رهبر انقلاب: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است

  4021209039 ۳۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا گفتند: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.

رهبر انقلاب: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است

به گزارش الف، هزاران نفر از رأی اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های شهدا در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز - چهارشنبه ۹ اسفندماه - با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار حضور پرشور و قوی ملت را در انتخابات، ‌تجلی قدرت ملی، تضمین‌کننده امنیت ملی و مایوس‌کننده دشمنان چشم‌دوخته به ایران خواندند و با برشمردن ویژگی‌های نامزد اصلح تاکید کردند: انتخابات پرشور، زمینه‌ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است و هر کسی ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، قدرت ملی و پیشرفت را دوست دارد روز جمعه به‌پای صندوق رای بیاید.

حضرت آیت الله خامنه ای نسل جوان بعد از انقلاب را بسیار بیشتر از جوانان قبل، اهل تحقیق و استدلال و منطق و راستی‌آزمایی دانستند و افزودند: جوانان عزیز بدانند که صندوق واقعی رای و حضور با انگیزه، با شناخت، باتوقع و امیدوارانه مردم در انتخابات، آسان به دست نیامده و حاصل مجاهدت‌ها و فداکاری‌های طولانی ملت در مبارزه با استبداد و رژیم طاغوت است.

 

رهبر انقلاب با اشاره به نوشته‌های برخی عناصر طاغوت درباره ظاهری بودن انتخابات قبل از انقلاب گفتند همانطور که آن‌ها هم معترف شده‌اند، لیست برندگان انتخابات از قبل در دربار و حتی گاهی در برخی سفارت‌خانه‌های خارجی بسته می‌شد و باید همین لیست از صندوق‌ها در می‌آمد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حاکمیت گروه‌های دیکتاتور بعد از انقلاب‌های بزرگی مانند انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب شوروی سابق افزودند: امام خمینی (ره) با اعتماد کامل به مردم و اهمیت دادن به صندوق انتخابات، ‌تنها حدود ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب، نوع حکومت را به همه‌پرسی گذاشتند تا ملت به عنوان صاحبان کشور و انقلاب، تصمیم‌گیر همه مسائل مهم شوند.

ایشان افزودند: بعد از همه‌پرسی ۱۲ فروردین ۵۸، در همان سال اول انقلاب، چهار انتخابات و همه‌پرسی دیگر هم برگزار شد تا ارکان کشور با خواست و آرای ملت شکل و جهت بگیرد.

رهبر انقلاب با نفی و رد دیدگاهی که معتقد به شرکت قوی مردم در انتخابات نیست و می‌گوید انتخابات با حضور جمعی برگزار شود و مجلس و دولتی هم روی کار بیایند تاکید کردند: اما ما می‌گوئیم انتخابات باید پرشور باشد زیرا حضور پرشور مردم، نشانه حضور ملت در صحنه‌های مهم اداره کشور و ثروت بزرگی برای ایران است.
آیت الله خامنه ای با اشاره به محسوس شدن نشانه‌های شور و نشاط انتخاباتی در سراسر کشور، حضور ملت در صحنه را معجزه‌آفرین خواندند و با اشاره به دشمنان خبیثی که چهارچشمی مراقب ایران عزیز وانتخابات روز جمعه هستند، گفتند: آمریکا، ‌سیاست‌های اغلب اروپایی‌ها،‌ صهیونیست‌های خبیث، سرمایه‌داران و کمپانی‌های بزرگی که با انگیزه‌ها و به دلایل گوناگون با دقت مسائل ایران را پیگیری می‌کنند، بیش از هر چیز دیگری از حضور مردم در انتخابات و قدرت مردمی ایران بیمناک‌اند.

ایشان افزودند: دشمنان دیده‌اند که همین قدرت مردمی تعیین کننده، رژیم طاغوت مورد حمایت آمریکا و انگلیس را از بین برد و در جنگ تحمیلی صدام را با وجود حامیان غربی و شرقی و منطقه‌ای‌اش، ذلیل و خاک‌نشین کرد، به همین علت انتخابات مظهر به رخ کشیدن قدرت ملی کشور است.

رهبر انقلاب حضور قوی مردم در انتخابات را تجلی قدرت ملی و قدرت ملی را تضمین‌کننده امنیت ملی خواندند و گفتند بدون امنیت ملی، هیچ چیز وجود نخواهد داشت و دشمن اگر در زمینه قدرت ملی ضعفی در ایرانیان ببیند از زوایای مختلف، امنیت ملی را تهدید خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای مخالفت‌خوانی دشمنان را از فروردین امسال، نشانه نگرانی آن‌ها از حضور ملت در انتخابات دانستند و گفتند: بدخواهان ماه‌هاست که در رادیو تلویزیون‌ها و در فضای مجازی سعی می‌کنند مردم را از حضور و اثربخشی انتخابات مایوس کنند.

ایشان با اشاره به بی‌التفاتی برخی در داخل به انتخابات افزودند: احدی را متهم نمی‌کنیم اما به همه یادآور می‌شویم که باید به انتخابات از زاویه امنیت ملی و نه گروهی و جناحی نگاه کرد و هرکس کشور و ملت و امنیت ملی را دوست دارد بداند که اگر انتخابات ضعیف برگزار شود همه ضرر می‌کنند و هیچکس سودی نخواهد برد.

رهبر انقلاب، دستاورد مهم انتخابات قوی و پر شور را انتخاب افراد قوی، تشکیل مجلس قوی و در نتیجه رفع مشکلات و پیشرفت کشور خواندند و افزودند: مجلس قوی ، قادر به انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام‌های بلند خواهد بود همچنانکه انتخابات قوی و پر شور ریاست جمهوری، دست رئیس‌جمهور را برای انجام کارهای بزرگ باز می‌کند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای رشد سیاسی شرکت‌کنندگان بخصوص جوانان را دستاورد دیگر انتخابات دانستند و گفتند: رشد سیاسی و افزایش قدرت تحلیل جوانان در خلال انتخابات، بسیار ارزشمند است چرا که باعث شناخت دشمن و شیوه‌ها و اقدامات او و در نتیجه شناخت راه های مقابله و خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان خواهد شد.

ایشان در جمع‌بندی این بخش از سخنان‌شان خطاب به آحاد مردم تأکید کردند: بدانید انداختن رأی در صندوق که کاری آسان است نتایج بزرگی در پی دارد بنابراین از این فرصت باید استفاده کرد.

رهبر انقلاب با یادآوری باور و اعتقاد خود به نقش پیشران و پیشرو جوانان در میدان‌های مختلف، نقشی‌آفرینی و شوق‌انگیزی آنها در میدان انتخابات را نیز ضروری دانستند و گفتند: جوان‌ها، هم در انتخابات شرکت کنند هم با استدلال و بیان منطقی، پدران و مادران و اطرافیان خود را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید براینکه ما با افرادی که به هر دلیلی واقعاً قادر به شرکت در انتخابات نیستند، حرفی نداریم در مورد کسانی که نسبت به انتخابات اظهار بی‌میلی می‌کنند، اظهار داشتند: اما متاسفانه برخی افراد نسبت به انتخابات اظهار بی‌میلی می‌کنند و دیگران را نیز به شرکت نکردن در انتخابات تشویق می‌کنند، به نظر من این افراد بهتر است قدری فکر کنند.

ایشان خطاب به اینگونه افراد افزودند: رأی ندادن هیچ فایده ونتیجه‌ای ندارد اما حداقل در رأی دادن احتمال فایده وجود دارد اگرچه ما معتقدیم رأی دادن حتماً فایده و دستاورد دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تبیین یک اثر عینی رأی ندادن یادآورشدند: رأی ندادن هیچ مشکلی را از کشور حل نمی‌کند ضمن اینکه برای خود فرد هم ضرر  دارد چون اگر رأی ندهید، دیگران رأی می‌دهند و فردی را که شما مایل به انتخاب او نیستید انتخاب می‌شود در صورتی که شما با رأی خود می‌توانستید جلوی انتخاب این فرد را بگیرید.

 

رهبر انقلاب در تبیین ملاک‌های نامزدهای اصلح، نامزدهای تأیید شده در شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی را صالح خواندند و گفتند: اصلح کسی است که در تقیّد به دین و عمل و تشرّع دینی بهتر و جلوتر باشد، به استقلال کشور و وابسته نشدن به قدرت ها اصرار بیشتری داشته باشد، به مبارزه با فساد عقیده جدی داشته باشد، و نسبت به منافع ملی جدی‌تر باشد یعنی منافع ملی و اسباب عزت و آسایش و پیشرفت‌کشور را بر منافع شخصی و تعصبات جناحی ترجیح دهد.

ایشان راه شناخت اصلح و تطبیق این ملاک‌ها با نامزدهای انتخابات را مطالعه، تحقیق، دقت در اظهارات و شنیدن از افراد مطلع وآگاه ،و مشورت با آنان خواندند و بیان داشتند: این، کاری سخت و نشدنی نیست. مثلاً در تهران فهرست‌های مختلفی وجود دارد که برخی را می‌شناسیم، بعضی را از دیگران پرس و جو می‌کنیم و برخی را هم به افرادی که معرفی کرده‌اند اعتماد می‌کنیم و نامشان را در برگه رأی می‌نویسیم. بنابراین هر مقداری که ممکن است باید در این زمینه تلاش کرد.

رهبر انقلاب ابراز امیدواری کردند خداوند برای ملت ایران انتخاباتی مطلوب و شایسته مقدّر فرماید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان، مساله غزه را مساله اساسی دنیای اسلام برشمردند و گفتند: مساله غزه، اسلام را به دنیا معرفی کرد و معلوم شد که اسلام و عامل دین، باعث اقتدار و مقاومت و تسلیم نشدن مردم در مقابل این‌همه بمباران و فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها است .این مساله  حقیقت فرهنگ و تمدن غربی را هم به جهانیان نشان داد و مشخص شد که سیاست‌مداران برآمده از این فرهنگ حتی حاضر به اعتراف به اقدام صهیونیست‌ها در نسل‌کشی فلسطینی‌ها نیستند و با وجود برخی حرف‌ها، در عمل با وتو قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، جلوی توقف جنایت‌ها را می‌گیرند.

ایشان خودسوزی افسر نیروی هوایی آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را نشانه اوج رسوایی و فضاحت سیاست‌های خلاف بشری آمریکا و فرهنگ فاسد و ظالم غربی دانستند و گفتند: حتی این فرد که در فرهنگ غربی پرورش یافته بود، عمق فضاحت این فرهنگ را درک کرد.

رهبر انقلاب ابراز امیدواری کردند: خداوند به اسلام و مسلمین و فلسطین بخصوص غزه نصرت کامل عطا کند.

 حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ماه‌های شعبان و رمضان و ضرورت تلاش برای نزدیکی به خداوند متعال اشاره کردند و افزودند: ایام باقی‌مانده از ماه شعبان و بعد از آن ماه رمضان فرصت مغتنمی برای دعا، مناجات و تقویت ارتباط با پروردگار است و توصیه من به‌خصوص به جوانان که دارای دل‌های پاک و زلال هستند این است که از دعاهای وارد شده از ائمه اطهار (ع)، استغفار و صلوات غفلت نکنند زیرا این ادعیه متضمن معارف و مضامین عالی است و انس شما را با خالق هستی افزایش می‌دهد

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۹۹۹۶۸۱۲:۱۱:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۹
به فضل الهی جمعه تو دهانی محکمی به دشمنان خواهیم زد
ناشناس۳۴۰۰۱۳۳۱۴:۴۲:۵۶ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مجلس قوی نظارت بهتری بر عملکرد مسئولان اجرایی می تواند داشته باشد؟
ناشناس۳۴۰۰۲۵۹۱۶:۰۸:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مشارکت حداکثری در انتخابات باعث حضور افراد متخصص در مجلس و در نهایت نظارت بهتر بر عملکرد دولتمردان می شود.
ناشناس۳۴۰۰۳۱۹۱۷:۲۲:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مجلس قوی افراد حقوق دان و با لیاقت و شجاع می خواهد
ناشناس۳۴۰۰۵۲۳۲۱:۵۸:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مجلس جدید باید زمینه انقلاب اقتصادی را بوجود آورد و این میسر نیست الا با اجرای صحیح و جامع قانون از کجا آورده ای برای همه آحاد جامعه و بدون خط قرمز
ناشناس۳۴۰۰۲۹۲۱۶:۴۱:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مجلس قوی با آرای اکثریت شکل می گیرد
ناشناس۳۴۰۰۵۲۷۲۲:۰۲:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۹
یکبار برای همیشه و به منظور اصلاح اساسی و زیر بنایی اقتصاد باید تمامی شئونات اقتصاد کشور ملی گردید و از آن به بعد و بر اساس آیه و ان لیس للانسان الا ما سعی و برای انسان بهره ای جز سعی و تلاش نیست بتوان به ثروت بدون تکاثر رسید
ناشناس۳۴۰۰۱۷۹۱۵:۱۶:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۹
راى ملت مقبوليت و مشروعيت براى نظام ايجاد ميكند و عدم مشاركت مردم موجب كاهش مقبوليت خواهد شد هرچند از اوضاع اقتصادى و حتى سياست خارجى كشور راضى نيستم اما براى احترام به خون شهدا و حفظ نظام راى ميدهم .
ناشناس۳۴۰۰۲۵۴۱۶:۰۴:۱۶ ۱۴۰۲/۱۲/۹
از صمیم قلب رای می دهم.
ناشناس۳۴۰۰۳۵۷۱۸:۱۹:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مشارکت پایین یعنی اینکه کشورهای دیگر می گویند حکومت ایران دیگر پشتوانه مردمی ندارد و این یعنی آغاز جنگ. موشک های بیگانگان فرقی بین کسی که رای داده و رای نداده نمی گذارند
ناشناس۳۳۹۹۹۷۹۱۲:۲۱:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۹
متاسفانه اکنون کشور درست اداره نمیشود و اکنون برای رفع این اشکال باید فارغ از وابستگی های سیاسی و جناحی افراد واقعا دلسوز و کار بلد انتخاب کنیم
ناشناس۳۳۹۹۹۹۱۱۲:۳۹:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۹
لبیک
ناشناس۳۴۰۰۱۳۱۱۴:۴۲:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۹
به فضل الهی سال نو مجلس نو نمایندگان نو
ناشناس۳۴۰۰۲۷۷۱۶:۲۶:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۹
نمایندگان فعلی بروند و افراد کاردان جدید جایگزین شوند تا مشکلات حل شود.
ناشناس۳۴۰۰۰۱۸۱۳:۰۶:۵۶ ۱۴۰۲/۱۲/۹
انتخابات باعث مشروعیت و ثبات و امنیت و قدرت ملی است .
ناشناس۳۴۰۰۱۳۴۱۴:۴۳:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۹
نمایندگان مجلس فعلی و ادوار که خدمت خود را کرده و خسته هستند جای خود را به نیروهای تازه نفس و متخصص بدهند.
ناشناس۳۴۰۰۰۲۳۱۳:۰۹:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۹
وضعیت معیشت، ازدواج جوانان، فرزنداوری و امید به آینده و سیاست خارجی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.
ناشناس۳۴۰۰۱۸۱۱۵:۱۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۹
چه ربطی داشت الان؟!!
ناشناس۳۴۰۰۲۷۳۱۶:۲۱:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مجلس را برای اصلاح امور می خواهیم
ناشناس۳۴۰۰۰۷۳۱۳:۵۴:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۹
صلاحیت روحانی چرا تایید نشد ؟ یعنی 8 سال سکان مملکت دست کسی بود که صلاحیت نداشته ؟؟!
ناشناس۳۴۰۰۱۶۵۱۴:۵۷:۵۶ ۱۴۰۲/۱۲/۹
افراد دو تابعیتی برای مناصب حساس و کلیدی کشور هرگز نباید تایید صلاحیت بشوند.
ناشناس۳۴۰۰۱۹۵۱۵:۲۵:۴۳ ۱۴۰۲/۱۲/۹
روحانی اگر صلاحیت داشت که تحریم ها بیش از دو برابر و قیمت دلار 10 برابر نمی شد.
ناشناس۳۴۰۰۵۴۴۲۲:۲۶:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۹
زمان دولت رئیسی مایحتاج عموم مردم (مرغ و گوشت و ...) چند برابر شد؟
ناشناس۳۴۰۰۰۹۹۱۴:۲۱:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۹
کسانی که رای نمی‌دهند خودشان را در اداره کشور نمی خواهند سهیم کنند
ناشناس۳۴۰۰۱۱۲۱۴:۲۷:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۹
انتخابات و رای دادن نماد بارز مردم سالاری است.
ناشناس۳۴۰۰۱۶۶۱۵:۰۱:۱۰ ۱۴۰۲/۱۲/۹
فصل الخطاب مقام عظمای ولایت است، اکثریت مردم عاشق رهبری هستند و حالا با صحبتهای ایشون به صندوق های رای با شور برای رای دادن هجوم میاورند.
ناشناس۳۴۰۰۲۵۲۱۶:۰۲:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۹
انشاالله نتیجه انتخابات به خیر و صلاح کشور و ملت باشد.
بنده خدا۳۴۰۰۳۰۵۱۷:۰۰:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۹
بازخورد به جملاتی که در تایید شرکت در انتخابات است نشان می‌دهد چند درصد در انتخابات شرکت می‌کنند.
ناشناس۳۴۰۰۴۸۳۲۱:۲۷:۴۳ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مثبت و منفی ها در فضای مجازی قابل استناد نیست .
ناشناس۳۴۰۰۷۴۲۰۷:۵۸:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
مخالفم
کامران دانی اذر۳۴۰۰۴۰۷۱۹:۵۵:۲۸ ۱۴۰۲/۱۲/۹
انتخابات برای گردش قدرت و عدم استبداد هست
ناشناس۳۴۰۰۴۸۸۲۱:۳۳:۴۵ ۱۴۰۲/۱۲/۹
مشکل اینجاست که انتخابات برخی صاحبان قدرت را تغییر نمیدهد
ناشناس۳۴۰۰۴۷۹۲۱:۱۹:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۹
درود بر رهبر معظم انقلاب
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

آخرین عناوین