درخواست بهادری جهرمی از مجلس/ انتقاد قالیباف از دوقطبی‌سازی در جامعه/ پیش‌بینی آقاتهرانی از مشارکت مردم در انتخابات

  4021117062 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

درخواست بهادری جهرمی از مجلس/ انتقاد قالیباف از دوقطبی‌سازی در جامعه/ پیش‌بینی آقاتهرانی از مشارکت مردم در انتخابات

درخواست بهادری جهرمی از مجلس

به گزارش ایرنا علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری در پاسخ به سوالی در باره تغییرات مجلس در لایحه بودجه و ایجاد ناترازی در آن بیان کرد:طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه که منتشر شد و مکاتباتی که با مقامات رسمی کشور داشته اند ناترازی هایی که به واسطه، تغییراتی که در مجلس در لایحه بودجه اتفاق افتاده بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، که این عدد بسیار بالا و چشمگیری است و به نوعی شاکله بودجه را تحت تاثیر قرار داده است و حدود یک پنجم کل بودجه کشور مصارفی اضافه شده که منابعی برایش پیش بینی نشده است. 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از کسری بودجه که آن را ام الخبائث نامیدند و با توجه به نظرات متعدد و اجماعی کارشناسان که کسری بودجه را یکی از اصلی ترین علل ایجاد تورم در کشور  و ناترازی در سایر حوزه دانسته اند، طبیعتا انتظار می رود بتوان با همراهی و هم فکری و نگاه کارشناسی  کشور این مهم را در مراحل بعدی مورد بازنگری قرار دهیم. مراحل تصویب بودجه هنوز نهایی نشده است و بررسی سایر ابعاد و زوایا و جزئیات بودجه همچنان فرصت باقی است. 

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه تحقق رشد اقتصادی جز در گرو تامین هزینه های سرمایه گذاری و عمرانی ممکن نخواهد بود گفت: از همکارانمان در مجلس خواهش می کنم که نگاه و خط قرمز همه کنترل و مهار تورم باشد و بتوانیم رشد اقتصادی ۸ درصد را که در سیاست های کلی نظام  آمده است را محقق کنیم. تحقق رشد اقتصادی جز با جلوگیری از ریخت و پاش ها و جلوگیری از هزینه های غیر ضرور محقق نخواهد شد. کنترل و مهار تورم جز از طریق کنترل و مهار کسری بودجه محقق نخواهد شد. 

وی در تشریح راهکارهای دولت برای رفع ناترازی حوزه انرژی، گفت: استاندارد مصرف انرژی در کشور کمی بالاست، دولت برای حل مشکل ناترازی در تولید و مصرف انرژی، راهکارهای غیرقیمتی را در پیش می‌گیرد.افزایش عرضه و تولید و همچنین مبارزه با قاچاق از جمله راهکارهایی است که دولت برای رفع این ناترازی‌ها پیش‌بینی کرده است.

سخنگوی دولت پیرامون برنامه دولت برای کنترل بازار بیان کرد: نگاه دولت برای کنترل بازار تشکیل وزارت بازرگانی است. دولت هم لایحه ای در زمینه برای مجلس ارسال کرده است و هم با طرح آن اعلام موافقت کرده است و حتی دولت طرح تشکیل سازمان بازرگانی داخلی را برای نظارت بر بازار ارائه کرد. نگاه دولت این است که ساختار های موجود برای نظارت بر بازار کفایت نمی‌کند و کارآمدی لازم را ندارد و نیاز به ساختار متمرکز و قوی و دارای ابزار و تشکیلات و سازوکارهای لازم است تا بتواند نظارت موثری بر بازار داشته باشد. علیرغم این اقدامات دولت طرح ها و لایحه ها یا در مجلس به تصویب نرسید و یا مسکوت ماند و کار بازار معطل و روی زمین ماند. 

***

انتقاد قالیباف از دوقطبی‌سازی در جامعه

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در همایش ملی اندیشه های قضایی رهبر انقلاب، گفت: اگر ما دو پایه اساسی برای پیشرفت انقلاب و حفظ انقلاب و حل مشکلات کشور داریم که اگر یکی از آن ارزش های الهی باشد، بدون شک اصل دوم حضور مردم و باور مردم و اعتماد مردم در صحنه است. ما باید مانع شویم که کسانی در جامعه پیدا شوند که مردم را در سر دو راهی قرار داده و دو قطبی های کاذب و فرصت طلبانه درست کنند که بگویند یا این یا آن. انقلاب ما، امام ما و امروز رهبر عزیز ما این را می خواهند که ما باید هم ارزش های الهی و هم مردم را باهم پیش ببریم. اساس اندیشه سیاسی حضرت امام هم دین مردم و هم دنیای مردم بوده که در این مسیر پیش بروند.

وی تاکید کرد: یک نکته بسیار مهم آن آزادی های مشروع در جامعه است که قوه قضاییه نقش جدی و اساسی در پیاده سازی آن دارد. اگر بخواهیم آزادی های مشروع در جامعه روز به روز رونق پیدا کند که از اهداف انقلاب است، شرط آن مهار و برخورد با آزادی های نامشروع است. به هر میزان با آزادی های نامشروع برخورد شود، به همان میزان آزادی های مشروع در جامعه توسعه پیدا می کند و جامعه را به سمت موفقیت، شادابی و نشاط و سرزندگی پیش خواهد برد.

***

پیش‌بینی آقاتهرانی از مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی رئیس کمیسون فرهنگی مجلس و رئیس مجمع جبهه پایداری در نشست جوانان جبهه پایداری گفت : پایان دولت نهم بود که به خاطر مشکلات سیاسی که در جامعه پیش آمده بود برای جامعه به خصوص جوانان احساس خطر کردیم، وقتی در جلسات متعدد به مرحوم علامه مصباح  این اتفاقات را رساندیم ایشان فرمودند، خب تشکیلاتی درست کنید که در ادامه نام جبهه پایداری به خود گرفت.  

وی تصریح کرد: به  توصیه علامه مصباح برای ادامه مسیر به سراغ جوانان رفتیم و کم کم مجمع جوانان و بعد از آن سازمان جوانان جبهه پایداری تشکیل شد. در جبهه پایداری  بر روی جوانان باز است و همانطور که شاهد بودید در انتخابات اخیر مجمع عمومی تعداد جوانان بیشتری به جمع ما پیوستند.

وی افزود: در انتخابات چهل شاخصی که رهبر انقلاب در خصوص کاندید اصلح فرمودند را مورد نظر قرارمی دهیم و توجه ای نداریم به اینکه کاندید مورد نظر جز جبهه پایداری باشد یا نباشد. بلکه ملاک عمل شایستگی افراد است و رفاقت و آشناییت در لیست جبهه پایداری جایی ندارد. پیش بینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای 50 درصد است و ان شاء الله باز هم با حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر رقم بخورد.

***

نظر جبهه اصلاحات نظر همه اصلاح طلبان نیست

نامه نیوز نوشت: «اختلافات درونی جبهه اصلاحات هم باعث شده است، بسیاری نظر این تشکیلات را صرفا نظر طیف حاکم بر آن بداند نه نظر اکثریت اصلاح‌طلبان. چندی پیش بود که در پی کنار رفتن بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات و به ریاست‌رسیدن آذر منصوری بسیاری این جابه‌جایی را کودتای حزب اتحاد ملت در جبهه اصلاحات دانستند. با این اوصاف خیلی‌ها معتقدند که جبهه اصلاحات در اختیار حزب اتحاد ملت و طیف‌های نزدیک به این حزب است و دیگر نمی‌توان نظر این تشکیلات را نظر همه اصلاح‌طلبان دانست...

 اکنون احزاب کارگزاران، مردم‌سالاری، اعتماد ملی و ندای ایرانیان مشغول آماده‌کردن لیست خود هستند و زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که احتمالا آنها بخواهند در ائتلاف با حزب اعتدال و توسعه که حزب نزدیک به حسن روحانی است لیست بدهند و باز هم گفته می‌شود که نزدیکان لاریجانی هم در آن لیست حضور خواهند داشت. با این اوصاف حرف سخنگوی جبهه اصلاحات ایران با واقعیت سیاسی منطبق نیست و اگر جبهه اصلاحات لیست ندهد باید بگوییم صرفا بخش کوچکی از اصلاح‌طلبان لیست نداده است.»

***

فروش نفت باید در اختیار دولت باشد

جمهوری اسلامی نوشت: «آنچه نفت را به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای برقراری عدالت اقتصادی و تقسیم عادلانه ثروت مورد توجه قرار می‌دهد چگونگی فروش آنست.

حتی اگر تاکید قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی بر دولتی بودن این بخش از منابع هم نباشد، در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که فروش نفت باید در اختیار دولت باشد.

تجربه سال‌های گذشته و ماجرای بعضی از افرادی که با استفاده از واسطه‌ها توانستند در بخش فروش نفت نفوذ کنند و پول‌های زیادی از اموال عمومی را غارت نمایند، باید درس عبرت خوبی برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی باشد و آنها را از تکرار این اقدام زیانبار برحذر دارد.

در شرایط دشوار جنگ تحمیلی، مسئولین وقت اقداماتی در زمینه فروش نفت از طریق واسطه‌ها به عمل آوردند که حتی همان اقدامات نیز زیانبار بودند. نه این تجربه و نه تجربه دخالت واسطه‌های دیگر و همینطور وارد ساختن بعضی دستگاه‌های دولتی و خصولتی و خصوصی، قطعاً به نفع کشور نیستند.

این قبیل اقدامات فقط به فربه شدن افراد خاص، بیشتر شدن فاصله طبقاتی، ایجاد سدی در برابر تقسیم عادلانه ثروت و فقیرتر شدن اقشار ضعیف جامعه منجر می‌شوند. دولتمردان امروز ما باید از تجربه تلخ دولت‌های گذشته در پذیرفتن دخالت واسطه‌ها و بازگذاشتن دست دستگاه‌ها، افراد و مجموعه‌هائی غیر از وزارت نفت برای فروش نفت درس عبرت بگیرند و از تکرار این اقدام زیانبار خودداری نمایند تا بتوانند از امکانات کشور برای رفاه حداکثری مردم استفاده کنند و پشتوانه مردمی نظام را تقویت نمایند.»

***

چرا با تسهیلات 15هزار میلیاردی برای خودروسازان موافقت شد؟

خراسان نوشت: «شورای پول و اعتبار با افزایش سقف اعتبارات خودروسازان به 15 هزار میلیارد تومان موافقت کرد.

این در حالی است که در سال جاری با اعمال سیاست های انقباضی برای مهار نقدینگی، تولیدکنندگان زیادی از کمبود تسهیلات بانکی گلایه کرده اند و پیرو همین موضوع هم بود که یک هفته قبل رهبر معظم انقلاب با اشاره به محدودیت منابع بانکی، عدالت در تخصیص این منابع را خواستار شده و تاکید کردند این منابع نباید صرفاً به شرکت های خاص و زرنگ با ارتباطات بیشتر تخصیص یابد. علاوه بر این گزارش های قبلی نیز نشان می دهد که در سال جاری حمایت ها از خودروسازان به صورت تخصیص بی سابقه ارز به صنعت خودرو نیز وجود داشته است...

 در سال جاری با اجرای سیاست های کنترلی شدید بانک مرکزی برای مهار رشد نقدینگی، این سیاست اثربخش بوده و رشد نقدینگی با افت قابل توجه به 25.2 درصد در دی ماه رسیده که کمترین میزان از ابتدای سال 98 به شمار می رود.

در این شرایط است که باید گفت دوران گذار به سوی سالم سازی رشد نقدینگی در حال طی شدن است، طبیعی است که اعطای تسهیلات بانکی با مضیقه هایی روبه رو می شود و در نتیجه در تخصیص این منابع محدود باید بیش از پیش عدالت بین بنگاه های اقتصادی رعایت شود.»

***

شورای نگهبان دلایل ردصلاحیت روحانی را به وی اعلام نکرده است

در پی اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت‌های انتخابات خبرگان رهبری، خبرنگار ایلنا مطلع شد که حسن روحانی هفته گذشته در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل ردصلاحیت خود شده اما با گذشت یک هفته هنوز این شورا به نامه او پاسخی نداده و دلایل و مستندات خود را برای این تصمیم ارائه نکرده است.

روز ۴ بهمن ۱۴۰۲ بنا به اطلاع یکی از مقامات شورای نگهبان، ردصلاحیت روحانی پس از سه دوره نمایندگی مردم سمنان و تهران در مجلس خبرگان رهبری توسط فقهای این شورا، اعلام و پیامک ردصلاحیت او روز شنبه هفتم بهمن ارسال شد.

حجت‌الاسلام روحانی به این تصمیم اعتراض نکرد و در بیانیه‌ و نامه به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل ردصلاحیت خود شد که هنوز دلایلی اعلام نشده است.

***

پیش بینی میرسلیم از آرایش انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح طلبان

سیدمصطفی میرسلیم، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان شرایط خیلی مناسبی ندارند چون هنوز اشتباهات، ضعف ها و خسارات آنها در دوره حکمرانی شان از حافظه مردم کنار نرفته است. آثار عملکرد نامطلوب اصلاح طلبان امروز داریم با نجابت تحمل می کنیم.

وی افزود: احتمال آنکه اصلاح طلبان با جرأت به انتخابات ورود کنند کم است اما از نظر سیاسی باید توجه کرد در تهران قدرت آرای خاکستری زیاد است. در تهران 70 درصد آرا متعلق به قشر خاکستری جامعه است اگر این آرا متمایل به جریان اصلاحات شوند علیرغم عملکردی که اصلاح طلبان در زمان حکمرانی شان داشتند، می توانند آرایی را برای خودشان کسب کنند. البته این اتفاق نیز بعید به نظر می رسد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه درباره آرایش انتخاباتی مجموعه های اصولگرا نیز یادآور شد: هنوز تکلیف آنکه در تهران چند فهرست انتخاباتی از جریان اصولگرا داشته باشیم مشخص نیست. خوب بود که همه اصولگرایان می توانستند به یک فهرست واحد برسند اما این میسّر نمی شود. در خوشبینانه ترین حالت دو فهرست از اصولگرایان خواهیم داشت که در کل به نظرم بیشتر از 2 فهرست خواهد شد.

وی درباره میزان توفیق فهرست شورای وحدت در تهران اظهار کرد: حتما از فهرست شان کسانی رأی خواهند آورد.

میرسلیم درباره سرلیستی محمدرضا باهنر در شورای وحدت گفت: احتمالا همین اتفاق می افتد. آقای باهنر 28 سال در مجلس شورای اسلامی بود. شخصیتی شناخته شده و صاحب نام در جامعه است و منطق خوبی دارد که در مجموع رتبه خوبی هم به دست خواهد آورد.

***

دستگیری2 نفر از عوامل گروهک های تروریستی در سیستان و بلوچستان

به گزارش فارس، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس طی اطلاعیه ای از دستگیری  یک نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و یک نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سخنگوی فراجا در ادامه افزود: اعضای این تیم، قصد انجام اقدامات تروریستی را داشته که با اشراف و تعامل جوامع اطلاعاتی، شناسایی و قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه ای، توسط ماموران جان بر کف انتظامی طی عملیات فنی و پیچیده، دستگیر شدند.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۸۰۹۴۰۲۱:۲۰:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
جناب آقا تهرانی میگوید ملاک برای ما شایستگیست و مهم نیست از جبهه پایداری باشد. جالب است
ناشناس۳۳۸۱۰۹۹۰۱:۳۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
رانت خودرویی برخی نمایندگان مجلس بالاترین ضربه را به اعتماد عمومی زد.
ناشناس۳۳۸۱۵۹۰۱۵:۴۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
ایشون پیش بینی بالای 50 درصدی دارند .... آمار درست بعد از انتخابات را با هم می بینیم
ناشناس۳۳۸۰۹۴۹۲۱:۳۲:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اگر مردم به اين نتيجه برسند كه راي دادن در سرنوشت آنها موثر است راي مي دهند ، مردم انتظار دارند مشكلاتشان در خصوص بيكاري ، تورم ، گراني و مسكن حل شود و عواملي چون اختلاس ، رانت و ويژه خواري برطرف شود و شايسته سالاري و مديران كار آمد سكان كشور را هدايت كنند
ناشناس۳۳۸۱۰۷۲۰۰:۳۵:۰۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دولت و مجلس دلارو بالا می‌برند و ...
ناشناس۳۳۸۱۰۷۶۰۰:۴۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سال 98 ، مردم فقط 42٪ در انتخابات شرکت کردند .
ناشناس۳۳۸۱۰۸۹۰۱:۰۱:۰۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
مشارکت احتمالا حدود ۴۰٪ خواهد بود
ناشناس۳۳۸۱۱۱۳۰۲:۲۶:۰۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
چند دلیل عمده آن ۱-فساد در بورس دولت قبل که موجب ریزش وسیع مردمی شد ۲_ در زمانی که مردم از کرونا فوج فوج میمردند ایشان برای واردات واکسن اقدام قابل توجهی نکردند ۳ -فسادهای ارزی کلان در بانک مرکزی ۴تورم و گرانی افسار گسیخته ۵ حقوق های نجومی خواص۶ شکایت قریب یک میایون از ایشان در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس۷_ کیلیر نکردن آسمان کشور که موجب سقوط هواپیما شد۸ فاجعه بنزینی ۹۸ که صبح جمعه مطلع شد ۹_برجام خسارت بار ۱۰ -تهدید نظام به براندازی در صورت تصویب لایحه عفاف و حجاب و خیلی چیزهای دیگر
ناشناس۳۳۸۱۱۵۹۰۷:۲۳:۵۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
به کوری چشم دشمنان مشارکت بالای 70 درصده، من رای می دهم.
ناشناس۳۳۸۲۱۸۴۱۲:۳۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
با ۷۰ درصد آشنایی دارید .. خیلی هست
ناشناس۳۳۸۱۲۶۳۰۹:۴۵:۴۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
اين سخنان كدام نماينده مجلس فعلي است؟ مايك خيزش هستيم براي نجات اقتصادكشور!مايك خيزش هستيم براي جلوگيري ازفقيرترشدن مردم!مايك خيزش هستيم كه بيش ازاين مردم مارو تحقيرنكنن!ما به دنبال يك تغيير جدي واساسي هستيم!تغييري كه به جاي وعده دادن !وحرف زدن!به سمت عمل كردن واجراي وعده هاي انجام نشده هستيم!تا پايان بديم به نا اميدي وبي تدبيري كه امروز بركشور حاكمه!
ناشناس۳۳۸۱۲۶۹۰۹:۵۱:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دولت و مجلس فعلي با بالا بردن قيمت دلار و مسكن و همچنين افزايش سن بازنشستگي قشر عظيم كارمندان وكارگران و بازنشستگان رو فقيرتر كردن.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

    6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    8. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    9. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    10. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    11. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    12. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

    13. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    14. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

    15. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    16. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

    17. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    18. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

    19. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    22. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

    23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

    آخرین عناوین