کالای خواب بی کیفیت نخرید

گزارش بازرگانی، 131998،   4010804042

اگر یک شب خوب استراحت نکنید، نمی توانید روز خود را به خوبی شروع و به پایان برسانید. شما به یک خواب خوب، ذهنی آرام و یک بستر . کالای خواب مناسب نیاز دارید. خوشبختانه می توانید از چند تکنیک برای آرام کردن ذهن خود استفاده کنید، اما نمی توانید یک روتختی و تشک  نامناسب را عوض کنید و تنها راه ممکن تعویض آن است! اگر می خواهید در مورد کیفیت روتختی خود و بقیه اقلام سرویس خواب خود اطمینان داشته باشید، باید قبل از خرید تختخواب با راهنمای ما برای خرید محصولات خواب با کیفیت آشنا شوید.

آگاهی شما از این زمینه شما را از انتخاب اشتباه و هزینه اشتباه باز می دارد بهترین انتخاب را انجام می دهید. به همین منظور، در این صفحه، راهنمای خرید محصولات خواب باکیفیت را ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم تا خریدی رضایت بخش و با کیفیت داشته باشید و در نهایت یک خواب راحت داشته باشید! با ما بمان...

کالای خواب خواب چه ویژگی هایی دارد؟

وسایل خواب همه لوازمی هستند که در هنگام خواب از آنها استفاده می کنیم. پرمصرف ترین محصولات خواب عبارتند از روتختی، بالش، تشک، ملحفه و روبالشی. قبل از هر چیز محصولات خواب باید با دکوراسیون داخلی اتاق خواب هماهنگ باشد. گفته می شود، باید به رنگ و طرح توجه کنید. به عنوان مثال، اگر سبک اتاق خواب کلاسیک است، پس نمی توانید از روتختی های اسپرت استفاده کنید، بهتر است روتختی ها را به سبک کلاسیک انتخاب کنید.

در مرحله دوم، باید به نوع محصول خواب توجه کنید. اگر شما پوست حساسی دارید ، پارچه لباس خواب شما باید ضد حساسیت باشد. در غیر این صورت بهتر است کمتر از محصولات ساخته شده از الیاف مصنوعی یا همان پلی استر  استفاده کنید. ایده آل ترین گزینه پنبه و پر است. البته از الیاف مصنوعی مانند پشم شیشه و اکریلیک به عنوان مواد داخلی برای محصولات خواب استفاده می شود که به دلیل گرمای آن می توانید شب های گرم زمستانی بیشتری را سپری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های محصولات خواب با کیفیت، رطوبت سنجی بالای آنها است.

اندازه نیز تاثیر زیادی بر کیفیت خواب شما دارد. به عنوان مثال، بالش خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می تواند به گردن و ستون فقرات آسیب برساند و خواب را مختل کند. ابعاد فنر تشک، ارتفاع تشک، اندازه و جنس روتختی و سایز تخت از موارد مهمی است که در هنگام خرید کالای خواب مورد توجه قرار می گیرد.

فروشگاه بالیشما با کیفیت ترین و با کیفیت ترین محصولات خواب را برای ارائه خدمات به عزیزان تولید و وارد می کند.

 نکات مهم برای خرید روتختی

برای خرید ملحفه ابتدا باید از خود بپرسید که کدام فرد دوست دارد در کدام اتاق بماند. برای مثال شکل و طرح روتختی دخترانه با روتختی پسرانه متفاوت است.

قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید برای چه فصلی از این روتختی ها استفاده می کنید، آیا می خواهید از آنها به عنوان روتختی استفاده کنید یا آنها را مانند پتو در هنگام خواب بپوشانید. این مورد را پاسخ دهید و جنس و ضخامت روتختی را مشخص کنید.

روتختی ارائه شده  از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر شستشو مقاوم است. ما زیباترین و به روزترین مدل های روتختی را در طرح ها و رنگ های مختلف برای سلیقه های مختلف ارائه می دهیم.

نکات مهم برای انتخاب یک بالش با کیفیت

از آنجایی که پوست صورت شما هنگام خواب روی بالش قرار می گیرد، انتخاب بالشی از بهترین الیاف ممکن مهم است. در غیر این صورت، ممکن است پس از مدتی استفاده از بالش، آکنه صورت و سایر مشکلات پوستی را تجربه کنید. جذب رطوبت و قابلیت تنفس بالش کمک می کند سر و گردن شما در هنگام خواب کمتر عرق کند.

برای رفع این مشکل برخی از تولیدکنندگان بالش هایی از مموری فوم می سازند و از ژل خنک کننده داخل آن ها استفاده می کنند. به این ترتیب دیگر مجبور نیستید شب ها بالش های خود را بچرخانید!

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باید وضعیت مهره های گردن را به دقت بررسی کنید و بالشی با ارتفاع مناسب انتخاب کنید. همچنین الیاف داخل بالش باید طوری حرکت کنند که وقتی به پهلو می خوابید بالش فضای خالی بین سر و شانه های شما را پر کند.

 بهترین بالش چیست؟

هنگام خرید بالش، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

چه نوع بالش هایی وجود دارد؟

بالشت ها به دلیل کاربرد آنها بسیار متنوع هستند. برخی از انواع آن سلیقه شخصی است و برخی از آنها توسط پزشک توصیه می شود. در زیر پرکاربردترین انواع آن را معرفی می کنیم.

 بالش طبی چیست؟ بالش طبی برای افراد مبتلا به گردن درد استفاده می شود. این مدل طبی در دو نوع فوم و بادی موجود می باشند. دسته فومی که زیر سری های هوشمند نامیده می شوند مورد تایید پزشکان هستند.

 بالش قو، بالش های سنگین اما بادوام هستند. به لطف این مدل پرفشار، عضله کمتری به ناحیه گردن وارد می شود. مدل پر به دلیل ظرافت و حالتی که دارد به عنوان یکی از تزیینات عروسی در کنار روتختی برای جهیزیه استفاده می شود .

دسته الیافی ساخته شده از بهترین مواد مصنوعی هستند . میکروفایبر بهترین الیاف برای داخل ان هستند.

 

بالش ها با استفاده از انواع الیاف مانند پنبه، پر، پشم، کرک، فوم و مواد مصنوعی ساخته می شوند. الیاف طبیعی کیفیت و مقاومت بالایی دارند، اما همه نمی توانند از آنها استفاده کنند. زیرا به احتمال زیاد در واقع باعث ایجاد حساسیت می شود. از طرفی بالش های ساخته شده از الیاف پنبه و پشم را نمی توان با ماشین شستشو داد. در واقع، این به این دلیل است که شستن ماشین شما باعث ایجاد الیاف می شود. البته هنگام استفاده از روبالشی، اگر روبالشی ها را هر دو ماه یک بار یا سالی یک بار می شویید، محتویات بالش ها را خالی کرده و با دست بشویید.

افرادی که به الیاف طبیعی حساسیت دارند یا از روبالشی استفاده نمی کنند باید از بالش مصنوعی استفاده کنند.

 بهترین پارچه ها برای لباس خواب

از آنجایی که پارچه قسمتی است که مستقیماً به پوست متصل می شود، توصیه می شود در هنگام خرید به جنبه های مختلفی توجه شود. راحتی پارچه بر اساس سه معیار لمس، گرما و رطوبت اندازه گیری می شود. ایده آل ترین پارچه ها دارای خواص نرمی، عایق حرارتی و جذب رطوبت هستند.

انواع پارچه های مورد استفاده برای تولید محصولات خواب عبارتند از:

پنبه: بسیار مقاوم، ارزان، قابل تنفس و یکی از محبوب ترین پارچه ها محسوب می شود.

  • ابریشم: برای کسانی که خواهان یک محصول خواب بسیار ظریف، نرم، بدون حساسیت و دنج هستند. قیمت این پارچه نسبتاً بالاست.
  • پلی استر: از مواد پلیمری ساخته شده است، بنابراین نسبتا زبر است. عایق حرارتی بسیار خوبی دارد و برای فصل سرد سال مناسب است. همچنین دوام و ماندگاری بالایی دارد.
  • بامبو: این پارچه معمولا از ترکیب بامبو و سایر الیاف تهیه می شود و بسیار نرم، تنفس پذیر و مقاوم است.
  • کامپوزیت: این نوع پارچه از ترکیب پنبه و سایر الیاف ساخته شده و نسبتاً ارزان، بادوام، نرم و بدون چروک است.
  • Tencel: ساخته شده از الیاف چوب اکالیپتوس، نرم و ضد باکتری.
  • کتانی: بسیار محکم، ضخیم و گرم، مناسب برای فصل سرد سال.
  1. Flannel: ساخته شده از پنبه یا پشم، ظریف است و بدن را به خوبی گرم می کند.

اهمیت خرید محصولات خواب از فروشگاه های معتبر

  1. فروشگاه کالای خواب بالیشما https://www.balishma.com
  2. فروشگاه رزین تاژ     
  3. فروشگاه لایکو
  4. فروشگاه laylasleep

اعتبار فروشگاهی که از آن خریداری می کنید، کیفیت محصولات خواب شما را تضمین می کند. هر چه اعتبار فروشگاه بیشتر باشد، کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش محصول بهتر است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین