توضیح وزیر ارشاد درباره دخالت در مسائل شخصی مردم/ پاسخ کدخدایی به احتمال تأیید صلاحیت رد‌شدگان دوره‌های گذشته

  4020729096 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیح وزیر ارشاد درباره دخالت در مسائل شخصی مردم/ پاسخ کدخدایی به احتمال تأیید صلاحیت رد‌شدگان دوره‌های گذشته

توضیح وزیر ارشاد درباره دخالت در مسائل شخصی مردم

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص راه‌اندازی سامانه رصد و پایش سبک زندگی مردم اظهار کرد: دغدغه و نظرات دوستان را اصلاح می‌کنیم، اساسا همانطور که آقای مصری بیان کردند نباید وارد حوزه مسائل شخصی شویم اما این حوزه‌ای است که ما طبق مصوبات شورای عالی آن را شروع کردیم و این بند به ما کمک می‌کند؛ ما این موضوع را در دولت و کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار داریم؛ با این موضوع امکان برنامه ریزی و آمایش فرهنگ در اختیار حاکمیت قرار می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ما در سال‌های اخیر به واسطه نداشتن چنین مرکزی و اطلاعات آن دچار آسیب‌های بسیار شده‌ایم؛ بعد از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر افتاد قصد آسیب‌شناسی داشتیم اما اشکالاتی برسر راه بود که علت آن هم به نبود نظام جامع آمایش در حوزه فرهنگ برمی‌گردد. در این بند این موارد تعبیه شده است که ان شاءالله نمایندگان کمک کنند تا این موضوع به تصویب برسد.

اسماعیلی در پایان گفت: امسال برای اولین بار سامانه ارتقای شاخص‌های فرهنگی را ابلاغ کردیم، این سامانه کمک شایانی به این موضوع می‌کند.

گفتنی است مطابق بند ب ماده 75 لایحه برنامه هفتم ««به‌منظور احصای دقیق و برخط داده‌های آماری مورد نیاز به جهت تسهیل پردازش و تحلیل دقیق و ایجاد بستر مناسب، وزارت فرهنگ و ارشاد با هماهنگی مرکز آمار مکلف است نسبت به راه‌اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر شاخص‌های فرهنگی عمومی و سبک زندگی مردم اقدام نماید.»

***

پاسخ کدخدایی به احتمال تأیید صلاحیت رد‌شدگان دوره‌های گذشته

به گزارش ایسنا عباسعلی کدخدایی، عضو شورای نگهبان در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: آنچه که شورای نگهبان می توانند انجام دهد تاکید بر رعایت دقیق قانون و نظارت دقیق در برگزاری انتخابات است و ان شاء الله در بررسی صلاحیت ها هم به همین صورت خواهد بود.

کدخدایی تصریح کرد: راهبردهایی که مقام معظم رهبری فرمودند شامل همه دستگاه‌ها نظارتی، اجرایی و دستگاههای مسئول امنیت هم می شود که اقداماتی را دستگاههای مختلف انجام داده اند و شورای نگهبان آموزش‌های لازم را به عوامل نظارتی خود داده است.

وی تصریح کرد: همکاری و جلساتی متعددی را با مسئولان وزارت کشور داشته ایم و در استان‌ها نیز دفاتر استانی با هیات‌های نظارت و فرمانداران جلساتی را داشتند که امیدواریم با نظارت دقیقی که این بار انجام می شود و آموزش‌های زیادی که عوامل نظارتی داشتند ان شاء الله نکته خاصی نباشد و به سمت تحقق راهبردهای اساسی که مقام معظم رهبری داشتند، برویم و روز ۱۱ اسفند ماه شاهد حضور پر شور مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که در دوره های گذشته تایید صلاحیت نشدند و یا اعتبارنامه آنها رد شد در این دوره تایید صلاحیت می شود،  ادامه داد: همیشه اعلام کرده ایم که بررسی صلاحیت ها در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری برای همان دوره خاص خودش است، بنابراین بررسی صلاحیت در هر دوره ای از نو شروع می شود و این امکان همیشه هست.

به گزارش ایسنا، عضو حقوقدان شورای نگهبان بیان کرد: دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و موقع انتخابات تهدیدها و توطئه ها و دشمنی ها افزایش پیدا می کند که می طلبد مردم همواره در صحنه حضور داشته باشند.

***

حذف درهم از تامین ارز کالاهای اساسی

به گزارش تسنیم، علیرضا پیمان پاک قائم مقام تجارت وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه متنوع سازی مبادی واردات کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در روزهای اخیر شورای خرید تشکیل جلسه داده و 25 شرکت تامین کننده موافقت نامه امضا کرده اند که بر اساس آن قیمت خرید کالاهای اساسی ونهاده های دامی تا 20 درصد کمتراز موارد قبلی بوده است.

بر این اساس پیش بینی میشود میزان ورود کالاهای اساسی در سال جاری نیز نسبت به میانگین بلند مدت کاهش یابد.

به گفته پیمان پاک،  90درصد  منابع مرتبط با واردات کالاهای اساسی با توجه به سیاست متنوع سازی مبادی ورود این اقلام از ارزهای غیر درهمی تامین شده است.

وی گفت: هم اکنون بر اساس توافقات انجام شده استفاده از ارزهای غیر درهمی چون لیر ترکیه، یوان چین، منابع بانک تی بی ای عراق  در دستور کار قرار گرفته و همچنین از منابع ارزی قطر و عمان برای واردات غذا و دارو (کالاهای اساسی و نهاده های دامی) استفاده میشود.

***

روحانی به فکر تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری است؟

شرق نوشت: «احتمال حضور روحانی در انتخابات خبرگان رهبری دور از ذهن نیست و تقریبا محتمل است، اما نگاه او فقط به این انتخابات نیست و بسیاری معتقدند او با نیم‌نگاهی به انتخابات مجلس برای نقش‌آفرینی چه مستقیم و چه نامحسوس و غیرمستقیم برای پاستور ۱۴۰۴ در تکاپو است و با برگ‌های برنده خود می‌تواند در لحظات حساس انتخابات نقشی مؤثر در چیدمان بهارستان و در نهایت پاستور داشته باشد.

البته که آشتی‌دادن مردم با صندوق‌های رأی مهم‌ترین دغدغه او خواهد بود و هرنوع ائتلاف، لیست‌بندی و... منوط به نحوه تصمیم‌گیری شورای نگهبان درباره نامزدهای نزدیک به جریان مدنظر روحانی است. از‌این‌رو بیش از تلاش روحانی، نقش شورای نگهبان در انتخابات پیش‌رو برای جلب مشارکت بالا در انتخابات حائز اهمیت است تا با تأیید چهره‌هایی از جناح‌های مختلف امکان حضور نامزدهایی مطابق سلایق مختلف فراهم شود.»

***

تحویل مستندات پرونده قتل «مهرجویی» به قوه قضائیه

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا  درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر گفت: آنچه که پلیس در این پرونده انجام داد، اجرای عملیات برای شناسایی و دستگیری قاتلان بود که این موضوع از همان دقایق اولیه اطلاع از وقوع قتل در دستورکار ماموران پلیس قرارگرفت.

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس با استفاده از تجهیزات فنی و تجربیات و دانش کارآگاهان زبده در کمتر از ۷۲ ساعت قاتلان را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: پس از آن در اسرع وقت صحنه جرم با حضور متهمان بازسازی شد.

سخنگوی فراجا درباره چرایی جلوگیری از حضور خبرنگاران در محل بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش نیز گفت: حضور خبرنگاران در صحنه بازسازی جرم با صدور مجوز مقام قضایی قابل انجام است و این موضوع ارتباطی به فراجا نداشت.

منتظرالمهدی همچنین از تحویل تمامی مدارک و مستندات متهمان این پرونده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت:‌ بنابر اعلام وزارت کشور مقرر شد تا هرگونه اطلاع رسانی از زمان تحویل متهمان به دستگاه قضایی یعنی پنجشنبه هفته گذشته، از طریق قوه قضاییه انجام شود.

***

واکنش ایران به نقض عهد اروپا در برجام چه بود؟

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به بیانیه شورای اروپا مبنی بر حفظ تحریم‌های پیشین سازمان ملل علیه ایران در زمینه تسلیحاتی و موشکی، گفت: طبق برجام ما در ۱۸ اکتبر امسال وارد سال هشتم اجرای برجام شدیم. قرار بود این روز یعنی در روز انتقال اتفاقات مختلفی بیفتد از جمله آنکه محدودیت‌هایی که برای برنامه موشکی ما وجود داشت باید در قالب قطعنامه ۲۲۳۱ رفع شود. همچنین باید محدودیت بین‌المللی درباره صادرات و واردات اقلام مرتبط با برنامه موشکی ایران نیز رفع می‌شد؛ این اتفاق رخ داد و معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل این توضیح را گزارش کرد که روی سایت سازمان ملل که محدودیت‌ها در این زمینه آورده شده بود، اصلاحیه صورت گرفت. لذا اکنون محدودیت بین‌المللی برای برنامه موشکی ایران وجود ندارد.

عمویی ادامه داد: در عین حال در این روز تعهدات دیگری وجود داشت؛ اتحادیه اروپا باید در سال هشتم و روز انتقال بخشی از افراد را از فهرست تحریم‌های خود خارج می‌کرد و محدودیت‌ها برای تجارت تسلیحاتی ایران را رفع می‌کرد منتها شورای اروپا در نامه و بیانیه‌ای اعلام کرد که این تعهد را انجام نمی‌دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این اقدام اروپایی‌ها نقض فاحش برجام بود و مورد اعتراض ایران قرار گرفت. ایران واکنش حقوقی مبتنی بر پاراگراف ۲۶ برجام داشت که طبق آن اگر طرف مقابل نقض عهدی صورت دهد ایران هم از این حق برخوردار است که بخشی از تعهدات خود را انجام ندهد؛ یکی از تعهدات ایران در سال هشتم این بود که باید دولت جمهوری اسلامی لایحه عضویت ایران در پروتکل الحاقی را به مجلس ارائه می‌کرد. با توجه به نقض عهد صورت گرفته و با تاکید بر ظرفیت پاراگراف ۲۶ برجام، دولت این لایحه را به مجلس نداد کمااینکه با توجه به نقض عهدهای مکرر صورت گرفته فضایی هم برای تصویب لایحه در داخل مجلس نبود.

عمویی مجددا گفت: ایران به دلیل اقدام اروپا و سایر اقدامات آمریکا در انجام ندادن تعهداتشان، در یک اقدام جبرانی لایحه پذیرش پروتکل الحاقی توسط ایران را به مجلس ارائه نکرد.

***

جمع‌آوری بالن‌های تبلیغاتی شهرداری تهران در سطح شهر

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره ریحانه در منطقه یک به خبرنگار تسنیم در ارتباط با حادثه تلخ سوختگی 6 کودک بواسطه بالن‌های تبلیغاتی شهرداری تهران اظهار کرد: این حادثه تلخی بود که متاسفانه این تعداد کودک صدمه دیدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به رسیدگی کامل به کودکان اشاره شده گفت: در شهرداری تهران در سطح معاونت این حادثه تلخ پیگیری شده است.

نادعلی ادامه داد: حتما در چنین کارهایی باید مباحث ایمنی مورد توجه قرار بگیرد البته که طرح، طرح خلاقانه‌ای بوده اما با توجه به اینکه تجربه‌ای پشت این طرح نبوده است این حادثه رخ داده است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آیا بالن‌های اشاره شده در سطح شهر تهران جمع‌آوری شده، تصریح کرد: بله این بالن‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

***

حاکمیت در حال تصمیم‌گیری برای ساماندهی اتباع است

به گزارش ایسنا، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که به الزام پوشش بیمه سلامت برای تمام اتباع قانونی مقیم کشور باز می‌گشت، بیان کرد: اکنون حاکمیت در مورد اتباع در حال تصمیم‌گیری است. این‌که ما با مهاجران و اتباع چگونه تعامل کنیم باید در یک چارچوب و با نگاهی جامع دیده شود. نمی‌توان به صورت جزء جزء برای اتباع تصمیم‌گیری کرد بلکه باید تمام مسائل اتباع در یک بسته جامع دیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر اکنون براساس قانون، اتباع خارجی باید بیمه‌نامه داشته باشند که تمام بیماری‌های احتمالی آنها در مدت اقامت‌شان در ایران مشخص باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تصریح کرد: ممکن است موضوعی که اکنون در لایحه برنامه برای الزام پوشش بیمه سلامت تمام اتباع دیده شده جزئی از برنامه حاکمیت در خصوص اتباع نباشد. ابعاد این موضوع باید به صورت جامع‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

در نهایت نمایندگان این بند از لایحه برنامه را به منظور رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

***

تا تحریم هست، FATF کمکی نمی کند

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به فضاسازی برخی رسانه‌ها مبنی بر موافقت دولت با پیوستن ایران به کنواسیون‌های ذیل کارگروه بین‌المللی FATF گفت:  تا زمانی که تحریم‌های ثانویه‌ آمریکا علیه ایران پابرجا باشد ورود به مسائلی چون عضویت ایران به کنوانسیون‌های ذیل FATF بحث انحرافی محسوب می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی که کشور درگیر تحریم‌های ثانویه آمریکا است بدون شک پیوستن به FATF نمی‌تواند دردی از اقتصاد کشور دوا کند، خاطرنشان کرد: ورود برخی از رسانه‌ها به این مسئله احتمالاً با هدف حاشیه‌سازی برای دولت است، چرا که تا زمانی که مسئله بسته بودن سوئیفت، بیمه کشتی‌ها و محدودیت صادارت نفت پابرجا باشد، پیوستن یا عدم پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی اثر چندانی بر اقتصاد کشور نخواهد گذاشت. 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی کشور گفت: اگر تحریم‌ها برطرف شود و رویه طبیعی داد و ستد مالی کشور به حالت پیش از تحریم‌ها بازگردد، تازه  آن زمان باید درباره عضویت یا عدم عضویت در کنوانسیو‌ن‌های ذیل FATF بحث کنیم. 

***

معادله عادی سازی روابط با اسرائیل تغییر کرد

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت اطلاعات، حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری استان لرستان با محکوم کردن کشتار جمعی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه که «در انظار عمومی همه‌ مدعیان حقوق بشر پوشالی و کاغذی صورت می‌گیرد» گفت: قطعاً این اقدام فاجعه‌آمیز به‌عنوان یک خیانت علیه بشریت در تاریخ می‌ماند و نتیجه این اقدام جنایتکارانه این است که دیگر روند عادی‌سازی رژیم صهیونیستی با شکست ترمیم‌ناپذیری به شکل عادی بر نخواهد گشت. اگرچه تاکنون دولت‌ها علی‌رغم افکار ملت شان تلاش می‌کردند با عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی به‌اصطلاح امنیت و رضایت آمریکا را جلب کنند، باید بدانند که این معادله تغییر جدی پیداکرده و عملاً دیگر نتیجه و ثمره‌ای برای آن‌ها نخواهد داشت.

وی از عملیات طوفان الاقصی به‌عنوان پیچیده‌ترین، هوشمندانه‌ترین، شجاعانه‌ترین و اثرگذارترین عملیات جبهه مقاومت یادکرد که برای رژیم صهیونیستی شکننده، مرگ‌آور، جبران‌ناپذیر و موجب تغییر راهبردی جدی در معادلات منطقه‌ای و جهانی خواهد بود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۷۰۵۰۰۱:۰۳:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۳۰
چطور میتوان صلاحیت کسانیکه در خلق فاجعه‌ نقش داشتند را تایید کرد؟ چگونه میتوان قابلیت و اهلیت جماعتی را که طی ۸ سال بدترین خسارات را به کشور و مردم وارد کردند تایید کرد؟ چطور میتوان بانیان وضع موجود را شایسته دانست؟ کسیکه در عرض ۲۰ دقیقه میتواند فاجعه بیافریند را میتوان تایید کرد؟ کسیکه استیضاح را به افتضاح کشاند صلاحیت دارد؟ شورای نگهبان را به تقسیم بندی و سهمیه بندی متهم نکنید
ناشناس۳۲۶۷۳۰۰۰۹:۲۸:۱۲ ۱۴۰۲/۷/۳۰
برادر عزیز ، این فلسفه صندوق رای است که مردم با توجه به عملکرد افراد و سوابق آنها آیا مجددا به این افراد اطمینان می کنند یا نه؟ این عدم اطمینان به مردم و تفکر پدر سالارانه ریشه بسیاری از مشکلات است.
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۶۷۱۲۲۰۴:۵۲:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۳۰
چگونه ممکن است فردی که در یک دوره رد صلاحیت شده است می تواند در یک یا چند دوره بعد تایید صلاحیت گردد در صورتی که حداقل چهار سالی به سن او افزوده شده است که می تواند از لحاظ شرط سنی برای ورود به انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری مانع ایجاد نماید و همینطور است دیگر شرایط عمومی داوطلبان ضمن آنکه اگر فرضا به دلیل موجهی این فرد نتوانسته است در دوره گذشته صلاحیت بگیرد چگونه حالا می تواند همان فرد این بار صلاحیت بگیرد مگر آنکه بپذیریم متاسفانه به احتمال فراوان در دوره یا دوره های گذشته با این فرد یا چنین افرادی در هنگام تایید صلاحیت ها یا دادن صلاحیت ها با رویکردی کاملا سیاسی رفتار شده باشد و این یعنی اینکه متاسفانه قبلا ایجاد محدودیت برای حق انتخاب آزاد شهروندان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری صورت گرفته شده است که حتما لازم است شورای محترم نگهبان(و از جمله جناب کدخدایی) در این باره توضیحات جامع تر و دقیق تری را ارائه نمایند.
ناشناس۳۲۶۷۱۳۷۰۶:۰۰:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۳۰
وزیر ارشاد نمی دونه سرک کشیدن تو زندگی دیگران کاری زشت و ناپسند است
ناشناس۳۲۶۷۳۰۳۰۹:۳۱:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۳۰
کشورهای دیگه مردم کشورهای دیگه رو هم علاقه سنجی و افکار سنجی می کنن حتی سعی می کنن افکار اون ها رو به نفع خودشون شکل بدن ...
ناشناس۳۲۶۷۲۸۷۰۹:۱۴:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۳۰
آتچه که مردم از ماجرای قتل مهرجوئی و همسرش می فهمند اینست که باغبان سابق با انگیزه سرقت در حالیکه فقط دو گوشی موبایل و النگو و سنتور فیلم سنتوری گم شده نمیتواند عامل قتل باشد. نوع کشتار فقط از یک انتقامجویی را نشان می دهد.
ناشناس۳۲۶۷۳۱۸۰۹:۴۵:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۳۰
دنیا قانون جنگله. غربی ها ایران رو به بهانه هسته ای تحریم کردن بعد اسرائیل که بمب هسته ای داره و اینطور داره کودکان رو به خاک و خون می کشه ازش حمایت می کنن و بمب رایگان بهش میدن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین