بهترین پنل اس‌ام‌اس رایگان بدون ثبت‌نام معرفی شد/ پنل آموت اس ام اس

گزارش بازرگانی، 160278،   4011222034

پنل پیامکی چیست؟ این سوال افراد زیادی است که جدیدا با روش های دیجیتال مارکتینگ آشنا شده اند و قصد دارند برای کسب و کار خود به شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات کنند. امروزه برای رشد بیزینس ها استفاده از تبلیغات اجتناب ناپذیر است ابتدا باید بدانید که این یک سرویس قابل ارائه توسط شرکت های خدمات رسانی پیامکی است و شما با مراجعه به آن ها می توانید این پنل ها را با شرایط متفاوتی تهیه کنید.

پنل اس ام اس رایگان بدون ثبت نام

سامانه پیامک یک نرم افزار تحت وب است که شما با تهیه آن توانایی ارسال اس ام اس های تبلیغاتی، خدماتی و اطلاع رسانی به همه شماره موبایل های کشور با سرعت خیلی خوبی را خواهید داشت و به شما امکان تبلیغات مستمر می دهد. نرخ خوانده شدن پیام ها بیش از 90 درصد است که این عامل موثری در جذب و نگهداری مشتری است درنتیجه اگر از این فرصت خوب استفاده لازم را بکنید و هنگام ایجاد کمپین تبلیغاتی محتوای جذابی نوشته شود، بازده بسیار بالایی نصیب شما خواهد کرد. با خرید یک سامانه پیامکی دیگر به مودم GSM ویا سایر سخت افزار ها نیاز نخواهید داشت. اگر در بانک اطلاعاتی پنل امکان فیلتر کردن مخاطبان وجود داشته باشد بهتر است چون می توانید در مناسبت های مختلف برای عده خاصی تبلیغات کنید. یک نمونه از دسته بندی های مخاطبان می تواند این گونه باشد:

  • ارسال پیامک انبوه براساس کد پستی

  • ارسال پیامک انبوه بر اساس نقشه گوگل

  • ارسال پیامک انبوه با توجه به استان و شهر

  • ارسال پیامک متناسب با سن و جنسیت

 مطمئنا داشتن یک لیست طبقه بندی شده بسیار کمک کننده است و اگر می خواهید برای شرکت خود اقدام به تبلیغات متنی اس ام اس کنید بهتر است با این اصطلاحات و دسته بندی ها آشنا باشید تا در هنگام مراجعه به یک شرکت ارائه خدمات پیامک مانند آموت، بتوانید در این مورد مطمئن باشید و با خیالی آسوده اقدام به ارسال پیامک انبوه آموت نمایید و همچنین مشاوره دریافت نمایید که بدانید هنگام راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی می توانید به کدام گروه ارسال پیام داشته باشید.

سوال خیلی مهمی برای شما ایجاد می شود و در اینجا باید پاسخ گفته شود این است که آیا واقعا پنل پیامکی رایگان وجود دارد؟ دراین مورد باید گفت بله. شرکت های خدمات رسان اس ام اس بسته های خود را باشرایط مختلفی به فروش می رسانند که یکی از بسته ها معمولا رایگان ارائه می شود و دراکثر شرکت ها هیچ تفاوتی بین بسته های رایگان و پولی در ارائه خدمات و پشتیبانی وجود ندارد و تنها تفاوتی که دارند در تعرفه ارسال پیامک است که برای سرویس های پنل رایگان، این تعرفه بیشتر است. بسته های رایگان بیشتر مناسب افرادی است که قصد دارند تعداد پیامک های اندکی را ارسال کنند.







پنل اس ام اس رایگان چیست

همانطور که گفته شد پنل پیامک یک بستر برای ارسال پیامک با اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی است که می تواند کسب و کار شما را درجامعه به افراد معرفی کند و درآمد شما را افزایش دهد. این مورد بیان شد که استفاده از این سامانه ها می تواند پولی یا رایگان باشد و هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند که شما می بایست با توجه به هدف خود انتخاب مناسب را انجام دهید. از لحاظ امکانات هیچ تفاوتی با هم ندارند بلکه تعرفه ارسال نوع رایگان حدود 70 درصد بیشتر است. اگر تعداد پیامک های شما آنقدر کم است که در کنار بالا بودن تعرفه ارسال پنل رایگان باز هم برایتان به صرفه است بهتر است همین پنل رایگان را تهیه کنید. نوع رایگان با پولی از نظر امکانات هیچ تفاوتی ندارد.

 

پنل اس ام اس رایگان تهران

پنل اس ام اس رایگان تهران

اگر برای شما مهم است که حتما به شکل حضوری در شرکت سرویس دهنده حاضر شوید و خدمات مربوطه را دریافت کنید می توانید خیلی راحت در تهران یا هر شهر دیگری یکی از این شرکت ها را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید.

با توجه به اینکه بستر اینترنت خیلی از مراجعات غیر الزامی را کاهش داده است بهتر این است که در هر نقطه از کشور به سایت شرکت های خدمات دهنده پیامک مراجعه کنید و از همان سایت اقدام به خرید سرویس مناسب خود کنید. همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان به صورت تماس تلفنی یا چت آنلاین نیز وجود دارد.

دانلود پنل اس ام اس رایگان

پس از اینکه با بررسی های خود به این نتیجه رسیدید که کدام شرکت را انتخاب و از پنل رایگان یا پولی آن استفاده کنید از طریق سایت سرویس دهنده اقدام به دانلود اپلیکیشن نموده و از امکانات عالی آن نهایت استفاده را ببرید.

دانلود پنل اس ام اس رایگان

امکانات پنل پیامکی

پنل های اس ام اس اعم از رایگان یا پولی امکاناتی دارند که باید از آن ها مطلع باشید تا بتوانید یک بازاریابی خوب و موثر داشته باشید. از جمله این امکانات به این موارد می توان اشاره نمود :

  • ارسال پیامک منطقه ای

  • تبلیغات از روی نقشه

  • ارسال پیامک بر اساس کدپستی و سایر دسته بندی های مختلف

  • ارسال پیامک انبوه

  • ارسال اس ام اس بر اساس زمانبندی های معین

  • دارا بودن بانک اطلاعاتی قدرتمند با دسته بندی های مختلف

  • دریافت پاسخ در سامانه خود : این امکان درصورتی فراهم خواهد بود که از خطوط اختصاصی استفاده کنید که مزایای دیگری هم دارد برای مثال ایجاد نظرسنجی، انتقاد، پیشنهاد و... فقط در صورت استفاده از خط اختصاصی فراهم می شود.

  • ارسال پیامک به بلک لیست : لیست سیاه مخابرات دسته ای از کاربران هستند که دریافت پیام های تبلیغاتی را مسدود کرده اند که با تهیه یک سامانه پیامکی اختصاصی می توانید به آن ها نیز تبلیغات ارسال کنید.

  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی و نظر سنجی های مختلف

  • ارسال پیام های مناسبتی به افراد خاصی از بانک اطلاعاتی که با قابلیت فیلتر انتخاب شده اند

  • برخورداری از امکانات وب سرویس مانند :

  1. ارسال سریع و بی وقفه

  2. ارسال گروهی پیامک ها

  3. دارا بودن دفترچه تلفن

  4. ارسال رمز پویا (OTP)

  5. ارسال پیامک به شکل انبوه

  6. دریافت پیامک

  7. ارسال پیامک با الگوهای خاص

نحوه ارسال پیامک انبوه

یکی از مهمترین امکانات پنل پیامکی، ارسال انبوه است که می توان با نرم افزار های تحت سیستم عامل یا تحت وب این کار را انجام داد. با تهیه یک پنل خوب از شرکت ارائه خدمات پیامک دارای مجوز به تمام شماره تلفن های موجود در بانک اطلاعاتی آگهی با تنظیم زمان بندی ارسال پیام تبلیغاتی بفرستید.

برای ارسال یا دریافت پیام های انبوه حتما به اینترنت احتیاج خواهید داشت چون به یک نرم افزار تحت سیستم عامل یا تحت وب نیاز دارید و هردو به اینترنت باید متصل باشند. بهتر است به یک شرکت دارای مجوز مراجعه کنید و سرویسی با عنوان پنل پیامکی خریداری کنید.

ارسال پیامک انبوه چه مزایایی دارد؟

شناخته شدن برند

بالغ بر نود درصد پیامک های ارسالی توسط افراد بازدید می شود برای اینکه در این کار موفق عمل کرده باشید باید حساب شده عمل کنید و در مورد محصولات یا خدماتی پیام بفرستید که درآن زمان خاص و شرایط مربوطه بتواند بیشترین سودآوری را برای شما به ارمغان بیاورد.

صرفه جویی در هزینه و زمان

گفته شد می توان پنل پیامکی رایگان تهیه کرد اما حتی اگر هزینه بر هم باشد، باز هم در مقابل سودی که از بازاریابی نصیب شما می شود خیلی اندک است.



هدفمند بودن ارسال پیامک انبوه

به دلیل اینکه همه روزه به تعداد کسانی که از تلفن همراه استفاده می کنند افزوده می شود، جامعه هدف پیامک های انبوه هر روز بزرگ تر می شود و اگر شما در سامانه خود مخاطبان را دسته بندی کرده باشید می توانید به صورت هدفمند برای عده زیادی پیام ارسال کنید و بازده کاری خود را به خوبی افزایش دهید. در ارسال هدفمند اس ام اس، تحلیل بازخورد ها بسیار مهم است زیرا می توانید ارسال های خود را بهینه سازی کنید و بازده دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش دهید.

اطلاع رسانی گسترده

تمام بیزینس ها برای رشد و تصرف بازار محصولات خود باید فروش و درآمد خود را افزایش دهند به گونه ای که در انتهای کار سود ده باشند. اگر مجموعه فعالیت های شرکت درآمد بیشتری از هزینه ها داشته باشند در مجموع شرکت سود خواهد کرد. یک روش که دارای درآمد بیشتری نسبت به هزینه است همین پیامک های انبوه است که به نسبت دیگر روش های سنتی تبلیغات و اطلاع رسانی مانند صدا و سیما، روزنامه و مجلات و ... زمان کمتری احتیاج دارد و سریع تر نیز نتیجه می دهد.

نکات مهم بازاریابی با اس ام اس انبوه

روش تبلیغات پیامکی بسیار فرصت مناسبی برای کسب درآمد بیشتراست اگر شما هم می خواهید دراین روش راندمان و کارایی را به حداکثر ممکن برسانید رعایت این دو نکته می تواند به شما کمک کند.

  • برای اینکه در ذهن مخاطب خود بمانید بایستی از یک شناسه خاص استفاده کنید تا مخاطب پیام با دیدن آن بلافاصله شما را شناسایی کند و آن را مشاهده نمایند با این کار شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت.

  • به طور منظم و هدفمند بر پیام های ارسالی و نتایج حاصله نظارت کنید و هر دو را مورد تحلیل قرار داده تا متوجه شوید چقدر تلاش کرده اید و چه میزان نتیجه گرفتید. اگر لازم است برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها را بازبینی نمایید و هر تغییری که لازم است را منظور نمایید.

شرکت پیامک آموت

اکنون که با مزایا و قابلیت های بازاریابی دیجیتالی از جمله ارسال پیامک های انبوه آشنایی پیدا کردید بهتر است با شرکت پیامک آموت آشنا شوید که در حوزه ارائه خدمات پیامکی مشهور است.

شرکت پیامک آموت اولین زیر مجموعه نرم افزاری آموت است که در سال 1386 با هدف ایجاد پیشرفت در حوزه بازاریابی دیجیتالی تاسیس شد. پیامک آموت در حوزه خدمات رسانی تبلیغات پیامکی جامع و رقابتی با مزایای منحصر به فرد و مقرون به صرفه در امر مدیریت ارسال و دریافت انبوه پیامک، فعالیت می کند. این شرکت با فعالیت در این سال ها وکسب تجربه های ارزشمند در زمینه فعالیت خود توانسته با فراهم کردن رضایت مشتریان سابقه درخشانی از خود ایجاد کند و به لطف مشتریان گرامی نشان رضایتمندی مشتری را کسب کرده است و به طورمداوم با تحلیل نتایج فعالیت های خود و با هدف حداکثر سازی منافع مشتریان به فکر بهبود سرویس ها و نحوه خدمات رسانی می باشد.

خدمات شرکت پیامک آموت

در مراجعه افراد به این شرکت کمتر پیش می آید که نیاز پیدا کنند به جا های دیگر نیز برای اهداف دیگر خود مراجعه کنند زیرا خدمات این شرکت جامع و یک زنجیره کامل است. سرویس هایی که توسط پیامک آموت به فروش می رسند شامل این موارد می باشند:

  • ارسال پیامک انبوه آموت برای جذب حداکثری مشتریان بالقوه

  • ارسال پیامک های تبلیغاتی به بلک لیست

  • دارا بودن خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک

  • تبدیل خطوط اختصاصی به خدماتی

  • پشتیبانی و ارسال پیام های صوتی

  • وب سرویس : این یک قابلیت و سرویس پرمزیت است که قابلیت های موثری برای مخاطبان فراهم می کند و با ایجاد ارتباط بین سامانه پیامکی و نرم افزار امکانات کاملی ارائه می دهد.

امکانات وب‌سرویس پیامک آموت عبارتند از :

  1. ارسال های متوالی بدون توقف در کمترین زمان

  2. ارسال پیامک به گروهی از شماره تلفن های بانک اطلاعاتی

  3. برخورداری از دفترچه تلفن

  4. ارسال رمز پویا (OTP)

  5. ارسال پیامک های انبوه و گسترده

  6. دریافت پیامک ها

  7. ارسال پیامک مطابق الگوهای خاص و تنظیم شده

این وب سرویس در مدرن کردن بیزینس ها تاثیر مناسبی دارد و امکانات خوبی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نتیجه گیری

آنچه در این مطلب بیان شد بیانگر آن است که می توانید بدون هیچ هزینه ای از شرکت های ارائه دهنده خدمات، پنل پیامکی تهیه کنید و به اهدف بازاریابی خود برسید اما به این نکته نیز توجه کنید که سرویس رایگان برای شرکت هایی کارایی بیشتری دارد که تعداد پیامک های اندکی را ارسال می کنند و اگر شما نیاز به ارسال اس ام اس بیشتری دارید می توانید سرویس های دارای تعرفه تهیه نمایید. شرکت پیامک آموت به عنوان مجموعه ای با سابقه در ارائه خدمات با کیفیت امیدوار است که شما با مطالعه این پست اطلاعات خوبی در زمینه انتخاب یک سامانه پیامکی متناسب با هدف خود دریافت کرده باشید.

منبع: https://www.amootsms.com/blacklist

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  2. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  3. برای این عکس شما تیتر بزنید

  4. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  5. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  6. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  7. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  8. علت رشد اقتصادی کشور چیست؟

  9. مدرسه یا بازار؟!

  10. نتانیاهو و کابوس حمله به رفح

  11. حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

  12. زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم

  13. قوه قضاییه کانون مبارزه بی‌امان با فساد است/ جنس جمهوری اسلامی فسادستیز و فساد ناپذیر است

  14. پلیس آمریکا حجاب معترضین را به زور برداشت

  15. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  16. شرایط دریافت مهریه بعد از طلاق

  17. دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات

  18. آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»

  19. نهنگ سواری یک آبادانی

  20. وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

  21. قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

  22. طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

  23. واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر

  24. تغییر نام استقلال در حال بررسی است/ واگذاری سرخابی‌ها این هفته نهایی می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تضادی عجیب و پر ابهام!

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین