معرفی بهترین‌ برند‌های ابزار آلات دستی موجود در بازار ایران

گزارش بازرگانی، 192456،   4020425096

فرقی نمی‌کند قصد خرید ابزارآلات برای مصارف شخصی را دارید یا به‌عنوان فردی متخصص از انواع ابزار استفاده می‌کنید؛ همه به‌دنبال بهترین برند ابزار دستی هستند تا از کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشند. اطلاع از بهترین مارک ابزار آلات، خرید ابزار را بسیار راحت‌تر می‌کند؛ به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب بهترین مارک ابزار ایرانی و خارجی را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. برندهایی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید، ابزارهایی با ماندگاری یک عمر هستند و خیال شما از بابت کیفیت آن‌ها راحت خواهد بود.

بوش (Bosch)؛ بهترین برند ابزار دستی در جهان

برند ابزارآلات بوش، یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در حوزه تولید تجهیزات مهندسی است که فعالیت خود را از سال 1886 آغاز کرد. برند بوش بیشتر از یک قرن در حوزه مهندسی فعالیت می‌کند و دفتر اصلی این برند در آلمان قرار دارد. کیفیت بالای ساخت و طول عمر ابزارآلات بوش آن را به بهترین برند ابزار دستی در سراسر جهان تبدیل کرده است. برند بوش در بازارهای مختلفی از جمله لوازم خانگی و قطعات خودرو فعالیت می‌کند و هرکدام از زیرمجموعه‌های آن به‌صورت هلدینگ مدیریت می‌شوند.

برند بوش با شعار تبلیغاتی Invented for Life، به طراحی حرفه‌ای ابزارآلات این کمپانی برای ایجاد سهولت در زندگی افراد اشاره دارد. از جمله ابزارآلات دستی ایرانی که توانایی رقابت با محصولات برند بوش را دارند، می‌توان به انبردست رونیکس و سایر ابزارآلات این برند اشاره کرد. انواع انبردست رونیکس مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و در بازارهای ابزار ایران و جهان عرضه می‌شوند.

هنس (Hans)؛ بهترین برند ابزار تایوانی دارنده گواهینامه ISO

کمپانی هنس (Hans) از سال 1973 فعالیت خود را با تولید ابزارآلات با کیفیت بسیار بالا در تایوان آغاز کرد. شرکت هنس در سال 2005 موفق به کسب گواهینامه ISO 9001 شد و کلیه ابزارآلات این برند مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند.

از جمله ابزارآلات تولید این برند تایوانی می‌توان به انواع آچار، بکس، چکش، پیچ‌گوشتی و انبرهای دستی اشاره کرد. انبر خارجمع‌کن یکی از محصولات پرفروش این برند محسوب می‌شود. اگر قصد خرید انبر خار جمع‌کن با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب را دارید، خار جمع کن رونیکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این انبر از فولاد سخت‌کاری‌شده و ضدزنگ با مقاومت و طول عمر بسیار بالا ساخته شده است و با بهترین برندهای خارجی از نظر کیفیت رقابت می‌کند.

ماکیتا (Makita)؛ برند ابزار ژاپنی با قدمت بسیار طولانی

مورد بعدی که در لیست بهترین برند ابزار دستی آن را بررسی می‌کنیم، برند ماکیتا است. ماکیتا به‌عنوان یک شرکت خصوصی فروش و تعمیرات ابزار برقی در سال 1915 در ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروزه به‌عنوان یک برند ابزار ژاپنی بسیار شناخته‌شده به فعالیت خود ادامه می‌دهد. درحال‌حاضر ابزارهای برند ژاپنی ماکیتا در کشورهایی مانند برزیل، کانادا، ژاپن، چین، انگلیس و آمریکا تحت لیسانس این برند مونتاژ می‌شوند.

محصولات برند ابزار ژاپنی ماکیتا در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله دریل ساده، پیچ‌گوشتی، اره گردبر، فرز، چمن‌زن برقی، اره برقی و سایر ابزارآلات دستی و برقی تولید می‌شوند. برند ماکیتا بیشتر به تولید انواع ابزار برقی و شارژی معروف است؛ بنابراین اگر قصد خرید ابزارهای دستی مختلف را دارید، باید به دنبال برندهای دیگری باشید. برند رونیکس یکی از برندهای ایرانی تولید انواع ابزارآلات دستی از انواع آچار گرفته تا ابزارهای تخصصی مانند خار باز کن است. خار باز کن رونیکس درست مانند سایر ابزارهای تولیدشده توسط این برند کیفیت مطلوب و دوام بسیار بالایی دارد.

اروین (Irwin)؛ یکی از بهترین برندهای ابزار آلات دستی امریکایی

شرکت Irwin Industrial Tools یکی از بهترین برندهای ابزار آلات دستی امریکایی است که در سال 1885 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت Irwin با یک و نیم قرن فعالیت، به نوآوری در تولید انواع ابزارآلات شهرت دارد. تمرکز اصلی این برند ابزار آلات دستی امریکایی بر تولید ابزارهای پیشرفته برای صنعت‌گران حرفه‌ای است.

سهم قابل‌توجهی از تولیدات برند اروین به ابزارآلاتی مانند: صفحات برش، انواع مته، سری پیچ‌گوشتی، مته گردبر و ابزارهایی اینچنین اختصاص دارد. شرکت بین‌المللی اروین فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرد و در ادامه با ایجاد نمایندگی‌های فعال در کشورهای اروپایی و آسیایی، فعالیت خود را در سراسر جهان گسترش داد.

دیوالت (DeWalt)؛ بهترین مارک ابزار آلات دستی ساختمان‌سازی و نجاری

برند آمریکایی دیوالت، زیرمجموعه استنلی بلک اند دکر (Stanley Black & Decker)‌ است که در سال ۱۹۲۴ فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت این برند ابزار آلات دستی امریکایی به تولید ابزارآلات دستی برای ساختمان سازی و صنایع نجاری اختصاص دارد. برند دیوالت بیش از ۲۰۰ ابزار دستی مختلف را با بهترین کیفیت در سراسر جهان به فروش می‌رساند. 

کنیپکس (Knipex)؛ بهترین مارک ابزار آلات آلمانی با طراحی ارگونومیک

برند کنیپکس به‌عنوان بهترین برند ابزار دستی آلمانی شناخته می‌شود. این شرکت در تولید ابزارهای دستی با کیفیت بسیار بالا برای حرفه‌ای‌ها، تخصص دارد و در سال 1882 تاسیس شد. این برند آلمانی یکی از نام‌های پیشرو در عرصه تولید ابزارآلات دستی و محصولات چندمنظوره است. محصولات متنوع، کیفیت ساخت بسیار بالا و عمر طولانی از ویژگی‌های بارز ابزارآلات تولیدی کنیپکس هستند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ابزارآلات کنیپکس، طراحی ارگونومیک محصولات این برند است که از خستگی دست هنگام کار جلوگیری می‌کند.

رونیکس‌ (Ronix)؛ نامی آشنا در حوزه ابزارآلات ایرانی باکیفیت

به‌عنوان آخرین مورد در لیست معرفی بهترین برند ابزار دستی، باید به برند شناخته‌شده رونیکس اشاره کنیم. رونیکس یک برند ابزار ایرانی است که از نظر کیفیت ساخت محصولات با بهترین برندهای خارجی رقابت می‌کند. رونیکس در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید و عرضه ابزارآلات صنعتی حرفه‌ای شروع به فعالیت کرد.

اگر به دنبال بهترین مارک ابزار ایرانی هستید، بدون شک برند رونیکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

رونیکس؛ بهترین مارک ابزار ایرانی مطابق با استانداردهای جهانی

در این مطلب به چند مورد از بهترین برندهای ابزارآلات دستی در ایران اشاره کردیم. کیفیت بالای ساخت، تنوع محصولات، اعتبار برند و دوام ابزارآلات، معیارهای ما برای انتخاب بهترین برند ابزار دستی در این لیست بودند. باتوجه‌به قیمت بالای ابزارآلات خارجی و دسترسی نداشتن به همه محصولات تولیدی این برندها، باید به دنبال جایگزین‌هایی با کیفیت مشابه این محصولات در ایران باشید. 

برند رونیکس نامی آشنا در حوزه تولید انواع ابزارآلات صنعتی است. کیفیت، تنوع محصولات و قیمت‌گذاری منصفانه وجه تمایز رونیکس نسبت به سایر برندهای ابزارآلات محسوب می‌شود. برای خرید ابزارآلات رونیکس می‌توانید به عاملین مجاز این برند در سراسر کشور مراجعه کنید. برای بررسی محصولات متنوع این برند کافی است به سایت رونیکس ronix.ir سر بزنید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین