تور زیارتی مشهد + ارزان قیمت با شرایط مناسب

گزارش بازرگانی، 205009،   4020602030 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

تور زیارتی مشهد در تمام ایام سال مسافران خاص خود را دارد و دل‌باختگان امام رضا (ع) برای سفر به مشهد اقدام می‌کنند. شما می‌توانید تور زیارتی مشهد با هواپیما یا قطار را با کمترین نرخ و شرایط مناسب به صورت آنلاین رزرو نمایید. در سایت تورگردان (سایت خرید تور ارزان و لحظه آخری) می‌توانید انواع تورهای زیارتی مشهد شامل بلیط پرواز رفت و برگشت هوایی یا زمینی به همراه هتل را مشاهده کرده و در کمترین زمان برای رزرو اقدام نمایید. در ادامه بهترین تورهای زیارتی ارزان قیمت به مشهد را معرفی کرده‌ایم.

توجه داشته باشید محدوده قیمتی ذکر شده مربوط به اواخر مردادماه 1402 بوده که کمترین قیمت ۹۰۰,۰۰۰ تومان و بیشترین قیمت حدود ۲,۴۷۱,۵۰۰ تومان است. برای استعلام قیمت و اطلاع از شرایط تور مشهد هوایی ارزان با پشتیبانی مجموعه به شماره 02147626262 تماس حاصل فرمایید.

تور هتل نوین پلاس مشهد (۵ ستاره قیمت مناسب)

آدرس: مشهد، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار مجیدیه، مجیدیه ۳۷، صادقیه ۱۲

محدوده قیمت: در حال حاضر به ازای هر شب برای دو نفر و اقامت در اتاق دو تخته دبل به همراه صبحانه، حدود ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان است.

در میان هتل‌های ۵ ستاره نزدیک حرم به سختی می‌توانید هتلی با قیمت کم و امکانات عالی پیدا کنید؛ اما ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. تور هتل نوین پلاس مشهد با اقامت در یک هتل تازه تاسیس و مدرن، اقامتی لوکس با بهترین قیمت را برایتان رقم می‌زند. این هتل در سال ۱۴۰۰ افتتاح گردیده و اگر فاصله از حرم برایتان اهمیتی ندارد انتخاب بسیار خوبی است. هتل نوین پلاس ۱۰۳ باب واحد اقامتی یک تخته تا چهار تخته را در ۷ طبقه جای داده و امکانات رفاهی متعددی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، ۴ مرتبه ترانسفر رفت و برگشت به حرم به صورت رایگان، چایخانه سنتی، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس و... را برای میهمانان خود فراهم کرده است. تور زیارتی مشهد هتل نوین پلاس به صورت اقامت با صبحانه در سایت تورگردان قابل رزرو است.

اقامت ارزان در تور هتل عماد مشهد (دارای مجموعه آبی)

آدرس: مشهد، میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته برای دو نفر به صورت اقامت با صبحانه حدود ۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان و به صورت فولبرد حدود ۱,۵۸۰,۰۰۰ تومان است.

یکی دیگر از بهترین تورهای زیارتی مشهد ارزان قیمت با شرایط مناسب، تور هتل عماد است. هتل عماد مشهد اولین هتل ۴ ستاره در خیابان طبرسی است که در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در این خیابان تبدیل شده است. تور مشهد هتل عماد را هم می‌توانید به صورت اقامت با صبحانه و هم به صورت فولبرد (صبحانه، ناهار و شام) رزرو نمایید. در این هتل ۵۵ اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت سه نفره و آپارتمان یک‌خوابه چهار نفره وجود دارد و با داشتن امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، باشگاه بدنسازی، اینترنت و... سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

تور زیارتی مشهد هتل عماد

هتل سارینا مشهد (۴ ستاره تمیز با صبحانه)

آدرس: مشهد، چهارراه بی سیم، خیابان جهاد، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته دبل به همراه صبحانه برای دو نفر، حدود ۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان است.

اگر می‌خواهید در یک هتل ۴ ستاره با بهترین امکانات و خدمات اقامت داشته باشید، تور مشهد هتل سارینا را از دست ندهید! این هتل در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده و دسترسی آسان به حرم از مزیت‌های مهم هتل به شمار می‌رود. قیمت تور هتل سارینا مشهد نسبت به سایر هتل‌های چهار ستاره بسیار مقرون به صرفه است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت یک‌خوابه چهار نفره از جمله اتاق‌‌های این هتل هستند که با توجه به ظرفیت خود می‌توانید برای رزرو هر یک در تور زیارتی به مشهد از تهران و سایر شهرها اقدام کنید. از امکانات عالی این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، سرویس حرم و... اشاره کرد.

تور هتل الوند مشهد (تمیز‌ترین ۳ ستاره ارزان)

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۷، چهارراه اول سمت راست

محدوده قیمت: در حال حاضر به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته برای دو نفر، حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان با صبحانه، ۲,۴۷۱,۵۰۰ تومان به صورت فولبرد و ۹۷۰,۰۰۰ تومان به صورت اقامت تک (بدون وعده غذایی) است.

اگر به دنبال تور مشهد هوایی ارزان هستید و می‌خواهید در هتلی تمیز و عالی اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما رزرو تور مشهد هتل الوند است. نظر مسافران نشان می‌دهد که از نظافت این هتل و برخورد پرسنل حرفه‌ای آن بیشترین میزان رضایت را دارند. هتل الوند در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی قرار گرفته و با بهترین امکانات نظیر رستوران و کافی شاپ، ۲ نوبت سرویس رفت حرم، لاندری، پارکینگ، اینترنت و... میزبان زائران عزیز است. شما می‌توانید تور هتل الوند مشهد را به صورت اقامت با صبحانه، فولبرد و حتی به صورت اقامت تک (بدون وعده غذایی) رزرو نمایید.

تور هوایی مشهد هتل دیپلمات (۳ ستاره با کیفیت غذای خوب)

آدرس: مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، نبش شهید کامیاب ۳۲

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته برای دو نفر حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان به صورت اقامت با صبحانه و حدود ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان همراه با صبحانه، ناهار و شام است.

تور هتل دیپلمات بهترین تور زیارتی مشهد با قطار است که علاوه بر قیمت مناسب، خدمات خوبی هم به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله مواردی که نظر مسافران را به این هتل جلب کرده، کیفیت و تنوع غذا آن است؛ به طوری که انتظارتان از سایر هتل‌های سه ستاره را بالا می‌برد. این هتل دارای ۶۰ باب واحد اقامتی دو تخته تا پنج تخته بوده و با دکوراسیونی شیک برای شما مهیا شده است. از بهترین امکانات این هتل ۳ ستاره نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، پارک کودک، پارکینگ و... اشاره کرد. تور مشهد هتل دیپلمات را می‌توانید به صورت فولبرد و اقامت با صبحانه از تورگردان رزرو نمایید.

تور زیارتی ارزان به مشهد با غذا در هتل 3 ستاره دیپلمات

هتل ادریس مشهد، تور هتل ۲ ستاره نزدیک حرم

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، جنب ورودی درب باب الرضا

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته برای دو نفر به همراه صبحانه حدود ۹۷۰,۰۰۰ تومان و اقامت در آپارتمان یک‌خوابه دو نفره با امکانات بیشتر به همراه صبحانه حدود ۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان است.

برای کسانی که به دنبال تور مشهد هوایی ارزان هتل نزدیک حرم هستند، تور هتل ادریس گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این هتل دو ستاره جنب باب‌الرضا واقع شده و در کمترین زمان با کمی پیاده‌روی می‌توان خود را به بارگاه ملکوتی امام هشتم رساند. تور مشهد هتل ادریس به صورت اقامت با صبحانه قابل رزرو بوده و ۷۰ اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته را در خود جای داده است. از امکانات ویژه هتل نیز می‌توان به رستوران، پارکینگ، آرایشگاه مردانه، اینترنت، مرکز خرید، لاندری و... اشاره کرد.

تور هتل انقلاب (۲ ستاره با صبحانه عالی)

آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۸، حنایی ۶/۶، جنب هتل رسالت

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته دبل یا توئین برای دو نفر به همراه صبحانه حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

از دیگر تورهای ارزان مشهد که در بین تورهای زیارتی با قیمت مناسب بسیار محبوب بوده و خدمات خوبی را ارائه می‌کند، تور مشهد هتل انقلاب است. هتل دو ستاره انقلاب در نزدیکی حرم واقع شده و امکانات متعددی نظیر رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، لاندری، خدمات خانه‌داری و... برای میهمانان تدارک دیده شده است. این هتل دارای ۶۰ اتاق با ظرفیت‌های مختلف در ۸ طبقه است که می‌توانید برای رزرو هر یک به صورت اقامت با صبحانه اقدام نمایید.

تور مشهد هتل کارن (۲ ستاره پر طرفدار)

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش رجب زاده ۳

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته دبل برای دو نفر، حدود ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان به صورت اقامت صبحانه و حدود ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان به صورت فولبرد است.

تجربه نشان می‌دهد که تور مشهد هوایی هتل کارن با ۳ شب و ۴ روز اقامت، پر رزروترین تور زیارتی مشهد با قیمت کم است. این هتل در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و تنها با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم برسانید. در هتل کارن انواع اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته به صورت اقامت با صبحانه و فولبرد به انتخاب شما قابل رزرو است. علاوه بر این امکانات رفاهی نظیر رستوران، کافی شاپ، اینترنت و اتاق چمدان برای رفاه بیشتر میهمانان فراهم شده است.

تور هتل کارن بهترین تور زیارتی مشهد با قیمت مناسب

هتل مرمر تور پر طرفدار ارزان (۱ ستاره با پرسنل حرفه‌ای)

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش چهارراه سوم

محدوده قیمت: در حال حاضر به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته برای دو نفر به همراه صبحانه حدود ۹۰۰,۰۰۰ تومان و به صورت فولبرد حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

در میان هتل‌های یک ستاره ارزان قیمت و باکیفیت، هتل مرمر نیز می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و موقعیت مکانی خوب آن سبب دسترسی آسان به حرم و مراکز خرید هفده شهریور و بازار رضا شده است. رفتار حرفه‌ای و مودبانه پرسنل و کارکنان این هتل نظر مسافران را به خود جلب کرده و بیشترین میزان رضایت را به خود اختصاص داده است. در این هتل ۲۸ باب واحد اقامتی دو تخته تا سوئیت‌های پنج تخته وجود دارد و برای رفاه بیشتر امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت و... نیز فراهم شده است. تور مشهد هتل مرمر به صورت اقامت با صبحانه یا فولبرد قابل رزرو است و سفری ماندگار را برایتان رقم می‌زند.

تور مشهد هتل ذاکر (۱ ستاره قیمت مناسب)

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۸

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته دبل به صورت اقامت با صبحانه برای دو نفر حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان و به صورت فولبرد حدود ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

از دیگر تورهای زیارتی مشهد که با کمترین قیمت و خدمات مناسب از سایت تورگردان می‌توانید برای رزرو آن اقدام کنید، تور مشهد هتل ذاکر است. این هتل یک ستاره فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و به صورت اقامت با صبحانه یا فولبرد به انتخاب شما قابل رزرو است. در این هتل انواع اتاق‌های دو تخته تا چهار تخته به چشم می‌خورد و امکانات رفاهی نظیر رستوران، کافی شاپ، سرویس حرم، پارکینگ، اینترنت، خدمات لاندری و... برای میهمانان فراهم شده است.

تور فولبرد مشهد با اقامت در هتل ۱ ستاره آبشار

آدرس: مشهد، امام رضا ۵، چهنو ۱۰

محدوده قیمت: به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته برای دو نفر به صورت فولبرد (منو انتخابی) حدود ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان است.

هتل آبشار یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به حرم است که با امکانات خوب و قیمت مقرون به صرفه آماده میزبانی از زائران و مسافران عزیز است. این هتل یک ستاره در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و دارای باب واحد اقامتی دو تخته تا پنج تخته در ۶ طبقه است. علاوه بر این برای رفاه بیشتر میهمانان رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان و... نیز فراهم شده است. تور مشهد هتل آبشار فقط به صورت فولبرد قابل رزرو است و اقامت به صورت صبحانه را ندارد.

تور زیارتی مشهد هتل آبشار به صورت فولبرد

سخن آخر

به طور کلی هزینه تور زیارتی مشهد زمینی و هوایی شامل هزینه بلیط پرواز یا قطار به علاوه هزینه محل اقامت می‌شود. در سایت تورگردان انواع تورهای زیارتی مشهد از تمام شهرهای کشور با اقامت در هتل‌های 5 ستاره تا 1 ستاره قابل مشاهده بوده و قیمت تورها دائما در حال به روزرسانی است. در نتیجه شما می‌توانید جدیدترین قیمت تورهای لحظه آخری و ارزان را به همراه امکانات هتل بررسی کرده و برای رزرو آن اقدام نمایید. در ضمن برای اطلاع دقیق از قیمت تور زیارتی مشهد از طریق شماره 02147626262 با کارشناسان سایت تورگردان تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین