مهران مدیری به تلویزیون بازمی‌گردد؟

  4021102093 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از انتشار خبری مبنی بر بازگشت مهران مدیری برای ساخت یک سریال در تلویزیون، ناصر قدیر کاشانی،‌ تهیه کننده برنامه «دورهمی» به این مسئله واکنش نشان داد.

مهران مدیری به تلویزیون بازمی‌گردد؟

به گزارش فارس، در ماه‌های اخیر اخبار متعددی از کشمکش‌های میان صداوسیما و مهران مدیری بر سر ناتمام ماندن فصل پایانی «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مدیری منتشر شده است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده دورهمی نیز اعلام کرده بود که «موضوع شکایت سازمان صداوسیما از آقای مدیری، توسط وکلا و نمایندگان حقوقی سازمان صداوسیما و به صورت جدی از مرجع قضایی در حال پیگیری است تا خسارت‌هایی که آقای مدیری با پخش کلیپ در فضای مجازی به سازمان صدا و سیما وارد کرده‌اند را دریافت کنند.»

تهیه کننده دورهمی از شکایت متقابل خود از سازمان صداوسیما بابت دریافت مطالبات نیز خبر داده بود. او با اعلام اینکه هیچ تعهدی برای تولید و تحویل برنامه دورهمی به سازمان ندارد، دلیل شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری را انتشار یک ویدئو در فضای مجازی عنوان کرده است.

به گفته تهیه کننده دورهمی «ادعای سازمان این است که پس از آن دیگر امکان پخش تصویر آقای مدیری از صدا و سیما وجود ندارد. در نتیجه دیگر امکان پخش سریال‌هایی که آقای مدیری در آن بازی کردند هم از صدا و سیما وجود ندارد» و او باید ضرر و زیان و خسارات وارد شده را پرداخت کند.

قوانین و مقررات تکلیف را روشن می‌کند!

چندی پیش پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما نیز درباره ماجرای شکایت از مهران مدیری گفته بود که «دوستان ما در بخش حقوقی در حال بررسی و پیگیری هستند. این طبیعی است که یک سازمان به لحاظ حقوقی با افراد و موسسات مختلف، در اشکال مختلف با مشکل روبه‌رو شود و بالاخره قوانین و مقررات تکلیف را روشن می‌کند.»

پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر بازگشت مهران مدیری برای ساخت یک سریال در تلویزیون، ناصر قدیر کاشانی،‌ تهیه کننده برنامه «دورهمی» در گفتگو با خبرنگار فارس این شایعه را تکذیب کرد.

قدیر کاشانی در واکنش به شایعه خبر بازگشت مهران مدیری به تلویزیون به خبرنگار فارس گفت: صحت چنین شایعه‌ای امکان ندارد چرا که بر اساس شکایت مسئولان حقوقی سازمان صداوسیما، آقای مدیری باید صدها میلیارد تومان خسارت بابت عدم پخش این برنامه و تبلیغات ناشی از آن به صداوسیما بپردازد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم رأی دادگاه چه خواهد شد.»

45 قسمت از فصل پنجم «دورهمی» آماده پخش است

او در خصوص تولید فصل پنجم برنامه «دورهمی» نیز اعلام کرد که «45 قسمت از فصل پنجم «دورهمی» آماده پخش است و تحویل صداوسیما شده است. اما مسئولان تلویزیون حاضر به پخش این برنامه نیستند و معتقدند مهران مدیری باید غرامت عدم پخش این برنامه را بپردازد.»

آبان ماه سال جاری بود که ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه دورهمی با انتشار نامه‌ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اعلام کرد که اسنادی مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری و تهیه‌کننده برنامه دورهمی، به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه داده است.

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی نیز همان زمان درباره سرنوشت برنامه «دورهمی» پس از انتشار ویدیو توسط مهران مدیری گفت: برنامه‌هایی که صداوسیما برایشان هزینه می‌کند، باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه‌ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی‌شود و ما هم از آن استفاده نمی‌کنیم. استعداد در جامعه زیاد است و طبیعت رسانه هم ایجاب می‌کند که استعدادها دائماً شناسایی شوند و به نیروهای تازه‌نفس میدان داده شود تا ما محدود در یک مرحله نشویم.

به گزارش فارس، تازه‌ترین ساخته سینمایی مهران مدیری با نام «ساعت ۶ صبح» نیز امسال نتوانست به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند و در رابطه با دلایل پذیرفته نشدن فیلم مدیری نیز گفته می‌شود «ساعت ۶ صبح»کیفیت حضور در جشنواره ندارد. مدیری این روزها برنامه «اسکار» را در شبکه نمایش خانگی اجرا می‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۶۵۱۶۹۱۸:۵۰:۱۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
مهران خان مدیری ، در قبال براندازی و همراهی با براندازان و سلطنت طلبان زهرش را به نظام و انقلاب زده البته در آرایش اروپا گردی خوبی داشته الان هم با سلام و احترام داره به تلویزیون برمی گردده
ناشناس۳۳۶۵۲۰۴۱۹:۱۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲
همون بهتر که برنگرده
ناشناس۳۳۶۵۲۰۷۱۹:۱۶:۳۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲
جواب پدر و مادر آرمان و عجمیان رو چی میخواهید بدید؟ مگه غیر از اینه که یکی از اصلی ترین دلایل کشیدن شدن آشوب به خیابان همان جمله معروف "حتی یک فریم از من حق ندارید پخش کنید" بود؟ خواهش میکنم اینکارو نکنید قلبم درد گرفت به خدا
ناشناس۳۳۶۵۲۰۹۱۹:۱۹:۵۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
به خون آرمان قسم مدیون خون تمام کشته شده ها و شهدای درگیری پارسال هستید اگه این آدم و کتایون ریاحی و امثالش رو دوباره راه بدید به تلوزیون جمهوری اسلامی ایران. چیزی که زیاده انسان های هنرمند که فقط دیده نشدن به خاطر مافیا امثال همین ها که سیننا تلوزیون رو ملک شخصی خودشون کردن یه آگهی مجری گری بدید قطعا از مهران مدیری خیلی بهتر هاش پیدا میشن
لا۳۳۶۵۳۷۵۲۱:۳۴:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲
مدیری هنرمند محبوب ملت هست
مجید۳۳۶۵۵۳۱۲۳:۵۸:۴۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲
هنرمندان را وارد بازی‌های سیاسی نکنید و همه را برگردانید مردم انها را دوست دارند به خواسته مردم احترام بگذارید
نادر۳۳۶۵۶۷۰۰۵:۰۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۱/۳
هنرمند را وارد بازی سیاسی نکنید . اونا که خودشون وارد شدن ... چی می گی ؟؟؟؟
ناشناس۳۳۶۵۸۳۶۰۹:۲۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۱/۳
حالت خوبه؟!!!
شهاب۳۳۶۵۶۰۸۰۱:۲۰:۱۸ ۱۴۰۲/۱۱/۳
آقای جبلی مواظب آقای پاورقی باشید
ناشناس۳۳۶۵۶۱۷۰۱:۵۰:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۳
سلام این هنرمندان اینقدر جیبهایشان را پر کرده اند که دیگر احتیاجی به برنامه‌های تلویزیونی ندارند
ناشناس۳۳۶۶۲۱۷۱۳:۱۱:۱۲ ۱۴۰۲/۱۱/۳
چند وقتی هست که سریال فاخر سرزمین مادری را تماشا میکنم ولذت میبرم واقعا حیف از این همه هنر وتولیدات فاخر که معلوم نیست چرا سالیان دراز اجازه پخش نداشته وبا سیاست های غلط صدا وسیما عرصه به رسانه های بی محتوا سپرده شده است، با هنرمندان این سرزمین مهربان باشیم وبگذارید در بیان هنرشان آزاد باشند آنوقت خواهید دید اقبال عموم مردم به سیمای رسمی کشور چگونه خواهد شد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین