تکذیب نصب دوربین‌های آژانس فراتر از تعهدات ایران/ دستمزد نجومی برای فوتبالیست‌ها از جیب مردم

  4020414074 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

تکذیب نصب دوربین‌های آژانس فراتر از تعهدات ایران/ دستمزد نجومی برای فوتبالیست‌ها از جیب مردم

تکذیب نصب دوربین‌های آژانس فراتر از تعهدات ایران

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.

وی تاکید کرد که روابط ایران با آژانس بر مبنای پادمان و ان پی تی است نه یک کلمه اضافه نه یک کلمه کمتر.

گفتنی است علی خضریان رئیس کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون اصل نود مجلس اخیرا گفته بود: در حالی که جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به همکاری و تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب مقررات پادمانی دانسته و با توجه به اینکه بر اساس تأکید رهبری معظم انقلاب نباید تعهدات فرا پادمانی را بپذیرد متأسفانه بر اساس بیانیه آژانس حدود ۱۰ دوربین فراپادمانی در کارگاه تولید سانتریفیوژ در سایت اصفهان نصب شده است.

***

انتقاد زارع‌پور از فیلتر برخی سرویس‌ها

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، بیان کرد: به مرکز ملی فضای مجازی ماموریت داده شد و ما امیدوار هستیم که مرکز ملی فضای مجازی از ظرفیت های خود در دوره جدید استفاده کند تا نقش موثرتری نسبت به گذشته در حوزه فضای مجازی کشور ایفا کند. از این نقش فرادستگاهی که این مراکز دارد استفاده کنیم برای اینکه مشکلاتی که خارج از اراده وزارت ارتباطات در حوزه شبکه است، برطرف شود.

وی در ادامه اظهار کرد: به عنوان مثال در حوزه حاکمیت شرکتی و نقشی که شرکت های خصوصی در شبکه که بنا به دلایلی که در گذشته بوده ماموریت خود را به درستی انجام ندادند. به عنوان مثال شرکت مخابرات ایران که در این روزها بحث آن مطرح است و در حوزه تجمیع و شبکه داخلی شهرها و استان ها طی سالیان گذشته وظیفه خود را به درستی انجام نداده است و شبکه اشباع بوده و در برخی از ساعات مشکلاتی را در برخی از استان ها ایجاد کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: موضوع دوم بحث فیلترینگ است که خارج از چارچوب تصمیم گیری دولت بوده و کمیته ای که در این زمینه وجود دارد، دولت سهم عمده ای در آن ندارد. امیدوار هستیم همان طوری که در حکم انتصاب دبیر جدید شورای عالی  فضای مجازی که توسط رئیس جمهور صادر شده است، بازنگری در سیاست ها و مصادیق فیلترینگ مطرح شده و یکی از خواسته های رئیس جمهور از ایشان بوده، این امر مورد توجه قرار گیرد. بخشی از گلایه های مردم از سرویس ها و سایت هایی است که به اعتقاد ما نیز بلاوجه بسته شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: بارها عرض کردم به عنوان مثال بستن گوگل پلی یا مصادیق آن، بازی های پرکاربرد یا برخی از سرویس هایی که مردم به آن نیاز دارند، باید در کارگروه بررسی شود. بخشی از نارضایتی مردم ناشی از بستن این سرویس ها است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که قبلا هم اعلام کردیم در خصوص شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها تابع مصوبات مراجع بالادستی هستیم و آنها کماکان برقرار است. اما به اعتقاد ما یکسری از سرویس ها و خدمات است که می توان در بستن آنها تجدید نظر شود، که از عهده وزارت ارتباطات و دولت خارج است. امیدواریم مرکز ملی فضای مجازی در این حوزه نیز در قالب همین کارگروه نقش آفرینی داشته باشد که ما اثرات آن را در کاهش نارضایتی های مردم  و افزایش سرعت و کیفیت شبکه داشته باشیم.

***

زمزمه ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی از سوی شورای عالی نظارت

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می دهد، ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران از سوی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در حال نهایی شدن است و به زودی این موضوع به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پیش از این وزیر اقتصاد عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی هم تصریح کرده بود که مشخصاً در مورد انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نظر دولت همان نظر دستگاه‌های نظارتی است.

لازم به ذکر است که نظر وزارت اطلاعات درباره رد صلاحیت حسین سلاح ورزی برای حضور در این انتخابات در موعد مقرر از طریق مکاتبه رسمی حراست وزارت صمت به اطلاع انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی رسیده بود.

البته با توجه به محرز بودن تخلف صورت گرفته مبنی بر حضور افراد فاقد صلاحیت در انتخابات، ابتدا سلاح ورزی رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی از حضور در این سمت استعفا کرده بود که نامه استعفای وی هم منتشر شد، اما در روزهای اخیر بعد از ورود برخی جریانهای سیاسی حاشیه دار به این موضوع وی استعفای خود را تکذیب کرد.

در تازه ترین تحول نیز دبیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران با اشاره به خبرسازی دبیر انجمن نظارت بر انتخابات هییت رئیسه اتاق، گفت: هیچ‌گونه نامه درخواستی برای استفساریه در مورد انتخابات هیئت رئیسه اتاق ایران در تاریخ 27 خردادماه به وزارت صنعت، معدن و تجارت واصل نشده است.

***

انتقاد رسانه اصولگرا از تاکید دولت بر آمار تورم نقطه‌ای

مشرق نوشت: «در پدیده‌ای مبتلابه در برخی دولت‌ها؛ گاهی دیده می‌شود که برخی مسئولان در بیان دستاوردهای اقتصادی خود از عبارتی با عنوان "کاهش تورم نقطه به نقطه" یاد می‌کنند.

اما نظر مقام معظم رهبری در این باره چیست؟!

باید دانست که مقام معظم رهبری در سال 94 و طی دیداری که با مقامات دولت وقت داشتند پیرامون تأکید مسئولان اقتصادی بر گزاره‌ی "کاهش تورم نقطه به نقطه" فرمودند:

"تورّم نقطه به نقطه چیز مورد اعتنائی نیست، چیز مهمّی نیست؛ عمده همین تورّم سالیانه است."

ایشان همچنین تصریح کردند: ما جزو کشورهایی هستیم که تورّم دو رقمی داریم. ما بایستی برسیم به تورّم زیر ده. یعنی همّت باید این باشد؛ باید تلاش کنیم که به این برسیم.

جدای از این، رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال خود با مقامات قوه قضائیه نیز تصریح کردند: آمارها مهمّند منتها باید نشان داده شود که خروجی این آمارها و این مطالبی که گفته شد چیست؛ آن مهم است. محصول نهایی مهم است که دست مردم چه می‌رسد.

این دو گزاره مصرّح مقام معظم رهبری می‌تواند و البته باید نصب‌العین مسئولانی باشد که قصد دارند درباره کارنامه و نتیجه اقداماتشان با مردم گفت‌وگو کنند.

نظر رهبر معظم انقلاب را که خواندیم. درباره مردم نیز بدانیم که آنها با واقعیت‌های روزمره زندگی می‌کنند نه با دانستن چیز نامهمی به اسم کاهش تورم نقطه به نقطه و یا آمار و ارقام بدون مابه‌اِزای بیرونی!»

***

دستمزد نجومی برای فوتبالیست‌ها از جیب مردم

موضوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و پیوستن احتمالی او به استقلال با دستمزد سالانه 45میلیار تومان مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

جهان نيوز نوشت: «با یک جمع و تفریق ساده در فرض یک قرارداد 40 میلیاردی، آقای بازیکن بیست و چندساله صرفا با توپ بازی ماهانه بیش از 3 میلیارد درآمد خواهد داشت و مهم تر آنکه این پرداخت ها از جیب بیت المال صورت خواهد گرفت.

جالب اینجاست که حتی در خصوص رقم هایی مانند 40 الی 50 میلیارد تومان آنچنان به طور عادی صحبت می شود که گویی این رقم ها اصلا پولی به حساب نمی آید و با مظلوم نمایی خاصی درباره این رقم ها صحبت می شود. این درحالی است که متاسفانه رسانه ملی نیز با آب و تاب دادن به این نقل و انتقالات فوتبالی در این عادی سازی سهیم می شود. موضوعی که حتی برای دیگر رشته های ورزشی نیز مورد گلایه است که چرا با وجود مقام آوری آنان بازهم رشته آنان مورد توجه قرار نمی گیرد...

این در شرایطی است که جوانان آرزوی چنین زندگی را در سر می پرورانند و جامعه دچار یک دوگانگی در زندگی می شوند. از یکسو مبالغ اینچنینی که دست یافتنی نیست را در ذهن خود با توجه به رقم های نجومی فوتبالی و نوع برخورد رسانه های ورزشی کم تلقی می کند اما در واقعیت به هیچ وجه حتی به یک صدم چنین مبالغی هم دست نمی یابند. بنابراین دچار یک دوگانگی که نتیجه آن ناامیدی و آرزوهای واهی است، می شود.»

هم‌میهن نوشت: «دیشب، دوشنبه‌شبی که روزش خبر آمده بود علیرضا بیرانوند با 120 میلیارد تومان قرار است که به استقلال بپیوندد، دعوایی با سردبیر داشتیم که دشمن نبیند و دوست نشنود. زیر تیتر برای گزارشی زده بودم، «دستمزد یک ماه این دروازه‌بان معادل حقوق 666 هزار ایرانی با حقوق پایه است.»

سردبیر فوتبال‌دوست ما، این تیتر را حذف کرد. اول از صفحه اول بعدتر هم صفحه آخر. مدعایش این بود که زیرتیتر ما مصداق «قیاس مع‌الفارق» است. همه جای دنیا چنین است و تفاوت چشمگیری بین دستمزد فوتبالیست‌ها و دیگر مردم عادی وجود دارد...

اینکه فوتبالیستی در کشوری با اقتصاد بحران‌زده و مردمی که تا گردن در مشکلات معیشتی غرقند، چنان پولی برای دو سال بگیرد که در تخیل هم نگنجد برایم مهم می‌شود. آن هم وقتی که تیم وابسته به دولت (بخوانید جیب مردم) است...

مردم ما چندسال اخیر از پس دلایل سیاسی چنان در تنگنا قرار دارند که همه، حتی خود مسئولان هم به وضوح به آن اذعان می‌کنند. اینکه برای بازیکن فوتبال سوال نباشد یا اصلاً مسئله نباشد این حجم از پول از کجا می‌آید و نسبتش با حال و روز این روزهای مردم چیست، جای تعجب ندارد، اما بوالعجب از مسئولانی که قاطبه مردم را به خوردن وعده‌های کمتر غذایی سفارش می‌کنند و از سوی دیگر کسی معترض کسی نمی‌شود که این حاتم‌بخشی‌ها از کجاست؟

با 120 میلیارد تومان در همین وضعیت فعلی نمی‌توان کارگاه‌های کوچک راه انداخت و جوانانی را مشغول به کار کرد؟ صدها هزار جوان هم سن و سال دروازه‌بان ما، چه‌بسا با استعدادتر ماه‌ها و حتی سال‌ها در صف انتظار وامی می‌ایستند که یک‌هزارم دستمزد بیرانوند ارزش ندارد.»

***

احتمال اصلاح در کالا‌برگ الکترونیک

به گزارش تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: کالا‌برگ الکترونیکی در حال اجراست و برخی تغییرات حسب دستور آقای مخبر را خواهیم داشت که در مرحله کارشناسی است و بعد از کار کارشناسی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: استقبال مورد نظر ما هنوز از کالا‌برگ انجام نشده است.

وزیر رفاه در پاسخ به سوالی مبنی بر رد برخی مواد لایحه برنامه هفتم در مجلس درخصوص موضوع بازنشستگی بیان کرد: هرآنچه مجلس تصویب کند و به قانون تبدیل شود، مورد تایید همگان است. دولت لایحه می‌دهد و مجلس آن را بررسی می‌کند و باید ببینیم در کمیسیون تلفیق چه تصمیمی اخذ می‌شود.

***

حکم اعدام توماج صالحی به حبس تقلیل داده شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اخبار شنیده شده حکم اولیه «توماج صالحی» اعدام بوده اما بدلیل همکاری موثر با مسئولین پرونده به حبس محکوم شده است.

توماج صالحی خواننده زیرزمینی جزو تبلیغ‌‌کنندگان وسیع خشونت در اغتشاشات 1401 بود که آبان‌ماه سال گذشته در حال فرار از کشور دستگیر شد.

وی از خوانندگان زیرزمینی رپ و ساکن شاهین‌شهر بود که مضامین بسیاری از کارهای او را اهانت و خشونت تشکیل می‌داد.

توماج صالحی در شهریور 1400 نیز برای مدتی در بازداشت به‌سر برد.

***

 دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: انتخاب رئیسی باعث پذیرش ایران در «شانگهای» شد

به گزارش ایسنا، احسان صالحی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«دو سال قبل چند روز پس از انتخابات ۱۴۰۰، اعضای مهم شانگهای پیغام دادند که در اجلاس آتی، مخالفت سابقشان با عضویت ایران در این سازمان را کنار می‌گذارند تا پس از ۱۶ سال، ایران از عضو ناظر به عضو اصلی تبدیل شود.
دولت قبل در سال ۹۴ برای تبدیل عضویت اقدام کرده بود که با مخالفت برخی اعضای اصلی راه به جایی نبرد.

برخلاف ادعای مقام سابق وزارت امور خارجه، هیچ پیشرفتی در پذیرش عضویت ایران تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ رخ نداده بود و صراحتا در پیغام‌های واصله، انتخاب آقای رئیسی به‌عنوان علت پذیرش عضویت اصلی بیان شد.

بازیابی نقش و تأثیر ایران در سازمانهای منطقه‌ای و بین‌المللی از سیاست‌های ثابت دولت در این دو سال است. پیگیری عضویت در گروه بریکس که تکیه اصلی آن در حوزه همکاری‌های اقتصادی و تبادلات مالی است با همین رویکرد و به صورت جدی در حال انجام است.»

***

برآورد سازمان برنامه و بودجه از قیمت دلار در پایان امسال

محمد جعفری رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه در گفتگو با تسنیم، در خصوص گزارش غیررسمی سازمان برنامه و بودجه که برای سال 1406 پیش‌بینی‌های نامتعارف برای نرخ ارز مطرح کرده بود، گفت: این گزارش براساس یک مدل‌سازی در سال 1399 انجام شده بود اما باید توجه داشت که این گزارش براساس سناریوی فروش 200هزاربشکه‌ای نفت تدوین شده بود و با تغییر این فروض نتیجه تغییر پیدا کرد.

رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سؤالی در مورد پیش‌بینی‌های جدید این سازمان گفت: براساس مدل‌سازی جدیدی که براساس شرایط کنونی انجام شده است، نرخ ارز در سال 1402، حداکثر 52 هزار تومان است. خروجی مدل تهیه‌شده نشان می‌دهد در سال 1406، قیمت ارز یک‌سوم نرخ گزارش قبلی خواهد بود، البته یک ضریب خطای حدود 5درصدی را نیز باید در این خصوص در نظر گرفت.

وی  گفت: باید در نظر داشت که این محاسبات با ادامه شرایط کنونی تحریم ولیکن افزایش بهره‌وری و اجرای الزامات رشد 8درصدی و مهار تورم انجام شده است.

دیدگاه کاربران

خور زمالی ز دیار بختیاری یل۳۱۲۵۹۵۶۲۲:۰۷:۳۱ ۱۴۰۲/۴/۱۴
اگر من قاضی القضات بودم حکم میکردم و دستور میدادم آن مسولی را که این پول های میلیاردی در شرایط سخت زندگی مردم اینگونه حیف و میل برای به اصطلاح ورزشکاران و هنرمندان هزینه می کنند را در ملا عام فلک نمایند و پس از آن تمام هزینه ها را باز پس گرفته و آنها را برای بیگاری به کوره های آجر پزی می فرستادم
ناشناس۳۱۲۵۹۶۲۲۲:۱۳:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱۴
چیه که دو سه روزه به بیرانوند گیر دادین؟مگه بقیه دارن مجانی کار میکنن؟صدا و سیما که صدها برابر این مبالغ را از پخش این مسابقات درمیاره بدون اینکه ریالی به باشگاه ها بده.فدراسیون هم که بابت جام جهانی میلیون ها دلار کسب میکنه.پس این فوتبالیست ها برای سیستم درامدزایی دارن چون بابت قرارداد مکتوبشون کلی ازشون مالیات گرفته میشه.احتمالا انتظار اینه که ورزشکاران رایگان کار کنند و همه درامد هم مال دوستان باشه!!
ناشناس۳۱۲۶۱۷۳۰۰:۴۴:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۱۵
مردم از نداری شرمنده خانواده های خود هستند ! از بیت المال برای فلان فوتبالیست دستمزد چند ده میلیاردی میپردازند !!
حسن۳۱۲۶۳۵۴۰۷:۳۴:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۱۵
چه خوبه ماجرای دستمزدها دوباره بررسی بشود. خصوصا دستگاه های دولتی اگر وام و حقوق مزایا کارکنان بانکهای دولتی باهم جمع بزنیم رقم زیادی به دست میآید. بانک دولتی با کدام مجوز این گونه پول مردم بین کارکنان خود تقسیم میکتد.؟ از طرفی چون اسم این گذاشتن وام ،مالیات هم نمیدهند.
ناشناس۳۱۲۶۴۵۵۰۹:۱۰:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱۵
اگر نصب آفلاین دوربین که بعدا با اجرای برجام به آنها بدهید هم خیانت هست و تخطی از قانون مجلس
ناشناس۳۱۲۶۴۷۹۰۹:۲۰:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱۵
وای خدای من هنوز اینها دنبال فروش نفت هستند تا بودجه را ببندند آدرس غلط هم می‌دهند فروش فلان آن مقدار ارز قیمت می خورد!! جهت اطلاع شما بر اساس فرمول ثابت، تورم ایران و آمریکا هر چه قدر شد می شود میزان افزایش یا کاهش قیمت دلار اگر تورم شما 23 درصد باشد برای امسال ایران و آمریکا 7 درصد بله 52 هزار تومان هست البته اگر مبنا ارز 45 هزار تومان که سال قبل نرخ واقعی بود ولی با خلق 28500 شد 51 هزار تومان!!
امیر حسین سلطان/تهران۳۱۲۶۷۰۸۱۲:۳۳:۰۴ ۱۴۰۲/۴/۱۵
بنا بر تحربه تاریخی تیم ملی فوتبال ایران در برهه هایی موفق بوده است که هر دو تیم بزرگ و پرسابقه و نام آشنای ایران یعنی استقلال و پرسپولیس تهران در حد و اندازه های واقعی و کیفی خودشان ظاهر شده اند و هر زمان که به هر دلیل حتی یکی از این دو تیم هم ضعیف ظاهر می شدند تیم ملی فوتبال مان هم متاسفانه حرفی برای گفتن نداشته است. بنابراین می طلبد مسئولین اجازه ندهند به قیمت ولو بهبود یکی از این دو تیم متاسفانه تیم دیگر به هر دلیل دچار ضعف و آشفتگی گردد. بهتر است همه و همه ملی فکر کنند و ملی هم عمل کنند و ضعف ها و مشکلات لیگ برتر فوتبال ایران و مشخصا کیفیت نه چندان مناسب و شایسته داوری ها را بهبود ببخشند تا در نهایت در میادین آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن چه در سطح باشگاهی و چه در سطح تیم ملی داشته باشیم که می تواند دل ملتی را شاد نماید ان شاء الله تعالی.
ناشناس۳۱۲۷۵۸۲۱۰:۱۳:۴۱ ۱۴۰۲/۴/۱۶
تن دادن ایران به همه خواسته های آزانس علیرغم قانون مصوب مجلس خلاف مصلحت کشور است !!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین