روستاهایی بکر و بی نظیر که باید بشناسید

گزارش بازرگانی، 156147،   4011116106 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرتاسر کشور زیبای ایران پر است از شگفتی و زیبایی که از دیدنشان سیر نخواهید شد. یکی از مناطق سر سبز و بسیار زیبای ایران شهرهای شمالی آن است. طبیعت سرسبز و زیبا در شمال چنان آرامشی را به شما خواهد داد که شاید در جایی دیگر نتوانید آن را تجربه کنید.

اجاره ویلا شمال

اجاره ویلا شمال در دل طبیعت جزو یکی از شیرین‌ترین و به یادماندنی‌ترین تجربه‌هایی است که می‌توانید از سفر به شمال برای خود رقم بزنید. دور بودن از شلوغی، آلودگی و ترافیک شهر و قرار گرفتن در یک فضای ساده و صمیمی در روستا در کنار آب و هوای دلنشین آن، تجربه‌ای تازه و متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم قصد سفر به یکی از روستاهای بکر و بی‌نظیر ایران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر سری به سایت شب بزنید و مکان اقامتی مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید.

 

بازدید از روستای دیدنی جواهرده با اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا رامسر

یکی از زیباترین مناطق ییلاقی ایران، روستای دیدنی جواهرده است که با طبیعت بی‌نظیر خود تمامی نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. این روستا در کنار زیبایی چشم‌نواز خود، از آب و هوای مطبوعی برخوردار است و به بهشت ییلاقات ایران شناخته می‌شود. این روستای دیدنی و جذاب در استان مازندران و شهرستان رامسر واقع شده است و با یک ساعت رانندگی در جاده‌ای رویایی و جذاب به آن خواهید رسید.

درختان انبوه و سر به فلک کشیده در مسیر رسیدن به این روستا حس نشاط و سرزندگی را به شما هدیه می‌دهند. در مسیر رسیدن به روستای جواهرده یک تونل سبز رنگ توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. درختان به گونه‌ای بر روی این تونل قرار گرفته‌اند که حس بهشت را در دل شما زنده می‌کنند. با نزدیک شدن به مسیر پر پیچ و خم این روستا در میان دریایی از ابرها غوطه‌ور خواهید شد. تجربه‌ای ناب و تکرارنشدنی که مانند آن را در جایی دیگر پیدا نخواهید کرد. شما می‌توانید در سفر به مازندران با اجاره ویلا رامسر خاطره‌ای تکرار نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

در مسیر این جاده رویایی، تفرجگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند. بوستان جنگلی صفارود در 9 کیلومتری این روستا واقع شده است؛ یک جای دنج و باصفا که آرامش وصف‌ناپذیر آن حس و حالی متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید چند ساعتی در دل این جنگل باصفا استراحت کنید و از خوردن چایی هیزمی با آب چشمه معدنی صفارود نهایت لذت را ببرید.

از دیگر جاذبه‌های تفریحی روستای جواهرده می‌توان به دریاچه قو اشاره کرد. این دریاچه مصنوعی مانند نگینی در طبیعت جواهرده خودنمایی می‌کند. شما می‌توانید در آلاچیق‌های زیبای این دریاچه چند ساعتی استراحت کرده و از سکوت بی‌بدیل آن نهایت لذت را ببرید.

جاهای دیدنی روستای جواهرده تنها به این مکان‌ها ختم نمی‌شوند. بلکه این روستا از مراتع و قله‌های بسیار زیادی تشکیل شده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. پیشنهاد می‌کنیم که حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا بتوانید مناظر بی‌نظیر و خیره‌کننده این روستای ییلاقی را برای خود به ثبت برسانید.

مسجد آدینه، مقبره شاه یحیی، گورهای تاریخی گبری، آبشار کوهستانی و... از دیگر جاذبه‌های دیدنی این روستا به شمار می‌آیند که از دست دادن فرصت تماشای آنها، افسوس فراوانی برای شما به دنبال خواهد داشت. بدون شک بهترین زمان برای سفر به جواهرده فصل بهار و تابستان است. چرا که طبیعت در زیباترین حالت ممکن خود قرار دارد.

پاییز هزار رنگ جواهرده نیز قطعا زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. ترکیب رنگ سبز و زرد درختان با یکدیگر یک تابلوی نقاشی بی‌بدیل را در پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. به خصوص در فصل پاییز اکثر اوقات این روستا غرق در مه و ابر است و سوژه‌هایی تکرار نشدنی برای عکاسی به وجود می‌آورند. روزهای برفی این روستا در فصل زمستان نیز جلوه‌ای دیگر از طبیعت را برای شما به نمایش می‌گذارند. با این حال تصمیم با شماست که چه فصلی را بیشتر دوست دارید.

روستایی قدیمی و بکر در اطراف تهران

اجاره ویلا در کردان

تهران جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. اگر برای تعطیلات آخر هفته خود دوست دارید تا به دل طبیعت بروید و در آرامش وصف‌ناپذیر آن غرق شوید، روستاهای اطراف تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این روستاها با زیبایی و سرسبزی بسیار زیاد خود، شما را چند ساعتی از استرس و شلوغی شهر دور می‌کنند.

روستای ییلاقی کردان، یکی از روستاهای قدیمی و بکر در اطراف تهران است. این روستای ییلاقی به دلیل طبیعت بی‌نظیر و آب و هوای مطبوع خود مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. زیبایی و جذابیت این روستا به قدری بالا است که قطعا با دیدن آن جذب شکوه و عظمت آن خواهید شد. قدم زدن در کوچه باغ‌های با صفای کردان حس و حالی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یکی از بهترین مکان‌های گردشگری کردان کرج، شهر ورزشی ایثار آن است که با ارائه سرویس‌های عالی مانند کوهنوردی، صخره‌نوردی، پاراگلایدینگ، استخر، زمین فوتبال، زمین والیبال و... آخر هفته خوبی را برای شما رقم خواهد زد. علاوه بر استفاده از سرویس‌های ورزشی، شما می‌توانید با اجاره ویلا کردان در این مجموعه، محلی را برای استراحت داشته باشید.

علاوه بر این دهکده تفریحی، روستای ییلاقی کردان مکان‌های تاریخی و دیدنی بسیار زیادی دارد. از جمله آنها می‌توان به امام زاده حسین کردان، کوه‌های کردان، دریاچه کردان، برج مقبره، دهکده آرامش کردان و... اشاره کرد.

علاوه بر جاهای دیدنی و طبیعی، خوردن غذای سنتی در بهترین رستوران‌های کردان، خاطره خوش سفر شما را دوچندان می‌کند. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به رستوران سنتی باغ ارم، رستوران سمانی، رستوران سنتی آلما و دیزی و طباخی چهار فصل اشاره کرد. فرقی نمی‌کند که چه فصلی را برای دیدن این منطقه ییلاقی انتخاب کنید، جذابیت این روستا به اندازه‌ای است که شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

افسانه۲۸۹۱۷۲۹۱۹:۳۳:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
این تصویر بسیار زیباست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین