تصاویر قرق اتوبان بزرگ چین برای معاون رئیسی

  4020817008 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

تصاویری که نشان می‌دهد دولت چین بزرگراه YanAn East overpass شانگهای را برای عبور معاون اول رئیس جمهور ایران قرق کرد. همچنین تصاویری از اسکورت هیات ایرانی برای شرکت در نشست های رسمی با صنایع چین در ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین در فضای مجازی منتشر شده است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۶۵۸۵۰۹:۲۳:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۷
آخه این چه مطلبیه میذارین؟!!! یک کار طبیعی که همه جا واسه همه انجام میشه!!!! ما این موضوع رو بارها در ایران خودمونم دیدیم!!!!!!
معرفی۳۲۸۶۷۵۹۱۱:۳۲:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۷
در چین و در شهرهای بزرگ هر بزرگراه به چند قسمت تقسیم میشود که بسته به استفاده جهت تنظیم وقت بایست عوارضی بیشتری دهید در این لاینی که مشاهده میکنید در کل ماشینهای زیادی وارد نمیشوند(چرا که ورودی عوارضی ان زیاد است) و لذا کنترل بسیار ساده است و ماشینها از لاین های دیگر استفاده می کنند.
ناشناس۳۲۸۷۰۵۷۱۶:۲۹:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۷
یعنی واقعا فکر می‌کنی کسی ترافیک اونطرف اتوبان رو نمی‌بینه!؟
ناشناس۳۲۸۶۷۶۸۱۱:۳۸:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۷
یک جوری آهنگ روی ویدئو گذاشته شده انگار چنین کاری مایه مباهات است .خیر ! این روال عادی و پروتکل امنیتی است که برای همه کشورها انجام می دهند.
ناشناس۳۲۸۶۸۷۶۱۳:۰۰:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۱۷
اين اقدامات مقدماتي است براي امضاء يك قراردادبزرگ .
ناشناس۳۲۸۶۹۶۸۱۴:۵۸:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۱۷
یادمه زمان روحانی مخالفان او از چنین تشریفاتی که در تمام دنیا امری عادیست انتقاد می کردند و آن را نشانه مغرور بودن دولت می دانستند !!حتی یک فیلم هم ساختند که در آن شخصیت فیلم که فردی سیاسی و نظامی بود حاضر نبود از این تشریفات استفاده کند و به نوعی طعنه به تشریفات مقامات می زد !! اما حالا به آن افتخار هم می کنند !!
ناشناس۳۲۸۷۰۵۹۱۶:۳۰:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۷
روحانی خودش برای خودش تشریفات گذاشته بود یا یه کشور دیگه تحویلش گرفته بودن!؟
ناشناس۳۲۸۶۹۸۱۱۵:۱۲:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۷
یه لحظه فیلم ماموریت غیر ممکن تام کروز تو ذهنم تداعی شد با اهنگ مهیج روی فیلم.!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین