جرقه جنگ بزرگ برای نابودی اسرائیل زده شد؟

گروه جهان الف،   4020715109 ۷۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

با آغاز عملیات بی‌سابقه و تاریخی فلسطینی‌ها علیه رژیم صهیونیستی که محافل این رژیم را در بهت و شوک فرو برده، شاید بتوان گفت جرقه جنگ بزرگ منطقه‌ای که هدف آن نابودی اسرائیل است، از امروز زده شد.

جرقه جنگ بزرگ برای نابودی اسرائیل زده شد؟

به گزارش الف، در شرایطی که اعراب درحال گسترش توافق‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و تجاوزات راست‌افراطی‌های اسرائیلی علیه فلسطینیان و به ویژه مسجدالاقصی به بهانه ایام عید یهودیان، بیش از پیش افزایش یافته است، ساکنان اراضی اشغالی صبح امروز با شوک بزرگی از خواب بیدار شدند.

صبح امروز منابع خبری از ورود نیروهای مقاومت به یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند؛ عملیاتی که کمتر کسی پیش بینی می کرد و با نام «طوفان الاقصی» انجام شد و طی آن تعداد زیادی صهیونیست‌ کشته و زخمی و ده‌ها تن به اسارت گرفته شدند.

«محمد الضیف» فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس در سخنانی از آغاز این عملیات بزرگ خبر داده و با اعلام اینکه در اولین گام از عملیات طوفان الاقصی، بیش از 5 هزار راکت به سمت مواضع و فرودگاه‌ها و تاسیسات حساس رژیم صهیونیستی شلیک شده است تاکید کرد که اشغالگران باید بدانند دوره بزن در رو تمام شده و مقاومت فلسطین تصمیم دارد به همه جنایات دشمن پاسخ دهد.

این عملیات کاملا غافلگیرکننده بود و شوک بزرگی به محافل صهیونیستی وارد کرد؛ کارشناسان و رسانه‌های عبری عملکرد ضعیف موسسه نظامی اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده و اعلام کردند، در شرایطی که اسرائیلی‌ها در غزه سلاخی می‌شوند مشخص نیست ارتش و نیروهای امنیتی و کابینه اسرائیل کجا هستند؟

انجام چنین عملیاتی که رسانه‌های عبری آن را بی‌سابقه‌ترین حمله فلسطینی‌ها از زمان اشغالگری اسرائیل در اراضی اشغالی می‌دانند، از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

-نکته اول درباره این عملیات آن است که چنین عملیاتی درست در زمانی انجام شد که صهیونیست‌ها در ایام اعیاد یهودی خود به سر می‌برند و تجاوزات خود به مسجدالاقصی را بیشتر از هر زمانی کرده‌اند. همچنین طی چند هفته گذشته مذاکرات عادی‌سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و برخی منابع از سازش قریب‌الوقوع دو طرف خبر می‌دهند. این عملیات در وهله نخست ترجمه عملی تهدیدات گروه‌های مقاومت در خصوص پاسخ به تجاوزات اشغالگران به مسجدالاقصی بوده و و در وهله دوم پیامی برای سازشکاران است مبنی بر اینکه ملت فلسطین به آنها اعتماد ندارند و حتی اگر همه کشورهای عربی با صهیونیست‌ها سازش کنند، مردم فلسطین تنها گزینه مقاومت را مقابل اشغالگران می‌شناسند.

-نکته دوم مربوط به ضعف نهاد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است که نتوانسته چنین عملیات سنگینی را پیش‌بینی کند. روزناامه عبری هاآرتص در این زمینه اعلام کرد،  اقدام غافلگیرانه حماس علیه اسرائیل، تمام سرویس‌های اسرائیلی را در بهت و حیرت فرو برده است. بسیاری از کارشناسان صهیونیست این عملیات را با جنگ اکتبر که چند روز قبل پنجاهمین سالگرد آن بود مقایسه و اعلام کردند که اسرائیلی‌ها همانند جنگ اکتبر غافلگیر شدند.

-نکته بعدی مربوط به اتحاد بی‌سابقه گروه‌های فلسطینی بوده و شواهد نشان می‌دهد که عملیات طوفان الاقصی با هماهنگی کامل همه گروه‌های مقاومت انجام شده است. بعد از آغاز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» همه گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که بخشی از این عملیات هستند و دوشادوش برادران خود در جنبش حماس برای مقابله با رژیم اشغالگر ایستاده‌اند.

«ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که سرایا القدس بخشی از این عملیات بود و رزمندگان آن شانه به شانه برادرانشان در حماس تا رسیدن به پیروزی ایستاده‌اند.

گروه مقاومتی «عرین الاسود» که تبدیل به نماد مقاومت در کرانه باختری شده نیز به نوبه خود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این گروه بخشی از عملیات طوفان الاقصی است.

عرین الاسود خواستار انجام یک عملیات نظامی گسترده علیه شهرک‌ها و مواضع رژیم اشغالگر در نوار غزه شده و اعلام کرد که رزمندگان ما باید فورا و قبل از هرچیزی صفوف خود را ببندند و برای حمله به اشغالگران با کمین‌ها و گلوله‌ها و بمب‌های انفجاری وارد میدان شوند.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جنبش خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از اعلام آماده باش کامل در میان مبارزان خود خبر داده و تاکید کرد: ما به صورت میدانی در چندین محور در کنار برادران مبارز خود وارد عمل شده‌ایم. سایر گردان‌های وابسته به مقاومت در کرانه باختری نیز تاکید کردند که دوشادوش رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در مقابله با رژیم اشغالگر تا رسیدن به پیروزی کامل ایستاده‌اند.

-اما نکته چهارم مربوط به عملکرد عالی رسانه‌ای مقاومت فلسطین است که نشان می‌دهد گروه‌های مقاومت به شکل دقیق برای این عملیات برنامه‌ریزی و سرویس رسانه‌ای خود را آماده کرده بودند؛ برخلاف جنگ‌های قبلی که معمولا رسانه‌های وابسته به مقاومت فلسطین در مخابره تصاویر عملیات‌های خود عملکرد چندان مناسبی نداشتند. بنابراین می‌توان گفت هم‌زمان با عملیات بزرگ نظامی، یک جنگ روانی گسترده توسط فلسطینی‌ها علیه اشغالگران صهیونیست به راه افتاد که همه محافل و به ویژه شهرک‌نشینان اسرائیلی را وحشت‌زده می‌کند.

همانطور که اشاره شد، حتی بزرگترین کارشناسان و ناظران امور منطقه نیز پیش‌بینی چنین عملیات غافلگیرکننده‌ای از سوی مقاومت فلسطین را در برهه زمانی کنونی نمی‌کردند. آنگونه که منابع خبری گزارش می‌دهند تعداد اسرا و کشته شدگان اسرائیلی در این عملیات کاملا بی‌سابقه و فراتر از حد تصور است. روشن است که گروه‌های فلسطینی بدون هماهنگی و حمایت مقاومت در خارج از فلسطین دست به انجام این عملیات تاریخی نمی‌زنند و بنابراین شاید بتوان گفت جرقه جنگ بزرگ منطقه‌ای که اشغالگران از آن وحشت دارند و هدف آن نابودی اسرائیل است، امروز زده شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۵۱۳۵۰۰۰:۱۰:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
این که دوست داشته باشیم اسراییل نباشد یک چیز و اینکه یک عملیات پارتیزانی را یک جنگ همه جانبه تعبیر کنیم چیز دیگری است
مصطفی۳۲۵۱۶۱۷۰۸:۰۰:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
وقتی علیه مدعی قویترین ارتش دنیا و قویترین سرویس اطلاعاتی دنیا یک عملیات باچاقو هم انجام بدی یه شاهکاره چه برسه به عملیات عظیمی که میبینیم فرمانده نیروهای ویژه اسراییل اسیر شده و حدود ۳۰۰ کشته و ۱۰۰۰ زخمی . این یعنی جنگ تمام عیار و البته زمانی که اسراییل درمورد لبنان و ایران خطایی کند همه جانبه خواهد شد .
ناشناس۳۲۵۱۸۸۳۱۰:۳۸:۲۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
همه جانبه یعنی ؟
ناشناس۳۲۵۲۶۹۴۲۰:۴۸:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
یعنی نابودی کامل رژیم جعلی
تهران۳۲۵۲۱۳۴۱۳:۱۴:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اولا اسرائیل قویترین ارتش دنیا را نداره ، حملات حماس بسیار دلنشین و خوب بود ولی متاسفانه چون لجستیک ندارند نمی تواند منجر به آزاد سازی سرزمین فلسطین از اسرائیل غاصب شوند مگر اینکه اعراب بر علیه اسرائیل متحد بشوند که الان به نظر می رسد اعراب متاسفانه با اسرائیل متحد می شوند و کمکی به مردم مظلوم فلسطین نمی کنند.
ناشناس۳۲۵۲۲۶۱۱۴:۴۸:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
آمریکا پشت کدام کشور است؟
سعید۳۲۵۲۲۱۴۱۴:۰۴:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
فعلا که دلار در عرض دو روز 2 هزار تومن گرون شده، ببینیم تهش چی میشه
ناشناس۳۲۵۱۶۲۳۰۸:۰۲:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
نویسنده نگفته این یه جنگ بزرگه. ایشون براساس شواهد میدانی و حقایقی که عده‌ای از دیدن و درکش عاجزند احتمال داده و گفته این میتونه یه جرقه برای یه جنگ بزرگ باشه
ناشناس۳۲۵۳۰۳۲۰۶:۳۱:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۱۷
تهش اسراییل شروع میکنه به بمباران و مردم بی گناه بسیاری کشته میشن و اخرش میانجیگری میشه دوباره روز از نو روزی از نو
ناشناس۳۲۵۱۶۳۲۰۸:۰۹:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
وعده‌ی امام خمینی و آیةالله خامنه‌ای و علما و ژرف نگران و عقلا برای نابودی اسرائیل با آیات قرآن و با عِلم ریاضی و فیزیک و علوم دیگر کاملاً تطبیق میکنه و قابل اثبات هست دیگه حتی خود صهیونیستها هم حتمی بودن نابودی خودشونو انکار نمیکنن حقیقت با عناد و لجبازی تغییر نمیکنه
ناشناس۳۲۵۱۸۸۴۱۰:۳۹:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
چند هفته آینده مشخص میشه.
ناشناس۳۲۵۲۰۳۵۱۱:۵۹:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
تا همین لحظه طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین 313 غیرنظامی کشته و نزدیک به دو هزار نفر در غزه مجروح شده اند و مشخصا با همین نسبت خانه و کاشانه ویران شده، آنهم برای ملتی از همه جا بی خبر که فقط سر بر بالین گذاشت. این یعنی تا فردا شب 1000 کشته و 6 هزار مجروح و نیمه شهر با خاک یکسان خواهد شد. من واقعا امیدوارم دنیا چند هفته صبر نکند!
ناشناس۳۲۵۲۲۶۳۱۴:۴۹:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
با توجه به حجم عملیات و تلفات وارد شده به اسرائیل قطعا واکنش اسرائیل این بار بسیار متفاوت خواهد بود.
ناشناس۳۲۵۲۱۴۱۱۳:۱۹:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اتفاقات چند هفته آینده ممکنه مهم نباشه یا باشه اما انهدام اسرائیل از وعده‌های خداست خدا هرگز در وعده‌هاش تخلف نمیکنه اِنَّ‌اللهَ‌لایُخلِفُ‌المیعاد
ناشناس۳۲۵۲۱۵۴۱۳:۲۷:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اگه‌بپذیریم؛هرحرکتی‌اثروآثاروضعی‌داره،پس‌عقلاًومنطقاً‌وطبیعتاًوعلماًبایدمنتظرنابودی‌خوناشام‌های‌صهیونیست‌ومحواسرائیل باشیم بزودی‌ان‌شاءالله
ناشناس۳۲۵۲۱۴۲۱۳:۲۰:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
انشاالله که اسرائیل نابود بشود ولی از وقتی که یادم هست دستگاه تبلیغاتی کشور می گفتند نفسهای آمریکا و اسرائیل به آخر رسیده اما هنوز سرپا هستند.
ناشناس۳۲۵۲۲۳۷۱۴:۲۸:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
کله‌پا هستن ، نه سرپا
ناشناس۳۲۵۲۲۴۸۱۴:۳۳:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
در افول آمریکا ببین و ضعیف تر شدن اسرائیل را
ناشناس۳۲۵۲۲۰۴۱۳:۵۸:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
البته نابودی یک امر قطعی است و همه چیز در این عالم الا ذات خداوند متعال فنا پذیر است و خیلی نیاز به دانستن علم فیزیک و ریاضی و ژرفنگری و این جور حرفا نداره
ناشناس۳۲۵۲۶۰۸۱۹:۲۹:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
نه دوست عزیز ____ یه خونخوار و دژخیم و خونآشام نمیتونه مرگ راحت و عقوبت خوبی داشته باشه‌ بله ، همه از دنیا میرن‌ اما نابودیِ مورد نظرِ کامنت گذار فوق سقوط در قعر جهنمه در صورتیکه شهادت در راه خدا و انسانیت ، احیا و حیات هست خلط مبحث واقعاً نمیتونه نابودی زامبی‌ها رو به تعویق بندازه عزیزم
ناشناس۳۲۵۱۶۶۷۰۸:۲۴:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
این نظر کاملا درسته. ولی حتی اگر آن را هم یک جنگ فرض کنیم، در هیچ جنگی، برنده و بازنده ای نیست و هر دو طرف بازنده هستند؛ فقط یکی کمی کمتر از دیگری.
ناشناس۳۲۵۲۵۵۴۱۸:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
عجب!!!
سعید۳۲۵۱۹۱۵۱۰:۵۰:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
میگن وقتی یک جوون زد زیر گوش شعبون بی مخ. دیگه شعبون بی مخ اون شعبون همیشگی نشد. هرچند بعدش اون جوون رو نوچه های شعبون له کردن. ولی دیگه شعبون شعبون نشد. حالا شما هرچی میخای زور بزن و دیدگاه صلح طلبانه ات رو اشاعه بده.
رفیق حاج قاسم۳۲۵۱۳۵۷۰۰:۱۷:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
حق آمد و جای باطل را گرفت، انشاالله اسلام همیشه پیروز است،و نابودی کامل رژیم اسرائیل بسیار نزدیک است.
ناشناس۳۲۵۱۶۶۴۰۸:۲۳:۲۲ ۱۴۰۲/۷/۱۶
امیدوارم رفتار هم مانند گفتار باشد
ناشناس۳۲۵۱۸۹۴۱۰:۴۱:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
واقعا همچین چیزی امکان داره که سرویس اطلاعاتی اسراییل از این حمله خبر نداشته باشه . به نظرم این هم بهانه است تا اسرائیل حمله به غزه رو شروع کنه و در این راه هیچ ترسی از قربانی کردن چند بیگناه و نداره .
ناشناس۳۲۵۲۰۳۲۱۱:۵۶:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
موافقم بهانه برای کشتار و حمله و مظلوم نمایی پیدا کردند.
ناشناس۳۲۵۲۳۰۲۱۵:۰۵:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
دوران بزن درو تمام شده
ناشناس۳۲۵۲۲۴۰۱۴:۲۹:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
دقیقا، سفیرشان در لندن اعلام کرد این حمله نشان داد اسرائیل جز ویران کردن تمام زیرساخت ها راه دیگری برای محافظت از خودش ندارد!!!
ناشناس۳۲۵۲۲۵۰۱۴:۳۴:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
قبلا مگه چی کار می کرده؟!!! الان رو دست خوردن
علی۳۲۵۲۰۶۵۱۲:۲۰:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
این دسیسه برای پاکسازی حماس از اون منطقه و تحویل احتمالی کنترلش به فتح بود چون اگه نگاه کنی شهری که عربستان میلیاردها واسش سرمایه گذاشته و راه اتصال هند به اروپا در نزدیکی اون منظقه هست و عربستان مایل نیست اونجا ناامن باشه
ناشناس۳۲۵۱۳۶۸۰۰:۲۴:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
دیگر اعضای مقاومت در سوریه و لبنان وارد شوند تا کار یکسره شود
ناشناس۳۲۵۱۳۷۸۰۰:۳۱:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اونایی که توی جنگ‌های قبلی تعداد کشته‌ها رو مقایسه می‌کردن الان کجان!؟
ناشناس۳۲۵۱۹۹۳۱۱:۳۹:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
تازه شروع شده باید صبر کرد
ناشناس۳۲۵۲۰۴۳۱۲:۰۴:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
تا این لحظه تلفات غیر نظامی غزه 313 کشته و نزدیک به 2000 مجروح آمار رسمی وزارت بهداشت فلسطین است. نظامی ها را نمی دانم، دست کم ایشان می دانستند می خواهند چه کنند، غیر نظامی ها مثل هر شب تنها سر بر بالین گذاشتتند. و این آمار 24 ساعت است، امیدوارم جامعه جهانی مانند دفعه قبل چند هفته صبر نکند زیرا اوضاع مانند دفعه قبل نیست.
ناشناس۳۲۵۲۳۰۴۱۵:۰۶:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
الان ناراحت شدی کشته های اسرائیل بالا رفته؟
ناشناس۳۲۵۲۳۹۳۱۶:۲۴:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اصلا به مردم غزه فکر می کنی؟!
ناشناس۳۲۵۲۰۸۴۱۲:۴۱:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
الان هم مقایسه کنید کشته های فلسطین هم بیشتر شده از دیروز تا امروز
ناشناس۳۲۵۱۴۱۴۰۱:۰۵:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
الان غزه در عملیات تلافی اسراییل به شدت در حال بمباران شدنه و ساختمان‌های بزرگ یکی بعد از دیگری در حال فرو ریختن .
ناشناس۳۲۵۱۶۳۸۰۸:۱۳:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اما نهایتاً اسرائیل متجاوز محو خواهد شد انشاءالله بزودی
ناشناس۳۲۵۱۷۳۸۰۹:۱۳:۲۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
واقعا ، نمیدونن هر ساختمانی با چه سختی ساخته شده، ما خودمون یه خونه میخواهیم بسازیم اینقدر سختی کشیدیم تا الان، بعد تو لحظه خرابش میکنن میره.
ناشناس۳۲۵۱۸۱۸۱۰:۰۱:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
فروپاشی اسرائیل انشا الله در همین مرحله رخ خواهد داد و اسرائیلی دیگر نخواهد بود؟!
ناشناس۳۲۵۲۱۸۸۱۳:۴۴:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
عجله نکن ان‌الله‌مع‌الصابرین
ناشناس۳۲۵۱۹۱۲۱۰:۴۸:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
فلسطینی ها با خونشان می جنگند آیا اسرائیلی ها در این حد هستند یا سیل مهاجرت ها؟؟
ناشناس۳۲۵۱۹۵۶۱۱:۱۰:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اسرائیل غلط زیادی نمیتونه بکنه - کلی از صهیونیست ها زندانی شدن از دیروز تا حالا
ناشناس۳۲۵۱۴۳۹۰۱:۲۸:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
عملیات بزرگ بود ولی عاقبتش فقط کشتار و ویرانی
ناشناس۳۲۵۱۶۴۲۰۸:۱۴:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
نگران نباش
ناشناس۳۲۵۱۸۰۸۰۹:۵۶:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۱۶
برگردید به اروپا و رها کنید سرزمین که غصب کردید تا کشته نشوید وگرنه به آب ریخته خواهید شد
اشنا۳۲۵۱۵۱۴۰۵:۳۴:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
لعنت به این جنگ.
ناشناس۳۲۵۱۶۴۸۰۸:۱۸:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
این جنگ مثل دفاع مقدس علی‌رغم تبعات تاسف انگیزش پایان بسیار خوشی داره
ناشناس۳۲۵۱۸۲۳۱۰:۰۳:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
لعنت به دشمن پرستان و دین ستیزان!!!
ناشناس۳۲۵۲۱۵۸۱۳:۳۱:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
دلار و سکه رفت بالا و بورس قرمز شد
ناشناس۳۲۵۲۵۱۳۱۸:۰۰:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اونم کار دشمنان داخلیه باید بفهمی خودت
ناشناس۳۲۵۱۵۴۸۰۷:۰۰:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
شوک بزرگی به اسراییل بود و همچنین به قیمت دلار در ایران
ناشناس۳۲۵۱۶۵۲۰۸:۱۹:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
قیمت مسکن به شدت نزولی شده دلار هم به سرنوشت اسرائیل دچار میشه
ناشناس۳۲۵۱۸۱۳۰۹:۵۸:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
شوک!!!! عزیزم تا آخر سال قیمت دلار بالاتر هم می رود وقتی تورم دارید منتهی اگر سرکوب نشود
ناشناس۳۲۵۱۵۶۵۰۷:۱۸:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
ثبت نام داوطلبان بایستی هرچه سریع تر جهت اعزام به جنگ بار رژیم اشغال گر آغاز شود.
ناشناس۳۲۵۱۷۶۶۰۹:۲۷:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
بهترین پیشنهاد
علوی۳۲۵۱۸۱۹۱۰:۰۲:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
احتیاج به اعزام داوطلبان نیست. باید اسرائیل را موشکباران کرد و نگداشت فلسطینی ها تنها بمانند.
ناشناس۳۲۵۱۵۸۶۰۷:۴۰:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
جرقه های دیگر جنگ بزرگ 1- صعود دلار به بالای 50 هزار تومان 2- قرمز پوش شدن بورس
ناشناس۳۲۵۱۸۷۲۱۰:۳۰:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۱۶
دلار داره بای‌بای میکنه تو چرا ناراحتی؟
ناشناس۳۲۵۲۱۱۵۱۲:۵۹:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۱۶
یه نگاهی به قیمت طلا و سکه بکن...
ناشناس۳۲۵۲۴۸۸۱۷:۳۳:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
چه ربطی داشت؟
ناشناس۳۲۵۱۵۸۷۰۷:۴۰:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اینکه اسرائیل سالها بی محابا و بدون هیچگونه واهمه ای از پیگیریهای بین المللی انهم به بهانه هلوکاست صورت گرفته در اروپا مردم مظلوم فلسطین رو سلاخی و اواره میکرد قطعا یک حدی داشت. خداوند وعده نابودی ظالمین رو داده و حتمی است . در این میان قطعا اسرائیل ماشین کشتارش رو به راه خواهد انداخت و تلفات زیادی از مردم غزه خواهد گرفت اما میدونه که مقاومت و مردم فلسطین دیگه دست بسته و ترسو نخواهند بود. خداوند روح مجاهدین بزرگی که سالها مبارزه نستوه داشته خصوصا حاج عماد و حاج قاسم رو قرین لطف و رحمتش کنه
ناشناس۳۲۵۱۵۹۰۰۷:۴۳:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
این هیچ جرقه ای نبود فقط یک بهانه ای بود برای حمله به اسرائیل.
ناشناس۳۲۵۱۶۲۱۰۸:۰۱:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۱۶
متاسفانه این حمله از سوی حماس باعث می شود دولت پرحاشیه و ضعیف نتالیاهو تقویت شود و بدیهی است با حمایت امریکا تجاوزات به غزه و کشتار مردم بی گناه غزه شدت خواهد یافت .
ناشناس۳۲۵۲۲۰۳۱۳:۵۵:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
برای رهبران و سیاستمداران جان مردم عادی مهم نیست.
ناشناس۳۲۵۲۴۰۸۱۶:۳۳:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
برای گرفتن سرزمین هرکاری لازم باشد باید انجام داد اسمش هم حق هست
ناشناس۳۲۵۱۶۵۳۰۸:۱۹:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اسرائیل جنایتکار مشغول شخم زدن منطقه است. تلفات زیادی از این مردم خواهد گرفت و بعد هم که دیگر چیزی باقی نماند، آتش بس. ...
ناشناس۳۲۵۱۶۷۴۰۸:۲۹:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۱۶
هیچ انسانی از جنگ و خونریزی خوشحال نمی شود
ناشناس۳۲۵۱۷۳۲۰۹:۱۰:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
توی هیچ جنگ و خونریزی، پیروزی معنا نداره
ناشناس۳۲۵۱۷۶۴۰۹:۲۶:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۱۶
سرزمین فلسطین سرزمین یهود بنی اسرائیل نیست یهودی ها باید برگردن
ناشناس۳۲۵۱۸۴۵۱۰:۱۶:۲۶ ۱۴۰۲/۷/۱۶
یک سوال بعد پایان درگیری ها خسارت وارده به غزه از کجا پرداخت خواهد شد .؟
ناشناس۳۲۵۱۹۴۸۱۱:۰۶:۴۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
ریشه این اتفاقات در روسیه است و دوباره غرب را در جنگ اسرائیل و اعراب درگیر می کنه.احتمال گسترش درگیری بسیار زیاد است...
ناشناس۳۲۵۱۹۹۰۱۱:۳۵:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
فغلا که تنها کشوری در دنیا هستیم ارزش پولش به خاطر این حرکت پاین آمده.حتی خود فلسطین هم پولش از ما وضعش بهتره.
ناشناس۳۲۵۲۳۴۷۱۵:۴۷:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۱۶
اسرائیل باید به خودش مشغول شود و گرنه هی کودک کشی می کند.
ناشناس۳۲۵۲۴۰۹۱۶:۳۴:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۱۶
به قول خودتان شنبه و یکشنبه دنیای قشنگت تعطیل هست
ناشناس۳۲۵۲۹۲۶۰۰:۴۳:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۱۷
همین الان بازارهای مالی شروع کرد ارزهای مهم ریزش سنگین داشتند مانند پوند یورو!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین