انصاری‌فرد: برای صعود به فینال باید از سد مدافع عنوان قهرمانی بگذریم

  4021116056

کاپیتان تیم ملی فوتبال در مصاحبه با روزنامه الرایه الریاضیه قطر، ایران را یکی از مدعیان فتح سکوی قهرمانی آسیا خواند و گفت: برای صعود به فینال باید از سد قطر به‌عنوان مدافع عنوانی قهرمانی عبور کنیم.

انصاری‌فرد: برای صعود به فینال باید از سد مدافع عنوان قهرمانی بگذریم

به گزارش ایرنا، کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی فوتبال در آستانه بازی حساس ایران مقابل میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ گفت‌وگوی جذابی با روزنامه الرایه الریاضیه داشت و حرف‌های جالب توجهی زد.

این روزنامه در مقدمه مصاحبه خود با مهاجم تیم ملی ایران چنین نوشت: تیم ملی ایران پس از پیروزی پرهیجان مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه دو بر یک به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافت تا برای چهارمین بار به قهرمانی نزدیک شود. امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران توانست با ایجاد تغییر در ترکیب تیم ملی کشورش از پتانسیل بازیکنانش به خوبی استفاده کند تا مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها باشد.

ایران در مرحله گروهی این مسابقات با غلبه بر فلسطین، امارات و هنگ‌کنگ با امتیاز کامل راهی مرحله حذفی شد و با پیروزی مقابل سوریه در مرحله یک‌چهارم نهایی ژاپن را شکست داد و به یک‌قدمی فینال رسید تا جاه‌طلبی خود را در کسوت یک مدعی قهرمانی به‌نمایش بگذارد.

روزنامه الرایه الریاضیه در ادامه، کریم انصاری را ستاره تیم ملی و زننده سریع‌ترین گل تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خواند و در نخستین سوال خود از کاپیتان کریم از کم و کیف بازی ایران مقابل ژاپن و صعود به مرحله نیمه‌نهایی پرسید. انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال گفت: ما یک بازی بزرگ مقابل تیم قدرتمند ژاپن و یکی از مدعیان قهرمانی انجام دادیم و با وجود این‌که یک گل عقب بودیم، توانستیم برگردیم و نتیجه را به دو گل تبدیل کنیم. در این بازی مهیج، همه بچه‌ها با روحیه جنگندگی و با اشتیاق و مصمم بازی کردند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه الرایه درخصوص هدف ایران برای حضور در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: ما برای کسب عنوان قهرمانی وارد این دوره از رقابت‌ها شدیم تا پس از مدت‌ها، فاتح سکوی قهرمانی قاره آسیا شویم و معتقدم پتانسیل و توانایی‌هایی داریم که ما را قادر می‌سازد تا برای کسب این عنوان، قوی و قدرتمند رقابت کنیم. البته می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و مسیر رسیدن به قهرمانی آسان نیست اما باید از آن عبور کنیم. برای رسیدن به این هدف همه چند ایستگاه سخت را پست سر گذاستیم و ایستگاه سخت‌تری در نیمه‌نهایی منتظر ماست. سعی می‌کنیم با آمادگی مناسب و با قدرت به مسیر خود ادامه دهیم.

مهاجم سابق پرسپولیس درخصوص بازی ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل قطر افزود: با توجه به نیاز هر دو تیم به پیروزی و راهیابی به فینال، به خوبی می‌دانم که تقابل ما با قطر در نیمه‌نهایی بسیار سخت است. قطر صاحب عنوان قهرمانی آخرین دوره این مسابقات است. اما ما مدت زیادی است که موفق به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نشده‌ایم و برای رسیدن به این هدف، اشتیاق زیادی داریم ولی برای صعود به فینال باید از مدافع عنوان قهرمانی عبور کنیم. سعی کنیم از فرصت‌ها برای پیروزی و صعود به مرحله‌نهایی استفاده کنیم.

انصاری‌فرد درخصوص سطح فنی این دوره از رقابت‌ها گفت: مسابقات از نظر فنی در سطح بسیار بالایی است. بنابراین کار برای چهار تیم راه یافته به مراحل پایانی بازی‌ها آسان نخواهد بود. شکی نیست که ارائه بازی‌های قوی و سطح بالا در این دوره نشان‌دهنده پیشرفت فوتبال آسیا و تلاش‌های انجام شده برای توسعه و پیشرفت این بازی در این قاره است.

وی میزبانی قطر از جام ملت‌های ۲۰۲۳ را هم استثنایی خواند و افزود: معتقدم موفقیت قطر بیهوده نیست و این کشور دارا

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین