حکم اعدام محمد بروغنی تایید شد

  4011012133 ۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

« لُختش کن... لُختش کن»

این بخشی از فیلم‌هایی است که از گوشی محمد بروغنی استخراج شده، او در فیلم ضمن تعقیب کردن یکی از نیروهای حافظ امنیت که به شدت توسط اغتشاشگران مصدوم شده است او را با قمه مورد اصابت قرار می‌دهد.

در تصاویر موجود بین ثانیه‌های ۲۳ تا ۲۸ تصاویر قمه در دست بروغنی کاملا مشهود است.

متهم محمد بروغنی معروف به «ممد آلفا» که با کشیدن سلاح سرد و حمله مسلحانه از طریق جرح عمدی با چاقو به یکی از ماموران حافظ امنیت به قصد جان وی، ایجاد رعب و وحشت و ناامنی برای شهروندان، به آتش‌کشیدن فرمانداری شهرستان پاکدشت و تخریب اموال آن به اتهام محاربه محاکمه شده بود با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد و این حکم در تاریخ ۱۵ آذر توسط دیوان عالی کشور نیز تایید گردید.

در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد حکم بروغنی در دیوان عالی کشور تایید و اخبار مبنی بر نقض این حکم صحت ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۳۲۲۷۸۱۰:۰۶:۰۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مامور کشورش رو انسان بی احترامی میکنی داعشی بدبخت؟ این اراذل تو جامعه دردسر ساز هستن واسه بقیه شهروندها
ناشناس۲۸۳۲۳۰۷۱۰:۳۴:۱۶ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مستند دادگاه اگه این فیلم باشه اصلا درست نیست معلوم نیست فیلم کجا ومتعلق به چه مکانیه
ناشناس۲۸۳۲۶۳۰۱۴:۲۹:۰۹ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
هم تاریخ داره هم گوشیه این شخص بوده. ینی چی که معلوم نیست کی و کجا بوده
تیمور۲۸۳۲۸۷۲۱۵:۳۷:۵۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
در پیام دقت نکردی...این تصاویر در گوشی خود ملعونشه صداهم صدای خود کثیف داعشی پست فطرتش است.خدا لعنتش کنه که جان جوان مردم را نگیره.
ناشناس۲۸۳۲۸۷۶۱۵:۳۸:۴۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
همه ی فیلم و که پخش نمی کنن تا مدارک محکم نباشه حکم صادر نمیشه مثل خیلی های دیگه. خاک توسر آشوبگرشون جامعه رو به گند کشیدن
ناشناس۲۸۳۲۳۳۳۱۱:۰۶:۵۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
لعنت بر خشونتگران و لعنت بر همه باعث و بانیانی که کار کشور را به اینجا کشاندند
علی۲۸۳۲۳۷۵۱۱:۴۹:۵۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
همینطور محکم وایسن ، دیگه اینجوری آسایش ملت رو سلب نمیکنن.
ناشناس۲۸۳۲۷۳۹۱۵:۰۱:۳۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
لطفا در مسائل قضایی اظهارنظر نکن، این جوان اگر به آینده امیدوار بود هیچوقت داخل خیابون نمیومد
بهار۲۸۳۳۲۴۷۱۶:۵۹:۳۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خیلی از جوونای خوب دارن تو همین مملکت زندگی میکنن ارازل هم نیستن آفت جامعه باید پاک بشه
عباس۲۸۳۲۴۲۳۱۲:۳۹:۵۰ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
سخت باید مراقب بود عدالت فدای انتقامجویی نشود ارازل و اوباش مادرزاد به دنیا نیامده است حکومت و جامعه در گمراهی او نقش نداشته اگر نه حقش حتما اعدام است اما اگر حکومت‌ها در تربیت و پرورش جوانان کوتاهی کرده اعدام حکم سخت و تلخی برای آشوبگر است چون جوان نادان و گمراه طعمه خویی برای دشمنان است
ناشناس۲۸۳۳۱۳۳۱۶:۳۴:۵۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اگه جای اون بسیجی بچه یا برادرت باشه میگی که تربیت نادرسته نه خیر عزیز تو این مملکت هم اون بسیجی آرمان زندگی میکنه هم محمد بروغنی پس تربیت نیست خودشون انتخاب کردن این طور باشن
ناشناس۲۸۳۲۴۷۵۱۳:۱۷:۵۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
چند نفر رو که حکم خدا رو دربارشون اجرا کنند در همه ی جرائم دیگه کسی جرات نمیکنه عربده بکشه
ناشناس۲۸۳۲۶۹۹۱۴:۵۰:۲۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مامورامنیت‌محافظ جان‌ما‌ل‌وناموس‌مردم‌هس‌قداره‌کش‌تکلیفش‌معلومه‌اراذل‌اوباش‌براشون‌جزپول‌چیزی‌مهم‌نیست‌درود‌برشرف‌همه‌وهمه‌نیروهای‌امنیت‌‌خداوند‌یارتان
ناشناس۲۸۳۲۴۸۵۱۳:۲۳:۴۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدام نکنید ایشان هم از جوانان همین کشورند، راه های دیگری نیز برای تنبیه هست
یاسر۲۸۳۲۶۲۶۱۴:۲۸:۱۶ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
رجوی هم از جوانان ایران بود ،اینا باید از جامعه پاکسازی بشن ،ویروس رو از بین نبری همه جا رو آلوده میکنه
ناشناس۲۸۳۲۶۳۳۱۴:۳۰:۴۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کشور جوان قاتل نمیخواد
ناشناس۲۸۳۲۶۶۶۱۴:۴۰:۰۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
جناب میشه بفرمایید چطور ایشون رو تنبیه میکنید؟مثلا چندسال بره زندان وبعدش بیاد بیرون بیفته به جان مردم ! اگه این بابا گیر پلیس آمریکا افتاده بود کارش به دادگاه نمیکشید.این به مامور امنیتی رحم نمیکنه جلوی یکی مثل خودت دربیاد چطوری می خواهی هدایتش کنی؟
ناشناس۲۸۳۳۲۲۸۱۶:۵۵:۱۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ایشون حقشه ده بار اعدام بشه
ایرانی۲۸۳۲۷۶۲۱۵:۰۵:۱۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اگه باقمه وچاقو خودشما،فرزندتان،برادرتان،پدرتان را ضرب وجرح میکردوالان روی تخت بیمارستان بودید،باز همین نظر را می دادید،یقینانه،
متقی. شيراز۲۸۳۲۵۰۶۱۳:۳۳:۱۰ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
الله اکبر الحمدالله... قوه قضائیه مقتدر تشکر تشکربسیجی فداکار تشکر تشکر نیروی انتظامی تشکر
ناشناس۲۸۳۲۵۰۹۱۳:۳۷:۲۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
باید اینها را اعدام کرد
حمید۲۸۳۲۵۱۱۱۳:۳۹:۱۶ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
آبروی ایران رابردین اراذل نادان
من۲۸۳۲۵۱۴۱۳:۴۴:۳۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدام حقشه ،
فاطمه۲۸۳۲۵۱۹۱۳:۴۶:۴۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
فقط اعدام میتونه گند این اوباش رو پاک کنه درود درود درود
ناشناس۲۸۳۲۵۲۴۱۳:۴۸:۴۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
در ملاءعام باید اجرا بشه
ناشناس۲۸۳۲۸۹۴۱۵:۴۲:۴۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ماچه گناهی کردیم توکشوری که این همه برای آزادیش شهید دادیم ارازل بیاد با افکاربدی که ازکشوردیگه دارن یادش میدن خراب کنن مابه اندازه کافی ایرانی آزاد داریم اگه آزادی اونایی که آرامش همه رو بهم ریختن کمه برن جایی که بهشون وعده آزادی بیشتری دادن.
ناشناس۲۸۳۳۱۱۰۱۶:۲۹:۲۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اختلاسگرا و غارتگران وطن اعدام کنید
ناشناس۲۸۳۲۵۲۷۱۳:۴۹:۴۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
حکم اعدام اصلا بازدارنده نیست همانگونه که تاالان نبوده حیف ازاین بچه هاکه بایستی آینده سازاین مملکت باشن ولی منتظراعدامن.
ناشناس۲۸۳۲۶۲۷۱۴:۲۸:۵۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ارازل و اوباش چاقوکش قاتل چه آینده‌ای برا این کشور میسازه؟
سمی۲۸۳۲۶۴۸۱۴:۳۴:۲۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
با قمه و خشونت داعشی آینده مملکتو بسازن؟؟ قابل حمایت نیستن...فهمش خیلی سخته که با هم نوع خودشون نباید با قمه رفتار کنند...مامور بدبخت نیرو انتظامی چه گناهی داره؟..بنظرم اراذل و اوباش هیچوقت رو رفتارشون نمیتونن کنترل داشته باشن و مقابل هر کسی که مخالفشون باشه قمه میکشن نیروی امنیت که جای خود داره باید ادب بشن...
ناشناس۲۸۳۲۷۲۳۱۴:۵۶:۴۹ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
آینده سازان این مملکت اون جوونهای دانشجو یا بسیجی یا حافظان امنیت و مردم پاک عادی بودن که این اراذل به قتلشون رسوندن نه این قاتلای خونخوار.......بشقاب که نشکستن جوونای دسته گلمون رو کشتن فرزند یا عزیز خودتم کشته بودن همین جور برخورد میکردی؟؟؟؟؟
نیکی۲۸۳۲۵۳۴۱۳:۵۷:۳۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اینجور آدمها را باید در دم قتل اعدامش را صادر کرد نه اینکه بعد از مدتها ،خیلی ها هستند دم از طرفداری مهسا امینی میزنند ولی زن میخواد از کنار خیابون رد می شه تا مطلک میندازند انگار خودشان ناموس ندارند خواهر ندارند مادر ندارند؟ آقا فردا فرزند من هم سربازه میخوان بگیرن بکشون من که دل ندارم اون مامور و پلیس هم کشتن عین فرزند منه؟ باید قصاص اعدام بشه
سمیرا۲۸۳۳۰۴۷۱۶:۱۷:۱۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
عزیزم زن تا وقتی حجاب داره کسی بهش متلک نمیندازه ..تا خودش نخواد کسی چپ نگاش نمیکنه
ناشناس۲۸۳۲۵۳۸۱۴:۰۰:۲۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدامش کنید بی شرفو .حمایت از این افراد یعنی همکاری باهاشون
ناشناس۲۸۳۲۷۶۸۱۵:۰۶:۲۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
واقعان باید اینجور ادمها اعدام بشن
ایرانی وطن پرست۲۸۳۲۵۴۹۱۴:۰۵:۰۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
من ازفیلم چیززیادی متوجه نشدم اگر طبق خبر موضوع همان باشد من بااینکه از اعدام متنفرم اماازاعدام چنین رذلهایی موافق هستم و باید اشخاص اینچنینی زوداعد ام شوند تاامنیت به جامعه برگردداگراینها اعدام نشوند فردا احتمال دارد دیگرمردم بیگناه کوچه بازاررا لخت کنند
ناشناس۲۸۳۲۵۸۷۱۴:۱۶:۴۶ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه اعدامش نتیجه رفتارش هست. خداکنه درس عبرت برای بقیه، بخصوص جوونها بشه که دیگه جوگیر نشن و دست به رفتارهای هیجانی نزنن.
ایرانی۲۸۳۲۵۹۵۱۴:۲۱:۰۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خدا را شکر که این داعشی ها را اعدام می‌کنند خداکنه نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه قدرت مند وبااقتدار عمل کنه مقابل هر گونه دشمن داخلی و خارجی پاینده باد ایران جاودانه باد جمهوری اسلامی ایران عزیزمان
ناشناس۲۸۳۲۵۹۷۱۴:۲۱:۴۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ایران نیازی به اینده ساز چاقو کش اراذل اوباش ندارد
سلام۲۸۳۲۶۰۳۱۴:۲۳:۳۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
فردا زن و بچه مردم را لخت میکنند باید تنبیه شوند ارازل اوباش
علی۲۸۳۲۶۰۴۱۴:۲۳:۴۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
تمامی مخلان آرامش و امنیت کشور در هر شکل و اندازه‌ای که هستند باید از بین بروند. به یقین این موجودات پلید سرسپرده و اجیر شده بیگانگان (اسرائیل، همان مولود حرام زاده امریکا) هستند. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
ناشناس۲۸۳۲۶۱۱۱۴:۲۵:۵۰ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
این وحشی باید اعدام بشه
مونا۲۸۳۲۶۱۷۱۴:۲۶:۴۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کسی که معترضه و اعتراض داره،خیلی فرق داره با این بی همه چیزِ خدانشناس.این فرد هم مجرمه هم قاتله و هم هزار تا چیزِ دیگه.اگه الان اعدامش نکنن ۱۰ سال دیگه یکی مثلِ خفاش شب از اینا به وجود میاد.قابل توجه کسایی که میگن با اعدام درست نمیشه.
بهمن۲۸۳۲۶۲۲۱۴:۲۷:۰۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدام کمترین حکم برای درندگان انسان نماست
مجید۲۸۳۲۶۳۱۱۴:۳۰:۲۰ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدام نکنید هزار راه وجود دارد کسی را که نکشته خیلی سنش کم هست
ناشناس۲۸۳۲۶۵۳۱۴:۳۵:۱۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
فقط به جوونیش رحم باید کرد وگرنه اشتباه همه میکنن.. به این جوونها باید فرصت داد...
ناشناس۲۸۳۲۶۶۳۱۴:۳۸:۱۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کسی که به کشورش خیانت کنه ،،حقش هست اعدام بشه ،،که برای بقیه ارازل درس عبرت بشه،،که همچین غلطی نکنن،،،،وطن فروشای بی غیرت .
ناشناس۲۸۳۲۶۸۷۱۴:۴۶:۱۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
رعب و وحشت ایجاد کرده باید بره حبس .
ناشناس۲۸۳۲۶۹۸۱۴:۵۰:۱۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ای کاش بابک زنجانی و خاوری آشغال وتمام غارتگرای این سرزمینو هم همینجوری اعدام میکردین تا دلار نشه ۴۰هزارتومن سکه نشه ۲۰میلیون یه جوون نتونه ازدواج کنه فساد تا خرخره از جامعه زده بالا
ناشناس۲۸۳۲۷۰۰۱۴:۵۰:۴۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
حیف این جوانان که باید دست آویز گروهی مثل شبکه های مجازی و شبکه های آنور آبی وگروهی مانند سلبریتی ها و ورزشکاران از خدا بی خبر بشوند اینها باید الان به فکر پیشرفت جامعه باشند نه در زندان و حکم اعدام
هموطن۲۸۳۲۷۱۰۱۴:۵۳:۵۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
دم قوه قضائیه گرم خداقوت
رها۲۸۳۲۷۲۸۱۴:۵۸:۰۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
من با مرگ هیچ موجود زنده ای موافق نیستم. فکر کنید خودتون هم بچه دارید جگر گوشه دارید . هیچ وقت از غم دیگران خوشحال نباشید و آرزوی مرگ نکنید. آرزو کنید مشکلات کشور ما از ریشه درست بشه نه با مرگ جوانهامون .
ناشناس۲۸۳۲۷۳۱۱۴:۵۸:۲۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
وای من چه قدر منتظر بودم این لجن خون آشام رو اعدام کنن......خدایا شکرت .....
ناشناس۲۸۳۲۷۳۳۱۴:۵۹:۱۶ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مجازات باید با جرم هم خوانی داشته باشه در این مقوله کسی کشته نشده، قاتل اعدام می شود ؛ وچقدر کامنتها نامید کننده است که به این جوان فرصت خوب بودن نمی دهند این اعدامها فقط برای پاک کردن صورت مسله است نه حل مشکلات
ناشناس۲۸۳۲۷۳۵۱۴:۵۹:۵۰ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خدا لعنت کنه اونایی که جوانها رو تحریک کردن وبه جون هم انداختن الانم عین کفتار منتظر لاشه اونا هستن. اینا جوانهای نادان وفریب خورده اند اونا رو به علی ببخشید. دشمن شاد نشیم. دشمنا همینو میخان. اسلام دین محبت ومهربونی وبخششه. اینا رو به خانواده هاشون ببخشید
علی۲۸۳۲۷۴۸۱۵:۰۳:۱۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
من دوست ندارم کسی در جامعه بدی ببینید ولی در رابطه با موضوع عربده کشی وسلب آسایش افراد بی بندوبار بااعدام موافقم اگه نباشد جامعه سنگ رو سنک بند نمیشه
ناشناس۲۸۳۲۷۶۶۱۵:۰۶:۰۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدامش کنید
محمد۲۸۳۲۷۷۶۱۵:۰۸:۳۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعتراض با آدم کشی فرق داره و هرکسی که این کارو بکنه باید تاوان بده چه با حبس چه با اعدام
ناشناس۲۸۳۲۷۹۳۱۵:۱۳:۰۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اگر اعدام چاره ساز نیست چرا نمیفرمایید گناه این مامور امنیتی چیه چرا باید مانند داعشی ها به جان او افتاد و کتکش زد و بعد داد ازادی ‌ و دمکراسی میزنید واقعا در حرف زیبا سخن میگویید ‌ولی در عمل بدتر از داعش عمل میکنید ایا اگر برادر یا پدر شما هم عضو نیروهای انتظامی بود و در زمان انجام وظیفه کشته میشد یا با قمه و به صورت گروهی مجروح میشد باز هم از این افراد که با قمه به افراد بیگناه حمله میکنند دفاع میکردید
رضا۲۸۳۲۷۹۵۱۵:۱۳:۵۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ایا اعدام راه چاره هست
ناشناس۲۸۳۲۸۱۰۱۵:۱۹:۳۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
از قوه قضائیه می‌خواهیم باقاطعیت به جرم این داعشیهای وحشی رسیدگی کنند.ترحم نکنید. اینا اعدام نشن درهر فرصتی زهر خودشونو میریزن.نه میبخشیم، نه فراموش می‌کنیم. اعدامشان کنید.
خسرو۲۸۳۲۸۱۱۱۵:۱۹:۴۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
الان دوباره شبکه های اونور آبی،خصوصا،اینتر آشغال میخواد غوغا کنه بخاطر این اعدام،,,کسی که مخل آسایش و رعب و وحشت توی جامعه میشه حقش اعدامه،،،دورود به ظابطین و ماموران شریف نیروی انتظامی
رها۲۸۳۲۹۳۴۱۵:۵۲:۲۹ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
این جوان حتی اگر اشتباه هم کرده باشد مجازاتش اعدام نیست
افشین۲۸۳۳۰۵۳۱۶:۱۷:۴۷ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
چیکارش کنند؟؟ نازش کنن؟ بهش جایزه بدن؟ اگه پدر یا برادر خودت رو به همین شکل سلاخی میکرد بازم از این حرفهای شبه روشنفکری میزدید؟؟ کسانیکه قبلاً یا الان از این ارازل دفاع میکنند در هر شکلی شریک جرم هستند.
ع م۲۸۳۳۱۱۸۱۶:۳۱:۴۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدام نکنیدباقمه خودش تکه تکه اش کنید تاعبرتی بشه برای اشوبگران
مادام۲۸۳۲۹۴۰۱۵:۵۴:۴۹ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
دوستان همه انسانیم باهم مهربان باشیم ،مهربانی هزینه ندارد ،چطور ساده میگویید اعدام کنید؟؟؟قطعا راههای دیگری برای مجازات وجود دارد ، خداوند کسی که گذشت کند رو بی اجر نمی‌گذارد ،همانطور ک امام حسین( ع)میفرماید با گذشت ترین مردم کسی است ک در موضع قدرت عفو کند.
ناشناس۲۸۳۲۹۵۱۱۵:۵۷:۳۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدامش کنید تا دفعه دیگه از این هوس ها نکنه که به راحتی روی مامور امنیت چاقو نکشه ،همین ها اگه داعش حمله کنه خودشونو از ترس خیس میکنن و این سپاه و بسیج همین نیروی امنیت که از کشور و ناموس ایرانی دفاع میکنه
منصور۲۸۳۲۹۶۳۱۶:۰۰:۱۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ریختن خون جوان ویا هر انسانی اصلا خوشایند نیست. در خوب و بد تربیت جوانان جامعه نیز نقش دارد. جوانی به این سن اگر هم خطا کرده باشد میشود طور دیگری تنبیه کرد. لجاجت برای آینده کشور سم است.
ناشناس۲۸۳۲۹۷۴۱۶:۰۲:۱۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
همین امسال کاراین یاغیها راتموم کنید تاجواب هتک حرمت به مدافعین امنییت وملت شریف ایران داده بشه.
ناشناس۲۸۳۳۰۱۴۱۶:۱۱:۱۶ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اعدام حق کسی که به مأمور که برای آسایش جامعه شب و روز در سرماوگرما خدمت می‌کنه اینجوری مورد حمله قرارش بده. بخاطر چی برای کی،،!!!!!؟؟؟؟
موحد۲۸۳۳۰۲۹۱۶:۱۴:۴۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
چرا اینهمه اختلاسگرهای هزار میلیاردی رو اعدام نمیکنید،که این همه ثروت مملت رو چپاول کردند،
ناشناس۲۸۳۳۰۴۵۱۶:۱۶:۴۸ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خون و با خون بشوییم همه جا خون خواهد شد کلام خداوند با بنام خداوند بخشنده مهربان آغاز می‌شود مانند او باشیم
ناشناس۲۸۳۳۰۶۰۱۶:۱۸:۴۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کسانی که براحتی نظر میدن که تنبیه نکنید اگر کوچکترین زخمی به پای خودشون و خانوادهاشون بره صدای هل من ناصر ینصرنی سر میدن و گوش دنیا رو کر میکنن
خ۲۸۳۳۰۶۳۱۶:۱۹:۵۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
هرچه خدا وقرآن دستور داده همان شود ...خدا لعنت کنه دشمن رو که جوانان ایرانی رو به جون هم انداختن ..برادران ایرانی رو به جون برادران ایرانی انداخته...مرگ بر دشمن
علی۲۸۳۳۱۰۱۱۶:۲۸:۰۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خدا لعنت کنه این تروریست وطن فروش رو این ملعون باید به سزای عملش برسه
ناشناس۲۸۳۳۱۰۹۱۶:۲۹:۲۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
یعنی اگه جمهوری اسلامی نباشد امثال این وحشی بالا سر مردم حاکم میشن مثل آل سعود مخالف هاشون رو از به قتل می‌رسانند
نفس۲۸۳۳۱۵۶۱۶:۳۹:۴۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
اینا جانور انسان‌ نما هستند ، چطور دلشون میاد ... رحم‌ به اینها یعنی ظلم به جامعه ...
ناشناس۲۸۳۳۱۵۸۱۶:۴۰:۲۳ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خدا لعنت کنه باعث بانی کسانی که مردم یک کشور را روبرو با هم می‌جنگند ومیکشند چه فرقی میکنه چه مامور چه بچه های دیگر همه از هم هستیم هر کدام کشته شوند برای مردم ایران عذاب اور است .
رضااصفهانی۲۸۳۳۲۰۷۱۶:۵۱:۱۲ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
سلام ودرودبه تمامی هم وطنان عزیزم...دوستان من درست هست که این اقااشتباه بزرگی انجام داده اماشایداعدام حقش نباشه شایدم باشه هر کسی نظری داره ..ولی ایکاش بهش بازهم فرصت میدادندشایدخودش به اشتباهش پی میبرد.حالا دیگه حکم اعدام گرفت ولی ایکاش این اتفاقات بدبه کشورعزیزمون وملت مظلومش نمی افتاد این ملت بچه های همونایی هستندکه پنجاه سال پیش این انقلاب انجام دادندهشت سال بادنیا جنگیدندبایدپدرومادرشونم دیدچه حالی دارند
ناشناس۲۸۳۳۲۱۰۱۶:۵۲:۲۱ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کسایی که می گن اعدام نکنید وقتی بچه شون توی بازی با پسر همسایه سرش می شکنه می ره شکایت می کنه ولی اینجا انتظار داره اعدام نکنن.
ناشناس۲۸۳۳۲۴۸۱۶:۵۹:۳۹ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خدا لعنتشون کنه اینا باید هرچه سریعتر اعدام بشن تا درس عبرت باشه برای جنایتکارا
صالحی۲۸۳۳۲۶۲۱۷:۰۳:۴۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
این بی شرف بی همه چی رواعدام کنید تا دیگه کسی جراعت نکنه اجازه بخودش بده امنیت مردم رو از بین ببره و تیغ رو مامور حفظ امنیت بکشه
ناشناس۲۸۳۳۲۶۴۱۷:۰۴:۱۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
قوه ی قضاییه نیاید تعلل بکند و هرچه زودتر این وحشی های بی رحم را به اشدمجازات محکوم و حکم اعدام را در ملا عام اجرا نماید تا عبرت سایرین شود.
ناشناس۲۸۳۳۳۰۸۱۷:۱۳:۴۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
باید منافق و مزدور و ارازل اوباشه بی همه چیز را بسزای عملش زودتر برسونی تا مملکت پاک سازی بشه.اونایی هم ک از این ارازل اوباش طرفداری میکنن خیانت کارن کارشون کمتر ازاون نیست و خودشون هم از اون دسته هستن.مملکتو نمیشه با التماس کردن نگه داشت باید به وقتش از قدرت استفاده کرد
yektanetتریبون

آخرین عناوین