خرید شارژ مستقیم برای هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل

گزارش بازرگانی، 205643،   4020604024

برای اولین‌بار در سال 1384، سیم‌کارت‌های اعتباری وارد بازار شدند. از همان ابتدا نحوه خرید شارژ برای این سیم‌کارت‌ها یک چالش مهم برای مردم بود و آن‌ها بدین‌منظور باید به سوپرمارکت‌ها مراجعه می‌کردند. سری اول شارژها به‌صورت کاغذی همراه با یک کد بود. بعدا نیز کارت‌های شارژی به بازار آمد که فرد باید قسمت نقره‌ای رنگ پشت آن را می‌تراشید. این قسمت نقره‌ای رنگ از جنس اکسید نیترو سیلور و بسیار سرطان‌زا است. بنابراین خرید شارژ در گذشته علاوه‌بر اتلاف وقت فرد برای سلامتی او نیز مضر بود.

خرید شارژ مستقیم و آنلاین

امروزه خرید شارژ مستقیم و آنلاین به‌راحتی و با استفاده از راه‌های مختلف امکان‌پذیر است. شما با استفاده این روش، می‌توانید در هر کجا و در هر لحظه زمان و تنها با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند و یک بسته اینترنتی شارژ بخرید.

یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ است. شما می‌توانید با دانلود و نصب این نرم‌افزار در کمترین زمان، شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل را بخرید. علاوه‌بر تهیه شارژ و بسته اینترنت، اپلیکیشن تاپ خدمات دیگری در حوزه‌های پرداخت، بورس، بیمه و سامانه سجام نیز ارائه می‌دهد. به‌طور کلی این سوپراپلیکیشن شما را از دانلود و نصب نرم‌افزارهای مختلف دیگر بی‌نیاز می‌کند.

نحوه خرید شارژ استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ

ابتدا برای استفاده از هر اپلیکیشنی باید آن را دانلود و نصب کرد. بهترین و امن‌ترین روش نیز دانلود از‌طریق سایت اپلیکیشن یا مراکز معتبر به‌عنوان‌ مثال پلی‌استور و بازار برای اندروید و سیب اپ برای گوشی‌های ios است.

پس از دانلود و نصب، نرم‌افزار را اجرا و شماره گوشی خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود. سپس آیکون شارژ را انتخاب و شماره تلفن موردنظر را وارد کنید. در این قسمت آیکونی برای انتخاب شماره از لیست مخاطبین نیز وجود دارد.

آن‌گاه، اپراتور سیم‌کارت شما مشخص شده است و می‌توانید نوع شارژ خود یعنی عادی یا شگفت‌انگیز را انتخاب کنید. سپس با استفاده از کارت بانکی یا کیف پول مبلغ مورد نظر را بپردازید.

لازم به ذکر است خدمات سوپراپلیکیشن تاپ تنها به خرید شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول و رایتل محدود نمی‌شود. شما با نصب این نرم‌افزار به 100 سرویس کاربردی دیگر دسترسی خواهید داشت که هرکدام کارایی خاص خود را دارند.

معرفی خدمات سوپراپلیکیشن تاپ

سوپراپلیکیشن تاپ فراتر از یک موبایل‌بانک است و اکثر نیاز مردم در زمینه خدمات بانکی را برطرف می‌کند. بااین‌حال، همه خدمات این نرم‌افزار به خدمات بانکی محدود نمی‌شود. برخی از خدمات این اپلیکیشن عبارت‌اند از:

  • کارت به کارت

با استفاده از این گزینه در اپلیکیشن می‌توانید از انواع کارت‌های عضو شتاب خود به سایر کارت‌های شتابی وجه منتقل کنید. این برنامه تقریبا تمام بانک‌ها و موسسات مالی در کشور را پوشش می‌دهد و کارمزد انجام کارت به کارت مشابه کارمزد پرداخت‌شده در هنگام استفاده از دستگاه‌ها خودپرداز است. در این نرم‌افزار امکان ارائه گزارش دقیق و یادداشت توضیحات برای هر تراکنشی نیز وجود دارد.

  • پرداخت قبض

برای پرداخت قبوض موبایل و تلفن ثابت، شما باید شماره تلفن یا موبایل و شماره کارت و رمز دوم را وارد کنید. همچنین سایر قبوض خدماتی نیز با اسکن بارکد قبض یا وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و در اختیار داشتن شماره کارت بانکی و رمز دوم قابل‌پرداخت است.

  • خرید بسته اینترنت

برای تهیه بسته اینترنتی پس از وارد کردن شماره موبایل و انتخاب نوع بسته می‌توانید با در اختیار داشتن شماره کارت و رمز دوم خود آن را خریداری کنید.

  • بررسی موجودی حساب

در این نرم‌افزار امکان مشاهده موجودی تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب نیز میسر است. برای این کار باید نام دارنده سیم‌کارت و کارت بانکی یکسان باشد.

  • خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار

در این اپلیکیشن امکان خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار وجود دارد. شما می‌توانید با انتخاب مبدا و مقصد و پرداخت هزینه، بلیط موردنظر خود را تهیه کنید.

  • طرح ترافیک

با استفاده از این نرم‌افزار امکان خرید طرح ترافیک برای ساکنان تهران میسر شده است. برای این کار شما باید نوع طرح و زمان شروع را انتخاب کنید و هزینه لازم را بپردازید.

  • نیکوکاری

در بخش نیکوکاری امکان واریز پول به سازمان‌های حمایتی از جمله کانون هموفیلی ایران، موسسه محک، آسایشگاه کهریزک و... وجود دارد.

  • پرداخت خلافی خودرو

ازآنجایی‌که مراجعه حضوری به مراکز برای پرداخت خلافی خودرو مشکل است، شما می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از اپلیکیشن تاپ این مبلغ را بپردازید.

  • سامانه صیاد

چک صیادی یکی از راه‌های افزایش امنیت در معاملات است. با استفاده از اپلیکیشن تاپ امکان ثبت، استعلام و انتقال چک صیادی وجود دارد.

  • پرداخت عوارض خروج از کشور

عوارض خروج از کشور جزو مواردی است که در‌صورت عدم پرداخت باعث معطلی شما در فرودگاه خواهد شد. شما پیش از تهیه بلیط به‌راحتی و با استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ می‌توانید عوارض خروج از کشور خود را پرداخت کنید.

جمع‌بندی

با پایان اعتبار سیم‌کارت، دیگر امکان استفاده از خدمات آن و برقراری تماس وجود ندارد. بنابراین امکان خرید شارژ در زمان کوتاه اهمیت بالایی دارد. با توجه‌ به دشواری تهیه شارژ در زمان‌های قدیم، اپراتورها به روش‌های جدید روی آورد‌ه‌اند. یکی از این روش‌ها استفاده از نرم‌افزارهای گوشی است. در بین این برنامه‌ها، سوپراپلیکیشن تاپ با ارائه بیش از 100 سرویس کاربردی امکان خرید شارژ برای هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل را برای شما فراهم می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین