توضیح سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اختلال یک پیام رسان داخلی  

  4021127101

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به دلیل اختلال رخ داده در یک پیام رسان داخلی (ایتا) از دو روز گذشته این شرکت اعلام کرده است که بسته های تخفیفی را برای تبلیغات کسب و کارها در این سکو فراهم کرده که در همین دو روز گذشته با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام کاربران پیام‌رسان داخلی ایتا امروز و برای دومین بار طی هفته جاری دچار قطعی و اختلال شد و امکان ارسال پیام وجود نداشت.  در این رابطه اگرچه با گذشت چند ساعت طبق اعلام کاربران اختلال گفته شده بر طرف شد اما به تازگی امیر محمد زاده لاجوردی- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: طی یک سال گذشته از سوی مردم استقبال خوبی از پیام رسان های داخلی شده است و روزانه حدود ۱۸ میلیون و ماهانه حدود ۳۰ میلیون کاربر یکتا در این پیام رسان حضور دارند.

لاجوردی افزود: به دلیل استقبال مردم عزیز از این پیام رسان لازم است که پیام رسان زیرساخت های خود را به سرعت توسعه دهد بنابراین بنابراین اطلاعیه ای را طی روزهای گذشته منتشر و اعلام کرد که در بامداد روز جمعه از ساعت یک تا پنج صبح به دلیل لزوم ارتقای زیرساخت ها ممکن است کاربران دچار اختلال‌هایی شوند اما متاسفانه فرآیند ارتقای زیرساخت این پیام رسان طول کشیده و مشکلاتی که را برای کاربران ایجاد کرده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در شرایطی که مردم اعتماد کرده اند و زندگی و کسب و کار خود را به پیام رسان های داخلی منتقل کردند شرکت ایتا و این پیام رسان باید تلاش کنند تا بهترین سرویس را به مردم ارائه دهد.

وی درباره تمهیدات در نظر گرفته برای جبران این موضوع برای کاربران توضیح داد: از دو روز گذشته این شرکت اعلام کرده است که بسته های تخفیفی را برای تبلیغات کسب و کارها در این سکو فراهم کرده و در همین دو روز گذشته هم با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. ما در وزارت ارتباطات الزام کرده ایم که حتما بسته ۵۰ درصدی تخفیفی برای کسب و کارها تمدید شود و این شرکت هم این تمدید را انجام داده است.

وی ادامه داد: درزمینه بقیه کاربران این پیام رسان هم درحال بررسی هستیم که با کمک سکو و اپراتورهای ارتباطی بتوانند به زودی بسته تخفیفی داشته باشند. در گزارشی که دریافت کردیم شرایط مهیا شده و ترافیک پیام رسان به آرامی به روی کاربران باز می شود و امیدوار هستیم تا دقایق دیگر مردم بتوانند از پیام رسان استفاده کنند. اینگونه اختلال ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و تیم این پیان رسان هم باید تدابیری بی اندیشد که در آینده شاهد چنین اختلالی نباشیم. ما در وزارت ارتباطات زیرساخت ابری را برای پیام رسان ها فراهم کردیم که پایداری آن ها زیاد است.

لاجوردی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می کرد در پایان گفت: طبیعتاً به دلیل اینکه استقبال مردم زیاد است فرآیند انتقال هم کمی در این پیام رسان طول خواهد کشید اما ما شرایط و زیرساخت را فراهم کردیم و امیدواریم هرچه سریع تر تا پایان سال به صورت کامل بر روی ابر خدمات پایه وزارت ارتباطات مستقر شود تا پایداری آن افزایش پیدا کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین