الهام حمیدی: تمام مبلغ تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب مراجع قضایی برگرداندم

  4021201029 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

الهام حمیدی، بازیگر تئاتر و سینما بعد از ماجرای پیش آمده درباره کوروش کمپانی در یک ویدئو توضیحاتی داد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۹۳۹۵۲۱۰:۲۱:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱
چرا کسانی که بورس را تبلیغ کردند و باعث شدند سرمایه مردم نابود شود را مجبور به جبران خسارت مردم نمی کنند ؟
ناشناس۳۳۹۴۱۹۷۱۴:۳۹:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱
یک شرکتی که ثبت شده، محل استقرار دارد، تابلو چند متر در چند متر دارد، انواع تبلیغات دارد، هیچ مقام رسمی هم حتی طبق عادت نگفته اسم فلانی تو جیبم است، چه رسد به اینکه اقدام رسمی کرده باشد، آمده با تنظیم قرارداد قانونی، یک سفارش تبلیغ داده و تبلیغش هم ساخته و پخش شده! اگه این خانم یا هر سلبریتی دیگر بابت این درآمد تبلیغی یا هر درآمد تبلیغی دیگر مالیات نداده (دست کم به اندازه من کارمند) در آن زمینه مجرم است و باید هم مالیات هم جریمه آن گرفته شود و بابت آن جرم هم محاکمه شوند (هم ایشان و هم سایرین چون ایشان) ولی بابت کلاه برداری آن شرکت برای مدت طولانی و اساسا فعالیت اینقدر گسترده، آنها که بابت نظارت پول می گیرند باید به دلیل ترک شغل محاکمه شوند، پاس دادن این اهمال کاری به زمین سلبریتی ها یا فعالان عرصه تبلیغات، مال ملت را بر نمی گرداند!
ناشناس۳۳۹۴۳۱۱۱۶:۵۸:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱
بورس که الان در سود هست! این شرکت موبایلی هم کاذب بوده
ناشناس۳۳۹۳۹۸۷۱۱:۰۹:۴۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱
نحوه تبلیغ باعث شده است که مردم سرشان کلاه رود. به نظر من اینها هم در جرم کوروش کمپانی سهیم هستند.
ناشناس۳۳۹۴۲۴۵۱۵:۴۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱
این افراد که تبلیغ کرده اند در رده های آخر تقصیر قرار دارند. مقصر اصلی جایی است که واردات این گوشی ها را ممنوع کرده. اگر واردات را ممنوع نمیکردند چنین جاهایی که از آب گل آلود ماهی میگیرند رشد نمیکردند.
ناشناس۳۳۹۴۲۶۰۱۶:۰۸:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱
خود خواستی بگی زرنگی، که تونستی گوشی ۳۵ و یا ۴۰ میلیونی رو ۲۰ میلیون خرید. فکر نکردی که خود اپل ۲۰ میلیون به بازار عرضه نمی کنند.
ناشناس۳۳۹۴۴۸۲۲۰:۵۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱
ربطی ندارد و باز طمع خواهد بود
ناشناس۳۳۹۳۹۹۲۱۱:۱۳:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۱
سلبریتی بازی و ادا اطوارهای مربوطه، مال کشورهای غربی است. در نظام اسلامی وقار و متانت باید حرف اول را بزند. ای کاش من قاضی این پرونده بودم. ریشه این بازیها را یکبار برای همیشه با قاطعیت جمع میکردم.
عمران۳۳۹۴۴۴۶۱۹:۵۶:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱
ای کاش قاضی بودید؟! به نظرم شما عقده ی سلطه دارید ..
ناشناس۳۳۹۳۹۹۸۱۱:۲۳:۴۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱
عجب.... یعنی دیگه کسی شکایت نکنه
غلامحسین۳۳۹۴۰۲۳۱۱:۵۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱
آفرین خانم حمیدی که پول گرفته شده را برگردانید وله حساب دادگستری واریز نمودی تالااقل به شکایت ومالبختگان بدهند دمت گرم انشالله بقیه هم یادبگیرند
ناشناس۳۳۹۴۰۲۶۱۱:۵۷:۵۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱
سلام الهام خانم مساله به همین راحتی که شما میفرمایید که نیست حالا به فرض 5 نفر به خاطر اعتمادی که با حرفها وتبلیغات شما رفتن وخرید کردن صرفا بخاطر اعتماد به حرفهای شما ضرر مالی اون 5 نفر هم فکرمیکنم به عهده شما باشه حالا حتما این تعداد خیلی بیشتر هم هست عزیزم
ناشناس۳۳۹۴۰۷۶۱۲:۲۸:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱
چه استدلال خنده داری ، سلبریتی ها با چشم و گوش باز ، مردم رو با چشم و گوش بسته ، میندازن تو دره
ناشناس۳۳۹۴۱۲۶۱۳:۰۲:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱
یعنی اینهمه واحد های نظارتی و بازرسی و انتظامی و امنیتی داشته باشیم بعد یک فرد کم سن و سال بیاید سر یک کشور کلاه بگذارند کجای کار می‌لنگد آیا فقط فرد کلاهبردار مقصر است یا اشکال در نحوه نظارت واحد های بازرسی و نظارتی است
ناشناس۳۳۹۴۱۴۱۱۳:۱۳:۵۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱
چرا یک عده تقصیر رو فقط یاد گرفتن گردن دیگران بی اندازند ؟؟؟ وقتی که خودشون قبول کردن که با تبلیغات گول بخورند دنبال مقصر نگردند بهتره . هرچند که دستگاه قضایی نباید اجازه چنین تبلیغاتی رو می داد.
ناشناس۳۳۹۴۱۴۵۱۳:۲۱:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱
صدا و سیما هم پول تبلیغ چای دبش رو پس بده
م.محسنی۳۳۹۴۱۵۲۱۳:۲۶:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۱
خانم حمیدی واقعا از یک بچه هم میپرسیدین که قیمت گوشی اپل رو دارن یک سوم یا یک چهارم به مردم میدن میفهمید که موضوع بودار هستش! حالا شما بجای اینکه عذر خواهی کنی و یا بخشی از ضررهای مردم رو جبران کنی که گول تورو خوردن، اومدی داری مردم رو هم نصیحت میکنی که تهمت نزنین ! زود قضاوت نکنی ! و ... انقدر غرور کاذب دارین که حتی یک فیلم عذر خواهی رو هم بلد نیستین بازی کنین!
محمد۳۳۹۴۱۵۴۱۳:۲۸:۴۸ ۱۴۰۲/۱۲/۱
اگر قوه قضاییه نبود اینا اینجور عذرخواهی نمیکردن
ک.م۳۳۹۴۱۸۳۱۴:۰۰:۴۹ ۱۴۰۲/۱۲/۱
مگر از کارمندان شرکت کورش حقوق هاشون رو پس می گیرند ؟ هنر مندان ‌ ورزشکاران هم در واقع مانند کارمندان در ازای کار تبلیغی، حقوق گرفتند و کار کردند.چرا جوّ درست می کنند ؟ بنظرم کار درستی نیست مقصر کسانی هستند که مجوز دادند و نظارت نکردند.
ناشناس۳۳۹۴۳۱۳۱۶:۵۹:۱۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱
مقصر طمع و نادانی بعضی هست. هر فعالیت اقتصادی که با تفاوت قیمت فاحشی صورت میگیره، اون هم در این زمان، قطعا کلاهبرداری هست. 10 نفر میبرند، 1000 نفر ضرر میکنند. کسیو هم نمیشه قصاص قبل از جنایت کرد. اینکه نظارت میشه یا نه، یه مقدار فکر کنید، میفهمید که نظارت به این تعداد شرکت محال ممکن هست. مگه چند نفر کل کارمندان سیستم قضایی و نظارتی و ... هستند که بخوان نظارت به هر فعالیتی کنند تا با کمترین انحراف بر فرض محال بخوان وارد بشن. نتیجه اینکه دندان طمع و پول مفت درآوردن نتیجه همینه.
ناشناس۳۳۹۴۲۶۵۱۶:۱۱:۴۴ ۱۴۰۲/۱۲/۱
افرین
ناشناس۳۳۹۴۴۶۱۲۰:۱۵:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۱
برخی به خاطر پول هر کاری میکنید
yektanetتریبون

آخرین عناوین