ماجرای شهادت دو مامور پلیس اصفهان در درگیری با قاتل مسلح

  4020529097 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دو تن از ماموران پلیس شهر اصفهان در درگیری با یک قاتل مسلح به شهادت رسیدند. روایت روز حادثه را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۹۶۱۶۵۱۱:۳۸:۲۲ ۱۴۰۲/۵/۳۰
آقا این چه وضعیه هر روز پلیس های نازنین ما به شهادت میرسن؟ باید بررسی بشه چرا اینقدر تعداد شهدای پلیس بالاست. اگر مشکل کمبود آموزش هست باید حل بشه اگر دست پلیس در شلیک کردن بسته است باید قانون عوض بشه. در برابر اشرار باید قاطع اقدام کرد.
ناشناس۳۱۹۶۱۷۶۱۱:۴۹:۰۷ ۱۴۰۲/۵/۳۰
چرا پلیس لباس مناسب ندارد چرا پلیس هاتون شکم گنده شدن چرا فرز نیستند چند نفر دیگه در درگیری با اشرار و مواد مخدری و این لات ها بمیرن تا یک تغییر بدید؟
ناشناس۳۱۹۶۳۳۹۱۳:۳۹:۲۹ ۱۴۰۲/۵/۳۰
بجای کمیت پلیس حرفه ای تربیت کنید.
ناشناس۳۱۹۶۴۰۳۱۴:۳۷:۲۳ ۱۴۰۲/۵/۳۰
نشون میده ماموران پلیس آموزش لازم را ندیدن.
ناشناس۳۱۹۶۴۳۳۱۴:۵۷:۵۷ ۱۴۰۲/۵/۳۰
ما مدیون شهدای پلیس هستیم ، روحشان انشالله مورد رحمت الهی قرار بگیرد ، اما واقعا عملکرد پلیس در این صحنه غیر حرفه ای و ناشیانه بود.
فولادب۳۱۹۶۴۵۵۱۵:۰۹:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۳۰
وقتی می‌بینید قاتل مسلح است با احتیاط دستگیرش کنید .
موسوی۳۱۹۶۵۲۸۱۵:۵۶:۵۲ ۱۴۰۲/۵/۳۰
متاسفانه در سال جاری شاهد شهادت نیروهای پلیس در جای های مختلف کشور هستیم . لازم است ضمن آموزش و اصلاح قوانین و توجه به معیشت این عزیزان با مجرمین به نحوی برخورد شود تا عبرت برای دیگر مجرمین در کشور شود .
ناشناس۳۱۹۶۵۶۱۱۶:۲۴:۳۰ ۱۴۰۲/۵/۳۰
طرف با زنش مشکل داشت میره برادر زنش رو میکشه بعد میره کمین میکنه برای زنش که اون اتفاق برای مأمورا می‌افته
ناشناس۳۱۹۶۵۷۰۱۶:۲۸:۵۴ ۱۴۰۲/۵/۳۰
روحشان شاد با آقا امام حسین محشور بشوند واقعا چه شغل سختی دارند خداوند به خانواده‌های شان صبر بده
ناشناس۳۱۹۶۵۸۷۱۶:۳۹:۲۷ ۱۴۰۲/۵/۳۰
روحشان شاد .
حسین۳۱۹۶۵۹۱۱۶:۴۱:۰۹ ۱۴۰۲/۵/۳۰
با سلام سزاوا نیست نیروی پلیس در سرزمین خودمان به راحتی شهید شوند راهکار ۱ مجهزننمودن پلیس به جلیقه ضد گلوله ۲ دستور شلیک به محض احساس خطر ۳ اصلاح قوانین قضایی اگرانجام نشود هرروز شاهد شهادت فرزندانمان هستییم قدرت پلیس در دنیا بیش از چیزی است که شما فکر می کنیید
رمضان۳۱۹۶۶۲۱۱۶:۵۹:۳۳ ۱۴۰۲/۵/۳۰
...تسلیت به خوانواده این شهیدان نیروی انتظامی وسپاپاسداران وبسیج فعال وارتش
مازنی۳۱۹۶۶۲۲۱۷:۰۰:۰۸ ۱۴۰۲/۵/۳۰
یک سر وقوع این نوع جنایات به طریقه اجرای قانون ما در مورد این افراد برمیگرده ، من هرچی از قاتل و شرور خوندم و شنیدم همه اشون مثل همین ناآدم بدون استثنا سابقه دار و چند بار دستگیر و زندانی و آزاد شده بودند، قانون ما راجع به اینجور متخلفان اجتماعی دست بخشنده داره تا سایر گروههای زندانی.
ناشناس۳۱۹۶۶۶۰۱۷:۴۰:۱۷ ۱۴۰۲/۵/۳۰
فدای مظلومیت شهدا و خانواده شون بشم خصوصا شهدای امنیت
ناشناس۳۱۹۶۷۰۰۱۸:۱۶:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۳۰
هیچ پلیسی هنگام تعقیب مجرم هرگز نباید بدون کلاه وجلیقه ضد گلوله باشد
ناشناس۳۱۹۶۷۰۵۱۸:۲۶:۲۰ ۱۴۰۲/۵/۳۰
به‌نظر‌من‌قاتل‌معنی‌نداره‌دستگیر‌شه‌اون‌اب‌از‌سرش‌گذشته‌معلومه‌شلیک‌میکنه‌باید‌از‌همون‌راه‌دور‌یک‌خشاب‌خاای‌میکردید‌تا‌دو‌مامور‌عزیزمون‌از‌دست‌نره
جلال۳۱۹۶۷۴۴۱۹:۱۹:۳۱ ۱۴۰۲/۵/۳۰
بهتر بود پلیس جان برکف از جلیقه ضد گلوله استفاده کند . بسیار متاسفم شدم از لحظه شهادت این عزیزان واینکه تیر های زیادی به خطا رفت تا این قاتل به هلاکت برسد
خدایار زمزم۳۱۹۶۷۹۰۲۰:۰۳:۱۰ ۱۴۰۲/۵/۳۰
درود. روح این دو مامور شاد، اما پلیس باید جلیقه ضد گلوله داشته باشد. نباید بی محابا عمل کنند. وقتی کسی اسلحه دارد و یک نفر را کشته ممکن است از ترس جانش صد نفر را بکشد. حادثه تلخی بود. خداوند به بازماندگان صبر دهد
ناشناس۳۱۹۶۸۲۴۲۰:۴۵:۴۴ ۱۴۰۲/۵/۳۰
باید عین آمریکا بشه. زیر ده ثانیه دست هاتو نشون ندی، توی سینه طرف گلوله خالی کنند. نگران حقوق بشر و این خزعبلات نباشید. همین گزارش امنیت روانی مردم رو متزلزل کرد. روی چه پلیسی مردم حساب باز کنند؟؟ پلیسی که نمیتونه شلیک کنه؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین