۶ ویژگی تور استانبول نهال گشت برای داشتن سفری بدون دغدغه

گزارش بازرگانی، 190417،   4020418120

با اینکه بسیاری از ایرانیها به استانبول سفر میکنند، اما سفر به این شهر چالشهای زیادی دارد. چالشهایی که حتی به قیمت جون شما تمام میشود. به عنوان مثال اگر هتلی را در منطقهای نامناسب انتخاب کنید، احتمال مواجه شدن شما با ارازل و اوبالش وجود دارد. متاسفانه برخی از مردم ترکیه، در یکسری از مناطق، سوءاستفادههایی از مسافران میکنند که به قیمت جون مسافران نیز تمام میشود. اما اگر یک مشاور در کنار شما باشد، میتوانید بدون دغدغههای مالی، امنیتی و کیفیتی به استانبول سفر کنید. خدمات بیشتر نیز در سفر به شما امکان داشتن سفری راحتتر و لذتبخشتر را میدهد. شرکت نهال گشت به شما این خدمات و راحتی در سفر را ارائه میکند. در ادامه 6 مورد از ویژگیهای تور استانبول نهال گشت را به شما معرفی میکنیم.

1- پشتیبانی 24 ساعته تور استانبول؛ از شعار تا عمل!

مسافران زیادی در طول برگزاری تور استانبول و به دلایل مختلف دچار مشکلاتی می‌شوند. پشتیبانی 24 ساعته تور در این مواقع به کمک مسافر می‌آید. اما باید بدانید که خدمات پشتیبانی تور صرفا یک شعار نبوده و کارشناسان آژانس نهال گشت تا حد بسیار زیادی مشکلات مسافران خود را حل کرده‌اند و در برخی از موارد نیز به حل مشکلاتی که مربوط به تور نبوده پرداخته‌اند.

2- گشت شهری رایگان در تور استانبول

گشت شهری رایگان برای تور استانبول عضو جدایی ناپذیر این تور است که توسط همه آژانس‌ها ارائه می‌شود. مکان‌هایی که در گشت شهری رایگان می‌روید، به کارگزار تور بستگی دارد. اما معمولا در گشت رایگان از جاذبه‌های توریستی و پاساژ‌های اوتلت که مسیر رفتن به آن‌ها پیچیده است، بازدید می‌کنید. گشت‌های رایگان به ازای هر 3 شب اقامت بوده و اگر به عنوان مثال 6 شب اقامت داشته باشید، دو گشت رایگان شهری همراه با ناهار دارید.

3- مدت اقامت در تور استانبول به دلخواه مشتری

از نظر زمان اقامت در استانبول هیچ محدودیتی ندارید. می‌توانید تور استانبول را از 1 شب تا 90 شب رزرو کنید. زمان اقامت در استانبول به دلخواه شما بوده و بازگوکردن هدف سفر برای کارشناسان ما می‌تواند به کمک شما بیاید. برخی از افراد فقط برای انجام خریدهای عمده و خرده خود به استانبول می‌روند که طبیعتا زمان زیادی در این شهر نمی‌مانند. برخی دیگر از افراد نیز برای تفریح و خرید به آن‌جا می‌روند که زمان بیشتری نیاز دارند. ما تمامی نیازهای مسافران را درک کرده و بسته به نیازشان، تور مورد نظر را با شرایط زمانی و مالی مناسب رزرو می‌کنیم.

4- مشاوره درباره رزرو تور استانبول با هر بودجه‌ای

با توجه به محبوبیت تور استانبول و علاقه افراد به آن، این تور برای اکثر قشرهای جامعه مناسب‌تر است. شما می‌توانید این تور را با پرواز ارزان و رزرو هتل با قیمت مناسب به یک تور اقتصادی و باکیفیت تبدیل کنید. کیفیت‌ هتل‌های ارائه شده در تور اقتصادی تضمین شده هستند. هتل‌های 4 ستاره قیمتی بالاتر دارند، اما کیفیت آن‌ها مناسب است. در تور لوکس استانبول هتل‌های 5 ستاره با ترانسفر استقبال و بدرقه رزرو می‌شوند تا سفر لوکس به استانبول را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای جزئیات بیشتر تورهای اقتصادی و لوکس استانبول از صفحه آن‌ها در سایت نهال گشت بازدید کنید.

5- انتخاب پروازهای مناسب ایرانی

فرودگاه‌های صبیحا گوکچن و فرودگاه جدید استانبول در این شهر فعال هستند. همه پروازهای ایرانی در فرودگاه جدید فرود می‌آیند این فرودگاه از لحاظ امکانات بهتر از فرودگاه صبیحا بوده و فری شاپ خوبی دارد. پروازهای ایرلاین ترکیش ایر و پگاسوس در صورت نداشتن بار کمی ارزانتر از پروازهای ایرانی هستند، اما در صورت داشتن یک کیلو بار نیز باید هزینه زیادی پرداخت کنید که اصلا به‌صرفه نیست. البته، برخی از پروازهای ترکیش در فرودگاه جدید استانبول هم به زمین می‌نشینند. نهال گشت با رزرو پروازهای مناسب و باکیفیت از همان ابتدا تجربه یک تور خاطره‌انگیز را فراهم کرده است.

6- انتخاب هتل‌ها در تور استانبول سخت است؟

تعداد زیاد هتل‌ها در استانبول برخی از مسافران، مخصوصا سفر اولی‌ها را پیچیده می‌کند. ستاره‌ها ملاک خوبی برای انتخاب هتل در تور استانبول نیستند و باید به مناطق هتل‌ها توجه کنید. هتل‌های تکسیم از لحاظ دسترسی و قرارگرفتن در مرکز شهر جز گرانترین هتل‌ها هستند. اما اگر سفر اولی هستید، بهتر است هتل‌های منطقه تکسیم یا استقلال را رزرو کنید. این منطقه، هتل‌های باکیفیت و بی‌کیفیت دارد و حتما در انتخاب آن‌ها وسواس داشته باشید. هتل‌های منطقه بشکیتاش کیفیت بالاتری نسبت به هتل‌های تکسیم داشته و ارزانتر هستند، اما فاصله آن‌ها با مرکز شهر حدودا 20 دقیقه است. مشاوران ما شما را در انتخاب یک هتل مناسب کمک می‌کنند، برای مشاوره درباره رزرو هتل حتما با ما تماس بگیرید.

نحوه رزرو تور استانبول از نهال گشت

موارد گفته شده تنها چند مورد از ویژگیهای تور استانبول نهال گشت به حساب میآیند. کافیست برای اطلاع از ویژگیهای دیگر و رزرو تور استانبول با شماره 02633143000 تماس بگیرید. همچنین میتوانید به آدرس nahalgasht.com نیز مراجعه کنید. کارشناسان نهال گشت شما را جهت رزرو این تور براساس نیاز و بودجه مدنظرتان راهنمایی میکنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. برای این عکس شما تیتر بزنید

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

آخرین عناوین