واکنش قالیباف به ادعای رائفی‌پور درباره یک نماینده/ حواشی ادامه‌دار داماد روحانی

  4021101053 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش قالیباف به ادعای رائفی‌پور درباره یک نماینده/ حواشی ادامه‌دار داماد روحانی

واکنش قالیباف به ادعای رائفی‌پور درباره یک نماینده

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس  در تذکری شفاهی بیان کرد: اخیرا فردی که خود را همه‌چیزدان می‌داند و در خصوص همه‌ چیز نظر می‌دهد صحبتی را علیه نمایندگان در صداوسیما مطرح کرده است. این صحبت‌ها به بهانه شفافیت مطرح شده است. بنده خودم موافق شفافیت بوده و آرای خود را به صورت شفاف اعلام می‌کنم.

نماینده مهریز و بافق در مجلس بیان داشت: این فرد در برنامه صداوسیما گفته است که یکی از نمایندگان برای آنکه درخواست یک تحقیق و تفحص را پس بگیرد سکه دریافت کرده است. از نگاه بنده، با این سوال شورای نگهبان هم زیرسوال رفته است.

صباغیان با تاکید بر اینکه از نظر بنده دادستانی باید به این موضوع ورود کند و موضوع شفاف و روشن شود، تصریح کرد: نمی‌شود هر از گاهی مجلس شورای اسلامی را اینگونه مورد هجمه قرار داد. باید از کلیات مجلس دفاع کرد.

وی افزود: در برنامه زنده صداوسیما این اتهام به مجلس شورای اسلامی زده شده و جایز نیست که مجلس سکوت کند. اگر کسی تخلف کرده باید اعلام شود اگر باز هم تخلفی صورت نگرفته باید با گوینده این اتهام برخورد شود. نمی‌توان به بهانه شفافیت این حرف را زد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این فرد خودش اگر مدافع شفافیت است اعلام کند که در جلسات و سخنرانی‌های خود چه مبالغی دریافت می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان اظهار داشت: در این شرایط حساس، قانون انتخابات موارد لازم را درباره این موضوعات پیش‌بینی کرده است تا از این اختلافات جلوگیری کند. قوه قضاییه نیز مسئولیت دارد و اکنون نیز زحمت می‌کشد و حتما کسانی که شائبه‌ای درست می‌کنند باید پاسخگو باشند.

محمدباقر قالیباف افزود: موضوعی که آقای صباغیان اشاره کردند در یک برنامه زنده گفته شده است و این حرف زده شده و نوعی مطرح شده که شورای نگهبان نیز مطلع بوده و آن را تایید کرده است.

وی بیان داشت: دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید این موضوع را پیگیری کند اگر واقعا حرفی که زده شده اتفاق افتاده فردی که سکه گرفته است نه صلاحیت حضور در این مجلس را دارد و نه صلاحیت حضور در مجلس آینده.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اگر این حرف صحت ندارد باید با فردی که این موضوع را مطرح کرده است برخورد شود. دادستان باید به این موضوع ورود کرده و آن را پیگیری کند تا هم مردم و هم مجلس شورای اسلامی در جریان قرار گیرند.

گفتنی است اخیرا رائفی پور در بخشی از سخنان خود در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما، با تاکید بر فساد نمایندگان مجلس گفت: رئیس فراکسیون مقابله با فساد داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم، والا می‌آیم تحقیق و تفحص‌. در همین مجلس کنونی نماینده ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است که نمی خواهم اسم ببرم. اینها می خواهد بین مردم پخش کند؟ به کدام مردم بدهد؟

***

آمار مثبت اقتصادی، دولتمردان را گول نزند

خراسان نوشت: «این روزها تکیه بر آمارهای اقتصادی مثبتی نظیر رشد اقتصادی 5 تا 6 درصدی، کاهش رشد نقدینگی به 27 درصد  و  رکوردشکنی صادرات غیرنفتی در سال گذشته، به ترجیع بند سخنرانی برخی مسئولان دولتی تبدیل شده است.

تردیدی نیست که ما در حوزه اقتصاد پس از جهش های ارزی متوالی از 1397 تا 1400 و تکرار آن در 1401، به  ثبات نسبی رسیده ایم و برخی اقدامات در حوزه نظام بخشی به نظام پولی و بانکی و فعال شدن برخی بخش های اقتصاد نتایج خود را در اقتصاد کشور تاحدی نشان داده است. هرچند این فعال شدن صرفا به برنامه‌ریزی های دولت برنمی گردد و عبور از محدودیت های کرونایی و افزایش درآمد نفت تاثیر مهمی در ثبات نسبی بازار ارز و رشد برخی بخش های اقتصاد داشته است...

مکن است در کمپین تبلیغاتی هر دولتی که در معرض نقدها و بعضا تخریب های ناجوانمردانه است، پررنگ کردن آمارهای مثبت ضرورت داشته باشد اما اگر در بیان مسئولان، چنین چیزی تکرار شود، باید نگران بود که ممکن است مسئولان مربوط بخشی از واقعیت را که مثبت و امیدبخش است می بینند و بخش دیگر واقعیت را که تیره و هشداردهنده است، نمی بینند...

رشد اقتصادی نیمه نخست امسال به روایت بانک مرکزی 4.7 و به روایت مرکز آمار 7.5 درصد بوده است. قطعا این میزان رشد، جای خوشحالی دارد اما باید دقت شود که چنین رشدی بیش از هر اقدامی، مرهون رشد درآمد نفت (که البته بخشی از این اتفاق نیز مرهون تلاش های دولت بوده است اما نقش تحولات جهانی در آن پررنگ تر است) و خروج کامل اقتصاد از محدودیت های کرونایی است. چنان که رشد بخش های نفت و خدمات به مراتب بیش از بخش های صنعت و کشاورزی بوده است...

اقتصاد کشور با وجود برخی تحرکات و اقدامات مثبت، با شرایط سختی از منظر تداوم تورم بالای 40 درصد و رشد شکننده مواجه است و ضرورت دارد دولتمردانی که به لحاظ تبلیغاتی سعی می کنند، صرفا آمارهای مثبت را پشت تریبون ها بیان کنند، نیم نگاهی نیز به آمارهای منفی و مخاطرات پیش رو داشته باشند و در آمار اعلام شده غرق نشوند!»

***

حواشی ادامه‌دار داماد روحانی

فرهیختگان نوشت: «اخیرا کامبیز مهدی‌زاده، داماد روحانی در توییتی خطاب به رئیسی نوشته بود چهار عکس از ‌نامه پایان همکاری‌اش همراه با دو فیش حقوقی آبان و دی 1401 و همچنین نامه درخواستش برای دریافت حق اولاد را منتشر کرد و مدعی شد به دلیل نسبتش با رئیس‌جمهور پیشین برکنار شده ‌است. متن توییت مهدی‌زاده به این شرح است: «آقای رئیسی، آیا در سال ۹۶ دولت روحانی همسر تو را از دانشگاه اخراج کرد؟ حقوقش را قطع کرد؟ دفتر کارش را گرفت؟ بیش از دو سال‌ونیم است در معاونت علمی به‌نام شما اضافه‌کاری و ۱۶ ماه است حق اولاد مرا قطع کرده‌اند! پارسال جوانکی نامه زده بود مرا اخراج کنند! جلوی این رذالت‌ها را بگیر!»

اما بررسی‌های خبرنگار «فرهیختگان» از فعالیت‌های اداری و کاری مهدی‌زاده چیز دیگری را نشان می‌دهد. طبق داده‌های به‌دست آمده مهدی‌زاده از تاریخ یک شهریورماه تا 26 دی‌ماه و حدود 100 روزکاری در این بازه تنها 71 روز را سرکار آمده ‌است.

همچنین میزان حضور او در مجموعه کاری‌اش به‌گونه‌ای کوتاه بوده ‌است که می‌توان گفت با احتساب ساعات کاری حضور وی، 65 درصد غیبت داشته ‌است. یعنی علاوه بر آنکه 29 روز را به شکل کامل سرکار نیامده ‌است بلکه 272 ساعت نیز کسری‌کار دارد.

این به این معناست که مهدی‌زاده برخلاف ادعایی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص محل کارش مطرح می‌کند و آن را گردن نسبت فامیلی‌اش با روحانی می‌اندازد، تعداد روزها و ساعاتی که در محل کارش حاضر شده کمتر از تعداد روز و ساعت‌هایی است که نیامده ‌است. از این رو معلوم نیست چرا وی دلیل قطع همکاری‌اش را به جای غیبت‌های طولانی و غیرموجه نسبت فامیلی‌اش عنوان می‌کند. 

فیش حقوقی منتشر‌شده از سوی مهدی‌زاده نیز مربوط به سال گذشته است که بیش از یک‌سال از آن می‌گذرد و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده رفت و آمد وی در 1402 به گونه‌ای دیگر بوده ‌است. حالا اینکه چرا مهدی‌زاده این موارد را در نظر نمی‌گیرد و در شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای دیگر حاشا می‌کند، سوالی است که باید پاسخ بدهد.»

***

ادعای کیهان درباره توافق امنیتی پاکستان و عربستان

کیهان نوشت: «بدون تردید ما پاکستان را کشور دوست خود دانسته و ... اینک هم روابط ایران و پاکستان در سطح قابل قبولی است.

اما چه کنیم با همسایه‌ای که وقتی با اعتراض ما مواجه می‌شود، از وظیفه کنترل تروریزم و عدم سرازیر شدن حوادث تروریستی علیه ایران طفره رفته و وانمود می‌کند قادر به کنترل استان پهناور جنوب غربی خود یعنی بلوچستان (به مرکزیت کویته) نیست این در حالی است که هیچ‌کس ارتش پاکستان را که برای مقابله با حملات سنگین هند به پاکستان طراحی شده و آموزش دیده است، ضعیف نمی‌داند...

 اما چرا در این صحنه اظهار ناتوانی می‌نماید؟ عمده‌ترین دلیل و قوی‌ترین مستند این است؛ دولت پاکستان از پروژه‌های امنیتی ارتزاق می‌کند. 

براساس یک سند تاریخی که میان رئیس سابق دستگاه امنیتی سعودی و رئیس وقت ای‌اس‌ای پاکستان امضا شده، سرویس پاکستان متعهد گردیده مانعی بر سر راه حرکت عوامل تروریستی به سمت مرز ایران ایجاد نکند. این در حالی است که عربستان سعودی هم مثل پاکستان نفع مستقیم و نقدی در رابطه با تهدید امنیتی ایران ندارد و پیامد اقدامات ضدامنیتی علیه همسایه خود هم آن‌قدر زیاد است که آنان را از طراحی و پشتیبانی بدون دلیل یک گروه تروریستی باز بدارد.

پس می‌توان گفت در این‌جا عربستان واسطه یک کشور شرور است که از نفوذ آن در پاکستان برای کمک به اجرای طرح‌های یک رژیم شرور در فراسوی مرزهای مشترک ایران، پاکستان و عربستان استفاده می‌کند. این رژیم شرور، اسرائیل است. کما اینکه سندی هم دال بر این وجود دارد...

واقعه رفت و برگشتی هفته گذشته میان ایران و پاکستان باید این نکته را به اسلام‌آباد تفهیم کرده باشد که زمان پروژه‌بگیری و ارتزاق از امنیت همسایگان به ‌سر آمده است.»

***

صدور قرار جلب به دادرسی برای «تتلو»

به گزارش مهر، اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو با عناوین اتهامی مختلف از جمله تشویق مردم به فساد و فحشاء و فراهم کردن موجبات آن با تولید و انتشار آثار هنری مستهجن، دایر کردن سایت شرط بندی به منظور قمار و دعوت مردم به این کار، توهین به مقدسات اسلام و… قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که نامبرده در فرایند تحقیقات قضائی به انجام اقدامات ضدفرهنگی و مستهجن به‌خصوص استفاده از مسائل غیراخلاقی و جنسی به‌منظور بیشتر دیده شدن معترف شده است.

***

واکنش معاون رئیسی به احتمال تصویب افزایش 20درصدی حقوق

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره افزایش حقوق کارکنان از ۱۸ درصد به ۲۰ درصد توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای و اظهارات وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه که این افزایش باعث کسری بودجه خواهد شد، گفت: اینکه رفاه شهروندان و اقشار مختلف بهبود پیدا کند؛ خواست همه، از جمله دولت و مجلس است اما بالاخره باید بر اساس واقعیت‌ها تصمیم بگیریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: منابع مشخص است به همان میزان باید هزینه لحاظ کنیم. اگر بیش از آن باشد کسری بودجه و ناترازی ایجاد می‌شود و خود این سبب تورم و مشکلات فراوان می‌شود. از این جهت بهتر است با تعامل مجلس و دولت این مسئله به نتیجه برسد. 

وی با اشاره به این که بر فرض اگر در صحن این مساله به تصویب برسد و به شورای نگهبان برود شورا ایراد می‌گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر درباره برنامه اشکالات متعددی از سوی شورای نگهبان گرفته شده است اگر در مورد این‌ها یک هماهنگی و همدلی بیشتری بود، شاید این قدر ایراد و اشکال مطرح نمی‌شد.

***

احتمال حضور مستقل احزاب اصلاح طلب در انتخابات

احمد شریف عضو حقوقی جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه راهبردهای انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران قرار است امروز (یکشنبه) تعیین شود، اظهار کرد: انتخابات را تحریم نخواهیم کرد اما رد صلاحیت‌ها موجب شده تا نیروهای خود را نداشته باشیم. وقتی در یک شهرستان کاندیدای ما را رد صلاحیت کرده‌اند، نباید انتظار داشته باشید به کاندیدای رقیب رأی بدهیم.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران افزود: پیش‌بینی ما از جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران آن است که حضور در انتخابات به صورت «مشروط» پذیرفته شود؛ یعنی در شهرهایی که کاندیدا داشته باشیم، حضور فعال خواهیم داشت.

شریف گفت: باید توجه داشت که بسیاری از احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران حتی یک کاندیدا هم در انتخابات ندارند اما تاکید می‌کنم به هیچ عنوان، انتخابات را تحریم نمی‌کنیم؛ در عین حال این امکان وجود دارد که برخی احزاب اصلاح‌طلب به صورت «مستقل» در انتخابات شرکت کنند.

***

صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد

به گزارش تسنیم، صمد حسن‌زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز و نایب‌رییس سوم اتاق با 208 رای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی به عنوان رییس جدید اتاق ایران انتخاب شد.

پس از برکناری حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی، انتخابات جدید این اتاق امروز برگزار شد. حسین سلاح ورزی از اعضای اتاق خواسته بود برای حمایت از وی به «فرج الله معماری» رای بدهند.

در حالیکه نماینده دولت نیز اعلام کرده بود که دولت به همه نامزدهای قانونی نگاه واحدی دارد، اما اعضای اتاق این بار هم سلاح ورزی را با یک «نه» بزرگ همراهی کردند و به فردی که او حمایت کرده بود رای ندادند.

برخی اعضای اتاق بازرگانی می گویند اگر سلاح ورزی از معماری حمایت نکرده بود احتمال انتخاب او بیشتر می‌شد. حسن زاده رییس جدید اتاق بازرگانی اعلام کرده در دوره‌ی او رابطه اتاق با دولت ترمیم خواهد شد.

***

گفت‌‌وگوهای شورای ائتلاف با جبهه پایداری برای رسیدن به لیست واحد

حمیدرضا ترقی عضو جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره وحدت و همگرایی گروه‌های اصولگرا، گفت: شورای ائتلاف در حال رایزنی و مذاکره با سایر گروه‌های انقلابی و اصولگرا از جمله جبهه پایداری است؛ بین آقایان حداد عادل، آقاتهرانی و محصولی گفت‌وگوهایی شکل‌گرفته و پیام‌های نیز رد و بدل شده است تا درباره انتخابات آتی به وحدت و همگرایی برسند.

به گفته ترقی، تاکنون شورای ائتلاف با جبهه پایداری درباره ارائه یک لیست واحد به نتیجه نرسیده‌اند و احتمال لیست واحد، بستگی به جلسات آتی گروه‌های اصولگرا دارد.

این عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف ابراز امیدواری کرد که با توجه به شاخص‌های تعیین‌شده از سوی گروه‌های اصولگرا و تطبیق معیارها با مصدایق، گروه‌های اصولگرا بتوانند در رسیدن به یک لیست مشترک گام‌های مناسبی بردارند.


 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۶۴۲۳۱۲۰:۳۶:۰۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱
اين سخنان ازكيست؟مايك خيزش هستيم براي نجات اقتصادكشور!مايك خيزش هستيم براي جلوگيري ازفقيرترشدن مردم!مايك خيزش هستيم كه بيش ازاين مردم مارو تحقيرنكنن!ما به دنبال يك تغيير جدي واساسي هستيم!تغييري كه به جاي وعده دادن !وحرف زدن!به سمت عمل كردن واجراي وعده هاي انجام نشده هستيم!تا پايان بديم به نا اميدي وبي تدبيري كه امروز بركشور حاكمه!
ناشناس۳۳۶۴۳۲۲۲۲:۲۸:۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱
واقعا در این مجلس چه میگذرد؟
ناشناس۳۳۶۴۵۲۹۰۷:۱۲:۵۵ ۱۴۰۲/۱۱/۲
فساد خودرویی برخی نمایندگان هم که رسیدگی نشد و به فراموشی سپرده شد
ناشناس۳۳۶۴۴۵۳۰۱:۰۵:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۲
چرا در مورد رانت خودرویی برخی نمایندگان مجلس شفاف سازی نشد مردم الان نمی دانند به کدام یک از نمایندگان فعلی مجلس رای مجدد دهند چون نمی دانند واقعا کدامشان رانت خودرویی گرفته اند
ناشناس۳۳۶۴۵۳۲۰۷:۱۹:۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲
چرا باید فسادهایی نظیر فساد چای دبش و فولاد مبارکه رخ دهد
ناشناس۳۳۶۴۵۳۵۰۷:۲۷:۴۱ ۱۴۰۲/۱۱/۲
هییت رییسه مجلس چرا لایحه عفاف و حجاب را که ایرادات آن بر طبق نظر شورای نکهبان بر طرف شده گروگان گرفته و به شورای نگهبان ارسال نمی کنند .
ناشناس۳۳۶۴۶۰۱۰۹:۰۸:۵۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
از ریاست محترم مجلس درخواست میشود شفاف سازی فرمایند چرا با این همه فساد ارزی در طی این چند سال تفحصی از بانک مرکزی صورت نگرفته است و گزارش تفحص صورت گرفته از بورس دولت قبل هم منتشر نشده است
ناشناس۳۳۶۴۲۳۸۲۰:۴۳:۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱
جناب قالیباف پولهایی که بی حساب برخی نمایندگان برای انتخاب شدن و ورود به مجلس خرج میکنند بر همه عیان است بالاخره این پولها را باید از جایی در بیاورند ستند
ناشناس۳۳۶۴۳۲۷۲۲:۳۳:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱
آقای بیگی طبق مصوبه مجلس باید پاداش می گرفت
ناشناس۳۳۶۴۴۴۴۰۰:۴۰:۰۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
مجلس پاداش گزارشگران فساد را تصویب کرده ولی بر خلاف این مصوبه عمل شد .
ناشناس۳۳۶۴۳۵۸۲۲:۵۳:۵۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱
قابل توجه مجلسیان به قول آقای احمدی نژاد :چه خبرتونه و چه خبرتونه
ناشناس۳۳۶۴۴۴۰۰۰:۳۳:۱۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲
اگر رائفی پور دستگیر نشد معلوم میشود فساد صورت گرفته است .
ناشناس۳۳۶۴۷۵۷۱۲:۰۵:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲
با توجه با افشا گری آقای رائفی پور در مورد فساد ها در مجالس گذشته و حال در مورد عدم تفحص ها اگر کسی در این زمینه محکوم نشد و این قضیه هم مشمول مرور زمان شد معلوم میشود که فساد صورت گرفته است
ناشناس۳۳۶۴۲۴۹۲۰:۵۴:۰۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱
چرا نمایندگان مجلس تفحصی از بانک مرکزی انجام نداده اند
ناشناس۳۳۶۴۳۲۳۲۲:۲۹:۴۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱
شفاف سازی کنند
ناشناس۳۳۶۴۲۵۶۲۱:۰۱:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱
طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هم چندین بار در زمان مجلس قبل کلید خورد و در این مجلس هم تعدادی از نملیندگان تفحص از تعدادی بانک ها از بانک ها را کلید زدند باید بررسی شود چرا این تفحص های مهم انجام نشده است
ناشناس۳۳۶۴۲۵۸۲۱:۰۴:۰۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱
قریب دو سال است تفحص از بورس دولت قبل توسط نمایند انقلابی مجلس آقای موسوی لارگانی شروع شده است مجلس انقلابی نتیجه تفحص را به اطلاع مردم برسانند لازم به ذکر است فساد در بورس دولت قبل باعث ریزش وسیع مردمی شده است
ناشناس۳۳۶۴۵۵۳۰۸:۰۴:۲۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
خانواده های بسیاری به خاک سیاه نشستند هنوز هم کسی پاسخگو نیست
ناشناس۳۳۶۴۲۶۷۲۱:۱۶:۳۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱
جناب میر سلیم هم چند سال پیش پرده از یک فساد در رابطه با تفحص از شهرداری وقت تهران برداشتند که متاسفانه ایشان را بایکوت کردند
ناشناس۳۳۶۴۲۷۰۲۱:۱۸:۰۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱
روحانی برای کشور هزینه سازی و دامادش حاشیه سازی می کند قوه قضاییه باید با اینها برخورد کند.
ناشناس۳۳۶۴۲۹۰۲۱:۴۵:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱
حتما به حسابهای آقای رایفی پور رسیدگی کنید، اما حرفهایی که ایشان زدندکاملا درستاست و اقای قالیباف لطفا پاسخ دهند.
ناشناس۳۳۶۴۲۹۳۲۱:۴۸:۱۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱
خب کاری نداره. ادعای این آقا رو به صورت مستقل بررسی و نتیجه رو هرچه بود به مردم اعلام کنید.
ناشناس۳۳۶۴۲۹۹۲۱:۵۶:۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱
اگر درست باشد ....
ناشناس۳۳۶۴۴۵۰۰۱:۰۱:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲
آنقدر قضیه را مانند رانت خودرویی کش می دهند تا به فراموشی سپرده شود
ناشناس۳۳۶۴۵۳۴۰۷:۲۳:۰۶ ۱۴۰۲/۱۱/۲
برای این موضوع هم مانند رانت خودرویی عمل می کنند و قضیه را لاپوشانی میکنند
ناشناس۳۳۶۴۳۱۶۲۲:۱۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۱/۱
داماد روحانی چقدر بد توئیت زده! هم دروغ گفته و هم کلمات بسیار زشتی گفته!
ناشناس۳۳۶۴۳۴۱۲۲:۴۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱
روحانی مملکت را به قهقرا برد اینها باید سکوت کنند.
ناشناس۳۳۶۴۶۹۰۱۱:۰۳:۲۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲
حالا نه که رییسی گل و بلبله صد رحمت به روحانی به قیمت مرغ و گوشت و خودرو و دلار و مسکن نگاه کن !
ناشناس۳۳۶۴۳۶۲۲۲:۵۹:۵۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱
نماینده مجلس که از افراد مسوول هست و باید دخل و خرجش مشخص باشد و از رانت استفاده نکند را با یک فردی عادی که مسئولیتی ندارد مقایسه کرده!
صمصام۳۳۶۴۵۳۹۰۷:۳۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲
آقای رائفی پور دم شما گرم
مصطفی۳۳۶۴۵۹۷۰۹:۰۶:۱۷ ۱۴۰۲/۱۱/۲
ما از دست بعضی از این نماینده ها چیکار باید بکنیم . فقط برای گرفتن رای از مردم ساده دل افزایش 18 درصدی حقوق رو کردن 20 درصد اصلا هم براشون افزایش تورم و ... مهم نیست . میگن کی به کی هست سال بعد که این ناترازی باعث تورم بیشتر شد وزیر اقتصاد یا غیره رو استیضاح می کنیم و اینطوری ژست دفاع از حقوق مردم هم می گیریم یعنی دوسر برد برای خودشون هم امسال به بهانه افزایش حقوق رای جمع می کنند و هم سال دیگه که تورم به این خاطر ایجاد شد ژست دفاع از مردم می گیرند .
ناشناس۳۳۶۴۶۱۳۰۹:۲۶:۱۴ ۱۴۰۲/۱۱/۲
چند سال تورم 50 درصدی و افزایش حقوق 20 درصدی؟
ناشناس۳۳۶۴۶۸۷۱۱:۰۲:۱۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲
در هر حال نزدیک انتخابات است نماینده برای تبلیغات چه کند ؟
مهدی۳۳۶۴۷۶۸۱۲:۱۷:۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۲
افزایش حقوق کارگر سال دیگه ۲۰ درصده ولی تورم بالای ۵۰ درصد مالیاتها شدید افزایش داره حدود ۵۰ درصد تعرفه پزشکی ۴۶ درصد واقعا شرایط زندگی برا کارگر و کارمند سخت شده برای یک دندونپزشکی ساده باید کل حقوق ماه رو خرج کنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین