امنیت ملی با کسی شوخی ندارد

  4020827038 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک فعال رسانه‌ای معتقد است که باور به مقاومت باید همراه با عدالت باشد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

علی‌اصقر۳۲۹۵۵۱۴۱۲:۳۰:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۲۷
امنیت ملی، فقط مقاومت نیست
ناشناس۳۲۹۶۲۳۵۲۱:۰۹:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۲۷
امنیت ملی شوخی نیست امنیت ملی حد و مرز نداره امروز مقاومت فردا دورتر
سهیل۳۲۹۵۵۲۰۱۲:۳۴:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۲۷
این کار مصادره به مطلوب و تعمیم یک امر به امنیت ملی است و فرض بفرمایید من اگر معتقدم یک کشور خاص مطابق موازین جناح سیاسی من نیست نمی شود نتیجه گرفت همگی باید مثل من فکر کنند و اسم آن را امنیت ملی بگذاریم همین آمریکا که ایشان به عنوان مثال عنوان کردند در جنگ ویتنام جنگ کره و عراق انواع تظاهرات ضدجنگ انجام می شد و صحبت امنیت ملی نبود من در این قضیه خاص کاری ندارم که داستان اسرائیل چیست و ما چه باید بکنیم . منتهی روند استدلال ایشان منطقی نیست و همراه با پرش از روی گذاره های قابل بحث و بدیهی تصور کردن مواضع خویش به عنوان موارد بدیهی و غیرقابل بحث است .
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۹۵۹۱۰۱۶:۰۳:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۲۷
آفرین بر شما که خیلی دقیق مطلب را باز کرده اید مضافاً اینکه حفظ جان انسان ها شوخی بردار نیست و نه این آقا و نه هیچکس به غیر از ایشان نمی توانند برای جان یک ملت خط و نشان بکشند! بحث آقای ظریف نیست بحث عقلانیت و حفظ جان و مال .و سرنوشت یک ملت هشتاد و چند میلیونی در میان است که با تمسک به اینگونه شعارهای داغ سیاسی نمی توان حرف خود را پیش برد! متاسفم که رسانه ملی در چنین شرایط بس حساس و سرنوشت ساز با میدان دادن به چنین افرادی متوجه حقوق ملت نیست! والله اعلم.
ناشناس۳۲۹۵۶۲۸۱۳:۴۶:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
جرائم ظریف محرز است آقای اژه‌ای
ناشناس۳۲۹۵۷۶۳۱۴:۳۳:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۲۷
کارمون به کجا رسیده که لندن نشین برای ما نسخه میپیچه!!!
ناشناس۳۲۹۶۱۴۵۱۹:۴۳:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۲۷
برخی ها که صبح تا شب لندن نشین می بینن!!
ناشناس۳۲۹۵۹۱۳۱۶:۰۵:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
این آقا که از امنیت ملی حرف می زند، آیا نمی داند که فساد و ناکارآمدی، تنگ نظری و یک جانبه گرایی، و سلبِ آزادی های تصریح شده در قانون اساسی ، بیشتر از هر چیز امنیت ملی را به خطر می اندازد؟!
ناشناس۳۲۹۶۱۴۷۱۹:۴۵:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۲۷
در مواجهه با دشمن امنیت ملی را اول فهم کن
هم‌وطن۳۲۹۶۰۵۸۱۸:۰۸:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۲۷
یک هفته است که پیرامون سخنان آقای ظریف نقدهای یک سویه از تلوزیون و برخی شبکه ها پخش می گردد ، حتی اقای علیزاده از لندن ! بنظرتان منصفانه نیست اقای ظریف هم فرصت پاسخگویی در رسانه ملی را داشته باشد !
ناشناس۳۲۹۶۰۷۸۱۸:۲۹:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
ایشون کجا زندگی میکنن؟ چقدر درآمد داره ؟
ناشناس۳۲۹۶۱۴۶۱۹:۴۴:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۲۷
باز نطرات یک‌سویه علیه ایران
ناشناس۳۲۹۶۱۶۴۲۰:۰۴:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۲۷
چندسال پیش هم وقتی وزیرخارجه بودند ایشان گفتند آمریکا به راحتی میتواند سیستم دفاعی مارامختل کند که موجب اعتراض بسیاری قرارگرفت الحمدلله مسئولین وبخصوص رهبری معظم حواس شان هست و هیجانی تصمیم نمیگیرند ولی این طرز حرف زدن خوب نیست بخصوص کسی که درعالم سیاست ودیپلماسی بوده.درمقابل دشمن نباید سست حرف زد . این را تجربه به ما یاد داده .
yektanetتریبون

آخرین عناوین