بهترین راهکار برای بالابردن امنیت خانه و اماکن

گزارش بازرگانی،   4010622062

دغدغه‌های زندگی به خودی خود بسیار زیاد است که در این میان نبود ۲ رکن اساسی، یعنی آرامش و امنیت می‌تواند زندگی را از پا درآورد. یکی از نیاز‌های اصلی و مهم انسان نیاز به آرامش و امنیت است که برای رسیدن به آن همیشه در تلاش است. از آنجایی‌که ممکن است جان و مال انسان‌ها از طرف جنایت‌کاران در معرض خطر باشد، در نتیجه حفظ جان و مال برای افراد بسیار مهم بوده و در صدد هستند که به بهترین نحو از این ۲ محافظت کنند.

برای محافظت از خود و دارایی‌هایتان در برابر سارقین، لازم است که از امکاناتی همچون قفل و دستگیره های هوشمند استفاده کنید. در حال حاضر در بطن شرایط اجتماعی و اقتصادی بد جامعه، انسان باید خودش را برای هر چیزی آماده کند یا به بهترین نحو از بروز یک‌سری اتفاقات جلوگیری کند. استفاده از دستگیره های هوشمند باعث‌شده که امنیت خانه و محل کار چندین برابر افزایش یابد. بدین ترتیب نگرانی انسان کمتر شده و با خیال آسوده‌تری می‌تواند به کار‌های روزمره خود بپردازد.

جایگاه مهم قفل و دستگیره دیجیتال در زندگی افراد

 از زمان‌های گذشته تا به امروز استفاده از قفل‌های مختلف برای حفظ دارایی در میان افراد بسیار رایج بوده است. اما قفل‌هایی که در گذشته طراحی می‌شدند، ساختار ساده‌ و امنیت پایینی داشتند.

با گذشت زمان یک‌سری از افراد به این نتیجه رسیدند که برای محافظت از جان، مال و دارایی دیگر، چفت‌ و قفل‌های ساده قدیمی جواب‌گو نیست؛ برای همین به طراحی و تولید قفل های دیجیتال و مدرن پرداختند.

از خصوصیات جالب توجه این قفل‌ها می‌توان به محافظت از دارایی‌ها از راه دور اشاره کرد. یکی از المان‌هایی که اهمیت و محبوبیت قفل دیجیتال را چندین برابر کرده، عدم استفاده از کلید‌های مکانیکی است.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که به‌دلیل مشغله کاری و درگیر بودن ذهن، پیش از خروج از منزل کلید را جا بگذارید یا آن را گم کنید. در این شرایط یا باید درب را بشکنید یا باز شدن قفل را به کلید‌ساز بسپارید که هر دوی این‌ روش‌ها باعث اتلاف وقت و هزینه می‌شود.

در‌مقابل، در قفل‌های دیجیتال این دردسر وجود ندارد و افراد می‌توانند به‌راحتی از طریق چهره یا اثر انگشت خود درب منزل یا محل کار را باز کنند. از زمانی که قفل‌های دیجیتالی توسط کمپانی‌های مختلف در بازار عرضه شد، در صنعت قفل‌سازی انقلابی عظیم به‌وجود آمد.

بدین ترتیب افراد به‌جای خریداری قفل‌های ساده و قدیمی به خریداری قفل‌های مدرن و الکترونیک روی آوردند. پر‌طرف‌دار‌شدن این قفل‌ها باعث شد که افراد، شرکت‌های مختلف قفل‌سازی را تأسیس کنند؛ چون یقین داشتند در این بیزینس سود خوبی را به‌دست می‌آورند. بنابراین، برند‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با در نظر‌گرفتن معیار‌های خود اقدام به خرید کنید.

پیدایش قفل دیجیتال به جهان امروز از چه زمانی آغاز شد؟

گسترش و پیشرفت تکنولوژی باعث شد که زندگی بشر رنگ و لعاب تازه‌ای به خود بگیرد. در‌واقع، قابلیت‌های متنوعی تحت‌تأثیر تکنولوژی به وسایل اضافه و حتی وسایل مدرن و جدید‌تری نیز تولید شد.

یکی از این وسایل که توانست از بدو ورود خود به بازار توجه افراد زیادی را جذب کرده و بسیار محبوب شود، قفل هوشمند بود. این قفل به‌دلیل کارایی‌های خارق‌العاده خود، با قفل‌های قدیمی قابل قیاس نیست و به همین دلیل توانسته قفل‌های قدیمی را از رده خارج کند.

در حالت کلی قدمت قفل‌های معمولی به هزاران سال پیش برمی‌گردد که با گذشت زمان تحولی گسترده در صنعت قفل‌سازی رخ داد؛ این تحول قفل‌های مطمئن و مدرنی را به‌وجود آورد.

در دهه ۹۰ یک‌سری از افراد که در زمینه قفل‌سازی تبحر خاصی داشتند و در این زمینه دانش و علم زیادی کسب کردند، به فکر طراحی قفل‌های الکترونیک افتادند. بعد از اینکه جرقه تولید قفل های هوشمند زده شد، با گذشت زمان تولید آن نیز افزایش یافت و هر بار قابلیت‌های متفاوتی توسط سر‌رشته‌داران این حیطه به قفل‌های الکترونیکی اضافه می‌شد. در‌نهایت، صنعت قفل‌سازی به جایگاهی رسید که توانست به تولید قفل‌های مدرن و فوق‌پیشرفته امروزی بپردازد.

محبوبیت قفل های دیجیتال براساس مزایا آن کنترل از راه دور قفل های دیجیتال

محبوبیت قفل‌‌های دیجیتال براساس مزایای آن

با گذشت زمان، قفل‌های دیجیتالی با نفوذ و قدرت خود توانستند عنوان اول را در صنعت قفل‌سازی از آن خود کنند. این قفل‌ها در کنار امنیت بالایی که به خانه و محل کار می‌بخشند، ظاهر زیبا و لوکسی دارند. طرف‌داران قفل‌های الکترونیک در سر‌تا‌سر جهان بسیار افزایش یافته و قطعا اولین انتخاب برای افراد، قفل دیجیتالی است.

جذابیت این قفل‌ها اصلا بی‌دلیل نبوده و تحت‌تأثیر خصوصیاتی که دارد، محبوب دل‌ها شده است. در این قسمت به خصوصیات منحصر‌به‌فرد قفل‌های دیجیتالی که افراد زیادی را مات‌ومبهوت کرده، اشاره می‌کنیم.

ایمنی بسیار بالا

یکی از خصوصیاتی که قفل‌های الکترونیکی را بسیار پر‌طرف‌دار کرده، ایمنی بالا است. این قفل‌ها طبق آخرین متد‌های روز دنیا طراحی شده و امنیت بالایی دارند. صاحبین خانه و محل کار می‌توانند این قفل‌ها را از سایت‌های معتبر خریداری کرده و آن را در مکان مورد‌نظر نصب کنند.

نبود کلید‌های مکانیکی در این قفل‌ها کار را بسیار راحت کرده و تنها به‌وسیله چهره و اثر انگشت فرد باز می‌شوند. به همین ترتیب با استفاده از این قفل‌ها دیگر نگرانی برای امنیت خانه و دارایی خود بی‌معنی است؛ چون سارق به هیچ‌عنوان نمی‌تواند این قفل‌ها را باز کند و دارایی شما را به سرقت ببرد.

برخورداری از سیستم اعلام حریق

ممکن است به دلایل مختلف در خانه و محل کار آتش‌سوزی و اتفاقات متعددی رخ دهد که می‌تواند آثار زیان‌باری را به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوان حدالامکان از ضرر جلوگیری کرد و آسیب را به حداقل رساند، قرار‌دادن سیستم اعلام حریق بهترین راهکار است.

این سیستم باید به تلفن‌همراه شخص متصل بوده تا در اولین فرصت فرد را مطلع کند. اما کسانی‌که از قفل دیجیتال استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به این سیستم ندارند؛ چون قفل‌های الکترونیک به سیستم اعلام حریق مجهز شده‌اند.

محبوبیت قفل های دیجیتال براساس مزایا آن کنترل از راه دور قفل های دیجیتال

مجهز به سیستم کنترل از راه دور

قفل‌های دیجیتال ریموت کنترل دارند و با استفاده از همین ریموت، افراد می‌توانند از راه دور به باز و بستن قفل بپردازند؛ البته خصوصیات این قفل‌ها تنها به موارد فوق ختم نمی‌شود. قابلیت اتصال به اینترنت باعث شده که کارآیی آن‌ها چندین برابر افزایش یابد.

به همین ترتیب افراد می‌توانند به‌وسیله اپلیکشن و قابلیت‌های مختلف، قفل دیجیتال را به گوشی خود متصل کنند و از راه دور به بررسی و آنالیز‌کردن منزل و محل کار خود بپردازند.

زمانی که به‌وسیله وای‌فای، قفل‌های دیجیتالی به تلفن همراه متصل می‌شود، این امکان در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا بتوانند از راه دور قفل را باز و بسته کنند. برای خریداری قفل‌های هوشمند و دستگیره دیجیتالی می‌توانید به سایت و مراکز معتبر مراجعه کرده و با قیمتی مناسب، بهترین قفل را خریداری کنید.

تجربه خرید لذت‌بخش و مطمئن با یوکا

یوکا یکی از نماینده‌های قفل‌سازی بوده که با سابقه درخشان خود توانسته محصولات اورجینال و با‌کیفیتی را در بازار عرضه کند. از آنجا که خرید قفل دیجیتال به حساسیت زیادی نیاز دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت یوکا مراجعه کرده و به کمک پشتیبان‌های این سایت، بهترین و مناسب‌ترین قفل هوشمند را تهیه کنید.

با خریداری قفل‌‌های دیجیتال از این سایت، دیگر نگران از دست‌رفتن مال و دارایی خود نباشید.  پشتیبان‌های سایت یوکا نه‌تنها شما را در هنگام خرید همراهی می‌کنند، بلکه اطلاعات مفید و کارآمدی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

قفل‌های الکترونیکی اورجینال بر‌اساس کارآیی‌ فوق‌العاده‌ای که دارند، امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورند. برای خرید چشمی دیجیتال  و سایر محصولات دیجیتالی می‌‌توانید به مراکز و سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین