یخچال فریزر پرادا دوو؛ تکمیل رویاهای شما

گزارش بازرگانی، 191043،   4020420098

بهترین مدل یخچال دوو

خیلی ها عقیده دارند، این نیاز است که باعث پیشرفت انسان‌ها می‌شود، اما به نظر خیلی از افراد دیگر این بلندپروازی و رویای انسان‌ها است که آن‌ها را به چنین سطح بالایی از پیشرفت و تکنولوژی رسانده است. نیاز انسان‌ها در گذشته به تردد و رفت آمد برای کارهایی چون سفر و تجارت کردن، به کمک چهارپایان تامین می‌شد اما بلندپروازی انسان‌ها برای سرعت بیشتر بود که آن‌ها را به سمت اختراع ماشین‌ها برد. اختراع ابزارهایی مانند موتور، قطار، هواپیما همه نتیجه این بلند پروازی ها هستند.

پیشرفت لوازم خانگی نیاز بود یا رویا؟

وقتی به تمام پیشرفت‌ها و اختراعات بشر ریز می‌شویم، ردپای بلندپروازی را به وضوح می‌توانیم ببینیم. بیایید کمی نزدیک‌تر نگاه کنیم و به سراغ خانه‌ی خودمان و لوازم خانگی برویم. پنکه و کولر جایگزین سردابه‌ها شدند؛ ولی بعد اسپلیت‌ها آمدند تا قدرت همزمان سرمایش و گرمایش خود را به رخ بکشند. لامپ‌های رشته‌ای اختراع شدند تا چراغ نفتی‌ها را کنار بگذارند و نورپردازی بهتری ارائه دهند. ولی ماجرا به همین جا ختم نشد؛ لامپ‌های LED، کم مصرف، زنون، فلوسنت و انواع دیگر یکی پس از دیگری به بازارها راه پیدا کردند. به جاروها دقت کرده‌اید؟ جارو دستی، جارو برقی، انواع جاروهای شارژی و درآخر جارو برقی‌های اتوماتیک و هوشمند.

درمورد یخچال فریزرها هم همین موضوع صادق است. خوراک یکی از اصلی‌ترین نیازهای اولیه بشر است. به همین دلیل هم در تمام تاریخ برای تازه نگه‌داشتن مواد غذایی از روش‌های مختلفی استفاده می‌کردند مثل نمک زدن به گوشت، گذاشتن زیر خاک یا کاه، خشک کردن، قیمه کردن گوشت، ساخت سردابه‌ها و انباری‌های خنک. اما خب این چیزی نبود که در رویای انسان‌ها باشد، صرفا راهی بود برای برطرف کردن نیاز. قطعا داشتن وسیله‌ای که بدون زحمت و استفاده از روش‌های خسته‌کننده بتواند همه‌ی مواد غذایی را سالم نگه دارد، رویای انسان‌ها بود. بنابراین یخچال و فریزرها اختراع شدند.

بلندپروازی در رویای یخچال فریزر

آیا اختراع یخچال فریزر انتهای رویای ما بود؟ قطعا نه، پس تکلیف بلند پروازی چه می‌شود؟ یخچال فریزر با طراحی زیبا‌تر، رنگ‌های متنوع، داشتن فضاهای زیباتر و جادارتر، داشتن آبریز روی در یخچال، دیجیتالی و لمسی بودن، کم مصرف بودن، داشتن دمای بهنیه و قطعا نگهداری تازه‌تر مواد غذایی، همه و همه در بلندپروازی رویاهای ما جای داشته و دارد.

وقتی صحبت از لوازم خانگی باشد دیگر بلندپروازی یک یا چند نفر محدود مطرح نیست. لوازم خانگی چیزی است که همه‌ی آدم‌ها، کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان از آن استفاده می‌کنند. هرکسی به سهم استفاده خود، رویایی برای آن در سر دارد. یخچال فریزر پرادا دوو، محصول جدیدی است که سعی کرده تمام رویاها را به واقعیت برساند.

رویای یخچال فریزر پرادا دوو

یخچال فریزر پرادا دوو، اولین سری از یخچال فریزر بالا دوو است که به تازگی وارد بازار شده؛ طرحی جدید از برند دوو که فریزر در بالای یخچال قرار گرفته تا حجم کمتری اشغال کند و دسترسی راحت‌تری داشته باشد. این محصول روی تازگی و طراوات مواد، دمای بهینه یخچال، فیلترها برای جذب مواد مضرر، مصرف انرژی پایین و سامانه سرمایش برای انجماد مواد، تمرکز کرده است. آیا این یخچال فریز دوو می‌تواند رویای شما را برآورده می‌کند؟

طراوت و تازگی مواد غذایی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر یخچال فریزر این است که مواد غذایی را درست مثل روز اول تازه نگه دارد. یخچال فریزر پرادا دوو به کمک چندین رویکرد مختلف از تازگی و طراوت مواد غذایی اطمینان حاصل می‌کند؛ فیلتر نهایت تازگی (Fresh Max)، سامانه گردش هوای سه بعدی پرادا، سنسورهای دمایی و پردازشگر مرکزی.

فیلتر نهایت تازگی (Fresh Max)

فیلتر نهایت تازگی، همان فیلتر جاذب اتیلن است. به طور طبیعی اکثر میوه‌ها و سبزیجات، گاز اتیلن را تولید می‌کنند.‌ این همان گازی است که باعث رسیدن میوه‌ها می‌شود. اما وقتی میوه رسیده باشد چه؟ وقتی انبوه میوه‌ها در کنار هم در یخچال قرار دارند و باز هم گاز اتیلن تولید شود، نه تنها طراوت و تازگی میوه و سبزیجات حفظ نمی‌شود بلکه خراب شدن و کپک زدن آن‌ها را به همراه دارد. فیلتر نهایت تازگی یخچال فریزر بالا دوو، گاز اتیلن موجود در فضای یخچال را جذب و به آب و دی‌اکسید کربن تبدیل می‌کند.

سامانه گردش هوای سه بعدی پرادا

خرید یخچال

دریچه‌هایی درون یخچال فریز پرادا دوو قرار گرفته تا مسئولیت چرخش دائم هوای سرد را بر عهده بگیرد. با این کار دمای مواد غذایی داخل یخچال خنک و ثابت باقی می‌ماند. داشتن دمای خنک که ثابت باشد و بالا و پایین نشود، به تازگی و طراوت مواد کمک می‌کند.

سنسورهای دمایی و پردازشگر مرکزی

انتخاب دمای بهنیه و ثابت نگه داشتن آن توسط سنسورهای دمایی و پردازشگر مرکزی انجام می‌شود. پردازشگر مرکزی یخچال فریزر پرادا دوو دائما دمای محیط را به کمک سنسورهای دمایی بررسی می‌کند و دمای بهینه را برای یخچال تنظیم می‌کند؛ دمایی که تازگی و کیفیت مواد غذایی مختلف را حفظ کند.

سامانه سرمایش و انجماد سریع

علاوه بر اینکه دمای یخچال توسط سنسورهای دمایی ثبت و به کمک پردازشگر قدرتمند مرکزی به مقدار بهینه تنظیم می‌شود؛ نیاز است تا سریعا دمای مناسب هم تامین شود. یخچال فریزر بالا دوو برای این کار از سامانه سرمایش و انجماد سریع استفاده می‌کند تا در کمترین زمان، دمای مناسب برقرار کند.

فیلتر خوشبو کننده

فیلتر خوشبو کننده پرادا، فیلتر دو لایه نانو کربنی است که باکتری‌های موجود در محفظه‌های یخچال و بخارات خارج شده از مواد غذایی را جذب می‌کند. به همین دلیل یخچال فریزر پرادا دوو از مشکل‌هایی چون قاطی شدن بوی مواد غذایی، ایجاد بوی نامطبوع درون یخچال، و کپک زدن مواد خوراکی آسوده است.

کمپرسور اینورتر دیجیتال و مصرف انرژی بهینه

آیا همه این تکنولوژی‌ها به معنی مصرف انرژی بیشتر است؟ یخچال فریزر پرادا از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده می‌کند که در 5 حالت طراحی شده است. درجه آخر این کمپرسور تا 23 درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. مزایای این کمپرسور همین جا تمام نمی‌شود. کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به سایر کمپرسورهای معمولی صدا را تا 11 درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این یخچال فریزر دوو امکان تعویض 124 ماه را برای کمپرسورهای اینورتر دیجیتال ارائه می‌دهد تا قدرت، کارکرد و اصالتش را تضمین کند.

طراحی

قیمت یخچال فریزر

شرکت دوو سعی کرده تا طراحی‌هایی مطابق با سبک و سیاق زندگی ما ایرانی‌ها داشته باشد. این مدل یخچال فریز دوو با 571 لیتر گنجایش مفید (70درصد یخچال و 30 درصد فریزر)، فضای کمی را اشغال می‌کند و مناسب خانوداه‌های کم جمعیت یا کسانی است که تنها زندگی می‌کنند. مخزن بزرگ آبسردکن در کنار یخ‌ساز پرتابل دردسر داشتن نوشیدنی خنک و آماده را برطرف می‌کند و دیگر احتیاجی به باز و بسته کردن یخچال و افزایش مصرف انرژی نیست. در سیستم روشنایی این یخچال از لامپ‌های LED استفاده شده که فضای داخلی را با درخششی نرم و ظریف روشن می‌کند و مصرف برق کمتری نیز دارد.

یخچال فریزر پرادا، سعی کرده علاوه بر نیاز، رویای مصرف‌کننده را هم برآورده سازد. محصولی که علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت و عملکرد بلندپروازانه‌ای را به مشتری خود هدیه می‌دهد. داشتن 30 روز مهلت تست یخچال، 90 روز امکان تعویض در صورت خرابی ذاتی، 124 ماه تعویض کمپرسور و 120 ماه خدمات پس از فروشی ضمانتی بر اطمینان از عملکرد محصول است. اگر خانواده کم جمعیتی هستید یا تنها زندگی می‌کند، یخپال فریزر پرادا دوو می‌تواند فرصتی برای داشتن آشپزخانه رویایی شما باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین