چند طنز خنک از «خاتمی»!

  4020602047 ۱۷۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
چند طنز خنک از «خاتمی»!

روزنامه کیهان نوشت: خاتمی در دیدار عده‌ای از زندانیان قبل از انقلاب گفت: باید در کنار مردم ایستاد و دردهای آنها را شناخت و بیان کرد و به حاکمیت اعلام کنیم که به مردم بد می‌کند.
وی با بیان اینکه طبقه متوسط موتور حرکت جامعه به سمت پیشرفت است، گفت: طبقه متوسط کجاست؟ بخشی به طبقه فرودست هل داده شده و بخشی دیگر مهاجرت کردند و بخشی هم که مانده‌اند گرفتار انواع مسائل هستند.

خاتمی ادامه داد: مردم که برده نیستند! آدمی را سرکار بیاورید که بتواند کار کند و جواب مردم را بدهد. اگر هم می‌گویید زور داریم و همین است که هست خب چرا به نام اسلام چنین می‌کنید؟

وی گفت: اگر آن روز که همه‌پرسی شد می‌گفتیم اسلامی که کنار این جمهوری می‌نشانیم، رای مردم و حق حاکمیت مردم و توسعه را قبول ندارد و برای مجلس هیچ اصالتی قائل نیست و...؛ آیا مردم به این رأی می‌دادند؟ این اسلامی که امروز وصف جمهوریت شده است اسلامی که در نوفل‌لوشاتو مطرح شد، نیست. آیا جمهوری ما همان است که در دنیاست؟ آیا اسلام که از آن دم می‌زنند، همان اسلام سازگار با جمهوریت است؟ این اسلام با جمهوریت و با دموکراسی و مردم‌سالاری سازگار نیست، سبب اصلی ناکارآمدی‌ها است.

وی گفت: نه از انقلاب پشیمانیم و نه جمهوری اسلامی را رد می‌کنم اما حرف‌مان این است که آنچه هست با جمهوری اسلامی فاصله بسیار زیادی دارد. برگردید به جمهوری اسلامی و خوداصلاحی کنید. حکومتی که هدف آن توسعه و رفاه و عدالت به معنای واقعی کلمه و امنیت نباشد، پایدار نخواهد بود. قبلا گفته‌ام اگر خوداصلاحی نکنید نابودی‌تان حتمی است.

خاتمی درباره انتخابات گفت: انتخابات برای مردم است؛ باید واقعا انتخابات صورت گیرد. نمی‌شود دست و پای کسی را ببندید و بگویید شنا کن! وقتی همه درها بسته می‌شود و بخش‌های زیادی از مردم اصلا نامزد موردنظر خود را ندارند که بتوانند رأی دهند، به چه چیز رأی بدهند.

او همچنین گفته است: «باید مشخص شود که آیا اپوزیسیون مورد قبول حاکمیت است یا نه؟ اگر بگویید هرکس با روال و روش و رویکرد موجود مخالف است، او ضد است و باید نابود شود که این بدترین شکل دیکتاتوری است. اگر کسی بگوید با قانون شما و در چارچوب آن کار می‌کند ولو آن را قبول ندارد، چه؟ حال حرف‌های جذاب پیش از انقلاب که کمونیست‌ها و حتی خداناباوران هم شهروند و آزادند مگر اینکه توطئه‌آمیز دست به خشونت و به‌هم زدن نظم کنند، پیشکش! صاف بگویید اپوزیسیون و مخالف قانونی را قبول ندارید».

گوینده این سخنان، کسی است که اولا در پروژه القای دروغ تقلب در انتخابات 14 سال قبل و نابودی حماسه مشارکت 85 درصدی مردم، نقش بازیچه سرویس‌های بیگانه را ایفا کرد و حال آنکه نه‌تنها کوچک‌ترین سندی برای این دستمایه آشوب‌افکنی ارائه نکرده، بلکه در محافل خصوصی گفته که از ابتدا باور داشته تقلبی صورت نگرفته است(!) این در حالی است که ادعای تقلب، دستاویز کانونی سرویس‌های جاسوسی غرب برای راه‌اندازی کودتاهای مخملی بوده و خاتمی به همین دلیل در خیانت موسوی و برخی عناصر اشرافی غربگرا (برخی اعضای دولت موسوم به اصلاحات) شریک است.

ثانیا او و برخی اطرافیانش، سرمایه‌گذار و موسس اصلی دولت روحانی بودند که موجب شکاف طبقاتی شدید در دوره مدیریت هشت‌ساله شد و به زندگی طبقات متوسط و فرودست آسیب‌های اساسی زد. در این‌جا به نظر می‌رسد نقش خاتمی و هم‌طیفانش مشابه نقش همان کسانی است که از دربار خلیفه سوم متنعم بودند اما هنگام شورش علیه امیر مومنان‌(ع) دم از عدالت و مردم می‌زدند؛ تا آن‌جا که امام فرمود «آنان حقی را مطالبه می‌کنند که خود واگذاشتند و خونی را می‌طلبند که خود ریختند»!

خاتمی در حالی از حرمت و معاش مردم دم می‌زند که حتی یک‌بار به صراحت به حسن روحانی یا وزرا و مدیران او بابت تحمیل تورم 60 درصدی، تورم بیش از 700 تا 1000 درصدی اقلام مختلف در طول هشت سال، حقوق‌های گزاف نجومی، واگذاری فسادآلود و رانتی ده‌ها شرکت بزرگ دولتی، حراج 18 میلیارد دلار ارز و 60 تن طلا و خالی کردن خزانه، سه برابر کردن ناگهانی بنزین و تسهیل برنامه دشمن برای آشوب‌افکنی در آبان 1388، تعطیلی برنامه هسته‌ای و تعهد به غرب برای کاهش نیروگاه‌‌سازی، و ده‌ها خسارت از این دست، یک کلمه اعتراض نکرد تا حتی ادای طرفداری از حقوق مردم را درآورده باشد. علت هم این بود که مدعیان اصلاح‌طلبی در انتخابات 96 گفته بودند ما تضمین وعده‌های روحانی هستیم.

در حقیقت اگر نظام مواخذه و حسابرسی جامعی در کار بود، حالا باید امثال خاتمی نه فقط برای جنایت و وطن‌فروشی سال 88 بلکه به خاطر تلبیس انتخاباتی سال 92 و 96 و نابودی معیشت مردم محاکمه و مجازات می‌شدند. اما چون آزادی بیان- حتی در حد لافزنی و تحریف- برقرار است، متهم بدهکاری چون او می‌تواند ادا و اطوار طلبکاران را دربیاورد! از همه طنزها خنک‌تر هم این است که فرد بی‌کفایتی با هشت‌سال ریاست‌جمهوری و چندسال وزارت و نیز هشت‌سال حمایت از ناکارآمدترین دولت تاریخ چنددهه اخیر، با واژه اپوزیسیون بازی کند و خود ناچیزش را مثلا اپوزیسیون وانمود کند!!

یادآور می‌شود در نظام‌های دموکراتیک غربی که قبله آماده غربگرایان هست، امکان ندارد به دار و دسته و گروهی اجازه بدهند که بعد از چندبار ارتکاب وطن‌فروشی و آشوب‌افکنی و بازی به‌عنوان مهره پیاده سرویس‌های خارجی در برنامه براندازی، مجال عرض‌اندام داشته باشد چه رسد به اینکه درباره انتخابات و دموکراسی و اپوزیسیون قانونی حرف بزند.

سرانجام اینکه برخلاف ادا و اطوار مخالف‌خوانی علیه انتخابات، خبرها حاکی از پیش‌ثبت‌نام حداقل 800 نامزد اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس است که باز هم میزان صداقت برخی مدعیان را نشان می‌دهد.
یادآور می‌شود حجم خیانت‌های خاتمی و برخی اطرافیان وی، موجب آسیب به اعتبار نامزد‌های اصلاح‌طلب هم شده، چنان‌که اولین نفر سه فهرست انتخاباتی آنها در انتخابات مجلس قبل در تهران فقط 67 هزار رأی کسب کرد. در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آقای همتی که مورد حمایت خاتمی و 16 حزب همسو بود نتوانست بیش از 2/4 میلیون را کسب کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۹۹۵۹۰۱۴:۴۲:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۲
یک نظر سنجی بگذاریم ببینیم حرف کدام یک درست است ؟
ناشناس۳۱۹۹۸۰۰۱۹:۳۶:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۲
احسنت
ناشناس۳۱۹۹۸۸۵۲۱:۰۸:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی در دل ملت جا داره
ناشناس۳۲۰۰۰۷۴۰۳:۴۹:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۳
کدام ملت؟
افشبن۳۲۰۰۰۹۶۰۴:۵۱:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳
از طرف خودت حرف بزن نه ملت. من بعنوان یک حزب کوچک از همین ملت از امثال خاتمی بیزار هستم.
حمید۳۲۰۰۱۳۸۰۶:۳۳:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی بااین همه خیانت وناکارآمدی، عاقل باش
ناشناس۳۲۰۰۲۰۰۰۷:۵۴:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۳
کدام دل جای دارد افتضاحترین دوران بود چاپیدن رای مردم ودروغ گوئی بیش از حدثمره دولت اوبود
جواد۳۲۰۰۲۱۷۰۸:۱۰:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۳
دروغگوترازخاتمی واصلاح طلبهای خائن دیده نشده ..خیانت خاتمی به ملت ایران فراموش نخواهدشد.
حسین۳۲۰۰۷۰۷۱۳:۴۳:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۳
خیلی جاداره دردل ادم های ضددین وضدخداجاداره
ولی اله۳۲۰۰۰۷۶۰۳:۵۱:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۳
موافقیم
ناشناس۳۲۰۰۱۱۸۰۵:۴۱:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۳
باسلام و احترام اولین فرصت باید دید جناب آقای شریعتمداری بدنبال چیست ..... بازی جناحی را تمام کنید بدرد دل مردم رسیدگی کنید.
بماند.۳۲۰۰۱۱۹۰۵:۴۲:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۳
بزرگوار ! در حال حاضر، هیچ نظامی، اعتبار خود را به رفراندم واگذار نمی کند.شما خیال کردید همین آمریکا، انگلیس و دیگر دول غربی که مدام برای حاکمیت و نظام ما، نسخه پیچی می کنند، حاضرند مشروعیت نظام کشور خودشان را با انتخابات و رفراندم، به چالش بکشند؟ به عنوان مثال، نظام سیاسی آمریکا تشکیل شده از دو حزی جمهوری خواه و دموکرات و گزینه سومی هم در کار نیست‌
افشین۳۲۰۰۹۲۷۱۶:۳۲:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۳
میشه بگی آمریکا رفراندم رو واسه چی بزاره ، نوع حکومت دمکراتیک و فدرال هست، بیان رفراندم بزارن مثال بگن شاهنشاهی بشه ،
ناشناس۳۲۰۰۱۲۱۰۵:۴۹:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۳
اصلاحات یعنی فاجعه: خاتمی آمد نفت شد ۷ دلار برای چند سال به ژاپن به قیمت پایین پیش فروش کردیم. روحانی آمد کرونا شد قیمت نفت حتی به زیر صفر رسید یعنی هم نفت بدی هم مقداری‌ پول که نفت از کشتی تخلیه بشه. خدا بخیر کنه از سومی
ناشناس۳۲۰۰۲۴۱۰۸:۲۱:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۳
کسی که دنبال براندازی بوده و با دشمنان این ملت دیدار می کند برای آن تا هدف دشمن را عملی کند یک مزدور هست و هیچ جایگاهی در بین ملت ندارد
ناشناس۳۲۰۰۲۶۰۰۸:۳۲:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۳
تا یک. چیزی می شود نظر سنجی می گویید که دهانتان گذاشتند
ناشناس۳۲۰۰۳۱۵۰۹:۰۳:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳
نظر سنجی ؟؟؟؟؟!!!!!! مگر سال ۵۷ است که نظر سنجی بگذاریم
ناشناس۳۲۰۰۴۲۶۱۰:۱۵:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۳
حرف حساب
ناشناس۳۲۰۰۵۲۵۱۱:۳۵:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۳
یک نظرسنجی رو شما اینجا گذاشتی جواب ملت مشخصه.
یوسف۳۲۰۰۵۴۴۱۱:۴۵:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳
یقینا حرف اقای خاتمی درست است و دارای صداقت بالاست
ناشناس۳۲۰۰۷۱۱۱۳:۴۹:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۳
دقیقا رفراندم وظرفیت قانون اساسی یک راه کار برای نظر جمعی وحل منطقی مشکلات است
ناشناس۳۲۰۰۷۴۱۱۴:۰۳:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی درست گفته.احسنت
ناشناس۳۱۹۹۶۱۰۱۵:۰۹:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی؛چقدر بی چشم و رویی؟؟!!باور کن قیامت خیلی سخته
ناشناس۳۱۹۹۷۸۲۱۹:۲۲:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی مرد بزرگی است
افشبن۳۲۰۰۰۹۸۰۴:۵۳:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۳
آره. اما در وطنفروشی. همینکه داریم مرغ کیلویی فلان می‌خریم و گوشت کیلویی فلان از خدمات تکرار میکنم این آقا هست. البته تخصص اصلاح طلبان بازی دادن مخصوصا قشر جوان هست .
ناشناس۳۱۹۹۸۹۲۲۱:۱۸:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۲
دوره خاتمی بهترین وضعیت اقتصادی بود ،تورم در کمترین حالت و‌رشد اقتصادی مناسب و تنش حداقلی ،هر جور بخواید خاتمی رو‌بکوبید نمیشه
افشین۳۲۰۰۰۹۹۰۴:۵۵:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۳
از قضا شما خوب دروغ میگید. هم تورم داشتیم البته کمتر از. ولت اکبر.هم رشد اقتصادی نزدیک به صفر بود. البته در اوج گفتگوی تمدنها قبله آمال ایشون ایران رو محور شرارت نامید. فاجعه تکرار میکنم و فتنه ۸۸هم که نیاز به توضیح ندارن.
ناشناس۳۲۰۰۲۴۹۰۸:۲۵:۳۱ ۱۴۰۲/۶/۳
با این حساب دوران جنگ بهترین بوده که تورم ان زمان تقریبا مشابه آن بود!! در ضمن برای اطلاع شما عامل تحریم امروزی همین فرد بوده که غیر قانونی با 3 کشور اروپایی مذاکره می کند و پلمپ هسته ای می کند و بازی 20 ساله بر کشور تحمیل می کند
مهدی۳۲۰۰۳۵۴۰۹:۲۳:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی علت بسیاری از گرفتاری های اقتصادی امروز ماست
ناشناس۳۲۰۰۳۶۰۰۹:۳۱:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۳
در دوره مثلا این اقا که بعضی ها فکر میکنند خیلی هم خوب بود بنده با یه بچه حدود یک سال ونیم بیکار بودم چون هنر این فرد فقط این بود که سوت زدن تو دانشگاه رو به دخترا یادداد وچند سال کا رخانه ها متاسفانه تعطیل شد وخودش در خارج گفتگوی تمدنها را به راه انداخته وخوشگذرانی میکرد
ناشناس۳۲۰۰۴۴۸۱۰:۳۷:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۳
خداییش راست میگی بعد از انقلاب بهترین دوره زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی بود.
حسین۳۲۰۰۶۸۱۱۳:۲۳:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۳
صدای‌دهل‌ازدورخوش‌است،‌جانا
رضا۳۲۰۰۵۳۳۱۱:۴۰:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۳
نظرات رو بخون و یکطرفه قضاوت نکن.
ناشناس۳۱۹۹۶۲۰۱۵:۲۲:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۲
سرلیست اصلاحطلبان در انتخابات مجلس که مورد تایید خاتمی هم بود در انتخابات قبل تر بود که نفر اول شد این لیستی که کیهان اشاره میکنه بعد از گذشت فیلتر شورای نگهبان و حذف تمامی گزینه های مطرح و شاخص هست در ضمن در انتخابات ریاست جمهوری خاتمی از هیچ کاندیدای حمایت نکرد و نکته اخر بهترین دوران ریاست جمهوری ایران زمان این سید بزرگوار بوده و بیشترین توسعه کشور در زمان ایشان اتفاق افتاده. میشه بفرمایید اصولگراها چه گلی به سر مملکت زدن ؟
افشبن۳۲۰۰۱۰۰۰۴:۵۹:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۳
شورای نگهبان همیشه نظارت خودش رو داشته
فقط خدا۳۲۰۰۱۱۵۰۵:۳۰:۰۲ ۱۴۰۲/۶/۳
کجا بهترین دوران بوده است؟ بدترین خیانت ها را بعد از روحانی ، همین خاتمی و هم کیشان کردند
ناشناس۳۲۰۰۱۹۰۰۷:۴۸:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۳
اصلاح طلب ها فقط و فقط طرفدار سرمایه دارن کاری باقشر پایین جامعه ندارن سی سال ریاستشون نشوندادن که مردم عادی اگرازگرسنگی بمیرن ایناککشون نمیکزه
ناشناس۳۲۰۰۲۷۱۰۸:۳۷:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۳
اگر می‌گذاشتند آقای خاتمی مردیست که به دنبال آرامش وآسایش وامنیت وحفظ آبروی کشور بود
ده بزرگی شیراز۳۲۰۰۳۱۴۰۹:۰۲:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۳
برای سلامتی آسیدمحمد صلوات
مهدی۳۲۰۰۳۲۱۰۹:۰۶:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۳
شما اصلاح طلبان ۳۰ سال بر بالاترین مسند اجرایی مملکت تکیه زدید، محصول عملتان میشه خاتمی. اجازه بدهید ۳۰ سال دینداران واقعی حکمرانی کنند بعد خودتان مقایسه کنید. تا نگاه افرادی مثل خاتمی و بقیه اصلاح طلبان به اروپا و آمریکا هست کشور تبدیل به کشوری باج ده به این کشورهاست و دستاوردی ندارد.انها اگر یک امتیاز نصفه نیمه بشما بدهند ۱۰ امتیاز میگیرند، نمونه اش برجام است که لازم بتوضیح نیست و خودتان بهتر میدانید.
رهگذر۳۲۰۰۴۵۶۱۰:۴۶:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۳
از هیشکی دفاع نکرد؟؟؟ کی بود گفت تَکرار کنیم؟؟
امیر حسین سلطان/تهران۳۱۹۹۶۲۸۱۵:۳۵:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۲
یک تقدیر و تشکر از کیهان و یک نصیحت و درخواست موکد از کیهان! از اینکه به بهانه پاسخگویی به اظهارات رئیس جمهور اصلاحات کیهان متن تقریبا کامل این اظهارات را درج نموده است باید تقدیر و تشکر کرد حالا با هرقصد و نیتی هم که باشد اقدام به انتشار مواضع جناب آقای خاتمی حداقل وظیفه رسانه ای است در حالی که در سایر رسانه های منتقد ایشان کمتر این وظیفه ادا می شود و اما به عنوان یک خواننده نه چندان ناآشنای کیهان که دوره ای را با ستون خوانندگانش کلنجار می رفتم و بعضا با همه جرح و تعدیل ها پیام تقریبا با فاز 180 درجه ای متفاوت با سایر پیام ها درچ می گردید خیلی ساده بگویم کیهان اشتباه می کند. حالا اگر کسی شخصیت رئیس جمهور دوران اصلاحات را نمی شناخت شاید در ادعاهای کیهان بعضا دچار تردید و تشکیک می شد اما بسیار بعید به نظر می رسد اینگونه ادعاها و غالبا اتهام زنی ها به اصلاحات و رهبران اصلاحات مشخصا آقای سید محمد خاتمی حتی در میان همان طیف های همسو با کیهان و کیهانیان اما متصف و معتدل و واقعگرا واقعا و منطقا کمترین مقبولیت و پذیرشی داشته باشد. ادعاهای کیهان تماما قابل پاسخگویی است کما اینکه یادآوری آخر کیهان یک پاسخ ساده دارد و آن عدم حضور کافی و بایسته طیف های مقابل کیهان در انتخابات مجلس یازدهم بوده است(شرایط آن دوره اظهرمن الشمس بود!) و خوب است کیهان لااقل در همین یک مورد خودش را گول نزند!(یک نصیحت با پوزش)
ناشناس۳۱۹۹۶۵۷۱۶:۰۸:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۲
لطفاً شاخصهای اقتصادی دوران آقای خاتمی را با دوران آقایان احمدی نژاد و رئیسی منتشر و مقایسه کنید.
ناشناس۳۱۹۹۷۲۵۱۷:۵۰:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۲
شما چرا وقتی موفقیتهایی، مثلا در دوره خاتمی، به دست می آید آن را به جناح خودتان نسبت می دهید ولی وقتی مشکلی پیش می آید آن را به نظام حواله می دهید؟
ناشناس۳۲۰۰۰۴۶۰۱:۳۸:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۳
دوست عزیز! مگه احمدی نژاد و رئیسی نظامند؟! که به اون دوستمان چنین پاسخ دادی.
نجاتی۳۲۰۰۵۸۴۱۲:۲۱:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۳
سلام چون برخی خاتمی و یارانش رو خارج از دایره نظام میدونید و ممنوع التصویر میکنید و بقیه رو پیرو ولایت فقیه و دلسوز نظام و... خطاب میکنید
ناشناس۳۱۹۹۷۳۲۱۸:۰۴:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۲
با دوران روحانی مقایسه کن بهتره
ناشناس۳۲۰۰۴۶۲۱۰:۵۱:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۳
روحانی گزینه اصلح ومناسب مردم وخاتمی نبود
ناشناس۳۱۹۹۹۱۲۲۱:۳۷:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۲
روحانی که اقای ریسی وارثش هست یادت رفت
ناشناس۳۲۰۰۲۵۲۰۸:۲۷:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۳
در حالت کلی هیچ فرقی نکرده در دوه احمدی نزاد با خاتمی حتی احمدی نژاد بار قشر ضعیف هم بود
استادیار دانشگاه که امیدی در دل ندارد۳۱۹۹۶۶۵۱۶:۱۵:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۲
من یک شهروند عادی هستم و از سال 75 و قبل از انتخاب آقای خاتمی با ایشان آشنا شدم. همچنان ایشان را دوست دارم ..
ناشناس۳۱۹۹۸۵۷۲۰:۴۴:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۲
بنده هم دو بار به ایشان رای دادم و ایشان را خیلی دوست داشتم. اما بعد از 88 از ایشان متنفرم.
ناشناس۳۲۰۰۰۶۸۰۳:۲۹:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۳
دقیقاً
ارون۳۲۰۰۲۰۱۰۷:۵۵:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۳
اشتباهی لایک زدم
ناشناس۳۲۰۰۲۳۲۰۸:۱۶:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۳
ای کاش شما که بعد از حوادث 88از آقای خاتمی متنفرشده آید می رفتید اعترافات احمدی نژاد هم در این خصوص نگاه می کردید
ناشناس۳۲۰۰۲۴۵۰۸:۲۳:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۳
بهترین دوران،دوران خاتمی بود
حامد حامدی از مشهد۳۲۰۰۳۹۹۰۹:۵۲:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی در دوران وزارتش دشمنی خود را با اسلام ناب محمدی آشکار ساخت .او اجازه بیش از پانصد عنوان کتاب مخالف اسلام ناب وائمه اطهار علیه السلام را صادر کرد .در دوران ریاست جمهوری اش حزب منحله مشارکت به ریاست سیر رضا خاتمی هزاران اسائه ادب به ائمه اطهار روا داشتند
ناشناس۳۱۹۹۹۲۷۲۲:۰۱:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۲
من هم همین طور
ناشناس۳۲۰۰۱۳۲۰۶:۲۴:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۳
خب خوبه. ان شاءالله که در قیامت باهاشون محشور شوید شهروند عادی!
ناشناس۳۲۰۰۹۱۲۱۶:۱۵:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۳
انشاالله شما هم با شریعتمداری محشور شوی.
ناشناس۳۲۰۰۲۳۷۰۸:۱۹:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۳
چون غرب گرا هستی
حمیدرضا عیسی ملکی۳۱۹۹۶۸۹۱۶:۵۱:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲
بیان نظرات مختلف وحتی مخالف،ورسانه ایی کردن آنها، باعث چالش عقلی عموم مردم میشود و نهایتاً باعث رُشد فکری جامعه میگردد.بزرگترین دشمن جهل ونادانی است.و آنچه که باعث نگرانی است مشکلات فرهنگی جامعه است که به قهقرا میرود.تجحر و تعصب،تجاهل باعث فراری مردم از دین شده.دینی که روزی فوج فوج به آن ایمان آوردند.امروز در لایه های که فکرش را نمیکردیم، باعث تشکیک اعقاید شده است.بعداً اقتصاد با توزیع نابرابرش. در یک کلام؛ شعور بهتر از شور است وعدل بهتر از بخشش.
ناشناس۳۲۰۰۲۵۴۰۸:۲۸:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳
این برای وقتی هست که دنبال زدن کشور نباشی نه برای طیف و افرادی که از اول تا الان دنبال زدن زدن کشور هستند
ناشناس۳۱۹۹۶۹۱۱۶:۵۴:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی دستگیر شود و بسزای اعمالش برسد تا دیگر نقش سوپاپ اطمینان توسری خور دو طرف را در سیاست بازی نکند
مسلم۳۲۰۰۵۷۰۱۲:۱۵:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۳
شما چکاره هستی که حکم صادر میکنی؟ کار یک قوه با نظر شماست؟
سید۳۱۹۹۶۹۸۱۷:۰۶:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۲
اگر نمیترسین بزارین این سید عزیز هم کاندید بشه ببینید دوم خردادی بزرگتر تکرار میشه یا نه
ناشناس۳۲۰۰۱۳۶۰۶:۳۰:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۳
افرین بگذارید برای یکبارهم شده خاتمی کاندیدشودببینید ایا مردم دوستش دارن یا متنفرند ازش
ناشناس۳۲۰۰۱۴۱۰۶:۳۸:۳۱ ۱۴۰۲/۶/۳
اینهمه حماقت، خاتمی خائن است
ناشناس۳۲۰۰۲۵۸۰۸:۳۱:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۳
اولا کسی که نظام را قبول ندارد اصلا نباید در راس بیاید دوم هم برای شما غرب گراها که هرکسی با غرب یک رنگ هست باید هم به به کنید حتی اگر علیه کشور باشد
ناشناس۳۱۹۹۷۰۶۱۷:۱۸:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۲
از زمان خاتمی به بعد فاجعه فرهنگی در کشور رخ داد که جبران ناپذیر هست ...
ناشناس۳۱۹۹۷۶۴۱۸:۵۸:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۲
روشن تر صحبت کنید اقای روحانی و خاتمی. ضمنا از دوران کاندید خود هم بگو. رفیقت چند روز پیش می‌گفت، یک سلام به ترامپ میکردیم، همه چیز حل میشد.
ناشناس۳۱۹۹۷۶۵۱۸:۵۸:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی در قلب ماست وبا تلاش های کیهان چهره اش تخریب نمی شود .
طه۳۲۰۰۱۹۴۰۷:۵۰:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۳
اگر خاتمی در قلب تو جا داشته باشد یقین داشته باش که منافقی.
ناشناس۳۱۹۹۷۸۵۱۹:۲۳:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲
ماه نور افشاند و....!
عبدالحمید۳۱۹۹۸۳۴۲۰:۲۲:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی در دل مردم جا دارد و بهترین دوران اقتصادی مملکت در دوره ی این بزرگوار بود.
سینا۳۱۹۹۸۳۶۲۰:۲۷:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۲
این اتهامات به مرد بزرگی چون خاتمی نمی چسبد !
علی۳۱۹۹۸۷۱۲۰:۵۹:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۲
چگونه قبول کنیم شخصی به اسم خاتمی که در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۷۶ و ۸۰ که خودشان بودند و انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۸۸ و ۹۲ و ۹۶ و انتخابات مجلس سال‌های ۷۸ و ۹۴ یا به دلیل حضور مستقیم ایشان یا تشویق مردم انتخابات با عظمتی برگزار گردید که برای نظام حیثیت و آبرو به ارمغان آورد خائن باشند
مهدی۳۲۰۰۴۶۰۱۰:۵۰:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۳
دیگر ان جایگاه سابق راندارد
ناشناس۳۲۰۰۵۴۳۱۱:۴۴:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۳
بخاطر حمایت از دروغ تقلب که فکر می کنند همیشه مورد تایید مردم هستند و باید در هر انتخاباتی برنده باشند
ناشناس۳۱۹۹۸۸۶۲۱:۰۹:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۲
خدا خاتمی عزیز رو برای روزهای سخت ما نگه داره
عبدالله۳۲۰۰۸۸۷۱۵:۵۱:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۳
الهی آمین خدایابه حق محمدوآل محمد وانصرمن نصره واخذل من خذل وجعلنامن اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه
ناشناس۳۱۹۹۹۴۹۲۲:۳۸:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۲
آقای خاتمی فکر باز و امروزی دارد و کمتر دنبال منافع خودش و اطرافیانش بود و هست. از افراد باسواد و تقریبا کارآمدی در کابینه اش استفاده کرد،ولی عافیت طلبی و بزدل بودن از نشانه های بارز اوست چون در زمان ریاست جمهوری اگر ذره ای وجود و جنم داشت با اتکا به پشتوانه مردمی اوضاع را درست می‌کرد.
ناشناس۳۲۰۰۰۷۷۰۳:۵۴:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۳
دوست عزیز اولا برو اطلاعات خود را بیشتر کن خاتمی فرزندان خود را به اروپا فرستاده هست این منافع شخصی نیست؟ کسی که هست سال رییس جمهور کشوری بوده که خودش فرزندانش در آنجا زندگی نمی کنند بعد اینکه سرچ کن ببین چه خطبه مرحوم رفسنجانی در دوره دوم ریاست جمهوری در خصوص تورم و گرانی در زمان ایشان چی گفتند
فریاد۳۱۹۹۹۵۱۲۲:۴۰:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۲
اقای خاتمی از مردم مایه نزار.از خودت مایه بزار.به اسم مردم به کام خودت.
ناشناس۳۱۹۹۹۷۲۲۲:۵۹:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۲
دوران خاتمی، از بهترین دوره های کشوره. کمترین استرس، بیشترین سطح رفاه.
دیاکو۳۲۰۰۵۵۹۱۲:۰۴:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۳
آره .... آب خوزستان فروخت به عربها
حسین۳۲۰۰۶۳۵۱۲:۵۴:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۳
احسنت
ناشناس۳۲۰۰۸۳۸۱۵:۱۳:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳
بله چون زمان خاتمی ما تمام نیروگاه های هسته ای مون رو پلم کرده بودیم برادریادت رفته یادوس نداری یادت بیاری
ناشناس۳۱۹۹۹۷۳۲۲:۵۹:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۲
خاتمی مرد شریفی است
ناشناس۳۲۰۰۱۰۹۰۵:۰۹:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۳
هر وقت از دروغ تقلب ۸۸ اظهار پشیمانی کرد، شاید بشه بقیه حرفاشو گوش کرد
ناشناس۳۲۰۰۰۵۶۰۲:۴۱:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۳
یک سوال اساسی داریم وان اینست ک برگزاری انتخابات حداکثری ب چ قیمتی؟؟؟؟ آنچه مشهود بوده در دوران این آقایان ب اصطلاح اصلاحطلب چ شرارتی خواستند و نکردند ک حالا اینطور طلبکار جمهوریت و اسلام شده اند .. بنظر این قطبی بهیچوجه ب صلاح مردم نیست چون هر دو طیف تند رو اصلا ب مردم فکر نمی‌کنند.. بنظر شخصی این بنده حقیر جامعه نیاز ب طیفی میانه رو دارد
کامران۳۲۰۰۰۵۷۰۲:۴۵:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۳
والا ما که از دوره آقای خاتمی خیلی راضی بودیم همه چی سر جای خودش بود اینو منی میگم که جز دسته زیر خط فقر هست چه برسه متوسط جامعه
معلم تاریخ۳۲۰۰۰۶۳۰۳:۰۲:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۳
ترامپ از اصلاح طلبان خصوصا ظریف متنفر بود و با پاره کردن برجام و جنگ افتصادی توانست نقشه خود را برای بیرون کردن انها از صحنه سیاسی ایران ‌پیاده کند.ضمنا تمام دولت ها در حد توان خدمت می کنند.
سلام بر ایران وایرانی باغیرت۳۲۰۰۰۶۵۰۳:۲۳:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۳
خدمت شما عارضم. شک نکنید که مرگ حق هست واخرت هم هست. ولی ضرری که خاتمی رووحانی به اسلام زدند حتی دشمنان معصومین در زمان خود معصومین هم نزدند
سینا۳۲۰۰۰۷۰۰۳:۴۰:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۳
راستی از دیدار جرج سورس با خاتمی دیگر نمی نویسید؟!
ناشناس۳۲۰۰۸۹۸۱۶:۰۲:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۳
این حرفا برای خراب کردن خاتمی زده میشود .
ناشناس۳۲۰۰۰۸۰۰۴:۰۲:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۳
جناب خاتمی. نمایند ه مورد حمایت جنابعالی و اصلاح طلب ها در سال ۸۴که دکتر معین بود آیا بعد از خودت رای آورد اگر واقعا ملت از شما ها راضی بودند باید با بیشترین آرا رای می آورد بعد اینکه شما با شعارهای قشنگ بعد از دولت رفسنجانی که بیشترین تورم و فشار اقتصادی را بر مردم داشت رای آوردید یعنی غیر از شما هم اگر کسی دیگری بود که مردم فکر می کردند با دولت مرحوم رفسنجانی در شکل اداره کشور مغایرت دارد رای می اورد
ناشناس۳۲۰۰۰۸۲۰۴:۰۶:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۳
ما خاتمی را نمونه کامل یک انسان واقع بین منصف می دانیم
رادمان سیستانی۳۲۰۰۱۰۴۰۵:۰۲:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۳
همه پیام های دوستان راخواندم ومتوجه محبوبیت بیش ازحدآقای خاتمی بین تمام اقشارجامعه شدم،
ناشناس۳۲۰۰۱۰۵۰۵:۰۴:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۳
دیگه برای این حرفها خیلی دیر بااحترام تمام آقای خاتمی بگید جواب اینهمه خون ھای بیگناہ ریختہ شدہ رو کی جوابگو ھستش یا الله مدد
رز۳۲۰۰۱۱۱۰۵:۱۲:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۳
اخه تو هم که یه روز رییس جمهور بودی پس چرا اوضاع ما بدتر از حالا بود
حسن۳۲۰۰۱۱۲۰۵:۱۹:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی خودش می‌دونه به حرفهایی که میزنی اعتقادی نداره
ناشناس۳۲۰۰۱۲۳۰۵:۵۸:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۳
اگر برا رضای خدا کار کردی ک گفتن ندارم
ناشناس۳۲۰۰۱۲۴۰۶:۰۴:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۳
دوره روحانی وخاتمی بدترین دوران روحانی، کرونا قیمت نفت زیر صفر خاتمی قیمت نفت ۷دلار که ۸دلار فقط هزینه استخراج بود با ۲۰ دلار برای چند سال به ژاپن پیش فروش شد تا بتونند کشور رو اداره کنند نمیدونم چرا اينا میان چه پالسی به دنیا فرستاده میشه (شاید پالس فراماسونری) . الله اعلم خدا مارا رو از شر سومی حفظ کنه احمدی نژاد قیمت نفت تا ۲۰۰ دلار(البته مسکن مهر واتوبان های زیادی ساخت رئیسی قیمت نفت هم معلومه
مهدی۳۲۰۰۱۳۷۰۶:۳۱:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳
زمان خاتمی فقط ما وضعیت اقتصادی خوبی داشتیم
ص د۳۲۰۰۱۴۳۰۶:۴۰:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۳
نسل سومی ها خالق دوم خردادی اند بهترین نظر رااینها می توانن ارائه بدهند .بد نیست بدونید دولت روحانی همون آدم های دولت خاتمی بود وعطاالله مهاجرانی پر حاشیه ومشکل اساسی فرهنگی جامعه نقش ایفا می کردند تا آنجایی که همین خاتمی تمام قد پشتش وایساد که حرفش حرف او وحرف او حرف خودش همان طوری که روحانی با آذری جهرمی داشت حرف ها زیاد است وهمین قدر بدونید با آنکه نسل جوان سوم جامعه پشتیبان اینان وروی کار اومدن دولت خاتمی بودن بزرگترین خیانت را به همین نسل مرتکب شدن ودنبال سوءتفاهم‌ها یش با غرب بود دیگر چیزی برایشان مهم نبود الان اینان حقی را می طلبند که خود وا گذاشتن وخونی را می طلبند که خود مسبب آن اند.
ایرانی۳۲۰۰۱۴۵۰۶:۴۶:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۳
این محمد خاتمی آنقدر گناهکار هست آنقدر حق ناس بر گردن دارد که احیانا اگه امام زمان هم ظهور کنند و این آقا در قید حیات باشند ظهور حضرت اباصالح را منکر میشوند ،
ناشناس۳۲۰۰۱۴۷۰۶:۵۱:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۳
زمان‌‌حاتمی‌خیلی‌خوب‌بود
سیف الله معطوفی۳۲۰۰۱۵۳۰۷:۰۱:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۳
با درود بنده اعتقاد ندارم که دوره خاتمی وضعیت بهتر از الان بودمقایسه آن زمان با الان درست نیست معادلات جهانی جنگ ا‌کراین نزاع با کشو رهای خاور میانه ورود چین به عربستان وده‌ها علت دیگربه منطقه تغییر سیاست‌های حاکمیتی و تغییر ریس جمهور و دیدگاه‌ها و یکدست شدن یک گروه از حاکمیت تنش با کل دنیا جریان هسته ای که بهانه ای دست دولت‌های غربی و حکومت و پیچیدگی‌های متعدد و عدم دانش مملکت داری و از هم پاشیدگی اقتصاد و افزایش فقر وبیکاری و استقبال از کرونا و کتمان ان و مانع ورود واکسن همه وهمه ...
زهرا۳۲۰۰۱۶۲۰۷:۱۹:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۳
ما دیگه گول خاتمی رو نمی خوریم.
ناشناس۳۲۰۰۱۶۴۰۷:۲۴:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۳
آقای خاتمی همیشه تو زمین دشمن بازی کرده
بنده خدا۳۲۰۰۱۶۶۰۷:۲۵:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۳
حرف خاتمی حرف دل مردم است
رزمنده۳۲۰۰۱۷۹۰۷:۳۶:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳
بهترازدوران ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی دیگرتکرارنخواهدشد
ناشناس۳۲۰۰۱۸۳۰۷:۴۳:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۳
سلام .. خداوند این سید خندان را در پناه خود نگهدارد
ناشناس۳۲۰۰۱۸۴۰۷:۴۴:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۳
دمت گرم کیهان خوب چهره زشت اصلاح طلبا رو نشون میدی
اصغر۳۲۰۰۱۸۷۰۷:۴۶:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۳
کمتر مسئولی بفکر مردم است برخی فقط حرف میزنن . مردم خیلی احساساتی و زود باورند .
علی۳۲۰۰۱۹۸۰۷:۵۲:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳
روحانی و خاتمی و مرحوم رفسنجانی و میرحسین موسوی تقریبا سی سال از عمر انقلاب دست اینا بوده حالا هنوزم طلبکارن و مشکلات کشور گردن جناح رقیب میزارن ...
کریمی۳۲۰۰۲۱۱۰۸:۰۴:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۳
بهترین رییس جمهور و بهترین دوران انقلاب زمان آقای خاتمی بود.
ناشناس۳۲۰۰۲۱۲۰۸:۰۶:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳
نظرسنجی همه چیز رامشخص می‌کند
اصف۳۲۰۰۲۲۳۰۸:۱۴:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی باید محاکمه شود
ناشناس۳۲۰۰۲۳۹۰۸:۱۹:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۳
تا اصلاح طلبی هست آشوب و تحریم هم هست
ناشناس۳۲۰۰۲۴۴۰۸:۲۳:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی مرد درستی است ولی ترسو وشایدعافیت طلب
ناشناس۳۲۰۰۲۴۶۰۸:۲۴:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی اهل منطق است
سمیه اذری۳۲۰۰۲۴۷۰۸:۲۴:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۳
درمورداقای خاتمی نباید دچار سطحی نگری شد مبانی اقای خاتمی مکتب لیبرالیسم وازادیهای غربی است درست مقابل اسلام واسلام امام خمینی ره است
رضا۳۲۰۰۲۶۱۰۸:۳۲:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۳
خانمی دیگه آن حاتمی 77نیست 8سال بود همه چیز رانابود کرداموال مردم رادادبه سرمایه داران پیمانکاری راهمین آورد روی کار
ناشناس۳۲۰۰۲۶۹۰۸:۳۷:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۳
درود بر سید بزرگوار
همشهری۳۲۰۰۲۷۰۰۸:۳۷:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۳
آینده نزدیک همه چیز را نمایان می‌کند. اندکی صبر . . .
ناشناس۳۲۰۰۲۷۵۰۸:۳۹:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۳
انسانهای با عقل و منطق همیشه در قلب مردم جای دارند
پرستو۳۲۰۰۲۸۰۰۸:۴۱:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۳
کاش آقای خاتمی یه بار دیگه اجازه داشت انتخاب شود حیف...
ناشناس۳۲۰۰۲۸۳۰۸:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۳
اونجایی که خلیفه سوم رو گفتی خوب اومدی ، ولی مطمئنا بیشتر رجال را از اول تا به امروز شامل میشود نه حزب وگروهی خاص .
داود۳۲۰۰۲۸۴۰۸:۴۲:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۳
آقای خاتمی با شعار آزادی جوانان روزگار خود را فریفت و بعد به همین جوانان گفت کاری نکنید بگویم از جلسه بیرون تان کنند. تعلیق داوطلبانه!!! نظر شهید آوینی را در رابطه با آقای خاتمی مطالعه فرمایید.
ناشناس۳۲۰۰۳۰۸۰۸:۵۸:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۳
کیهان جان ای کاش نظرات مردم را می دیدی
جانباز۳۲۰۰۳۲۹۰۹:۱۳:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۳
رسول خدا میفرمایند هیچ حکومتی با ظلم پایدار نمی ماند
ناشناس۳۲۰۰۳۳۱۰۹:۱۴:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۳
اکثر مردم در دوره روحانی هم صاحب خانه و ماشین شدند .پراید را 6 تومان قسطی میدادند حقوق یک تومان بود یعنی با 6ماه یک پراید صفر میخریدی الان حقوق 10 تومان پراید حداقل 300 تومان خودت مقایسه کن اگر انصاف داری .ماشین ال نود 9 تومان بود با 9 ماه کار می تونستی ماشین صفر بخری الان با 120ماه میتونی دو درب ماشین بخری ....البته یک جماعتی سواد حساب کتاب ندارند نمیشه خرده گرفت.
ناشناس۳۲۰۰۳۳۴۰۹:۱۷:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۳
در نهایت همشون دور یک سفره هستند وباهم خویشاوندی عمیقی دارند
عباس۳۲۰۰۳۴۸۰۹:۲۱:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۳
از سال ۷۶ که شما و حامیان راس کار اومدید، نحسی مملکت رو فرا گرفت!!!
ناشناس۳۲۰۰۳۵۰۰۹:۲۲:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۳
به غیر از دوران جنگ دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی حداقل به لحاظ اقتصادی و مدیریتی نسبت به دوره های دیگر بهتر بود.
برادر شهیدمو خودم هم ایثارگر۳۲۰۰۳۵۱۰۹:۲۲:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۳
.. اخه عزیز من انسانهایی روشن فکر و شخصیتهای جهانی هر گز نخ نما نخواهند شد
سهراب۳۲۰۰۳۵۷۰۹:۲۷:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۳
سلام میشه بفرماید چرا رئیس جمهور کشوری که این همه شهید داده چرا بایک زن نا محرم دست داده فقط همین شما ازجانباز قطع نخاع خجالت نکشیدی که ۴۰ سال زخم بستر گرفته جواب اینها را آن دنیا باید بدی
علی عسگری۳۲۰۰۳۶۴۰۹:۳۳:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی کاندیدا بشه مطمعنم اگه سن رای دادن رو ببرن برای 30سال هم همه ایران بهش رای میدن دوران خاتمی دوران طلایی این نظام بود
ناشناس۳۲۰۰۳۷۳۰۹:۳۷:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی چهار سال اولش میراث خوار دولت هاشمی بود چهار سال دوم ش آنقدر کار نکرد
بهروز۳۲۰۰۳۹۴۰۹:۵۰:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۳
جالب است این شخصیت منحصر بفرد خاتمی است هم خودی ها می کوبند هم منافقین هم دوستان می کوبند هم اسراییل و امریکا هم برخی افراد داخلی هم انگلیس ازدستش خواب راحت نذاشت اخه مرد توبه تنهایی یک لشگر هستی که با این همه هجمه دلهای بیشتری عاشق پیشه ات هستند من خود در حیرانم
ناشناس۳۲۰۰۳۹۸۰۹:۵۲:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۳
باسلام بنظر من آنچه که باعث تغیر فرهنگ اسلامی ما شد وما استحاله فرهنگ غربی شدیم وجامعه به سوی دوقطبی شدن رفت وفاصله طبقاتی شروع شد از زمان آقای خاتمی بود ولی بعضی ها خوب بلدند ادای آدمهای دلسوز را در بیاورند.
ع - ت۳۲۰۰۴۱۲۱۰:۰۴:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۳
اول اصلاح طلبی باید خودش را اصلاح کند
علی۳۲۰۰۴۲۹۱۰:۱۹:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۳
همه یکی هستند
ناشناس۳۲۰۰۴۳۱۱۰:۱۹:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۳
مثل خاتمی هرگزپیدانمی شود.
سلام۳۲۰۰۴۳۴۱۰:۲۲:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳
برای حل مشکلات اقتصادی وحجاب دختران همین سرزمین چاره جویی مناسب وفکر وچاره کنید چرا برای اقتصاد قشر فقیرودرمان آنها فکر نمی کنید چرا به پوشش دختران سرزمین فکر مناسب نمی کنید
محمد۳۲۰۰۴۳۷۱۰:۲۹:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۳
کجای حرفاش شبیه جک بود ؟
ناشناس۳۲۰۰۴۴۳۱۰:۳۵:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۳
میزان رای ملت است اگه راست میگه بذارید این سید بزگوار دو باره کاندید بشه تبلیغ هم نمی خواد .
سعیدی۳۲۰۰۴۴۴۱۰:۳۵:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳
چه رئیسی چه خاتمی یا هرکس دیگه! به فکر جوانان این مملکت باشین یه جوون باید چند سال کار،کنه تا بتونه یه ماشین بخره؟چند سال باید کار کنه تا خونه بخره! یه پدر باید چند سال کار کنه تا بتونه جهیزیه دخترشو آماده کنه!؟ # به فکر جوانان باشیم
ناشناس۳۲۰۰۴۷۸۱۱:۰۰:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۳
آن یارو در شبکه افق بر نامه جهان آرا می گفت نگذاشتند روحانی به ترامپ یک سلام بکند در سازمان ملل همه چیز خوب بشود به این یارو هم گفته شود که با جورج سورس یهودی ملاقات کردی دستش را بوسیدی چرا مملکت گل بلبل نشد.حالا مردم فهمیدند که شماها قدرت حقوق های نجومی را بر هم حزبی ها طایفه خودتان می خواهید پس چرا در داستان گران کردن بنزین لالمان گرفته بودید. آن موقع از نظر شما گل وبلبل بود
ناشناس۳۲۰۰۴۸۱۱۱:۰۱:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی مهره سوخته هست اگر اصولگرایان شرایطی فراهم کنند تا ایشان در انتخابات شرکت کنند آن موقع هست که دوستداران خاتمی متوجه خواهند شد که کلاهشون پشمی ندارد
ناشناس۳۲۰۰۴۹۰۱۱:۰۸:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۳
مردم خیلی وقته از خاتمی و اصلاحات عبور کردن ...
رسول۳۲۰۰۵۱۵۱۱:۲۹:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۳
من پیمانکار بودم دوره خاتمی ۸۵ خانواده از قبل پروژه های من زندگی خوبی داشتن خودم نیز نیمه مرفع بودم....
ناشناس۳۲۰۰۵۱۶۱۱:۳۰:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۳
فتنه ۸۸ امثال خاتمی را به ... تاریخ سیاسی ایران فرستاد .. ......
ناشناس۳۲۰۰۵۲۳۱۱:۳۴:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۳
حرفهای الانش که درسته امروز رو دریاب شما وقتی یکی حرف راست میگه میگردید از زیر خاک یه چیزی پیدا میکنید....
ناشناس۳۲۰۰۵۲۴۱۱:۳۵:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی مرد بزرگی است بهترین دوران اقتصادی را داشتیم و کمترین تورم و گرانی به خاطر ثبات قیمت ها اکثر کارمندان و فرهنگیان در دوران ریاست خاتمی صاحب خانه شدند . خدا حفظش کند
ناتللل۳۲۰۰۵۲۹۱۱:۳۷:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۳
سلام ،آقاي خاتمی انسان بزرگ و شريفي هست بهترین دوران انقلاب ۸سال دولت خاتمي بود اگه منصفانه قصاوت کنیم وبه‌ شاخص‌های آماري مراجعه کنیم همه چیز مشخص است.
داریوش حسینی از اراک۳۲۰۰۵۵۳۱۱:۵۶:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۳
بهترین دوران و بهترین رییس جمهور آقای خاتمی بود که تورم در آن دو ران بسیار پایین آمد یادم می آید که پروفیل آهن کیلویی ۶۰۰ تومان بود ولی الآن ۳۷۵۰۰ تومان است. افسوس
بهرام۳۲۰۰۵۵۵۱۲:۰۰:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۳
این اقتصاد وفرهنگ دست پخت این آقا وامسال این آقاست
ناشناس۳۲۰۰۵۶۳۱۲:۱۰:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۳
موفق ترین رئیس جمهور درخصوص معیشت مردم .روابط خارجی .آزادیهای مطبوعات وسیاسی دوران خاتمی بود
قاسم۳۲۰۰۵۹۳۱۲:۳۰:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۳
جناب خاتمی رو واقعا دوست دارم
فرا۳۲۰۰۶۱۲۱۲:۴۴:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۳
بهترین ریس جمهور ایران خاتمی بود
ناشناس۳۲۰۰۸۴۷۱۵:۱۵:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی سیاست مدار و اقتصاد دان بزرگی بود که در دوران ریاست جمهوری ‌‌اش دوران طلایی کشور بود هم از نظر وضع داخلی و هم ارتباط با کشور خارجی. اما با شروع دولت احمدی نژاد تمام زحمت های ایشان بر باد رفت خالی کردن حساب ذخیره ارزی، آغاز تحریم های بین المللی و آمریکا، از بین رفتن اعتبار کشور در مجامع بین المللی، بی ارزش شدن پول کشور و... به‌طوری که الان مردم امیدی به اصلاح ندارند و به هیچ یک از مسئولان اعتماد ندارند و حالا همه دنبال مقصر می‌گردن. واقعا مقصر اصلی این وضع کشور کیه.
نام نیکی گربماند زآدمی. به کزو ماند سرای زرنگار. خاتمی جاودانه خواهد ماند۳۲۰۰۸۵۰۱۵:۱۶:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی جاودانه خواهد ماند
محمد۳۲۰۰۸۶۳۱۵:۳۶:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۳
بهترین دوره دوره خاتمی بوده از لحاظ اقتصادی
ناشناس۳۲۰۰۸۹۳۱۵:۵۶:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۳
متاسفانه حافظه تعداد کثیری از مردم مثل ماهی است، بعد از دوره ریاست خاتمی چنان حس بی اعتمادی و تنفر از اصلاحات و خاتمی و رفسنجانی ایجاد شده بود که احمدی نژاد توانست با مناظره با نمایندگان این جناح رای بسیار بالایی اخذ کند، ولی برخی تحت تاثیر فضای مجازی و حمایت بی بی سی و اینترنشنال عربستان، و سو استفاده از حافظ ضعیف مردم دوباره خاتمی رو بعنوان یک مدعی مطرح کرده
علی۳۲۰۰۹۰۴۱۶:۰۸:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۳
یک نظرسنجی منصفانه و علمی بگیرید، مشخص میشه کی و چقدر محبوبه. مشت نمونه خروار هست، در همین متن امار بگیرید و تعداد لایک هارا ببیند.
ناشناس۳۲۰۰۹۱۱۱۶:۱۴:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۳
خاتمی ازخیانت جاودانه خواهد شد اونایی که خاتمی توقلبشون هست یه موقع منفجر نشن این مردباصطلاح سید حامی آزادی و هرزگی چه جوری باید جواب خدارو بده
امیر۳۲۰۰۹۳۰۱۶:۳۳:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۳
هیچ فرقی نمیکنند
احمد۳۲۰۱۱۹۱۲۰:۵۷:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳
بزرگترین جنایت خاتمی پایه گذاری حزب اصلاح طلب بود.حزبی که سرآغاز فساد در دولت بود.حزبی که تمام ساختارها رو شکست.به اسم آزادی ،بی بندوباری و اعتیادرو در جامعه رواج داد.بدون تعریف درست از آزادی،یک جور آزادی رو جلوی نسل جوان گذاشت که مصداق بی بندوباری بود.تظاهر به اشرافی گری از دولت ایشون شروع شد.دیگه کسی پیگیر (ازکجاآورده ای) نبود.خیلی از رشوه گیری های الان میراث دولت ایشون هست که گندش دراومده و قوه قضائیه داره یکی یکی جمعش میکنه.بازم بگم آقای خاتمی؟؟؟؟
بنده۳۲۰۱۲۰۶۲۱:۱۵:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۳
ایران جوان نیاز داردباسواد نیازدارد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

    17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

    22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

    آخرین عناوین