قلعه‌نویی: ما حرف انداختیم و خودشان برداشتند!

  4020815131

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شکست نساجی مقابل نوبهار ازبکستان عدالت فوتبال نبود.

قلعه‌نویی: ما حرف انداختیم و خودشان برداشتند!

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در جریان بازی سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان در مورد شکست 3 بر یک نساجی مقابل نوبهار اظهار داشت: نساجی فوتبال خوبی بازی کرد اما عدالت فوتبال رعایت نشد. شاید بی‌تجربگی‌ بازیکنانش که چنین جو و شرایطی را تاکنون تجربه نکرده بودند سبب این نتیجه شد در غیر این صورت از لحاظ فوتبالی و خلق موقعیت بهتر از حریف بازی کردند. به سپاهان هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. به هر حال به عنوان نماینده شایسته ایران برد مهمی را به دست آورد. امیدوارم فردا هم پرسپولیس با انجام یک بازی خوب نتیجه خوبی به دست آورد. 

وی در مورد جلسه اخیر خود با مسئولان سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی لیگ برتر و حضورش در اردوی نساجی و سپاهان شب قبل از مسابقه گفت: در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی جلسه‌ای داشتیم که مصادف با حضور دو نماینده شایسته کشورمان در هتل المپیک شد. به مهدی تاج پیشنهاد دادم به اردوی این تیم‌ها برویم. تاج هم از این موضوع استقبال کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد بازیکنان ملی‌پوش سپاهان مقابل آلمالیق اظهار داشت: سپاهان امروز فوتبال خیلی خوب و روانی بازی کرد ملی‌پوشانش نیز عملکرد خوبی داشتند. سپاهان در ایجاد موقعیت و ارائه فوتبال شناور خیلی خوب کار کرد.

قلعه‌نویی در مورد آغاز اردوی تیم ملی پس از اتمام دیدارهای دهم لیگ برتر توضیح داد: اردوی تیم ملی در آن زمان آغاز می‌شود سه ماه قبل توافق کرده بودیم آخرین بازی لیگ در این هفته 19 آبان باشد اما اتفاقاتی افتاد ما هم به این دلیل که خودمان مربی باشگاهی بوده‌ایم و دوست نداشتیم اتفاقاتی بیفتد که باشگاه‌ها ضرر کنند. توافق کردیم بازی‌های روز بیست یکم سر جای خود بماند. 

وی در مورد ابراز ارادات ساموئل بابایان سرمربی نوبهار به خودش گفت: او از دوستان قدیمی من است که قبلاً مدیر باشگاه پاختاکور بود چندین نوبت از من دعوت کرد و به کشور ازبکستان رفتم. قرار بود مربی پاختاکور شوم که قسمت نشد.

سرمربی تیم ملی در خصوص گلزنی سردار آزمون در بازی شب گذشته رم مقابل لچه عنوان کرد: بله، با ما بازیکنان لژیونر را رصد می‌کنیم سردار گل خیلی خوبی زد و امیدواریم شرایط لژیونرمان بهتر شود زیرا این توانایی را دارند که برای فوتبال مملکت افتخارآفرینی کنند. 

قلعه‌نویی در مورد اینکه با توجه به درخشش لژیونرها و همدلی بین کادر فنی چقدر می‌توانیم به نتیجه‌گیری در جام ملت‌ها امیدوار باشیم، گفت: زندگی با امید است. فوتبال هم جزیی از زندگی است. شرایط تیم ما خدا را شکر خوب است اما باید شرایط فوتبال را  در نظر بگیرم. خدا را شکر تیم اتحاد، وحدت و  همدلی خوبی دارد از بزرگان تیم ملی تشکر می‌کنم که در این مهم ما را کمک کردند. شما می‌دانید بعد از جام جهانی شرایط مقداری سخت بود. ما مقداری مدیریت کردیم و بزرگان تیم  هم به ما کمک کردند. واقعیت فوتبال زمانی است که بازی در زمین برگزار می‌شود. 

وی در واکنش به این موضوع که در مصاحبه قبلی‌اش عنوان کرد جو خوب نیست، خاطرنشان کرد: من یک عده‌ای را گفتم که از 2006 این کارها را انجام می‌دهند الان هم بلافاصله عکس‌العمل نشان دادند. می‌گویند حرف را بزند طرف خودش برمی‌دارد. الان هم ما حرف انداختیم و خودشان برداشتند. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین