تجربه آرامش در آغوش طبیعت با اجاره ویلا در رامسر

گزارش بازرگانی، 236727،   4020916043 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

ویلا

در قلب طبیعت بکر و زیبای رامسر، می‌توانید سفری چند جانبه را تجربه کنید؛ در این سفر هم می‌توانید با اجاره ویلا در رامسر به آرامش و سکوتی وصف نشدنی دست پیدا کنید و هم خود را مهمان هیجان و لذت‌های بیشماری کنید که از تفریح در مناطق گردشگری رامسر می‌تواند نصیبتان شود. اجاره یک اقامتگاه جنگلی یا ساحلی در این منطقه همه آن چیزی که از سفر به رامسر انتظار می‌رود را به شما هدیه می‌دهد.

در تلفیقی از جنگل، کوه و دریا، رامسر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برتر ایران به شمار می‌آید. این شهر که در حاشیه جنگل‌های البرز و اطراف دریای خزر واقع شده، دارای جاذبه‌های فراوانی است که گردشگران را در یک سفر شگفت‌انگیز به آغوش طبیعت می‌کشاند.

رامسر با لقب عروس مازندران به خاطر چشم‌اندازهای خیره‌کننده و طبیعی که آن را احاطه کرده‌اند، معروف است. این شهر در گذشته سخت سر نام داشته است، که رفته رفته جای خود را به رامسر داده است، رامسری که غربی‌ترین شهر استان مازندران است و بهترین موقعیت جغرافیایی را به خود اختصاص داده است. شمال این شهر به دریای خزر منتهی شده و از جنوب با رشته کوه‌های البرز همجوار شده است؛ این همجواری از سمت غرب به چابکسر می‌رسد و از سمت شرق به تنکابن.

بنابراین دور از انتظار نیست که ترکیب بی‌نهایتی از عنصرهای شگفت‌انگیز طبیعی را در این منطقه ببینیم؛ از ییلاق‌های زیبا و خوش آب و هوا گرفته تا آبشارها، مزارع چای، شالیزارهای برنج، جنگل‌های انبوه و مراتع سرسبز، بوستان‌ها و چشمه‌ها و ساحل‌های شنی درخشان و... در رامسر دست به دست هم داده‌اند و شگفتی آفریده‌اند.

تله کابین رامسر با دو کیلومتر طول، از جمله زیباترین مسیرهای تله کابین ایران به شمار می‌آید. این مسیر چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از رامسر، دریای خزر و شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد و به عنوان یکی از جاهای دیدنی برجسته در رامسر شناخته می‌شود. در این مکان، علاوه بر شهربازی مخصوص کودکان که به عنوان یک مکان جذاب برای بازی‌ کودکان محسوب می‌شود، انواع تفریحات آبی و ورزش‌های موتوری نیز فراهم آمده‌اند.

مسیر دو کیلومتری تله کابین با سرعت سه متر بر ثانیه، هیجان و لذتی وصف نشدنی را به ارمغان می‌آورد و حدود ۱۲ دقیقه به طول می‌انجامد. این خط دارای ۱۶ دکل و چهار کیلومتر کابل فولادی است. تله کابین مجهز به ۵۴ کابین با ظرفیت چهار نفر در هر کابین است و تنها راه دسترسی به مراکز اقامتی واقع در بالای مجموعه به حساب می‌آید.

گوش سپردن به صدای پرندگان و باد در دل جنگل های شمالی

کلبه

جنگل دالخانی یا همان دالان بهشت، جواهری درخشان در تاج گردشگری رامسر، با گستره‌ای به مساحت ۶۰۰ هزار مترمربع، در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق رامسر واقع شده است و بسیاری کلبه و اقامتگاه جنگلی جذاب را در دل خود جای داده است. این جنگل بی‌نظیر با ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح دریا، جایگاهی ویژه برای دوستداران کوهنوردی و پیاده‌روی فراهم کرده است.

اجاره کلبه در اطراف جنگل دالخانی به شما فرصتی منحصر به فرد برای زندگی در دامنه‌های سرسبز و آرامش‌بخش جنگل را می‌دهد. در دل این جنگل شمالی می‌توانید به صدای ساز و آواز پرندگان گوش بسپارید و از طراوت و تازگی هوا لذت ببرید. سفر به دالخانی یک تیر است با چند نشان؛ چرا که این جنگل هم مشرف به دریاچه و آبشار است و هم رودخانه و دریایی از ابر. بنابراین تنها برای تماشای بخشی از تنوع طبیعی این منطقه باید سفری چند روزه را تدارک ببینید و در نزدیکی جاذبه‌های جنگل دالخانی اقامت کنید، تا طبیعت شما را به آغوش پر مهر خود بکشد و آرامش و هیجان را نصیبتان کند.

آب و هوای دلنشین و زیبایی طبیعی که رامسر را درآغوش گرفته است

اجاره ویلا رامسر

روستای جواهرده، نقطه تلاقی رویا و واقعیت در میان طبیعت و زیبایی‌های ارتفاعات البرز است. تمام رامسر را می‌توان در جواهرده معنا کرد؛ جایی که تمام زیبایی‌های طبیعی گرد هم آمده‌اند و شکوه و زیبایی غیرقابل وصفی دارند. این روستای شگفت‌انگیز با رامسر 29.5 کیلومتر فاصله دارد و در غرب استان مازندران و مرز استان گیلان واقع شده است. فاصله 260 کیلومتری تهران با جواهرده نیز بسیار شگفت‌انگیز است و همین باعث شده است تا اهالی پایتخت حتی در تعطیلات کوتاه مدت نیز این منطقه را برای گردشگری و رزرو اقامتگاه یا اجاره ویلا رامسر انتخاب کنند.

بنابراین چه از مسیر دور و از چه از مسیر نزدیک، شما می‌توانید با اجاره ویلا در رامسر، جواهرده را مقصد سفر خود انتخاب کنید و از بودن در دل طبیعتی بکر با آب و هوایی دل‌انگیز لذت ببرید. جواهرده همانند نامش زیبا است و در هر گوشه از آن چیزی جز زیبایی را نمی‌توان دید.

طبیعت این منطقه را جنگل‌ها، آبشارها، چشمه‌ها، قله‌ها و دشت‌های فراخ و زیبایی شکل داده‌اند، که برای دیدن آن‌ها باید مسیرهایی را پیاده طی کنید، که گاهی شیب تند دارند و گاهی باریک و صعب‌العبور می‌شوند. اما در این مسیرها هم می‌توانید استراحت کنید و هم لحظه‌ها و زیبایی‌های طبیعت را با دوربین عکاسی شکار کنید. و در نهایت به مقصدهایی برسید که به واقع رویایی هستند و به قدری شگفت‌آورند که می‌توانند تمام خستگی مسیر را از تنتان بیرون کنند.

دیدگاه کاربران

بابک۳۳۱۶۷۹۳۱۱:۰۲:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۱۷
رامسر بسیار زیبا است اما از آن زیباتر چابکسر است که در کنار رامسر قرار گرفته و فقط قدری رسیدگی مسئولین را میطلبد
حمدی۳۳۱۷۹۴۶۰۶:۳۱:۳۰ ۱۴۰۲/۹/۱۸
درود وصفی که از رامسر کردیدعالی بود .من حس میکردم در رامسر قدم میزنم ونفس میکشم.خیلی ساله رامسر نرفتم.اسم شمال میاد حس خوبی بمن دست میده.ولی متاسفانه مدت ها است که شمال نرفتم.
ناشناس۳۳۱۸۸۲۸۲۲:۲۵:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱۸
رامسر زیبا و ستودنی است مخصوصا جنگل دالخانی ، مسیر رویایی به روستاهای دهستان جنت رودبار
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین