ماجدی: با مسدود کردن مسیر دلالی، ۳ تیم ملی فوتبال مجزا و قدرتمند خواهیم داشت

  4020910043

 رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: آنقدر در کشور استعداد داریم که می توانیم سه تیم ملی مجزا و قدرتمند داشته و در سطح آسیا و جهان مطرح باشیم.    

به گزارش فارس، نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور سید میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال استان تهران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه ضمن اشاره به دیدار اخیر مدال آوران بازی های آسیایی با رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات رهبری در جمع قهرمانان و مسیولین ورزش گویای آن است که ایشان احاطه و شناخت کامل نسبت به کلیت ورزش و زوایای آن دارد.

وی افزود: جامعه ورزش و مسئولین ذیربط باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در ارتباط با ورزش قوی و ایران قوی نصب العین قرار دهند. در خواست ما در کارگروه ورزش حزب موتلفه از مسئولین وزارت ورزش این است که برنامه اصولی و هدفگذاری مشخصی را جهت تحقق نظرات حضرت آقا در مورد ورزش قوی و ایران قوی داشته باشند.

در ادامه این نشست جمعی از اعضای کارگروه ورزش مطالبی را در ارتباط با فعالیت های هیات فوتبال استان تهران از جمله چگونگی برون رفت از مشکلات و کاستی ها، ضرورت مبارزه با فساد، کارکرد مدارس فوتبال، نظارت بیشتر بر امور لیگ و تیم های شرکت کننده، رفع دغدغه مالی و جذب درآمد و خودکفایی هیات، دلایل افت فوتبال پایتخت و لزوم توجه بیش از پیش به امر استعدادیابی، انضباط مالی و اداری، جدیت نسبت به تبلیغات و مواردی از این دست را مطرح کردند. اعضای مذکور در همین راستا پیشنهادات و راهکارهای را جهت تسهیل امور فوتبال هیات  بیان کردند.

در ادامه این نشست  سید میرشاد ماجدی توضیحات مبسوطی در ارتباط با مسائل  یاد شده بیان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: قصد حضور در انتخابات هیات را نداشتم اما وقتی دیدم کسانی ادعای ریاست بر فوتبال تهران را داشتند که نه تنها فوتبالی نبودند که فوتبال تهران را هم نمی‌شناختند، نهایتا پس از مشورت با جمعی از دوستان و استخوان خرد کرده های فوتبال، دقیقه نود وارد میدان شدم. واقعیت این است که طی مدت حضور در هیات به این نتیحه رسیدم که واقعا سازمان بدون ساختاری را تحویل گرفته ام.

وی ادامه داد: از بدو ورود سعی کردم به مسائل مالی سر و سامان بدهم. عده ای از کارمندان هیات کمترین حقوق را در یافت می‌کردند. طبیعی است این مسئله باعث شده بود برخی از اعضای قدیمی که دیگر حضور ندارند مسیر ناصوابی را پیش بگیرند. به عنوان مثال، فردی در دبیرخانه پوز شخصی داشت و مسائل مالی مسیردقیق و درست را طی نمی کرد. البته در زمان سرپرستی آقای براتی بعضی تغییرات اعمال شده بود. در هیات فوتبال تهران با آن همه گستردگی و حجم کار هفته ای سه روز فعالیت می‌کردند. در حالیکه الان بنده و همکارانم تمام ایام هفته و تا پاسی از شب فعالیت می کنیم. باز هم وقت کم می آوریم. در طول همین مدت کوتاه سعی کردم امور جاری را از رفیق بازی خارج و فعالیت ها را مطابق استاندارد های مرسوم تعریف کنم. در بحث مربوط به نیروی انسانی نیز در صدد هستیم نیروهای جوان و تحصیلکرده را بیش از پیش تقویت و هیاتی پویا و به روز داشته باشیم. هیات نیروهای خوبی دارد؛ اما از آنها استفاده بهینه نشده بود که ما سعی کردیم در همین مدت کوتاه امور اداری را ساماندهی کنیم.

وی در ارتباط با فوتبال تهران خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هیات و فوتبال استان تهران در دوره ریاست گذشته از هم گسیخته و بی نظم بوده و تمام تلاش من و همکارانم این است که بتوانیم سروسامان درست و اصولی به مسابقات لیگ و فعالیت تیم ها بدهیم. در همین راستا تلاش داریم کیفیت را جایگزین کمیت بکنیم. دلیلی ندارد این همه تیم و پراکندگی آنها را داشته باشیم اما از کیفیت خبری نباشد. اجازه نخواهم داد حاشیه ها وارد فوتبال تهران شود چطور که وقتی متوجه شدم در مسابقات لیگ درگیری و چاقو کشی شده با مسئولیت خودم و با حمایت کمیته انضباطی تیم های مربوطه را از ادامه مسابقات محروم کردیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در رابطه با جذب اسپانسر و تقویت بنیه مالی هیات تصریح کرد: زمانی که سرپرست فدراسیون شدم تنها ۱۸۷ میلیون در حساب بود. طی ۷ ماه مدیریت توانستم حدود ۲۰۰ میلیارد جذب کنم. زمانی هم که از فدراسیون می رفتم بیش از ۷۰ میلیارد در حساب پول داشتیم، بنا براین راه جذب امکانات مالی و اسپانسر را خوب می دانم. لذا سعی خواهم کرد در هیات فوتبال تهران هم مشکل مالی نداشته باشیم. در همین راستا به جامعه فوتبال اطمینان می دهم طی ماههای آینده ساختمان مناسب و آبرومندانه ای برای هیات تهیه خواهیم کرد.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال آیا نامزد احراز ریاست فوتبال هم خواهد شد، گفت: در حال حاضر تنها به هیات فکر می کنم و تمام اهتمام و جدیت خود را مصروف پیشبرد فوتبال تهران خواهم کرد. تلاش می کنم  فوتبال پایتخت را به هیات قابل قبولی تبدیل کنم. البته این اقدامات به تنهایی انجام نمی گیرد بلکه همکاران من در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر بنده را یاری می دهند ضمن اینکه از بزرگان فوتبال نیز راهنمایی و مشورت می گیرم.

وی گفت: اینکه گفته می شود فوتبال تهران افت کرده به این دلیل است که اقدامات درخور و مناسبی در جهت اعتلای آن صورت نگرفته، ما استعدادهای فراوانی داریم که لازم است شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند. آنقدر در کشور استعداد داریم که می توانیم سه تیم ملی مجزا و قدرتمند داشته و در سطح آسیا و جهان مطرح باشیم. برای این منظور لازم است افراد متخصص در امر استعداد یابی را به خدمت بگیریم تا نخبه های آینده ساز فوتبال کشف و مورد حمایت قرار گیرند. وظیفه خود می‌دانم در این راستا مسیر دلالی در فوتبال و جذب غیر معمول بازیکن را مسدود و ورزشکاران را از طریق سیستم تعریف شده و علمی جذب کنیم.

عضو کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به مدارس فوتبال تاکید کرد: اغلب مدارس فوتبال ثبت شده و دارای مجوز هستند با این وجود تعدادی مدارس ثبت نشده هم داریم که در نظر داریم تکلیف آنها را روشن کنیم. اجازه نخواهیم داد فساد و تبانی در فوتبال استان تهران  مجال رشد پیدا کند. اینکه مجوز تیم های دسته دوم و سوم میلیادری خرید و فروش شوند یا فوتبال پیشکسوتان چند لیگ داشته باشد تعجب انگیز است. مواردی از این دست یعنی اینکه شیرازه امور از هم گسیخته و مشکلات زیادی وجود داشته اما ما اجازه نخواهیم داد فوتبال تهران با چنین مواردی در آینده حرکت کند و سعی مان در ارزان سازی است که انشاءالله با حمایت همه دست اندر کاران انجام شود.

ماجدی در پایان از اعضای کارگروه ورزش و چهره های شاخص رسانه ای حاضر در جلسه خواست تا در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های فوتبال تهران خصوصا بحث اشاعه اخبار  و رویدادهای این ورزش در پایتخت، هیات را یاری دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین