راه میانبر برای نقل و انتقال مالکیت خودرو

  4020507059
راه میانبر برای نقل و انتقال مالکیت خودرو

روند زمان‌بر و طولانی نقل و انتقال مالکیت خودرو، یکی از مهمترین دغدغه­های مالکان هنگام فروش خودرو است و همه می‌دانیم که این روند در خوشبینانه‌ترین حالت و در صورت کامل بودن مدارک، یک روز کاری زمان خواهد برد، به طوریکه افراد برای انجام مراحل آن مجبور به اخذ مرخصی و صرف زمان طولانی خواهند بود.

گاهی نیز اتفاق می‌افتد که حتی در صورت تکمیل بودن مدارک (شامل اصل سند خودرو و کارت خودرو و...) نیز به دلیل عدم انجام پرداخت‌های خودرویی، انتقال مالکیت خودرو به تعویق میفتد. اما چه راهکاری برای ساده کردن روند انجام این امر مهم و ضروری وجود دارد و چگونه می­توانیم با سریع­‌ و راحت‌ترین شیوه ممکن عملیات نقل و انتقال مالکیت خودرو را انجام دهیم؟ با ما در ادامه این مطلب همراه شوید تا در این باره بیشتر بدانید.

مدارک لازم برای نقل و انتقال مالکیت خودرو

اگر قصد فروش خودرو را دارید باید بدانید که تسویه بدهی برای فروش خودرو یکی از گام‌های اساسی برای فروش خودرو است.

چه قصد فروش خودرو را داشته باشید و چه قصد خرید آن را ، در هر صورت باید بدانید که هنگام مراجعه به مراکز شماره‌گذاری خودرو، باید مدارک شناسایی خریدار و فروشنده را شامل اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی‌ها، اصل و کپی سند و کارت خودرو، مدارک احراز هویت خریدار شامل اجاره نامه یا سند ملکی و فیش آب، برق یا تلفن، هنگام انتقال مالکیت خودرو همراهتان داشته باشید. علاوه بر اینها یک سری مدارک مانند بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو، کارت معاینه فنی معتبر و همچنین سند یک سری پرداخت‌های خودرویی مانند پرداخت مالیات خودرو جهت تعویض پلاک ، عوارض سالیانه خودرو، عوارض آزادراهی و خلافی را نیز باید همراه داشته باشید.

واضح است که انجام این امور به زمان زیادی نیاز دارد و حتی اگر قرار باشد این پرداخت‌ها به صورت آنلاین انجام شود، واریز کردن پول به سازمان­های مختلف نظیر سازمان امور مالیاتی و شهرداری و... فرآیندی زمانبر است. اما نگران نباشید، برایتان یک خبر خوب داریم که در ادامه آن را با شما در میان می­گذاریم.





راه حل میان‌بر برای انجام پرداخت‌های خودرویی

خبر خوب این است که هم اکنون برخی پلتفرم‌های آنلاین که خدمات خودرویی ارائه می‌دهند، مشکل شما را بابت مراجعه به وبسایت‌های مختلف برای پرداخت‌های خودرویی حل کرده اند و شما می‌توانید به سادگی و از طریق یک سامانه، نه تنها از خلافی و... استعلام بگیرید، بلکه تمام پرداخت‌های خودرویی را با چند کلیک ساده و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

جالب‌تر اینکه، برخی از این سامانه‌ها که با عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی معرفی شده‌اند، خدمات کامل و جامعی را به کاربران ارائه می‌دهند. به این ترتیب کاربران این سامانه‌ها می‌توانند از طریق آنها بیمه خودرو (شامل شخص ثالث و بدنه) را خریداری کنند، و تمام پرداخت‌های خودرو شامل مالیات نقل و انتقال، عوارض سالیانه، خلافی، طرح ترافیک، عوارض آزادراهی و... را پرداخت کنند و در کنار همه اینها از خدمات غیر حضوری خودرو بهره‌مند شوند.

در پاسخ به این سوال که خدمات غیر حضوری خودرو شامل چه مواردی است، باید بگوییم؛ در میان ارائه‌دهندگان خدمات خودرویی، یک سامانه جامع به کاربران خود خدماتی ویژه و جذاب ارائه می‌دهد که تمامی این خدمات خودرویی غیرحضوری هستند و از جمله این خدمات می­توان به تعویض پلاک، معاینه فنی و ترخیص خودرو اشاره کرد. به این ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت خودروی خودر ا به کارشناسان معتمد این سامانه‌ها بسپارید و به کارهایتان برسید. کارشناسان در سریع‌ترین زمان ممکن خدماتی مانند تعویض پلاک خودروی شما را انجام می‌دهند و در نهایت سوئیچ خودرو را به شما تحویل می‌دهند. دریافت کارت معاینه فنی و ترخیص خودرو هم از اموری است که کارشناسان این سامانه جامع خدمات خودرویی به کاربرانش ارائه می‌دهد. این سامانه توانسته است با ارائه این خدمات یکپارچه به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربرانش پاسخ دهد و تجربه‌ای خوب برای کاربران رقم بزند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که زمان برایتان اهمیت دارد و تمایل دارید امور مربوط به خودروی خود را، از صدور بیمه گرفته تا انجام پرداخت­های خودرویی به سادگی انجام دهید؛ کافی است تا از خدمات این سامانه یکپارچه خدمات خودرویی استفاده کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین