هیأت مدیره سپاهان: مشکلی برای ثبت قرارداد آل‌کثیر و دابو وجود ندارد

  4020625004

 عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: برخی باشگاه‌ها در خارج از قرارداد کارهایی کرده‌اند، اگر از باشگاه سپاهان ۴ امتیاز کم شده، از باشگاه‌هایی که اتفاقات خارج از قرارداد دارند، چند امتیاز می‌توانند کم کنند؟  

به گزارش فارس، پیروز میرحیدری عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: در جایگاه مظلوم هستیم و واقعا به باشگاه سپاهان ظلم شد، چهار ماهی که گذشت هر روز یک خبر و موضوعی را طرح کردند؛ دوستانی که رسیدگی می‌کنند، انسانی‌هایی در این جامعه هستند و وقتی هر روز این میزان خبر را می‌شنوید، نمی‌توانید برای صدور رأی به این اخبار توجه نکنید و به واقعیت‌های پرونده توجه کنید.

وی در مورد مبلغ زیاد کارگزار یک بازیکن گفت: از لحاظ حقوقی وقتی یک قرارداد را تحویل می‌دهید، می‌توانید قراردادها را اصلاح کنید و قرارداد آخر ملاک عمل سازمان لیگ باید باشد، این‌که چرا دوستان روی این موضوع به این میزان مانور می‌دهند، شاید به خاطر دست خالی آن‌ها باشد.

میرحیدری تصریح کرد: این نکته را درک می‌کنم اما این قرارداد امضا بازیکن و مدیران باشگاه را دارد، کمیته انضباطی مدارک را از چیزی که در سامانه هست می‌گیرد، تلفن ما را در کمیته انضباطی گرفته بودند و به یک‌باره این موضوع را مطرح کردند و در سطح جامعه خیلی مطرح شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان افزود: می‌توانستند هر دو نسخه اصلی را ببینند و برای آن‌ها مسجل شود که باشگاه سپاهان قرارداد را اصلاح کرده است، امکان ویرایش قرارداد به باشگاه در سامانه داده نشده است و وقتی مشکل را می‌دانند، این حرف‌ها برای چیست، این یک مسئله حقوقی است و چرا باید به کمیته انضباطی برود.

وی همچنین بیان داشت: براساس ابلاغی که زده شده، گفته شد مشکلی برای ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو وجود ندارد.

میرحیدری یادآور شد: فرصت داریم به کمیته استیناف برویم و ۲۱ روز بعد می‌توانیم لایحه تجدید نظر را به دادگاه داوری ورزش ارائه دهیم، یک رویه خیلی خطرناک آغاز شده است و می‌گویند برخی بندها در قراردادها اشتباهی است و کسر امتیاز می‌کنند اما کجای دنیا چنین رفتاری با یک باشگاه می‌شود؟

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان همچنین عنوان کرد: برخی باشگاه‌ها در خارج از قرارداد کارهایی کرده‌اند، اگر از باشگاه سپاهان ۴ امتیاز کم شده، از باشگاه‌هایی که اتفاقات خارج از قرارداد دارند، چند امتیاز می‌توانند کم کنند؟ به عنوان باشگاه سپاهان خیلی مسائل رو به خوبی می‌دانستیم اما مشکلات سایر باشگاه‌ها را درک می‌کنیم.

وی یادآور شد: وقتی مقررات اینقدر مشکل‌ساز است، نمی‌توانیم تخلفات را رسانه‌ای کنیم، ۴ باشگاه در جلسه کمیته انضباطی نشستند و بعضی از آن‌ها اشکالات زیادی در قراردادهایشان هست و نمی‌دانم با چه اعتماد به نفسی جلو آمدند و چنین مباحثی را طرح کردند، نمی‌خواهیم هواداران آن باشگاه‌ها اذیت شوند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. دور باطلی که تمامی ندارد!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  20. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  21. برای این عکس شما تیتر بزنید

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین