
چرا نمایندگان از بسیاری از تصمیمات کنار گذاشته شدند
ناشناس۳۴۰۰۸۲۱۰۹:۳۰:۳۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
ولی سکوت آنها در برابر این عمل باعث این وضعیت شد.
ناشناس۳۴۰۰۸۲۶۰۹:۳۶:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
دخالتی هم در رفع فیلترینگ نداشتند یعنی ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین