‌‌هاشم‌الحیدری: ولایت فقیه را نایب امام زمان (عج) می‌دانیم/ اکنون به قله‌ها نزدیکیم و آینده بسیار روشن است

  4020702037 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با اشاره به اینکه پایتخت جهان اسلام و مرکز جبهه مقاومت در ایران است و ولایت فقیه را نایب امام زمان (عج) می‌دانیم، گفت: اکنون به قله‌ها نزدیک شدیم و آینده بسیار روشن است.

 ‌‌هاشم‌الحیدری: ولایت فقیه را نایب امام زمان (عج) می‌دانیم/ اکنون به قله‌ها نزدیکیم و آینده بسیار روشن است

به گزارش تسنیم، سیدهاشم الحیدری شامگاه شنبه در یادواره سرداران 430 شهید شهرستان محمودآباد ‌که در مسجد امام رضا(ع) شهر سرخ‌رود برگزار شد، با اشاره به جایگاه اصل ولایت فقیه در زمان حاضر اظهار کرد: مطابق تاریخ در مورد محرم و صفر خواندیم که در کوفه چه اتفاقی افتاد و 17 هزار نامه دعوت برای امام نوشتند و فرستادند و وقتی نایب امام وارد کوفه شد چگونه بعد از دو ماه شهید شدند.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق افزود: آن زمان فقط یک خانم ماندند و همه مردم کوفه ساقط شدند که این خانم درب منزلشان را برای نایب امام باز گشودند؛ آن‌ها بر شهادت امام قبول کردند و اینکه چیزی از آن واقعه نماند تا زمانی که فقط حضرت زینب( س) ماند و آن رسالتی که شنیدیم تا به امروز به دست ما رسید.

الحیدری با بیان اینکه ‌امروز و در زمان ما بزرگترین امتحان جهاد تبیین است، عنوان کرد: در نوزده بهمن سال 1400 هجری شمسی یک حکم ولایی از مقام معظم رهبری صادر شد که ایشان در دهه فجر در سخنرانی به مناسبت روز نیروی هوایی فرمودند که "جهاد تبیین فریضه قطعی فوری است" و این منویات نه فقط بر حوزه‌های علمیه بلکه برای همه مهم و فریضه قطعی فوری قطعی مطرح شد.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با تاکید بر اینکه در این امر چه کاری صورت گرفت و هر جوان، دختر، پسر و فرد مکلف در این زمینه چه کاری انجام شد تا به جهاد تبیین توجه شود، اظهار داشت: امروز جنگ نرم به سرکردگی آمریکا هدفشان به مانند یزید نابودی ولایت فقیه است اما ‌مردم ایران بودند که به دفاع از ولایت فقیه، نظام ولایت و کربلای زمان پرداختند و دفاع مقدس ایران حمایت از اینها بوده است؛ میدان‌های کربلا در دوران دفاع مقدس زیاد بود و هر یک میدان‌های شلمچه، سوریه، لبنان، عراق میدان کربلا بوده است.

وی با بیان اینکه 430 شهید‌ محمودآباد و هر یک از این شهدای هشت سال دفاع مقدس به کربلای امام خمینی (ره) رفتند بنابراین یادواره‌ها و همایش‌ها که برای شهدا برگزار می‌شود باید دید حقی از این شهدا ادا شده است، مطرح کرد: آزمون بزرگ ما امام حسین (ع) نیست بلکه هر یک از این‌ها اعتقاد معنوی، باور و عشق است.

الحیدری برپایی راهیان نور ایران را واقعا یک راهیان نور، یک معنویت و به نوعی یک نوع اربعین عنوان کرد و گفت: این همایش یک اربعین نظام و خواص، عاشقان شهادت است چون شهدایی چون باکری ها و باقری ها در آن‌جا هستند؛ آن‌ها برای نایب امام زمان (عج) رفتند در واقع آنها رفتند تاکوفه تکرار نشود.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با اعلام اینکه زمان ما زمان عین عمار نیست چون سلیمانی‌ها، ابومهدی‌ها، باکری‌ها، باقری‌ها بودند، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دو جبهه بود یک جبهه بزرگ که همه کشورهای دنیا علیه ایران جمع شده بودند و ایران تنها بود و جبهه کوچک که با توکل بر خدا و رهبری امام (ره) با این کشورهای ابرقدرت ایستادند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنید حاج قاسم چطور حاج قاسم شد؛ اولا ولی امر خود را شناخت و میدان و تکلیف خود یعنی قدس، لبنان، فلسطین و سوریه را با اخلاص شناخت، مکتب حاج قاسم وصل به مکتب ولایت است و ایشان بر نایب امام زمان (عج) باور داشتند.

الحیدی با بیان اینکه دشمنان همه نگاهشان را بر نظام ولایت فقیه متمرکز کرده‌اند، اما اگر می‌خواهید حاج قاسم شوید باید با اخلاص نگاهتان به ولایت فقیه و در جهاد تبیین باشد و اگر کسی به یاری نایب امام زمان نرود موفق نمی‌شود، افزود: در غیبت امام زمان راز ظهور دفاع از ولایت فقیه و جهاد تبیین است؛ اگرچه به لحاظ اقتصادی مشکلاتی هست و به مردم فشار است اما نسبت به سایر کشورها  مردم ایران در وضعیت مناسب‌تری به سر می‌برند.

وی گفت: مسلمانان یک الگوی برتری چون ائمه اطهار دارند و دشمنان دنیا ‌علیه ولایت فقیه به زبان‌های متعدد با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد تلاش می‌کنند.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با اشاره به اینکه پایتخت جهان اسلام و مرکز جبهه مقاومت در ایران است و ولایت فقیه را نایب امام زمان (عج) می‌دانیم، خاطرنشان کرد: اکنون به قله‌ها نزدیک شدیم و آینده بسیار روشن است اگرچه صبر و ایستادگی و استقامت می‌خواهد.

دیدگاه کاربران

عمران۳۲۳۳۸۳۳۱۱:۰۸:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۲
اگر ممکن است توضیح دهید جنبش عهدالله عراق که ایشان رئیس آن است چند نماینده در پارلمان عراق دارد و چه وزن سیاسی دارد؟
ناشناس۳۲۳۴۳۰۵۲۰:۳۱:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲
حزب‌ا... لبنان هم یه زمانی گمنام بود!
عمران۳۲۳۴۶۰۴۰۶:۵۳:۳۵ ۱۴۰۲/۷/۳
حزب الله لبنان هیچگاه گمنام نبود، عقبه ی سیاسی و تاریخی داشت الان هم یکی از بزرگترین بلوکهای سیاسی از نظر تعداد کرسی در پارلمان لبنان را دارد.
ناشناس۳۲۳۳۸۳۶۱۱:۰۸:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲
جالب بود این گروه عهدالله و نشنیده بودیم .
محمودزاده۳۲۳۳۸۸۱۱۱:۵۰:۴۹ ۱۴۰۲/۷/۲
از انجائیکه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برخلاف خیلی از حضرات از تاریخ عبرت گرفته بودن ولایت فقیه را در قانون اساسی بر ان گنجانید که بلایی بر سر انقلاب مشروطیت امد بر سر انقلاب اسلامی نیائید و این ناشی از درایت و هوشیاری و عبرت گرفتن از تاریخ توسط ان پیرفرزانه بود بدرود
ناشناس۳۲۳۳۸۹۵۱۲:۰۴:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۲
و با ظهور امام زمان ع به ایشان تحویل داده خواهد شد
ناشناس۳۲۳۴۳۰۲۲۰:۳۰:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۲
لطفأ امام زمان(عج) را انحصاری نکنید
ناشناس۳۲۳۴۶۵۰۰۸:۰۹:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۳
انحصاری هست برای کل جهان مشکلت چی هست الان؟!!
آره قربونش۳۲۳۴۰۱۱۱۳:۳۲:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۲
نظری ولایت فقیه محدود به مرزهای ایران نیست.
ناشناس۳۲۳۴۰۱۹۱۳:۳۹:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۲
احسنت
امیر سرداری۳۲۳۴۳۷۰۲۱:۴۹:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۲
روح شهداشادویادشان گرامی باد لعنت خدا بر دشمنان ایران وایرانی واسلام.راهتان پررهروباد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین