اظهارات موسوی درباره شرایط سازمان تامین اجتماعی

  4020311055 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تاکید اینکه برخی اخبار درباره شرایط این سازمان غیرواقعی است، گفت: هرچند مشکلاتی در زمینه تأمین نقدینگی و نابرابری منابع و مصارف وجود دارد، اما این بحران‌ها قابل کنترل است و در بلند مدت در صورت برنامه‌ریزی درست و با رویکرد تحولی، می‌توان آینده سازمان تأمین‌اجتماعی را با قاطعیت تضمین کرد.

اظهارات موسوی درباره شرایط سازمان تامین اجتماعی

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با اشاره به اینکه پس از چند دهه هنوز نتوانسته‌ایم برخی از دستاوردهای انقلاب را برای مردم تببین کنیم، افزود: وقتی به فضای کلی کشور و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان و بدخواهان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم دشمن در زمینه استفاده از ظرفیت ابزارهای رسانه‌ای در جهت تخریب دستاوردها و ایجاد جو ناامیدی برنامه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: یک وقت دنبال تخریب افراد هستند، یک وقتی هم دنبال وارونه نشان دادن دستاوردها می‌روند و فراتر از آن می‌کوشند هویت انقلابی و اسلامی مردم و به ویژه جوانان را هدف بگیرند. امروز می‌بینیم در شرایطی که کشور و نظام و انقلاب در طول ۴۵ سال دستاوردهایی بزرگ دارد و اقتدار خود را در بسیاری از عرصه‌ها به جهان دیکته کرده، گاه با یک عملیات رسانه‌ای متن کنار می‌رود و حاشیه غلبه پیدا می‌کند و این یکی از قابلیت‌های سحرآمیز رسانه است.

موسوی گفت:‌ البته هر جا واقعیت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، آنها که نهاد و فطرت بیداری دارند، کاملاً متوجه می‌شوند این دستاوردها چقدر ارزشمند است.

وی تاکید کرد: امروز اگر پنج دستگاه مهم و مؤثر در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه تحقق عدالت داشته باشیم، قطعاً یکی از مهم‌ترین آنها سازمان تأمین‌اجتماعی است. در واقع آنجا که در فضای عمومی ممکن است اشکالاتی در زمینه سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی وجود داشته باشد، یکی از بسترهای مهم برای صلح و سازش و پر کردن شکاف اعتماد عمومی می‌تواند رضایت از کارامدی و کفایت خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی باشد.

موسوی گفت: البته این به معنای تاثیرگذاری بر افکار عمومی با اقدامات نمایشی یا دستاوردسازی نیست، بلکه تبیین دستاورهای واقعی که کم هم نیستند می‌تواند این اعتماد عمومی را بسازد.

وی با تاکید بر تبیین درست دستاوردهای واقعی می‌تواند فضاهایی را که دچار جراحت شده ترمیم کند، اظهار داشت: باید تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در مورد امیدآفرینی را به‌صورت جدی در نظر داشته باشیم. یکی از کارهایی که در این باره باید انجام دهیم این است که نقاط قوت و ضعف را بدون بزرگ نمایی دستاوردها و انکار مشکلات، تبیین کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه شفافیت یک عنصر مهم در اطلاع‌رسانی است، گفت: باید پستی و بلندی‌ها را با هم نشان بدهیم و تلاش کنیم آنجایی را که مشکلی وجود دارد ترمیم کنیم. در دوره‌ای هستیم که هیچ چیز مخفی نمی‌ماند و بنابراین نمی‌توان یک‌طرفه و غیرواقعی دستاوردسازی کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: یکی از اشکالات در اطلاع‌رسانی، یک سویه بودن اطلاع‌رسانی است. ارتباط با افکار عمومی باید دوسویه باشد و ارزیابی دقیقی داشته باشیم که آیا آنچه که در قالب خبر به مردم عرضه می‌کنیم، به همان شکل که مدنظر ماست، به مردم و افکار عمومی منتقل می‌شود یا آنچه در افکار عمومی، از پیام ما درک و فهم می‌شود مغایر آن چیزی است که درنظر داشته‌ایم. در این صورت باید ببینیم موانع انتقال پیام به مردم چیست و این موانع را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت شبکه سازی در حوزه‌های مختلف گفت: دشمنان برای تأثیرگذاری بر مردم و وارونه جلوه دادن دستاوردها، از شبکه‌سازی گسترده استفاده می‌کنند. در جریانات اخیر دیدیم که یک شایعه یا یک خبر وارونه که در یک شبکه معاند پخش می‌شد، بلافاصله در شبکه‌ای عظیم از کانال‌های فعال در پیام‌رسان‌های مختلف بازنشر می‌شود. روابط‌عمومی‌ها هم باید برای انتقال پیام به مخاطبان به موضوع شبکه‌سازی توجه ویژه داشته باشند.

موسوی با اعلام اینکه برخی اخباری که درباره شرایط سازمان تأمین‌اجتماعی مطرح می‌شود، اخبار غیرواقعی است، گفت: یکی از چیزهایی که در فضای رسانه‌ای به نحو بسیار پربسامد مطرح می‌شود، بزرگ نمایی در زمینه ابعاد چالش نابرابری منابع و مصارف در تأمین‌اجتماعی و ایجاد نگرانی نابجا در مورد آینده استمرار خدمات این سازمان است. هرچند مشکلاتی در زمینه تأمین نقدینگی و نابرابری منابع و مصارف وجود دارد، اما این بحران‌ها قابل کنترل است و در بلند مدت هم در صورت برنامه‌ریزی درست و با رویکرد تحولی، می‌توان آینده سازمان تأمین‌اجتماعی را با قاطعیت تضمین کرد؛ اما برخی دوست دارند ته دل مردم را خالی کنند و نگرانی و ناامیدی ایجاد کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر ضرورت پیگیری رویکرد خلاقانه در ارتباط با مخاطبان و برنامه‌های اطلاع‌رسانی، افزود: رویکردهای نوین و خلاقانه، کلید اثربخشی فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی است. توفیق در طرح پوشش فراگیر بیمه‌ای که از ابتدای دوره مدیریتی جدید در سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، جز از طریق فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی خلاقانه و ابتکاری، امکانپذیر نبود.

وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی یک سازمان خدمت‌محور است. در حوزه کسب‌وکار در کنار کارآفرینان و کارفرمایان و در خدمت آنها هستیم. همچنین خدمات سازمان تضمین‌کننده معیشت بیمه‌شدگان در رویدادهایی چون بیماری، بیکاری، پیری و ازکارافتادگی است و در حوزه درمان هم دسترسی بیمه‌شدگان و بازنشستگان به خدمات سلامت را تضمین می‌کنیم. اما آیا جامعه و مخاطبان هم ما را به عنوان یک سازمان حامی کارگر و کارفرما می‌شناسند و همین فهم از سازمان تأمین‌اجتماعی در فضای عمومی وجود دارد؟

 

ارایه روزانه یک میلیون درمان سرپایی و ۱۳هزار خدمت بستری به بیمه شدگان تامین اجتماعی

موسوی گفت: در بخش خدمات درمانی، روزانه یک میلیون مورد درمان سرپایی و بیش از ۱۳ هزار مورد خدمت بستری به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود. همه باور داریم که تأمین‌اجتماعی واقعاً یک سازمان خدمت‌محور کرامت‌مدار است. اما آیا مخاطبان هم چنین فهم و شناخت و تجربه‌ای نسبت به نقش و جایگاه تأمین‌اجتماعی دارند؟ باید به دقت بررسی کنیم که چرا بخشی از افکار عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی را مانع می‌داند تا تسهیل‌گر.

وی ادامه داد: بخشی از این به اشکالاتی برمی‌گردد که در خدمات و سازوکارهای خود داریم و باید اصلاح کنیم. بخشی هم ذهنیت‌های از پیش ساخته شده است که فکر می‌کنند تأمین‌اجتماعی به عنوان مانع ایستاده و همه باید از روی این مانع بپرند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به‌موقع یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن توجه شود، گفت: برخی مواقع با افکار عمومی صحبت می‌کنیم و خوب هم صحبت می‌کنیم، اما به‌موقع صحبت نمی‌کنیم. روابط‌عمومی سازمان باید در حوزه تحلیل پیشگیرانه افکار عمومی بیش از پیش فعالیت داشته باشد. افکار عمومی باید ساخته شود و این ساختن افکار عمومی از منظر واقعی باید صورت بگیرد نه در قالب عملیات روانی، چون در سنت دینی ما عملیات روانی ابتدا به ساکن مجاز نیست.

موسوی افزود: روابط‌عمومی‌ باید در خدمت اهداف سازمان و خدمت و مأموریت و حکمرانی تأمین‌اجتماعی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد نه روابط‌عمومی مدیرعامل یا مدیران واحدها. باید با شناخت ظرفیت‌ها، برای حضور در رسانه‌های رسمی و رسانه‌های غیررسمی و نیز ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم و مخاطبان، برنامه‌ای مشخص و هدفمند داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ارتباطات و اطلاع‌رسانی تنها منحصر به این نیست که مدیر در اتاق خود بنشیند و از ابزارهای رسانه‌ای برای ارتباط با مردم استفاده کند؛ بلکه گاهی هم باید به میان مردم و مخاطبان رفت. یک بخش مهم و اثرگذاری از ارتباطات و اطلاع‌رسانی، ارتباطات چهره به چهره است.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای به سبب همکاری و همراهی با این سازمان در تبیین دستاوردها و اطلاع‌رسانی طرح‌ها و برنامه‌های سازمان تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه کاربران

مهدی۳۰۷۶۶۴۶۰۱:۵۷:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱۲
متاسفانه چه فایده، تاکنون بعداز حدود30ماه هنوز دریافتی سال1399، 1400، 1401و1402، با آنهمه کارشناس امورمالی وحسابداری،به درستی محاسبه وپرداخت نشده است.
ناشناس۳۰۷۶۶۵۱۰۲:۱۰:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
وقتیکه صدای بازنشستگان بلند میشود میگویند احتمالا اشتباه شده بررسی میشود یا اینکه معوقه اش را تا آخر سا ل پرداخت میکنیم .خوب این چه کاریست مگر حسابدارهاچقدر باید اشتباه کنند .وخلاصه میروند روی اعصاب خانواده تامین اشتباهی
سیدرضا صمدی بازنشسته۳۰۷۶۶۶۰۰۲:۲۰:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۱۲
جناب موسوی بالاخره حضرتعالی مشخص بفرمایید یک بیمار پیوند عضو که عمری محدود دارد بیمار خاص محسوب می شود یا خیر؟ هزینه های دارویی اصلا با چیزی اعلام شده همخوانی ندارد دوستان شما در ادارات کل پیوند عضو را بیمار عادی لحاط کردند الان من گرفتار برای آزمایشات دوره ای و تخصصی چکار کنم .
خخخ۳۰۷۶۷۹۲۰۷:۱۵:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سلام. چرا تا ایشون حرف میزنه از مقایسه قبل و بعد انقلاب میگه..
ناشناس۳۰۷۶۸۱۳۰۷:۴۳:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۲
هرم جمعیتی ایران به دلیل افزایش به رویه ده شصت به سمت پیری می‌ره و جمعیت جوان هم بسیار کم
ناشناس۳۰۷۶۸۳۱۰۷:۵۶:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
یک نسخه ساده پزشک رو تامین اجتماعی الان چند درصدش رو میده ؟ برای آزمایش فقط ده درصد رو تایمن اجتماعی میده این چه بیمه ای هست ؟
ناشناس۳۰۷۶۸۵۲۰۸:۱۳:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
خود اين آقا گفته در بلند مدت ودر صورت بر نامه ريزي بحران تامين اجتماعي بر طرف ميشود ولي همه به خوبي ميدانند بر نامه ريزي كجا بود
بازنشسته تامین اجتماعی۳۰۷۶۸۶۸۰۸:۲۲:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۱۲
این سازمان که از پول خودکارگران از قدیم تا الان بوجود آمد . همچنان بااین روال ادامه خواهدداشت،
ناشناس۳۰۷۶۸۸۴۰۸:۲۸:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱۲
جناب موسوی که می فرمایید دست اوردهایتان مورد هجمه رسانه قرار دارد بطور شفاف بفرمایید با عدد و آمار روزی که به پست تامین اجتماعی آمدید صندوق در چه وضعیتی بوده الان در کجا قرار دارد شرکت های تابعه بامدرک های نا کارآمد ورشکسته و بابت حقوق بازنشستگان باید از بانک رفاه وام های سنگین بگیرد.بفرمایید دولت ها چه بلایی بر سر صاحبان صندوق آورده اند
بیمه شده۳۰۷۶۸۹۸۰۸:۳۳:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱۲
متاسفانه با رویکرد جدید در کنارگذاشتن مدیران با کفایت باسابقه درخشان امیدی به تحقق آرمانهای جناب مدیر عامل نیست
ناشناس۳۰۷۶۹۰۳۰۸:۳۷:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۲
اگر دستورات صندوق بی المللی پول اجرا شود مشکل را نمی توانید حل کنید هیچ بدتر هم می شود و به خاطر بستن دستان توسط خوتان با اجرای آن.....
محمد۳۰۷۶۹۱۴۰۸:۴۰:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۲
چون سازمان تامین اجتماعی نمیتواند تصمیمات لازم را در مسائل مختلف خودش بگیرد و دست نشانده دولت بوده و توان گرفتن طلب سنگین خود را از دولت ندارد و..... در نتیجه باعث نابودی کارگران مظلوم و جامعه کارگری و حداقلی بگیران تامین اجتماعی میشود سازمان باید به وسیله افراد شایسته و متخصص و کاربلد در این زمینه اداره شود و کل طلب خود را از دولت بگیرد....
Abdi۳۰۷۶۹۱۶۰۸:۴۰:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
... از وضع حقوق و معیشت قشر کارگر بفهمید که چه کرده اید
ناشناس۳۰۷۶۹۲۵۰۸:۴۶:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سلام علیکم حساب اکثر مردم ایران ، که بارها و بارها ، فداکاری و پشتیبانی خود را از اسلام و قرآن و اهل البیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی ، نشان داده اند از حساب دشمنان اسلام و مملکت ، جدا بوده و هست ....... اما این مطلب به این معنا نیست که مردم هم هیچ مشکلاتی ندارند ، خدا خودش کمک کند و مشکلات کشور و مردم و دولت را ، حلّ و آسان نماید. ‌ آمِّینَ یا ربً العالَمین .
ناشناس۳۰۷۷۰۱۷۰۹:۵۲:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱۲
همه چیز در عمل باید دیده شود داروخانه تامین اجتماعی مثل کمکهای اولیه درمنزله هیچ توش نیسه تمام ازبیرون باید بخریم آزاد
ناشناس۳۰۷۷۰۳۸۱۰:۰۸:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۲
چرا لااقل یکبار هم که شده این طرح را بررسی نمیکنید تا برای بعدها با خیال آسوده ادامه طریق دهید. الان بخاطر تعیین حداقل و حداکثر دستمزد. فقط قشر کارگر .که تعداد زیادی را شامل میشود.حق بیمه هم بر اساس همان مبلغ اخذ میشود. و این در دریافتی بازنشستگی لحاظ میشود و رقم چشمگیری هم نمیشود و بهمین خاطر تعداد کمی از کارگران برای دریافتی بیشتر در زمان بازنشستگی رو به بیمه های دیگر میآورند و در حقیقت سازمان از این سفره چیزی نصیبش نمیشود. اگر رقم دستمزد در لیست به دلخواه کارگر باشد تا بتواند رقم بالاتری را هم پرداخت نماید مثل کارمندان در نتیجه در زمان بعد خدمت عایدی بیشتری خواهد داشت و سازمان هم همینطور.
ناشناس۳۰۷۷۰۴۸۱۰:۱۴:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
شما از همسان سازی بازنشستگان تامین بگو ؟
ناشناس۳۰۷۷۰۸۷۱۰:۲۸:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سلام اقای موسوی همه فرمایشات درست ولی دست آورد کاهش هزینه خرید در کشور خیلی مهم هست ملت ذارند از گرانی دیوانه میشن چرا دست اورد ارزونی در مملکت نیست . در این خصوص هم توضیح بده
رضامقدسی۳۰۷۷۱۴۱۱۱:۰۴:۴۵ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سلام خیلی خوبه ای کاش شرایط ملاقات با مدیرعامل محترم مقدور شود
حسینی۳۰۷۷۱۶۹۱۱:۲۵:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
دشمن کجا هست؟ .دشمن می‌گوید با این تورم نجومی و سرسام آور حقوق بازنشستگان وکارگران را ۲۱درشد افزایش دهند چرا خود دولت به قانون عمل نمیکنند و متاسفانه به اندازه یک چهارم تورم هم افزایش،نداده اند. اینهم کار دشمن هست که باعث فقر این قشر میشوید.
داود۳۰۷۷۱۷۱۱۱:۲۶:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۲
گروه یا سازمان غیر دولتی خبره از تیپ دانشگاهیان غیر وابسته، با بررسی اسناد و وضعیت اداره سازمان ها و شرکت های دولتی باید گزارش کاملی ارایه دهند. مدیران دولتی می دانند چند سال بیشتر مدیر این سازمان نیستن و بعدا به پست دیگری منتقل می شوند برای همین از وضعیت اداره حوزشون و توانایشان داستان زیاد می گن فردا هم رفتند کسی ازشون چیزی سوال نمی کنه.
فاطمه۳۰۷۷۲۵۹۱۲:۳۶:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱۲
اگرالان میخواسم بیام عضوتامین اجتماعی بشم بامواردی که ازیکی ازشعبه های تامین اجتماعی دیدم هرگزنمی امدم
ناشناس۳۰۷۷۲۹۸۱۳:۰۶:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۲
ازرحمات شما بی نهایت سپاسگزارم ولی بی عدالتی با حرف زدن حل نمی شود دو سال است در مورد افزایش حقوق بازنشستگان طوری عمل می کنید که ما در هیچ جای آن عدالت را نمی بینیم دوسال است همسان سازی ما بلاتکلیف مانده با حقوق حداقلی همیشه با مشکلات زندگی و خانوادگی دست و پنچه نرم می کنیم نه وام درست حسابی می دهید و نه به فکر ما هستید لطف عدالت را به معنی واقعی درک کنید و به خاطر خدا به ان عمل درست عمل کنید متشکرم
منتظرظهور۳۰۷۷۳۱۷۱۳:۱۹:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱۲
...تامین اجتماعی سازمانی هست که از پول کارگر و بازنشسته جان گرفته ولی متاسفانه با دخالت ها و تصرفات دولت ها در دهه های متمادی و ادوار مختلف توان و کارآیی خود را از دست داده و به این حال و روز افتاده...از همه اینها گذشته از آقای موسوی بپرسید که تکلیف مطالبات و معوقات همسان سازی بازنشستگان و کارگران چه شد؟
فراموشکار۳۰۷۷۳۲۸۱۳:۲۶:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱۲
عملکرد سازمان ها رو باید کارشناسان و گروه های دانشگاهی غیر دولتی بررسی و گزارش کنند.
جعفری۳۰۷۷۳۵۹۱۳:۵۵:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
متاسفانه امروز گاها مواجه با مدیرانی هستیم که ابتدایی ترین اطلاعات را از مبانی اولیه کار را ندارند چه رسد که بخواهند برای جبران فاصله وحشتناک دز امد های قعلی و مصارف که هزینه درمان و حقوق بازنشستگی نصفه و نیمه میلیون ها نفر مستمری بگیر این سازمان قدرتمند دیروز و درمانده امروز مبی باشد .
جعفری۳۰۷۷۳۶۷۱۳:۵۸:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱۲
واقعا آقای موسوی ما فقط در بخش درمانی تامین اجتماعی روزانه یک میلیون و سالانه سیصدو شصت پنج میلیون مریض سرپایی داریم. این عدد با بیماران بیمه خدمات درمانی و سایر بیمه ها و بیمارستان خصوصی لابد سالانه به یک میلیارد نفر می رسد. شما فقط در تامین اجتماعی روزانه برای سیزده هزار نفر خدمت بستری کردن دارید؟ با چند تخت فعال ؟سالانه نزدیک چهار ونیم میلیون مریض را بستری می کنید ؟ شما در تامین اجتماعی امانتدار و بنگاه دار یزرگترین موسسه اقتصادی کشور یعنی شستا هستید . اما نت و سرمایه میلیون ها کارگر و مستمری بگیر که در طی سالهای گذشته ریال های قدرتمند و با ارزش ثمره کار و تلاش خود را به شما سپرده اند .
بینوا۳۰۷۷۳۷۵۱۴:۰۲:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سلام جناب آقای موسوی چرا موضوع همسان سازی را شفاف اعلام نمی کنید . مانده سال‌های ۹۹ الی ۱۴۰۱ کی واریز می شود ؟
ناشناس۳۰۷۷۴۵۰۱۴:۵۶:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱۲
فقط همسان سازی بازنشسته مستعمری آقا فکرمردم باشید
ناصراقایی۳۰۷۷۵۲۹۱۶:۰۱:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۱۲
من بیست سال سابقه دارم نمی دونن حقوق من باکسیکه‌ده سال داره مطابقت نمی کنه من چهار ملیون میگرم ولی دهستان ده ملیون میگره می‌خوام بگم محاسبه تامین اجتماعی درست نیست چه برسه به معوقات
ناشناس۳۰۷۷۵۴۸۱۶:۱۸:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۱۲
باسلام ودعای خیر آقای موسوی بنده بازنشسته شرکتی هستم راننده اتوبوس هستم میدونی بااین اوضاع گرانی به زندگی نمیرسیم مجبورم روز مزد کمکی بااتوبوسها کار کنم این همه بازنشسته دارن کار میکنن هیچکس جلوشن نمیگیره بجز ما چون کارت هوشمندمان زیرنظر شماست این همه مهندس باز نشست شدن از شرکت بیرون حالا حقوق دوبله میگیرن که بالای ۶۰ تومان ما حسود نیستیم معلمان کشوری لشکری دارن تمدید میکنن باتشکراز همکاری شما ممنون
ناشناس۳۰۷۷۵۷۸۱۶:۳۳:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
باسلام لطف بفرمایدهمین نوشته۱۰ساعت گذشته خودتان که افزایش هرمستمری ازردیف۱تا۱۹راببینید بنده که نگاه کردم اصلآ مشخص نیست،؟ که نیست؟لطفآهمین گفته خودتان را روشن تر ارائه فرماید.باتشکر
ناشناس۳۰۷۷۶۰۴۱۶:۵۶:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سلام آقای موسوی من 73ساله هستم بازنشسته تامین اجتماعی که طبق ماده 89 ماهانه 2درصدازحقوق کسرمیشود خداراشکر سلامت هستم وبیماری خاصی ندارم تابه حال از مراکز تامین استفاده نکردم مگرنفرمودید بالای 65 سال خدمات درمانی رایگان است من بیمه تکمیلی هم ندارم وتنها زندگی میکنم چرا
بازنشسته۳۰۷۷۷۶۱۱۸:۵۳:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۲
دوباره مانند سال گذشته که شش ماه حق بازنشسته را پرداخت نکردی امسال هم در مورد 25 درصد سنگ اندازی می‌کنی.
ناشناس۳۰۷۷۸۴۲۲۰:۰۰:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
همه تقصیرات به خاطر مشاغل سخته که به تامین اجتماعی و اعضای ان فشار اورده باید بازنشستگی در مشاغل سخت تامین اجتماعی مثل بازنشستگی در مشاغل سخت دولتی با ۲۵ سال سابقه و حداکثر ۳۰ روز حقوق در ماه شود و همچنین بدون محدودیت سنی باشد
ناشناس۳۰۷۷۸۴۳۲۰:۰۱:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
در صورتی کاهش سنوات ارفاقی برای مشاغل سخت جواب میدهد که مثل قبل محدودیت سنی وجود نداشته باشد ولی با یک تفاوت که حداکثر سابقه سنوات در عدد ۳۰ روز حقوق در ماه ثابت بماند یعنی شخص با ۲۳ سال متوالی در مشاغل سخت با ۳۰ روز حقوق در ماه بازنشسته شود بدون محدودیت سنی ولی اگر سابقه شخص حتی تا ۳۰ سال بالا برود باید همان ۳۰ روز حقوق در ماه شامل او شود و نه بیشتر. یعنی نه ۳۱ روز یا ۳۲ روز یا ۳۳ روز یا ۳۴ روز یا ۳۵ روز در ماه. به عبارت دیگر وقتی ۷ سال سنوات ارفاقی جواب میدهد که سقف سابقه تامین اجتماعی که ۳۵ روز در ماه است برای مشاغل سخت به ۳۰ روز حقوق در ماه تبدیل شود. زیرا وقتی کسیکه حتی تا سی سال کار نکرده چرا باید ۳۵ روز حقوق در ماه شاملش بشود.
ناشناس۳۰۷۷۸۴۴۲۰:۰۱:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
به دلیل اینکه طبق گفته مسوولان تامین اجتماعی نسبت بازنشستگان مشاغل سخت در تامین اجتماعی به ۷۰ درصد کل بازنشستگان رسیده و این عدد بسیار تکاندهنده و عجیب میباشد و احتمال افزایش این عدد تا ۸۰ درصد هم میباشد بدلیل ضعف و غیردقیق بودن قوانین مشاغل سخت و سهل گیری سخاوتمندانه و همچنین دادن سخاوتمندانه سنوات ارفاقی ۱/۵ سال به ازای هر ۱ سال که تا سقف سابقه سنوات تامین اجتماعی یعنی ۳۵ روز در ماه حقوق هم ادامه پیدا میکند یعنی اگر شخص ۲۳ سال و۴ ماه سابقه داشته باشد سقف سابقه تامین اجتماعی را که ۳۵ روز در ماه است را خواهد گرفت(۳۵=۱/۵ ×۲۳/۴) همچنین شخص میتواند علاوه بر امتیاز سقف سابقه تامین اجتماعی با پرداخت حداکثر حق بیمه در دو سال اخر، خود را به سقف حقوق که ۷ برابر حداقل حقوق است نزدیک کند توجه کنید فقط با پرداخت دو سال حق بیمه بصورت قسطی و ناچیز شخص میتواند هم حقوق بالا تا اخر عمر دریافت کند و هم سقف سابقه تامین اجتماعی که ۳۵ روز در ماه است را بگیرد فقط با سابقه ناچیز ۲۳ سال و ۴ ماه و هر سال بصورت تصاعدی مبلغ حقوق بازنشستگی شخص بالا میرود .
ناشناس۳۰۷۷۸۶۳۲۰:۰۷:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱۲
سختی کار باید به ۲ قسمت درجه بندی شود. ۱.شدید ۲.متوسط. اگر شغلی در زیرمجموعه شدید قرار گرفت با ۲۰ سال وبدون شرط سنی و با ۳۰ سال حقوق ومزایا بازنشسته شود واگر شغلی زیر مجموعه متوسط قرار گرفت با ۲۵ سال وبدون شرط سنی وبا ۳۰ سال حقوق ومزایا بازنشسته شود وهمچنین کلا سقف سابقه بیمه در مشاغل سخت وزیان اور باید ۳۰ سال باشد چه شدید و چه متوسط وباید سقف سابقه بیمه ۳۵ سال در مشاغل سخت برداشته شود وهمچنین باید قانونی وضع شود که اگر شخصی تا ۲۸ سال سابقه بیمه در شغلی داشته باشد دیگر نباید با قانون مشاغل سخت وزیان اور بازنشسته شود وتا دو سال دیگر کار کند وبا ۳۰ سال سابقه بازنشسته شود چون شخصی که تا ۲۸ سال در شغلی دوام اورده و ۲ سال دیگر ۳۰ سال را پر میکند حتما شغلش سخت نبوده که توانسته ۲۸ سال در ان شغل بماند. به طور مثال ایا سختی کارشغل مهماندار هواپیما که جدیدا جزو مشاغل سخت قرار گرفته ایا با شغل کار در معدن یکسانه وایا باید کارکنان هردو شغل با سابقه ۲۰ سال بازنشسته شوند.
ناصر۳۰۷۷۸۷۳۲۰:۱۶:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۱۲
ماکه تاحالا تحولی ازشما ودستگاه تامین اجتماعی ندیدیم وتنها دست اوردشما بوحودامدن مشکلات وورشکستگی دستگاه طویل وعریض تامین احتماعی وهمه ساله خون بدل کردن بازنشستگان بدبخت هستید ایشان بفرمایند دست اوردشون چی بوده ماهم بفهمیم وطی این مدت دل بازنشسگان شادشده باشه
بازنشسته۳۰۷۷۸۹۲۲۰:۳۶:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۲
جناب موسوی مدیرعامل کم پیدای تامین اجتماعی لطفا دریک برنامه تلوزیونی عمل کرد خود وبرنامه تان رابه بیمه شدگان وبازنشستگان گزارش وبطور کامل مشکلات وپیشرفت های سازمان را با مردم درمیان بگزارید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین