توضیحات وزیر نفت درباره اختلال سامانه بنزین/ نظر زاکانی درباره سگ‌گردانی/ احمدی‌نژاد درباره هلوکاست به لاریجانی و متکی چه گفت؟

  4020929056

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیحات وزیر نفت درباره اختلال سامانه بنزین/ نظر زاکانی درباره سگ‌گردانی/ احمدی‌نژاد درباره هلوکاست به لاریجانی و متکی چه گفت؟

توضیحات وزیر نفت درباره اختلال سامانه بنزین

به گزارش ایسنا جواد اوجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت:  صبح دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۰ تعدادی از جایگاه‌های کشور عملیات سوخت‌رسانی‌شان متوقف شد که بلافاصله در شرکت پخش ستاد بحران را تشکیل دادیم و با بسیج ۲۲ هزار نفر از همکاران و با صبوری مردم و پای کار آمدن صداوسیما در همان ساعات اولیه این توطئه را خنثی کردیم و عملیات سوخت رسانی در جایگاه‌ها به صورت دستی برقرار شد.

وی با بیان این‌که «دیتا سنتر سامانه سوخت در شرکت پالایش و پخش است و خوشبختانه مشکلی پیدا نکرده است» ادامه داد: از عصر روز گذشته هم سامانه کارت سوخت در ۷۸ درصد جایگاه ها بالا آمد و اکنون فعال است.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواستند مردم را عصبانی کنند ولی با کار جهادی که کردیم خیلی‌ها متوجه این موضوع نشدند.

وزیر نفت گفت: اسم عملیاتشان را گنجشک گذاشته‌اند اما خبر ندارند اینجا ایران است و در سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک.

وزیر نفت در واکنش به این پرسش که چرا از حمله سایبری گذشته درس نگرفتید؟، گفت: سامانه سوخت و دیتاسنتر شرکت پالایش و پخش در این حمله هیچ مشکلی پیدا نکرد با این حال کارشناسان شورای انفورماتیک و تیم تعیین شده توسط رییس‌جمهور، در حال بررسی مسئله حملات سایبری با سامانه‌های کشور هستند. کارشناسان ما به سرعت وارد عمل شدند و این حملات را خنثی کردند و اکنون ۷۸ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت هوشمند سوخت تحویل مردم می‌دهند.

واکنش کیهان به تکرار اختلال در سامانه بنزین

کیهان نوشت: «فارغ از این که اتفاق صبح دوشنبه را هک یا خرابکاری بدانیم، چند واقعیت را باید مدنظر داشت:

1) خرابکاری‌ها یا اقدامات تروریستی کور که بعضا در گوشه و کنار اتفاق می‌افتد، قرار بود اواخر شهریورماه- در سالگرد اغتشاشات پاییز پارسال- به شکل ترکیبی انجام شود و برای آن زمان تدارک شده بود؛ اما آن عملیات مشترک، به خاطر بی‌محلی تحقیر‌آمیز ملت ایران، به بن‌بست خورد؛ و پس از آن هم، عملیات سهمگین «طوفان الاقصی» در تاریخ ۱۵ مهرماه، همچنان که کمر رژیم صهیونیستی را می‌شکست، نقشه اغتشاش در ایران با چاشنی خرابکاری و ترور را پنبه کرد.

2) هدف از اقدامات ایذایی، تروریستی و خرابکارانه چیست؟ ملتهب کردن جامعه، ترساندن یا عصبانی کردن مردم، و روحیه دادن به اپوزیسیون، برای آمدن به میدان و برپایی آشوب و ناامنی. اقدامات مذکور، قرار بود به جامعه ایران شوک بدهد، بحران بسازد و از ظرفیت مردم علیه کشورشان استفاده شود. اما واکنش متین و خونسرد مردم، مانند آب یخی بود که روی آتش فتنه و فرماندهان خارجی اتاق عملیات ریخت.

3) با توجه به تکرار اخلال سامانه سوخت، باید روشن شود که در فاصله دوساله، چه تجاربی به دست آمده، نقطه آسیب کجا بوده و چرا ایمن‌سازی سامانه به طور کامل انجام نشده است؟ در عین حال، باید عنایت داشت که حملات سایبری و هک و خرابکاری، ماجرائی پرتکرار در دنیاست و هرچه اتکا به فناوری‌های جدید بیشتر می‌شود، آسیب‌پذیری هم افزون‌تر می‌گردد.

4) عملیات خرابکاری دیروز تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن، و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌های ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. کمتر از ۲۴ساعت پس از حادثه‌ای که عملیات روانی پیرامون آن، هزار برابر بزرگ‌تر از خود رویداد بود، موضوع در ذهن مردم بایگانی شده، و شکست طراحان ماجرا قطعی است. آنچه رخ داد، رزمایش فنی در کنار آشنایی بیشتر با کلاهبرداری‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است.»

روش درست اطلاع‌رسانی درباره اختلال سامانه بنزین

عصرایران نوشت: «بعد از توقف کار برخی پمپ بنزین ها؛‌ در زمینه اطلاع رسانی چند اتفاق مثبت رخ داد که قابل توجه است.

نخست اینکه مسوولان تلاش نکردند اصل حادثه را تکذیب کنند. توقف کار برخی پمپ بنزین ها در تهران و سایر شهرهای ایران یک واقعیت عینی و ملموس بود. پنهان سازی یا تلاش برای کم رنگ کردن آن نیز بی فایده و رسوا کننده است. 

اینکه مسوولین و برخی رسانه ها تلاش نکردند این واقعیت را انکار یا تکذیب کنند یا آن را کم اهمیت جلوه دهند رخداد مثبتی است. 

در مقابل، هم مقامات بعد از اعلام عمومی توقف کار برخی پمپ بنزین ها، واکنش مناسب نشان دادند و با صدور اطلاعیه و مصاحبه، واقعیت اختلال را قبول کردند و توضیح دادند؛ هم رسانه هایی چون صداوسیما به صورت فوری و مشروح واکنش متناسب داشتند. واکنش صداوسیما در قالب شبکه خبر، هم وزن با حادثه بود. شبکه خبر برنامه های عادی خود را قطع و در بخش خبری مستمر، جدیدترین خبرها را پخش کرد. در خبر ساعت 14 نیز ، حادثه پمپ بنزین ها،‌ خبر اول بود و به صورت مشروح به آن پرداخته شد. خبرنگاران صداوسیما هم از شهرهای مختلف قطع سیستم پمپ بنزین ها را تایید کردند.

علاوه بر این، مسوولان، عامل واقعی اختلال یعنی حمله سایبری را هم اعلام کردند و به دنبال پنهان کردن این موضوع نبودند...

اتفاق مثبت سوم این بود که مسوولان و سازمان های مسوول تلاش نکردند جلوی اطلاع رسانی درباره اصل حادثه و دلیل واقعی آن را بگیرند. البته اگر هم دست به این کار می زدند اصل واقعیت ها تغییر نمی کرد بلکه اعتبار و اعتماد آنها نزد افکار عمومی آسیب بیشتری می دید و خشم افکارعمومی از عدم اطلاع رسانی شکل می گرفت.»

***

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
 
نمایندگان مجلس امروز با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان کلیات لایحه بودجه با ۱۵۴ رای موافق، ۶۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر در مجلس با کلیات لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند.

با توجه به تصویب کلیات، لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات آن ارجاع شد.

توضیحات منظور درباره اصلاحیه بودجه

به گزارش فارس،داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت:  10 قلم کالای اساسی با نرخ حمایتی 28 هزار و 500 تومان برای هر دلار یا 31 هزار تومان برای هر یورو پیش بینی شده است. نمی خواهیم به مردم فشار وارد کنیم اما اگر نرخ ارز کالای اساسی را 35 یا 36 هزار تعیین می کردیم حتما منابع دولت افزایش پیدا می کرد اما نمی خواهیم منابع دولت را به بهانه سفره مردم افزایش دهیم و کالاهای اساسی که برخی از آن ها از طریق مالیات تامین می شوند را با قیمت بالا در اختیار مردم قرار دهیم. این موارد در جهت رفع نگرانی مردم است.

منظور افزود: در موضوع خرید تضمینی گندم با توجه به نگرانی ها و تجربه ای که در سال جاری داشتیم، متاسفانه با تامین مالی تورمی خرید تضمینی گندم را انجام دادیم، در سال آینده منابع پایدار پیش بینی کرده ایم و سعی کرده ایم مشارکت بخش غیر دولتی صنف و صنعت را در زمینه خرید تضمینی گندم فراهم کنیم یعنی 80 درصد توسط دولت و 20 درصد از طریق صنف و صنعت خریداری می شود. از طریق مباشرین دولتی و غیر دولتی با قیمت های تضمینی گندم را خریداری می کنیم تا کشاورزان با قدرت تولید کنند و خودکفایی گندم محقق شود.

منظور با بیان اینکه طبق قانون که مجلس مصوب کرده ۴۰ درصد اقتصاد کشور از پرداخت مالیات و ارزش افزود معاف است، گفت: بخش کشاورزی و صادرات کالاها از پرداخت مالیات ورزش افزوده معاف بوده بنابراین اعمال یک درصد مالیات به ارزش افزوده متوجه همه بخش‌های اقتصاد کشور نمی‌شود.

وی ادامه داد: حداکثر اثر تورمی افزایش یک درصد مالیات به ارزش افزوده ۶ دهم درصد در اقتصاد کشور خواهد بود.  در عین حال در تلاش هستیم تورم را به شرایط مطلوبی برگردانیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: بنابراین این تفسیر که ما از جیب بازنشستگان برمی‌داریم و به آنها بازمی‌گرداریم، تفسیر درستی نیست. بر اساس ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و عمده نیازهای ضروری مردم مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شود.

***

توصیه متکی به شورای نگهبان

منوچهر متکی، وزیر اسبق خارجه و فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات مجلس به مهر گفت: «در دیدار بسیار مهمی که مقام معظم رهبری با اعضای محترم شورای نگهبان داشتند، فرمودند که همه مسؤلان موظفند تلاش کنند تا شور و نشاط انتخاباتی در کشور ایجاد شود.

توصیه رهبر انقلاب در دیدار اعضای محترم شورای نگهبان، پیامی روشن و مهم را تداعی می‌کند؛ اما مشخصاً در مورد دو مؤلفه مشارکت و رقابت ما معتقدیم که انتخابات بدون رقابت، انتخابات نیست. وقتی هم از رقابت سخن می‌گوئیم، کاملاً منظور ما مشخص است؛ یعنی اینکه از سلیقه‌های مختلف سیاسی باید در انتخابات حضور داشته باشند؛ لذا وقتی مردم با سلایق مختلف پای صندوق‌های رأی می‌روند، در فهرست‌های نصب‌شده نامزدهای نزدیک به سلیقه خود را مشاهده کنند.

هر چند این امر بدان معنا نیست که جریانات سیاسی بد سلیقگی کنند و کسانی را معرفی کنند که پرونده داشته و قطعاً رد صلاحیت می‌شوند. جریانات سیاسی باید افرادی را معرفی کنند که مشکلی نداشته باشند.

در حال حاضر و بر اساس آماری که در افواه می‌شنویم تعداد نیروهای ارزشی و اصولگرا در ثبت‌نام با نیروهای اصلاح‌طلب، به یکدیگر نزدیک است. این امر بسیار خوب است و ما فکر می‌کنیم که اصلاح‌طلبان و سلیقه‌های مختلف سیاسی باید حضور مسئولانه داشته باشند و ثبت‌نام‌ها هم نشان داد که حضور دارند.»

احمدی‌نژاد درباره هلوکاست به لاریجانی و متکی چه گفت؟

متکی در بخش دیگری از این گفتگو پیرامون سکوت احمدی نژاد درباره حمله اسرائیل به غزه گفت: «حرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. شما اگر در جاده سیاست منطبق بر یک منطق حرکت نکنید و از یک موضع قابل دفاع و یکنواختی پیروی نکنید، خیلی زود به عنوان یک مذبذب سیاسی مطرح می‌شوید.

در حوزه سیاسی و جاده سیاست، افراط و تفریط ما را به بیراهه می‌برد. اولین باری که بحث هولوکاست مطرح شد، من و دبیر شورای امنیت ملی، آقای علی لاریجانی، ساعت ۱ بامداد به دفتر وی (رئیس دولت‌های نهم و دهم) رفتیم. در آنجا مطرح شد اینکه در قبال رژیم صهیونیستی و حامیانش یک موضع قوی، جدید و ابتکاری اتخاذ شود، بسیار هم خوب است اما باید این ابتکار با مطالعه و رعایت جوانب آن باشد زیرا این کار، الزاماتی دارد.

آقای احمدی‌نژاد معمولاً به این نقدها پاسخی ثابت و تکراری داشت و آن اینکه من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها توجهی نمی‌کرد. نکته مهم این است که در سیاست خارجی اتخاذ مواضع متضاد، جایگاه و جدی‌بودن شخص را نزد طرف مقابل متزلزل می‌کند.»

***

نظر زاکانی درباره سگ‌گردانی

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه  جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سگ‌گردانی در شهر کار بسیار اشتباه و غیرقانونی است به خصوص که بدون مقدمات و قاعده و قانونمندی و رعایت شرایط در حال انجام است، مراجع قانونی باید حتما ورود کنند و فرهنگش را به نحوی تغییر دهند که اگر کسی خواست سگ‌کردانی کند، با ضوابط این کار را انجام دهد.

وی شهرداری تهران را متولی ساماندهی سگ‌های وحشی و هار و بی صاحب دانست.

***

اسلامی: روایتگری‌ها از توافق اسفند ناصواب و ناصحیح است

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره توقف توافق در اسفندماه، اظهار کرد: روایتگری‌ها از توافق اسفندماه ناصواب و ناصحیح است. توافق اسفند سه پاراگراف بیشتر ندارد؛ اول می‌گوید روابط ما با آژانس در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی است. دوم می‌گوید در خصوص مکان‌های ادعایی دو مکان باقیمانده، طرفین تعامل و همکاری جهت حل و فصل داشته باشند و سوم می‌گوید معاونان طرفین (سازمان انرژی اتمی و آژانس) یک الگو برای پیشبرد این برنامه که در واقع به دو بخش قبلی مربوط می‌شود، تعیین می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما نه از آن عدول کردیم نه آن حرف، جدید بوده است. هیچ‌جا هم نگفتیم که دوربینی نصب می‌کنیم یا اقدام اضافه‌ای انجام می‌دهیم یا پروتکل الحاقی را اجرا می‌کنیم. درباره آن الگو هم گفت‌وگوهایی شده است و چندین جلسه در تهران و وین بین آقای کمالوندی و آقای آپارو از طرف آژانس انجام شده است. از آنجا که کل این موضوع ما سیاسی است و اصلاً فنی محسوب نمی‌شود از این امر به‌عنوان یک عامل فشار استفاده می‌کنند و به آن دامن می‌زنند. ما هم صبورانه و مطابق ضوابط کار خود را پیش می‌بریم‌. در چارچوب عمل می‌کنیم و نه تعدی می‌کنیم و نه تعدی می‌پذیریم. از حقوق ملت خود هم در زمینه فناوری هسته‌ای کوتاه نمی‌آییم.

***

تصمیم جدید دولت برای حواله خودروی فوتبالیست‌ها 

به گزارش ایلنا، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال گفت: این مصوبه کاملا قانونی است اما در عین حال به رای دیوان عدالت اداری احترام می‌گذاریم. همچنین از ما و وزارت ورزش در این جلسه دعوتی نشده تا از مصوبه دولت دفاع شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: برای اینکه مشکلی برای ورزشکاران و کسانی که صاحب حق هستند ایجاد نشود بلافاصله متن جدیدی را آماده و در دولت تصویب می‌کنیم.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری در جلسه روز گذشته- سه شنبه ۲۸ آذر ماه به بررسی مصوبه هیات وزیران در مورد واردات خودرو توسط بازیکنان تیم ملی و کادر فنی فوتبال پرداخت و رای به ابطال آن داد.

***

واکنش وزیر ارشاد به ماجرای کتاب شفیعی کدکنی

به گزارش مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به برخی حواشی پیرامون اشعار شفیعی کدکنی، اظهار کرد: آقای «شفیعی کدکنی» شاعر بی‌نظیری است و استاد بنده در دانشگاه است و ما نسبت به آقای دکتر، حس تعظیم داریم و در مورد حواشی پیش‌آمده در خصوص مجوز انتشار کتاب جدید ایشان، خبر رسانی دوستان‌مان ایراد دارد.

وی افزود: هر اثری فرآیندی دارد؛ ما ۲۵۵ هزار درخواست مجوز کتاب داریم؛ به غیر از نیم درصد، در این دو سال به همه مجوز دادیم؛ کتاب جدید ایشان هم مثل بقیه، فرآیندش را طی می‌کند و در به وجود آمدن این حواشی، یک شیطنت خبری صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: استاد شفیعی کدکنی، از افتخارات ما است و دوستان رسانه‌ای نباید با حُب و بغض‌های سیاسی، این بی اخلاقی فرهنگی را انجام دهند؛ دوستان ما در رسانه‌ها باید رعایت کنند و به مفاخر احترام بگذارند.

***

افزایش ۴۸.۵ درصدی شمار گردشگران کشور در یک سال

به گزارش فارس، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: آمار گردشگری در هشت ماه نخست امسال ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۴۸.۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بعد از نا آرامی‌های سال گذشته خیلی‌ها تصور می‌کردند امار گردشگری کاهش پیدا کند اما بر خلاف این تصور آمار گردشگری افزایش پیدا کرد.

ضرغامی در ادامه گفت: هرچند که یک رقم بزرگ ما که یک میلیون و چهارصد هزار نفر هست مربوط به کشور آذربایجان است که متاسفانه هنوز مرزهای زمینی را باز نکرده است البته اقدامات لازم در این موضوع در حال انجام است ‌و پیش بینی می‌شود که با مصوبه ای که درباره لغو یک طرفه روادید داشتیم ورود گردشگران خارجی سرعت بگیرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  9. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  21. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین