پاسخ علوی به ادعای فعالیت اقتصادی وزارت اطلاعات/ توضیح وحیدی درباره علت ۳۰درصد ردصلاحیت‌ها/ انتقاد رسانه اصولگرا از علی آقامحمدی

  4021017078 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پاسخ علوی به ادعای فعالیت اقتصادی وزارت اطلاعات/ توضیح وحیدی درباره علت ۳۰درصد ردصلاحیت‌ها/ انتقاد رسانه اصولگرا از علی آقامحمدی

گزارش قالیباف از آخرین وضعیت لایحه حجاب

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود درباره حادثه تروریستی در کرمان گفت: لازم است دستگاه‌های مسئول در پیاده‌سازی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرکوب و مجازات عادلانه عاملان و آمران این فاجعه اقدام کنند؛ همچنین کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز با بررسی زوایای این فاجعه گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین هفدهم دی ماه، سالروز اجرای طرح ننگین کشف حجاب به دست رضاخان یادآور شکست طرح‌های استعماری برای تضعیف خانواده‌های ایرانی و از بین بردن فرصت رشد زنان و دختران با گسترش فساد در جامعه است؛ خانواده ایرانی، بستر و منشاء رشد استعدادهای اعضای خانواده است و حیا، ستون نگهدارنده خانواده ایرانی در گذر قرن‌هاست.

قالیباف گفت: مجلس شورای اسلامی جهت قانونمند کردن فعالیت تمامی دستگاه‌ها در جهت تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، تصویب لایحه حجاب و عفاف را در دستور کار قرار داد؛ این لایحه در مراحل پایانی اصلاحات در کمیسیون مربوطه قرار دارد و به زودی پس از تایید نهایی شورای نگهبان به دولت ابلاغ خواهد شد.

***

انتقاد رسانه اصولگرا از علی آقامحمدی

تسنیم نوشت: روز گذشته در خبرها اعلام شد «علی آقامحمدی» برای آنچه سروسامان دادن به هیئت مدیره استقلال عنوان شده، به جمع مدیران ارشد این باشگاه اضافه شده است...

سریال حاشیه‌سازی و معروف‌شدن آقای محمدی از اتفاقات تلخ بورس در ابتدای سال 99 شروع شد؛ وی با حضور در تلویزیون با رد انتقادات از آینده سرمایه‌گذاری در بورس، گفت: «ذکرمصیبت‌خوان‌ها در بورس باید کنار بروند زیرا ایام شادی مردم است و مردم به اظهارنظرهای منفی دربارهٔ آینده بورس توجه نکنند».

این اظهارات در حالی بود که سه ماه بعد، آغاز سقوط بورس ایران از مرداد 99 آغاز شد و بسیاری از مردم عادی که وارد بازار سرمایه شده بودند با ضرر روبه‌رو شدند.

در بحث واردات خودرو نیز اخبار حکایت از مخالفت آقامحمدی در شورای‌عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با این موضوع داشت و حتی سال گذشته عکسی از وی منتشر شد که در جلسه هیئت مدیره خودروسازان شرکت کرده است و این شائبه را ایجاد می‌کرد که وی نفعی در جلوگیری از واردات خودرو دارد؛ اظهارات آقامحمدی علیه واردات خودرو ابهامات و حاشیه‌هایی را درباره اینکه بخشی از حاکمیت نظرش خلاف خواست دولت و مردم است، ایجاد کرد...

آقای آقامحمدی در بخش‌های مختلفی از سیستم حکمرانی کشور حضور دارد که برخی از این نهادها بسیار مورد اعتماد و احترام‌اند، امّا برخی اظهارات و رفتارهای هزینه‌زای ایشان، به آن نهادها نیز آسیب جدی می‌زند.

اگر این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان نماینده مجلس بود و یا مقامی دولتی به‌حساب می‌آمد شاید اظهارات غلط و رفتارهای شائبه‌برانگیز وی مشکل‌ چندانی ایجاد نمی‌کرد امّا مسئولیت وی تحت عنوان رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و منصوب بودن از جانب ایشان به عضویت مجمع تشخیص مصلحت، ایجاب می‌کند که شأن این جایگاه را حفظ کند تا هزینه‌ اظهارات وی متوجه حاکمیت و نهادهای ارشد نظام نشود.

آقای آقامحمدی به‌تازگی در یک سخنرانی در ایام شهادت سردار سلیمانی گفته بود: «انگشتری که دست من است شیشه ماشین سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است، ما با همین شیشه‌های ماشین تا نفس دشمنان را نگیریم از پا نمی‌نشینیم.»، باید به ایشان یادآور شد جامعه بیش از کارهای نمایشی، به منش و اخلاق حاج قاسم سلیمانی احتیاج دارد و این‌گونه می‌توان نفس دشمن را گرفت و الّا حاشیه‌سازی و رفتارهای تقابلی با مردم، تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

***

پاسخ علوی به ادعای فعالیت اقتصادی وزارت اطلاعات

سیدمحمود علوی، وزیر سابق اطلاعات درباره ادعای فعالیت اقتصادی وزارت اطلاعات به ایرنا گفت: «وزارت اطلاعات هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی نداشت. البته فعالیت اقتصادی بود اما نه وزارت بلکه صندوق بازنشستگی وزارت. صندوق بازنشستگی وزارت اطلاعات، صندوقی بود که کسورات کارکنان به آنجا می‌رود و وظیفه صندوق این بود که این کسورات را به نوعی در فعالیت‌های اقتصادی به‌کار بگیرد، فردا که کارکنان بازنشسته شدند به مرحله‌ای رسیده باشد که از درآمد آن بازنشستگی آنها پرداخت شود.

ما حدود ۲۰ هزار هکتار زمین در منطقه آزاد ماکو گرفتیم، اکنون در چندین هزار هکتار آن کشت و زرع انجام می‌شود. یک ارگ تجاری نیز قبل از دوره ما در تجریش ساخته شد. از این رو کار صندوق، اقتصادی است اما صندوق که وزارت نیست و صندوق پول کارکنان است و امانتدار آن هیئت امنا است که این صندوق را اداره می‌کند و وزارت به نوعی در تعیین این هیئت امنا اثرگذار است...

در زمان وزارت ما هیچ مدیری از مدیران، کار اقتصادی انجام نداد. شما یک مورد بیاورید که فلان مدیر وزارت اطلاعات کار اقتصادی انجام داده باشد. از آنجایی که رهبر معظم انقلاب، وزارت اطلاعات را از انجام کار اقتصادی نهی کرده بودند، ما هم مدیران وزارت را از انجام فعالیت اقتصادی منع کرده بودیم و هیچگونه فعالیت اقتصادی وجود نداشت. البته ممکن است از پوشش یک شرکت اقتصادی برای اهداف اطلاعاتی استفاده شود که آن فعالیت اطلاعاتی است.»

علوی درباره کارنامه دوره وزارت خود گفت: «ما بسیاری از چالش‌هایی را که نظام با آن مواجه می‌شد را پیش‌بینی و پیشگیری کردیم. مواردی که راننده‌های کامیون می‌خواستند تحصن کنند را پیش‌بینی کردیم و بعد راهکار آن را دادیم و گفتیم تعدادی لاستیک در بندر در کانتینر و این تعداد لاستیک نیز در فلان‌جا موجود است، آنها را بیاورید و میان رانندگان توزیع کنید تا رضایت نسبی حاصل شود.

درباره یکسری قطعات دیگر نیز همین کار را انجام دادیم و به این ترتیب از تحصنی که قطعا قرار بود انجام شود تا معیشت مردم به‌ طور کامل مختل شود و آذوقه مردم جابجا نشود جلوگیری کردیم. موارد فراوانی از مسائل مختلف وجود داشت. حتی اگر در سال ۹۸ به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم.»

***

توضیح وحیدی درباره علت 30درصد ردصلاحیت‌ها

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: جلسه اخیر که با حضور رئیس جمهور و دبیران کل احزاب و جریانات سیاسی برگزار شد، مورد استقبال تمامی افراد حاضر در جلسه قرار گرفت

وی افزود: غالب حاضران در جلسه اعتقاد داشتند که این جلسه با توجه به حضور رئیس جمهور و تنوع دیدگاه‌های مختلف، کم نظیر بوده است؛ تمامی افراد حاضر در این جلسه بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

وحیدی اظهارداشت:عمده‌ترین دلیل رد صلاحیت‌ها توسط هیات‌های اجرایی، کمبود فرصت بررسی بود؛ می‌توان گفت حدود ۳۰ درصد از افرادی که صلاحیت آن‌ها از سوی هیات‌های اجرایی احراز نشده، به دلیل کمبود فرصت بررسی بوده است.

وی ابرازداشت : اتمام بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت بر انتخابات پایان کار نیست و افرادی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده، هنوز فرصت شکایت و اعتراض و رسیدگی به آن‌ها را خواهند داشت.

وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور علاقه‌مند به حضور تمامی افراد، سلائق و دیدگاه‌ها در انتخابات مجلس است.

***

موافقت مجلس با کلیات تشکیل «سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه»
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب کلیات طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را بررسی و با کلیات این طرح موافقت کردند.

همچنین براساس اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با تصمیم هیئت رئیسه جزئیات این طرح به صورت دو شوری بررسی می‌شود.

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از برخی تناقض‌ها در ردصلاحیت‌ها

فرهیختگان نوشت: «تنها احزاب اصلاح‌طلب نبودند که به نتیجه اعلامی از سوی شورای نگهبان‌ اعتراض کردند. برخی افراد با استناد به مواردی که آن را تناقض‌ در تایید صلاحیت نمایندگان فعلی مجلس می‌دانند به مساله احراز صلاحیت‌ها ‌واکنش‌های منفی نشان داده‌اند.

از جمله اینکه برخی تایید نماینده‌ای که سیلی او به سرباز راهور واکنش‌های زیادی به همراه داشت را در کنار عدم تایید نماینده دیگری مثل جلال رشیدی‌کوچی مورد انتقاد قرار می‌دهند.

یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود برداشت‌ها درباره اعلام نظر هیات‌های نظارت مورد انتقاد بگیرد این است که دلیل متقن و دقیقی ناظر به علت عدم احراز یا عدم تایید به داوطلب اعلام نمی‌شود و بر همین اساس باب گمانه‌زنی دراین باره باز می‌شود و هرکسی از ظن خود علتی برای رد یا عدم تایید داوطلبان مطرح می‌کند که بیشتر کارکرد سیاسی دارد.

در کنار این عدم تایید برخی نمایندگان مجلس، تایید غلامرضا تاجگردون نیز واکنش‌های منفی از جانب برخی نمایندگان داشته است که برخی از آنها علت این اعتراض را رد اعتبارنامه او در مجلس یازدهم دانسته‌اند...

به‌نظر می‌رسد در نتایج اولیه اعلام مخالفت‌ها و انتقادات از جانب بیشتر احزاب و طیف‌های سیاسی مطرح شده است؛ امری که البته تازگی نداشته اما نکته مهم این است که در سایه عدم اعلام دقیق علت ردصلاحیت‌ها، افراد رد‌شده فضا را برای مطرح کردن ادعاهایی باز می‌بینند.

البته هنوز تا اعلام نظر نهایی شورای نگهبان فرصت باقی مانده است و این امکان وجود دارد که نتایج فعلی با تغییر همراه شود اما موضوعی که هنوز نگرانی‌ها در مورد آن برطرف نشده است، میزان مشارکت و نقش‌آفرینی مردم درصورت عدم تغییر روند بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات مجلس دوازدهم است.»

***

گزارش دادستان کرمان درباره حادثه تروریستی

به گزارش ایلنا، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان درباره حادثه تروریستی گفت: برای اولین بار در جامعه اطلاعاتی استان، کمیسیون خاصی ویژه مراسم سالگرد شهید سلیمانی تشکیل شد که ۴ جلسه در خصوص این مراسم برگزار کرد و حداقل دو جلسه این کمیسیون با حضور معاونین ویژه وزارت اطلاعات از تهران برگزار  و تدابیر لازم از چندین ماه قبل اندیشیده شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان به ۱۶ بمب کشف شده در استان کرمان اشاره و اظهار کرد: قدرت انفجار هر کدام از این بمب‌های کشف شده بسیار بیشتر از جلیقه انفجاری که در حادثه توسط عامل انتحاری منفجر شد بود که الحمدالله با عنایت خدا و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شدند.

دادستان کرمان تأکید کرد: گروه‌های زخم خورده مختلف از جمله داعش، انصار الفرقان، منافقین و ... برنامه‌هایی داشتند و خبر‌هایی نیز مبنی بر تصمیم آنان به صورت منسجم، متحد و با برنامه جهت انجام اقدام تروریستی وجود داشت لذا تمام توان استان پای کار آمد و علاوه بر نیرو‌های وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، حتی نیروی انتظامی و ارتش نیز دستگاه‌های خود را مستقر کردند که تا چندین کیلومتر تمام ریز پرنده‌ها را رصد می‌کرد و دستگاه جمر و سگ‌های مخصوص کشف مواد منفجره نیز در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های قبل از مراسم و به ویژه شب قبل از سالگرد، تمام منطقه گلزار شهدا با وسایل فنی- الکترونیکی و با سگ‌های ویژه پاکسازی شد اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته دشمن نتوانست مواد منفجره‌ای در هیچ نقطه‌ای از محل برگزاری سالگرد جا سازی کند و هر دو عملیات تروریستی به صورت انتحاری بوده‌اند.  

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان حجم تهدیدات در سال جاری را بسیار زیاد قلمداد کرد و گفت: در دو ماه گذشته ۲۳ عنصر داعشی و آماده عملیات انتحاری توسط وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، نیرو‌های انتطامی و ارتش در مرز دستگیر شدند که هر کدام از اقدامات خرابکارانه آن‌ها برای یک استان کافی بود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان تأکید کرد: طی بررسی‌های میدانی صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد و اعلام نیرو‌های حفاظت اطلاعات، هیچ گونه قصوری از ناحیه متولیان امنیت برگزاری سالگرد شهید سلیمانی صورت نگرفته است.

***

انتقاد معاون وزیر نفت از مصرف سوخت زیاد خودروهای داخلی

جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره لزوم ایجاد تنوع در سبد سوخت کشور، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که باید به سمت تنوع سبد سوختی حرکت کنیم؛ در حال حاضر نزدیک به ۳۵ میلیون لیتر ظرفیت CNG در کشور وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

سالانه ۲ میلیون خودرو به تعداد خودروهای کشور اضافه می‌شود که معادل ۵ تا ۶ میلیون لیتر به مصرف بنزین اضافه می‌کند. این عدد معادل تولید یک روز پالایشگاه تهران است؛ لذا باید به سمت بهینه‌سازی مصرف سوخت، بهسازی و نوسازی ناوگان عمومی و جاده‌ای حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولید خودرو مطابق با استانداردهای بین‌المللی حرکت کنیم، بیان کرد: مصرف بنزین در کشور به صورت میانگین برابر با ۱۱۶ میلیون لیتر در روز است که اگر خودروها با استاندارد بین‌المللی در کشور تولید می‌شد، مصرف بنزین در کشور ۶۰ میلیون لیتر در روز بود و می‌توانستیم ۵۰ میلیون لیتر در روز صادرات داشته باشیم.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۴۸۷۱۹۲۱:۲۹:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
سپاه ازکشف بمب درکرمان راتکذیب کرد واالان دادستان کرمان تایید میکند..
ناشناس۳۳۴۸۸۰۸۰۰:۲۰:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
آقای آقا محمدی هر شب در تلویزیون حاضر میشد و مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس میکرد و بعد از فساد در بورس دولت روحانی به یکباره از نظرها محو شد
ناشناس۳۳۴۸۹۷۳۰۸:۳۱:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بیش از دو سال از شروع تفحص از بورس دولت روحانی به ریاست آقای سید جلیل القدر سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس انقلابی میگذرد ولی معلوم نیست به چه دلیلی گزارش تفحص از بورس دولت روحانی با آن همه فساد که باعث ریزش سرمایه های انسانی مردم به مسولان شد منتشر نشده است
ناشناس۳۳۴۸۹۷۶۰۸:۳۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ایشان بخاطر ریزش وسیع مردمی و از دست رفتن اعتماد عمومی به بورس باید محاکمه و مجازات میکردند
ناشناس۳۳۴۸۹۷۸۰۸:۳۶:۲۴ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
احتمالا ایشان تئوریسین تامین کسری بودجه دولت از جیب مردم در آن مقطع بودند و با این شگرد دولت روحانی را از بحران اقتصادی دور کردند ولی به قیمت خالی کردن جیب جمعیت کثیری از مردم کشور
ناشناس۳۳۴۸۸۳۰۰۰:۴۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بنظرم مشارکت به هر قیمتی ارزش ندارد
ناشناس۳۳۴۸۹۳۲۰۷:۲۸:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
فساد چای دبش هم مانند سایر فسادهای کلان از جمله فساد فولاد مبارکه و فسادهای ارزی بانم مرکزی و شبکه بانکی به حاشیه رفت و به تاریخ پیوست
ناشناس۳۳۴۸۸۳۵۰۰:۵۲:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
خبرها متعدد هست و هرکدام فرق دارد
ناشناس۳۳۴۸۷۲۲۲۱:۳۱:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
سال نو مجلس نو نمایندگان نو
ناشناس۳۳۴۸۸۱۰۰۰:۲۳:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
۱۷ دی سالروز ننگین اجرای کشف حجاب رضا خانی بود چرا صدا و سبما و رسانه ها همچون سال های گرشته برنامه های خاص خود را در این رابطه منتشر نکردند ..
ناشناس۳۳۴۸۸۱۹۰۰:۳۱:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
این آقا محمدی ر احضار کنید
ناشناس۳۳۴۸۸۲۷۰۰:۴۳:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
با صحبت های وزیر اطلاعات سابق آیا نباید روحانی به قوه قضاییه دلالت داده شود و تایید صلاحیت او برای مجلس خبرگان رد شود و بخاطر شکایت قریب یک میلوت به کمیسیون اصل نود مجلس او و دولتمردانش محاکمه شوند
ناشناس۳۳۴۸۹۸۲۰۸:۴۰:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
روحانی به تدارکات بنزینی وزیر اطلاعات توجه نکرد و باعث آن همه خسارات مادی و معنوی و جانی برای مردم کشور شد
ناشناس۳۳۴۸۸۴۴۰۱:۰۶:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
تنها راه نجات کشور و انقلاب و اقتصاد اجرای قانون مشروعیت سنجی اموال و دارایی ها برای همه آحاد جامعه می باشد تا رسوا شود هر آنکس مه در او غش باشد
ناشناس۳۳۴۸۸۴۷۰۱:۱۲:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
لایحه عفاف و حجاب داره مهندسی میشود برای بعد از انتخابات در آن زمان هم ماه رمضان و عید و پایان کار نمایندگان مجلس که اکثرشان باید از خانه ملت بروند
ناشناس۳۳۴۸۷۶۵۲۲:۴۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
باید سن اسقاط کردن خودروهای ایرانی کاهش یابد مثلا ده سال خودرو را اسقاط نمود چون هم مصرف بالا و نیز آلودگی هوا دارد
عمران۳۳۴۸۷۸۴۲۳:۴۶:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
این را میگویم برای اینکه دموکراسی و پارلمان و تصویب قوانین توسط مردم یعنی چه: لایحه ی حجاب و عفاف فقط در صورتی توسط جامعه پذیرفته خواهد شد که امکان فعالیت سیاسی برای مخالفان این لایحه فراهم باشد و در صورتی که در انتخابات پیروز شدند به راحتی بتوانند این قانون را لغو کنند. در غیر اینصورت اثر عکس خواهد گذاشت
ناشناس۳۳۴۸۸۰۰۰۰:۱۲:۵۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
این آقا محمدی با یدک کشیدن نام مشاور اقتصادی باعث خانمانسوزی خانواده های زیادی در زمان فساد بورسی دولت روحانی شد هر شب در تلویزیون حاضر میشد و مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس میکرد و یکمرتبه هم بعد از فساد بورس برای چند سال از نظرها محو شد مردم به اعتبار اینکه ایشان مشاور اقتصادی و مورد اعتماد است به صحبت های ایشان اعتماد کردند
ناشناس۳۳۴۸۸۵۱۰۱:۱۶:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بانیان وضع موجود را دیگر بس هست
داود حاجی قاسمعلی۳۳۴۸۹۲۸۰۷:۱۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
با سلام باور بفرمائید این مملکت پر است از جوانان خوش فکر و با استعداد چرا باید اقای اقامحمدی با هشتاد سال سن و افکار دو نسل قبل هنوز در این مسندها باشد و جوانان بیکار و سرخورده؟؟ ایشان بروند با نوه هایشان بازی کنند و لذت ببرند. بس است به خدا
ناشناس۳۳۴۸۹۶۲۰۸:۱۴:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
در انتخابات شرکت می کنیم تا حداقل نمایندگان بدسابقه انتخاب نشوند . کاش حداقل لیست ان 50 نماینده ای که شاسی بلند تحویل نگرفتن مشخص می شد تا خودمان بقیه را در انتخابات رد صلاحیت می کردیم
ناشناس۳۳۴۸۹۹۵۰۸:۵۹:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
موضوع صلاحیت ها معضل آینده کشور خواهد بود علت هم این است که بر اساس قانون مشخصی عمل نمی شود. نه قانون کامل و روشن است و نه مجریان بی طرف. و این موضوع هر روز دایره دوستان انقلاب را تنگ تر خواهد کرد
ناشناس۳۳۴۸۹۹۸۰۹:۰۵:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
وزیر کشور: می‌توان گفت حدود ۳۰ درصد از افرادی که صلاحیت آن‌ها از سوی هیات‌های اجرایی احراز نشده، به دلیل کمبود فرصت بررسی بوده است... این که عذر بدتر از گناه است شما حقوق کاندیدا ها را پایمان می کنید و می گویید چون وقت نداشتیم صلاحیت احراز نشد.
ناشناس۳۳۴۹۰۷۶۱۰:۳۰:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ایا میدانید بنگلادش که روزی از فقیرترین کشورها بود امروز رشد اقتصادی ان از هند بیشتر است و ظرف ۲۰ سال گذشته۲۵ میلیون نفر از فقر بیرون امده اند .
ناشناس۳۳۴۹۱۰۶۱۱:۰۳:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
خیلی جالبه مثل اینکه توی مدرسه به دانش آموزان بگن چون نرسیدیم برگه های شما را تصحیح کنیم سال دیگه را هم فعلا در همین پایه بمانید و ما نمی توانیم احراز کنیم که شما مستحق قبولی هستید !
ناشناس۳۳۴۹۱۵۸۱۲:۱۰:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
وقتی برای تصحیح برگه وجود ندارد اما برای تایید صلاحیت محدودیت روز وجود دارد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  7. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  8. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  16. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  24. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  25. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

آخرین عناوین