خرید آنلاین کباب شهر کرج از رستوران معروف حاج عباس

گزارش بازرگانی، 173389،   4020217090 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

انواع کباب از جمله غذاهای خوشمزه‌ای است که تقریبا همه عاشق آن هستند. شما هم اگر در شهر کرج هوس یک وعده خوشمزه کباب را کرده‌اید، به جای وقت گذاشتن و مراجعه حضوری، می‌توانید از طریق خرید آنلاین کباب شهر کرج، به راحتی غذای مورد علاقه خود را درب منزل یا محل کار، تحویل بگیرید. با توجه به فراوانی کبابی‌ها و رستوران‌های مختلف در شهر کرج، در هر منطقه و محله‌ای که باشید، خرید اینترنتی کباب، کار ساده‌ای خواهد بود.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که در شهر کرج، سفارش عالی کباب داشته باشید و مزه کباب اصیل و واقعی را بچشید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی رستوران معروف حاج عباس بیندازیم.

رستوران و کبابی حاج عباس کرج

کبابی معروف حاج عباس در حصارک کرج واقع شده است. این رستوران کبابی، همیشه شلوغ بوده و در هر زمانی از سال، مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. کباب‌های این رستوران، درجه یک هستند و همیشه از گوشت تازه و مرغوب تهیه می‌شوند. از این جهت با اطمینان خاطر می‌توانید سفارش خود را از رستوران و کبابی حاج عباس سفارش داده و با خیال راحت نوش جان کنید.

در این رستوران سرویس‌دهی به مشتریان شرایط بسیار عالی دارد و قیمت غذاها نیز در مقایسه با دیگر رستوران‌های شهر کرج، مناسب ارزیابی می‌شوند.

منوی رستوران و کبابی حاج عباس کرج

این رستوران بهترین چلوکباب‌های درجه یک را در منوی غذایی خود جای داده است. شما می‌توانید انواع کباب از جمله چلوکباب سلطانی، چلوکباب لقمه، چلو کباب لقمه نگین‌دار، چلو جوجه کباب معمولی و مخصوص و ... را در این رستوران سفارش داده و از طعم عالی آن‌ها لذت ببرید.

همچنین اگر مایل به سفارش برنج نباشید، تنوع بالای خوراک کباب چون خوراک کباب سلطانی، خوراک کباب لقمه، خوراک کباب لقمه نگین‌دار، خوراک کباب برگ، خوراک کباب بختیاری و ...عالی به نظر می‌رسند.

سفارش کباب آنلاین کرج

رستوران معروف حاج عباس در بخش سالاد و پیش غذا و همین طور نوشیدنی‌های مختلف نیز بسیار عالی در منوی خود عمل کرده است. به طوری که با هر نوع سلیقه‌ای‌ به راحتی می‌توانید سفارش مورد نظر خود را داشته باشید.

به علاوه با دنبال کردن معرفی بهترین رستوران های سنتی کرج، می‌توانید در خصوص دیگر رستوران‌ها و کبابی‌های مشهور و موفق این شهر که همیشه مشتریانی پر و پا قرص دارند، اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

سفارش آنلاین از رستوران حاج عباس کرج از طریق اسنپ فود

اگر چه صرف یک وعده غذای رستورانی در محل رستوران، جذابیت خاص خود را دارد؛ اما شما ممکن است به دلایل مختلفی مایل باشید که سفارش خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. در این صورت یک راه حل ساده و جذاب برای شما وجود دارد. شما می‌توانید سفارش خود را از طریق اسنپ فود ثبت کرده و اطمینان خاطر داشته باشید که در کمترین زمان، وعده غذایی در بسته بندی دقیق و سالم به محل آدرس ارسال می‌شود.

این فرصتی است که بدون صرف زمان، برای رفتن به محل رستوران، غذای مورد علاقه خود را از منوی کبابی حاج عباس از طریق اسنپ فود سفارش دهید. پس از آن با آماده شدن غذا، پیک اسنپ فود، بسته را به محل آدرس آورده و تحویل می‌دهد.

معرفی رستوران حاج عباس کرج

لازم به یادآوری است که ثبت سفارش خرید آنلاین غذا از طریق اپلیکیشن اسنپ فود و همچنین نسخه دسکتاپ آن، میسر است. به این شکل تنها با چند کلیک یا ضربه روی صفحه گوشی موبایل، تمامی فرایند خرید آنلاین کباب از رستوران معروف حاج عباس و دیگر رستوران‌های شهر کرج را به انجام می‌رسانید.

در این مطلب به معرفی رستوران و کباب حاج عباس پرداختیم و بخشی از منوی آن را مرور کردیم. این رستوران در شمار مشهورترین رستوران‌های شهر کرج قرار داشته و همیشه توانسته است رضایت مشتریان خود را در حد عالی به دست آورد. شما نیز اگر می‌خواهید یک وعده کباب خوشمزه به همراه پلو یا به صورت خوراک نوش جان کنید، حتما خرید آنلاین کباب شهر کرج از رستوران معروف حاج عباس را در نظر داشته باشید. اگر پیش از این تجربه حضور یا سفارش اینترنتی از این رستوران و کبابی مشهور را داشته‌اید، حتما نظر خود را در خصوص آن با ما و دیگر کاربران ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۳۲۸۹۶۲۳:۳۱:۱۸ ۱۴۰۲/۲/۱۷
خدا رحمت کند صاحب آن را من ۴۰ سال است شناخت دارم دوغ مخصوص رستوران حاج عباس خدا رحمت کند خودش سرویس میداد دوغ مخصوص حالی چه انسان بود هر فقیر سر ظهر می آمد یک پرس غذا میداد اگر هم چین انسان هایی نبودند ایران نابود شده بود روحت شاد
الهه۳۰۳۲۹۵۰۰۰:۰۶:۲۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
واقعان عالی شاید باورتون نشه ولی من از بچه گی مشتری حاج عباس هستم
مجید رییسی۳۰۳۳۰۴۷۰۱:۴۳:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۱۸
خداییش کبابش تک تو کرج انصافا که بهترین کبابها برای رسترانهای کرجی های اصیل مخصوصا سرهه سنج در برعان وچاران وارنگه در جاده چالوس بهترین کباب زننده ها تو ایران هستن
داریوش رنجبران۳۰۳۳۰۷۶۰۲:۵۰:۰۹ ۱۴۰۲/۲/۱۸
جوجه و کباب حاج عباس واقعا عالیست امیدوارم هرگز افت درکیفیت غذا ایجادنشود
مسعودطالبی۳۰۳۳۱۰۰۰۴:۳۷:۴۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
سلام هیچ جای ایران کباب حاج عباس ندارد شعبانی درشهرهای زیارتی مشهد وتوریستی شمال نیزدایرنمایید
مهرداد۳۰۳۳۱۱۶۰۶:۰۰:۱۳ ۱۴۰۲/۲/۱۸
سلام چقدر هم خوب لطفا لیست قیمت ها را هم اعلام کنید باتشکر.
زارع رفیع۳۰۳۳۱۳۳۰۶:۵۵:۳۱ ۱۴۰۲/۲/۱۸
خوش مزه ترین سالم ترین طعم واقعی کباب دررستوران حاج عباس عالی عالی
R۳۰۳۳۳۷۹۱۰:۰۹:۲۷ ۱۴۰۲/۲/۱۸
ما مشتری بیست ساله حاج عباسیم و بسیار از غذاها و کادر رستوران راضی هستیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. من عجله ندارم!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  11. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  12. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  13. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  14. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  15. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  16. دور باطلی که تمامی ندارد!

  17. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  18. تضادی عجیب و پر ابهام!

  19. برای این عکس شما تیتر بزنید

  20. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  21. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  22. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  23. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

آخرین عناوین