روایت سردار جوانی از پاسخ‌های سپاه به ترور فرماندهان نظامی ایران/ وعده‌های وزیر صمت درباره بازار خودرو

  4021102097 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روایت سردار جوانی از پاسخ‌های سپاه به ترور فرماندهان نظامی ایران/ وعده‌های وزیر صمت درباره بازار خودرو

روایت سردار جوانی از پاسخ‌های سپاه به ترور فرماندهان نظامی ایران

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی در هفته‌نامه صبح صادق نوشت: «از سال 1396 تا به امروز، سپاه پاسداران به هفت اقدام تروریستی به شرح زیر پاسخ داده است:

1ـ در خرداد 1390 سپاه در پاسخ به اقدام تروریستی داعش علیه مجلس شورای اسلامی، طی عملیات لیله‌القدر با موشک‌های ذوالفقار و قیام، مقر تروریست‌های داعشی در سوریه را در هم کوبید.

2ـ در شهریور 1397 به دنبال اقدامات تروریستی عناصر گروهک تجزیه‌طلب دموکرات در مناطق کردنشین، سپاه مقر حزب دموکرات در کوی سنجق اقلیم کردستان عراق را با هفت موشک فاتح 110 منهدم کرد.

3ـ در مهر 1397 و در پاسخ به جنایت تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز، سپاه طی عملیات ضربت محرم، با موشک‌های ذوالفقار و قیام و پهپادهای بمب‌افکن، مقرهای داعش در شرق فرات را منهدم کرد.

4ـ در دی 1398 و در پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا و به شهادت رساندن سردار سلیمانی، سپاه «عین‌الاسد» پایگاه راهبردی آمریکا در عراق را با 13 فروند موشک بالستیک فاتح 313 و قیام موشک‌باران کرد. اگرچه انتقام سخت از آمریکایی‌ها به دلیل آن جنایت، همچنان به قوت خود باقی است و ان‌شاءالله روزی تحقق پیدا خواهد کرد، اما موشک‌باران عین‌الاسد، ضربه محمکی به ارتش آمریکا بود و هیمنه و ابهت آنان را فرو ریخت.

۵ـ در اسفند 1400 مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق، به دلیل اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در ایران، با موشک‌های سپاه منهدم شد. این اقدام سپاه، صهیونیست‌ها را به دلیل شکست اطلاعاتی و امنیتی، در بهت و حیرت فرو برد. 

۶ـ در سال 1401 نیروی زمینی سپاه در پاسخ به اقدامات تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب، مقرهای زیادی از این گروهک‌های تروریستی را در منطقه اقلیم کردستان عراق با موشک‌های فتح 360 منهدم کرد. 

و اما در هفتمین مورد، پاسخی قاطع به جنایت تروریست‌ها در حادثه تروریستی کرمان و همچنین به شهادت رساندن «سردار سیدرضی موسوی» در سوریه داده شد. در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصرمؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند. 

پاسخ‌های سخت، قاطع و بهنگام به هر نوع اقدام تروریستی در ایران از سوی هر کشور و گروه تروریستی، دو پیام واضح دارد. پیامی برای ملت ایران مبنی بر اینکه مدافعان امنیت، بدون هیچ ملاحظه و واهمه‌ای، با تروریست‌ها برخورد کرده و توان لازم برای این برخورد را هم دارند.»

ایران باید بخش‌های نظامی اسرائیل را هدف حمله قرار دهد

روزنامه خراسان در این زمینه نوشت: «در واقعیت کنونی منطقه یک آستانه بالا برای جنگ منطقه‌ای وجود دارد که در آن، آمریکا همراه با صهیونیست ها، حمله مستقیمی به ایران و دیگر کشورهای منطقه انجام دهد.

یعنی نوعی از حمله جبهه مقاومت که آمریکا را مجبور به پاسخ نظامی کند. در طرف مقابل، یک آستانه پایین نیز وجود دارد که هر پاسخی کمتر از آن، رژیم را از ادامه‌ کمپین ترور منصرف نخواهد کرد.

ایران به علت حمله مستقیم به نیروی مستشاری، این حق بین‌المللی را برای پاسخ مستقیم دارد.

پاسخ نیز باید در میانه‌ این دو آستانه تعریف و اجرا شود و البته یکپارچه و حتی همزمان باشد و این مصداقی جز حمله مستقیم به برخی بخش‌های نظامی و خاص رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.

برای نمونه جبهه مقاومت قبل از این، سامانه‌های بردبلند رژیم در ایلات و مناطق جنوبی را که میزبان هواپیماهای گران‌قیمت f35 است، تست کرده و می‌تواند نتایج آزمایش خود را در اختیار چنین حملاتی قرار دهد.حمله به پایگاه های‌ این هواپیماها حتی صهیونیست ها را از اعلام خسارت‌های آن ناتوان می سازد.»

تابناک در این زمینه نوشت: «رژیم اشغالگر اسرائیل در قبال طرف‌هایی که ظرفیت نظامی و امنیتی اقدام متقابل دارند، مسئولیت ترورها و حملات نظامی‌ و امنیتی‌اش را بر عهده نگرفته است. به باور صهیونیست‌ها این اقدام در مواردی اساساً مانع کشف نقش آنها می‌شود و در مواردی که نقش آنها نیز آشکار است، باعث می‌شود تا هزینه حیثیتی چنین حملاتی برای کشوری که ضربه خورده، کاهش یابد و بدین ترتیب دست به اقدام متقابل نزند.

سیاست «بزن و سکوت کن» هر روز ابعاد وسیع تری می‌یابد...

 به نظر می‌رسد هرگونه مماشات در مقابله به مثل، یک پیغام غلط به اسرائیل و متحدین غربی‌اش می‌دهد و آنها حس می‌کنند، کشورهایی که شهروندان‌شان هدف قرار گرفته‌اند، در موضع ضعف قرار دارند و ممکن است کار را تا جایی پیش ببرند که چاره‌ای جز نبرد تمام عیار مستقیم با رژیم صهیونیست و به تبع آن آمریکا و برخی متحدانش روی میز نماند.
 
اساساً اگر قرار نباشد، وضعیت منطقه به این نقطه برسد، باید هر کشوری که از سوی اسرائیل هدف قرار گرفت، پیغام واضحی به طرف مقابل بدهد که صهیونیست‌ها درک کنند، صبر استراتژیک از سر ضعف نیست.

در این اقدام نه تنها باید «به شدت گسترده» و همزمان از مبدأ «مستقیم» و «غیرمستقیم» باشد، بلکه می‌بایست دقیقاً متقابل صهیونیست‌ها با سیاست «بزن و سکوت کن» همراه باشد.

شاید عنوان شود که بسیاری متوجه خواهند شد که مبدأ این حملات گسترده تاریخی از کجا خواهد بود که در مقابل باید پاسخ داد، مگر اکنون بسیاری متوجه نمی‌شوند که مبدأ حملات به جبهه مقاومت در گستره منطقه از کجاست؟! 
 
این حملات باید به مناطق حساس تل آویو نظیر هاکیریا مرکز تجمع فرماندهی نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در تل آویو باشد؛ نقطه‌ای که در صورت انهدام کامل با باران خشم مقاومت، پاسخ کامل و پیغام واضحی محسوب می‌شود که محاسبات رژیم صهیونیستی را تصحیح می‌کند.»

***

مجادله حقوقی قالیباف با یکی از نمایندگان

روز گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای در پاسخ به ادعای دستکاری در بیانیه مجلس صادر کرد. 

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: «سال گذشته، نمایندگان مجلس بیانیه‌ای صادر کردند و طی آن از وزارت اطلاعات خواستند جریان‌های تخریبی علیه مجلس را کشف کرده و از آن‌ها پرده بردارد. پس از صدور این بیانیه، برخی از نمایندگان، که تعدادشان به انگشتان یک دست نمی‌رسید، مدعی شدند بخشی از بیانیه‌ای که آن را امضا کردند توسط رئیس مجلس جعل و بخش حمایت از قالیباف به این بیانیه اضافه شده است. به‌خاطر همین ادعای دروغین، رئیس مجلس در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۸ از بیژن نوباوه، بیانگر این ادعا، به اتهام توهین، نشر اکاذیب و افترا شکایت کرد...

در دو هفتۀ گذشته، بیژن نوباوه در صحن علنی مجلس ادعا کرد از شکایت قالیباف تبرئه شده است و دادگاه حکم به دستکاری قالیباف در بیانیۀ مجلس داده است...

 در حکم دادگاه صراحتاً عنوان شده است که اولاً نوباوه ادعای خود در توییت مبنی‌بر جعل و دستکاری را پس گرفته...دادگاه به‌دلیل انتساب واژۀ جعل به رئیس مجلس نوباوه را در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۰ به جرم توهین محکوم کرده است و این دلیل دیگری است بر آنکه اتهام دستکاری در بیانیه دروغی بیش نبوده است.»

اما بیژن نوباوه در جوابیه‌ای که برای خبرگزاری ها ارسال کرده ادعای دیگری مطرح کرده است: «محمد باقر قالیباف فرزند حسین در ادعایی ناصحیح اعلام کرده که عده‌ای از نمایندگان نامه‌ای را خطاب به تخریب کنندگان رئیس مجلس منتشر کرده و آن را خطاب به دادستان ارسال کرده‌اند در حالی که یکی از مشاوران قالیباف مسئول جمع‌آوری امضا از سوی نمایندگان بود و پس از اعتراض تعدادی از نمایندگان که متوجه این توطئه و جریان‌سازی علیه مجلس شده بودند، اصل نامه را از مشاور مربوطه - بر اساس قولی که داده‌ام نام او را فاش نمی‌کنم- گرفته و ضبط کردند.

این در حالی بود که قالیباف هنوز اصل نامه حتی امضای نمایندگان را ندیده بود اما از متن آن که توسط نزدیک‌ترین مشاورش نگاشته شده بود، با اقدامی ناشیانه از انتشار قریب‌الوقوع آن و تصویر امضای نمایندگان خبر داد! در حالی که اصل نامه الان در اختیار اینجانب است و هیچ‌کس به آن دسترسی ندارد.

سوال اینجاست اگر بنا به گفته قالیباف فرزند حسین، وی از انتشار بیانیه‌های مجلس بی‌خبر است و هیچ مهندسی‌ای در بیانه‌های نمایندگان صورت نمی‌گیرد، جناب قالیباف چطور از انتشار این بیانیه - که هنوز آن را ندیده - مطلع بوده و اقدام به انتشار آن در سایت شخصی خود کرده است؟!»

***

کاهش سهمیه بنزین آزاد به ۱۰۰ لیتر

بر اساس اطلاعات رسیده به ایسنا از وزارت نفت، سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر با هدف مقابله با قاچاق کاهش یافته است و این موضوع ارتباطی با سهمیه ۶۰ لیتر ماهانه ندارد.

همچنین در برخی خبرها ادعا شده که ذخیره سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی که تا پیش از این، ۹ ماه و به‌ میزان حداکثر ۵۴۰ لیتر بود، از این پس به ۶ ماه و حداکثر ۳۶۰ لیتر کاهش می‌یابد.

در این باره اینگونه اعلام شد که امکان ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت در زمان کرونا، ۶ ماه یعنی ۳۶۰ لیتر بود که در آن زمان با توجه به کاهش مسافرت‌ها و عدم نگرانی برای ذخیره سهمیه سوخت، این زمان به ۹ ماه افزایش پیدا کرده بود، اما اکنون ذخیره سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی که تا پیش از این، ۹ ماه و به‌ میزان حداکثر ۵۴۰ لیتر بود، به ۶ ماه و حداکثر ۳۶۰ لیتر کاهش یافته است.

***

فهرست جدید تایید صلاحیت‌ها در راه است

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به آخرین فهرست نفرات تأیید صلاحیت‌شده برای انتخابات مجلس اظهار کرد: شورای نگهبان با توجه به فرآیند بررسی اعتراضات رد صلاحیت‌شدگان، شب گذشته فهرست ۱۰۱۴ نفر جدیدی از «افراد تازه تأیید صلاحیت‌شده» را به ستاد انتخابات کشور ابلاغ کرد.

وی افزود: پس از فهرست شب گذشته شورای نگهبان، تعداد افراد تأیید صلاحیت‌شده با ۱۱ هزار و ۱۹ نفری که در گذشته تأیید شده بودند (توسط هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت استانی)، هم‌اکنون جمعاً به ۱۲ هزار و ۳۳ نفر رسیده است.

اسلامی گفت: در «فهرست جدید شورای نگهبان» هیچ‌کدام از نمایندگان ادوار و مجلس فعلی که رد صلاحیت شده و اعتراض داشتند، وجود ندارد؛ بر اساس اطلاعاتی که داریم، قرار است فهرست دیگری هم از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات کشور، ارجاع شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: درباره افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌شده‌ها که قرار است فهرست نهایی آن در تاریخ ۱۹ بهمن از سوی شورای نگهبان اعلام شود، پیش‌بینی ندارم اما به ما اعلام کرده‌اند که اسامی دیگری نیز اضافه خواهد شد.

اسلامی همچنین با اشاره به آخرین روند تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری، اظهار کرد: تا دو روز دیگر یعنی ۴ بهمن، اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده مجلس خبرگان رهبری را دریافت خواهیم کرد.

***

توضیحات کنعانی درباره حمله ایران به گروه‌های تروریستی در عراق و پاکستان

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری در پاسخ به سوالی گفت: روابط ایران و عراق، روابطی قوی و مستحکم است و دو کشور دارای همکاری‌های همه جانبه در زمینه‌های مختلف مورد علاقه و مورد اهتمام دو کشور هستند.

وی ادامه داد:  در حوزه اقلیم کردستان عراق علیرغم همکاری‌هایی که وجود دارد در طول سالیان متمادی، متاسفانه از این حوزه جغرافیایی تهدیدات عینی متوجه امنیت ملی ایران و شهروندان ایرانی شده است.

کنعانی تاکید کرد: ایران نمی‌تواند نسبت به امنیت ملی خود بی‌تفاوت باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام اخیر ایران در منطقه اقلیم کردستان علیه تهدیدات و دشمنان خود ، اقدام علیه عراق و اقلیم کردستان عراق نبوده است.

کنعانی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد اقدام اخیر ایران علیه گروه‌های تروریستی در نواحی مرزی پاکستان گفت: آنچه که انجام شد حمله به پایگاه تروریستی، جریان تروریستی جیش الظلم در منطقه موسوم به کوه سبز ناشی از یک ضرورت آنی برای مقابله با تروریست‌های آماده عملیات در ایران بود، این تروریست‌ها حدود نیم ساعت با مرز مشترک فاصله داشتند و آماده حمله تروریستی به مرز ایران، پایگاه‌های کشور و چه بسا شهروندان ایرانی بودند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط ایران و پاکستان روابط مستحکم و دوستانه  و دارای پیوندهای عمیقی است.

***

وعده‌های وزیر صمت درباره بازار خودرو

به گزارش مهر، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است، اما عده‌ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و از این فضا سوءاستفاده می‌کنند. مردم باید حوصله کنند زیرا وضعیت خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: تولید خودروهای داخلی را افزایش خواهیم داد. همچنین تولید خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

علی‌آبادی گفت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی داریم و تا پایان سال تعهدات انجام خواهد شد و از سوی دیگر واردات خودرو نیز ادامه دارد.

وزیر صمت تصریح کرد: خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد و مردم می‌توانند از بین این خودروها، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.

***

 

دیدگاه کاربران

لا۳۳۶۵۳۶۶۲۱:۳۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲
چرا وزیران صمت یکی بعد از دیگری روی اعصاب رژه میرند
ناشناس۳۳۶۵۳۷۶۲۱:۳۴:۳۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
تایید صلاحیت باید بر اساس شایسته سالاری و کارآمد باشد
ناشناس۳۳۶۵۳۷۷۲۱:۳۵:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲
بنزین گران نمی کنند ولی دست به هر روشی می زنند
ناشناس۳۳۶۵۶۷۹۰۵:۳۶:۲۶ ۱۴۰۲/۱۱/۳
وزير صمت كه موفقيت شركت مپنا را از مديريت او ميدانستند اكنون در وزارت صمت ناكار امد است.
ناشناس۳۳۶۵۷۴۴۰۷:۵۱:۴۹ ۱۴۰۲/۱۱/۳
حرف و شعار و وعده تمامی نداره !!!!
ناشناس۳۳۶۵۸۲۱۰۹:۱۴:۱۱ ۱۴۰۲/۱۱/۳
سردار جوانى عزيز تمام ابن موارد كه نام برديد كاملاً صحيح مى باشد ولى هيچ كدام مانند قضيه ى نابودى قرارگاه اشرف در عراق وألبانى دائمى نبوده ودليلش هم اين ميتواند باشد كه كارهايى كه شما انجام داديد به درد زمان جنگ ميخورد و در زمان صلح البته كه ديپلماسى بسيار بهتر جواب خواهد داد.
مبینیان۳۳۶۵۸۶۳۰۹:۴۳:۲۵ ۱۴۰۲/۱۱/۳
بزرگترین ضربه صنعت خودرو به اقتصاد کشور بی ارزش کردن پول ملی است.
ناشناس۳۳۶۶۱۲۸۱۲:۲۸:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۳
چشم و گوشمان از شعار و حرف تکراری پر شده است
ناشناس۳۳۶۶۳۸۷۱۴:۵۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱۱/۳
چرا پاسخ همه شرارت ها فقط موشک است؟ موشک دارای هزینه خیلی زیادی است. به جالی این هزینه ها بهتر نیست که تعداد پاسگاه های مرزی و تعداد تکاوران مستقر در پاسگاه ها افزایش پیدا کنه که از ابتدا امکان نفوذ این شیاطین به خاک کشور وجود نداشته باشه؟ نکته دیگه هم این که به لطف برخی مسئولین بی تعهد در طی یکی دو سال اخیر سیل ویرانگری از مهاجرین یا مهاجمین افغانی به کشور نفوذ کرده اند که تهدید جدی برای امنیت داخلی محسوب می شوند. بهتر نیست که از همین حالا آنها را مهار نمود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین