پایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسان

  4021116027 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تصاویری از حیوانات وحشی در منطقه لواسان تهران همزمان با بارش برف منتشر شده که پس از پایین آمدن از ارتفاعات پرسه می‌زنند. هوای برفی و سرد در لواسان تهران به طور مستقیم بر حیات وحشی که به دنبال غذا به مناطق شهری نزدیک می‌شوند تأثیر می‌گذارد.

پایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسانپایین آمدن حیوانات وحشی از ارتفاعات برفی لواسان

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۷۹۶۳۷۱۲:۵۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
آیا لواسان اینقدر قوچ و میش و کل و بز داره؟؟
ناشناس۳۳۸۰۱۹۱۰۰:۰۳:۳۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بله دقیقاً رو به روی خونه ما میشه
ناشناس۳۳۸۰۷۵۷۱۶:۲۴:۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بله داداش .خودم از نزدیک دیدم
ناشناس۳۳۷۹۷۲۰۱۴:۰۷:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
نمیشه با هلیکوپتر و این روزا با کوادکوپتری چیزی کاه و یونجه کلاً خوراک ببرن پرتاب کنن همون بالاها این حیوانات پایین و نزدیک مردم نیان؟
ناشناس۳۳۷۹۹۲۳۱۷:۴۲:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
وحوش به ویژه قوچ و میش در زمستان نمی توانند در ارتفاعات مثل ویرجین بمانند و به نواحی پایین تر قشلاق می کنند ولی متاسفانه به علت ساخت و سازها و تصرف همه دشتها و تپه ماهورها نه جایی مانده نه راهی فلذا اینها به ناچار به نزدیک شهر و روستاها می آیند در گذشته نه چندان دور حتی تا خجیر و سرخ حصار هم می توانستند مهاجرت کنند که علاوه بر زمستانگذرانی ارتباط با گله های دیگر باعث جلوگیری از همخونی حفظ تنوع ژنتیکی آنها می شد.
.....۳۳۷۹۹۸۶۱۹:۱۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بله ما در لواسان زندگی میکنیم زمانی که برف می‌بارد به پایین کوه می آیند.
رضا۳۳۸۰۹۳۰۲۱:۰۷:۰۴ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
زبون بسته از سرما امدند پایین ای کاش محیط زیست نهایت مراقبت کافی از این جاندارا بکن وهمین طور تهدید خطر
لبیک یا حسین۳۳۸۱۰۳۲۲۳:۳۳:۰۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
از سرما و گرسنگی دارن پناه می برن شما هم دارید با این اخبار آدرس به شکارچیان می دهید ... این نوع اخبار رو نباید بیان کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین