واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ماجرای اخیر درگیری بر سر حجاب

گروه فرهنگی الف،   4010426120 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت الاسلام قمی نوشت: وقاحت، پررویی، هتاکی و بی ادبی خانم بدحجاب و فرد همراه با همسوی او در بددهنی، و از آن بدتر در دست بردن به روسری خانم محجبه، شرم آور و برای غیرت مندان مسئولیت آور است.

واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ماجرای اخیر درگیری بر سر حجاب

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی در پی انتشار ویدئویی از درگیری دو نفر در اتوبوس که در رسانه‌های ضدایرانی منتشر شد، در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی یادداشتی نوشت. متن این یادداشت به شرح ذیل است:

آفرین بابت منفعل نشدن به آن خانم غیرت مند باحجاب.

حرف زیاد دارم و البته حوصله برای شنیدن زیاد. اما در این فرصت انتظار در فرودگاه، مقدمتاً مرور چند نکته‌ی واضح را مفید می‌بینم؛ • مسأله حجاب مسأله اول و آخر امروز جامعه‌ی ما نیست، اما مسأله بی اهمیتی هم نیست و ریشه‌ی آن در هویت و تاریخ و مکتب ما اظهر من الشمس است.

اصل لزوم پوشش نیز در فضاهای عمومی در همه مکاتب و جوامع مورد قبول است و میزان و حد آن در قانون مبتنی بر مبانی فکری و باورهای جامعه معین می‌شود؛ در کشور ما هم درباره پوشش در فضاهای اجتماعی قانونی وجود دارد و آن خانم هیاهو کننده در این فیلم، آن را زیر پا گذاشته است. یعنی کار آن خانم بی حجاب، واضحاً غیرقانونی و غیرشرعی است!

درباره کار فرهنگی ایجابی و نحوه‌ی رفتار حاکمیت با کسی که قانون را زیر پا گذاشته، حرف بسیار است. اگر نگویند به من که اول سه هزار میلیارد را بیاور پس بده و بعد درباره ورود ممنوع و حجاب و کلاً ایمنی موتورسوار و بقیه‌ی قوانین خرد صحبت کن! برخی از موارد ایده و طرح و قدری هم اقدام -نه به قدر کفایت را در آینده‌ی نه چندان دور اینجا بررسی خواهیم کرد.

وقاحت و پررویی و هتاکی و بی ادبی خانم بدحجاب و فرد همراه با همسوی او در بددهنی، و از آن بدتر در دست بردن به روسری خانم محجبه، شرم آور و برای غیرت مندان مسئولیت آور است!

اگر اثبات شود هر کسی جرحی بر دیگری وارد کرده باید دیه‌ی آن را بپردازد؛ اما حواسمان هست اگر او دست خانم دیگر را با ناخنش خونی کرده باشد، بدتر از این رفتار و گفتار را به لحاظ اخلاقی، از همان خانم مصدوم در همین فیلم دیده‌ایم.

اصل ورود خانم به مسأله، رفتار عقلایی و شرعی و غیرتمندانه و "تذکر دادن" و مصداق مسؤولیت پذیری اجتماعی است. شجاعت و شخصیت خانم محجبه قابل تحسین است. انفعال برخی دوستان مذهبی‌تر تعجب برانگیز است!

به جز سه یا چهار نفر، گویی عمده افراد برای تمام کردن غائله سعی می‌کنند تا خانم محجبه را به بیرون هدایت کنند و ماجرا جمع شود که باید از آنان تشکر کرد.

حتماً تا یافتن و برخورد قانونی پلیس با خانم وقیح و هتاک مسأله را از مراجع قانونی قضائی و انتظامی پیگیری جدی خواهم کرد.

دو قطبی درست نکنیم، اما به بهانه‌ی دو قطبی نساختن همواره فردی که مقید به ضوابط اجتماعی و قانون و شرع است را به نفع قانون شکنی و رفتار غیرشرعی فردی دیگر ملامت نکنیم.

درباره عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی هم اوایل شهریور گزارشی سالانه عرض خواهم کرد. درباره مسأله انفعال با همدیگر حرف‌ها داریم. سر فرصتی در این باره محضر شریف شما خواهم نوشت.

غدیر بی تفاوت به مسؤولیت اجتماعی و سکولار با واقعیت تاریخی و حقیقت آن ناسازگار است.

عید الله الاکبر بر همه مردم مبارک!

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۸۷۳۵۰۱۸:۴۹:۱۵ ۱۴۰۱/۴/۲۶
من که معتقدم بحث هنجار شکنی برخی خانمها در جامعه از بیرون هدایت میشه و باید به شکل نامحسوس با اونها برخورد کرد.
ناشناس۲۵۸۷۳۶۲۱۸:۵۹:۴۷ ۱۴۰۱/۴/۲۶
پاسخ از خود سایت الف: https://www.alef.ir/news/4010426044.html
ناشناس۲۵۸۷۳۸۹۱۹:۲۲:۳۶ ۱۴۰۱/۴/۲۶
همه فیلم را دیده اند زن محجبه هم فحاشی کرد هم ضرب و شتم و هم از سپاه خرج کرد اظهار نظر این شخص روحانی بسیار عجیب است تشویق کردن مردم به درگیری به خاطر حجاب و از همه مهمتر قضاوت کردن غیر منصفانه فقط مردم را عصبانی تر می کند
ناشناس۲۵۸۸۴۷۷۱۴:۴۷:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
شماها تقصیر ندارید وقتی قانون کشور را آقایان اجرا نکنند امثال شما طلب کار هم می شویدو برای کار بی حیایی تان توجیه هم می کنید
ناشناس۲۵۸۸۵۶۳۱۵:۵۰:۰۲ ۱۴۰۱/۴/۲۷
بحث حجاب نیست فقط با بی حجابی دارن میزان و آستانه‌ی تحمل مردم و نظام رو محک بزنن و تست میکنن _____ تهاجمات شیطان فراتر از این حرف‌هاست کسانی دارن بی حجابی و بی بند و باری و فحاشی و ولنگاری رو ساپورت میکنن که در خیانت و خباثت و دیاثت و رذالت ید طولایی دارن
ناشناس۲۵۸۸۸۷۹۲۲:۱۰:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۲۷
ماهم این فیلم رو دیدیم اما فحاشا و ضرب و شتم از خانوم محجبه ندیدیم مگر به صورت خیلی جزئی انتظار داری وقتی دو نفر دارن می زننت و از اتوبوس بیرونت می کنن ازشون تشکر کنیم؟
ناشناس۲۵۸۷۳۹۳۱۹:۲۳:۳۱ ۱۴۰۱/۴/۲۶
یه سوال از این عالم دینی در قرآن درباره حجاب زنان سالخورده چه گفته شده؟ آیا دستور قرآن در کشورمان اجرا میشود؟ یه سوآل دیگه در احادیث معتبر شیعه و سنی درباره حجاب کنیزان چه آمده؟ همین دو مورد رو کتبا در همین سایت پاسخ دهند کافیست
ناشناس۲۵۸۷۳۹۸۱۹:۲۵:۰۲ ۱۴۰۱/۴/۲۶
به نظرم امر به معروف هم مراحلی داره که باید اون رو رعایت کرد
ناشناس۲۵۸۷۴۰۱۱۹:۲۶:۲۸ ۱۴۰۱/۴/۲۶
مومن به این مطالبی که گفتی باور داری ؟؟؟؟
ناشناس۲۵۸۷۴۰۲۱۹:۲۷:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۲۶
ته اتوبوس تو بخش زنونه یه خانمی روسری خودش رو چند دقیقه برداشته نباید بهش گیر داد.
ناشناس۲۵۸۷۴۰۳۱۹:۲۷:۱۱ ۱۴۰۱/۴/۲۶
چرا غیرت شما برای زنان کارتون خواب و زباله گرد و یا حتی زنانی کم پوشش که مورد ضرب و شتم دوستان قرار گرفتن گل نمی کنه؟ غیرتی شدن هم گزینشی شده؟
ناشناس۲۵۸۷۴۳۷۱۹:۴۵:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۲۶
حاج اقا اينجورى با تمسخر از اين مشکل اجتماعى عبور نكن. برخورد با بي حجابى در مملكت ما از اول به طريق غلط اجرا شد
ناشناس۲۵۸۷۴۴۴۱۹:۴۸:۱۰ ۱۴۰۱/۴/۲۶
آقا خداییش سازمان تبلیغات اسلامی یعنی چی . چیکار میکنید .
ناشناس۲۵۸۷۴۵۲۱۹:۵۲:۲۱ ۱۴۰۱/۴/۲۶
من چند بار فیلم را دیدم اون خانم برای کشیدن چادر از سر خانم عصبانی محجبه اقدامی نکرد
علی۲۵۸۷۴۶۷۲۰:۰۰:۲۶ ۱۴۰۱/۴/۲۶
ملت داخل گود مثل خروس جنگی به هم بپرند و حاج آقا بیرون گود بایستند و بیانیه بدهند
ناشناس۲۵۸۷۴۸۶۲۰:۱۴:۱۸ ۱۴۰۱/۴/۲۶
یعنی ایشون این نوع درگیری ها را تایید می کنند ؟ ! فحاشی و هتاکی در مکانهای عمومی را چطور می توان تایید کرد ؟!
ناشناس۲۵۸۸۴۷۳۱۴:۴۲:۴۱ ۱۴۰۱/۴/۲۷
کسی که فحاشی کرده و قانون را زیر پا گذاشته را بازخواست می کنند و نه کسی که قربانی قانون شکنان شده درکش سخت نیست به خدا
محمد۲۵۸۷۵۱۱۲۰:۳۲:۲۹ ۱۴۰۱/۴/۲۶
دو قطبی کردن جامعه فاحعه است ...
عبدالله۲۵۸۷۵۳۰۲۰:۵۲:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۲۶
اگر در کلاس درس چند نفری درس نخوان بد لباس بی نظم و انضباط و ... شما با آنها چه می کنید کتک ؟ تحقیر ؟ به زور باید بخوانی ؟ یا نه . مشاوره و آموزشهای حتی الامکان عمومی و معرفی معروف و... ؟نمی دانید برخورد به بدتر شدن اوضاع تبدیل می شود بی شک اشتباه رفتیم برگردید
ناشناس۲۵۸۸۴۷۴۱۴:۴۳:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۲۷
شما وقتی از چراغ قرمز رد شوی پلیس آموزش می‌دهد و قربون صدقت می رود یا یک راست جریمه می کند و تو دفعه بعدی مراقب هستی که انجام ندهی؟
اسماعیلویچ۲۵۸۷۵۳۸۲۱:۰۲:۲۸ ۱۴۰۱/۴/۲۶
کاشکی اسم شب صداقت بود یا به قول امام وحدت بود.
ناشناس۲۵۸۷۶۰۸۲۱:۴۹:۱۲ ۱۴۰۱/۴/۲۶
بنده آقای قمی رو به رعایت تقوا دعوت میکنم و از ایشون میخوام چند ورق از نهج البلاغه مطالعه کنن. ببینن امام علی در کشورداری روی چه نکاتی تاکید کردن. آیا این امام بزرگوار مدام از قطع ید مسئولان فاسد و رسوا کردنشون صحبت کردن، یا از درافتادن با مردم؟
ناشناس۲۵۸۸۴۷۶۱۴:۴۵:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
آن بزرگوار با کسانی که قانون را به سخره می گرفتند و در جامعه فساد درست کنند هم برخورد می کرد و فرقی بین عوام و خاص هم نبود
ناشناس۲۵۸۷۶۲۸۲۲:۰۴:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۲۶
با این نحوه امر به معروف کردن بشدت مخالفم
ناشناس۲۵۸۷۶۲۹۲۲:۰۴:۵۴ ۱۴۰۱/۴/۲۶
دو قطبی درست نکنیم، اما به بهانه‌ی دو قطبی نساختن همواره فردی که مقید به ضوابط اجتماعی و قانون و شرع است را به نفع قانون شکنی و رفتار غیرشرعی فردی دیگر ملامت نکنیم. احسنت ... عجب عبارت بجا و پر مغزی ...
ناشناس۲۵۸۷۶۳۲۲۲:۰۷:۰۰ ۱۴۰۱/۴/۲۶
پيگيري مسائل حجاب و ساير حقوق مسلم مردم بسيار پسنديده است، اما حتي در نماز هم اگر به يكي از اركان توجه بيشتري شود ، مثلا ده دقيقه در ركوع باشيد و قرائت دو سوره را در چند ثانيه ، با شتاب و غلط انجام دهيد، كسي نخواهد گفت كه نماز خوانده ايد، حتي كسي نخواهد گفت حداقل ركوع را صحيح بجا اورده ايد. بي اعتنايي برخی علما به رواج دروغ، كلاهبرداري، دزدي، ربا، دور زدن قانون و بي نظمي هاي اجتماعي و گزارشات خلاف، نميتواند كنار حساسيت هاي زياد و تذكرات مكرر براي حجاب، قابل قبول باشد.
ناشناس۲۵۸۸۴۸۶۱۴:۵۳:۵۲ ۱۴۰۱/۴/۲۷
کسانی که فقط در مورد حجاب شاخکشان تیز می شود یا برایشان تیز می کنند از طریق رسانه نمی توانند درست ببینند که در بقیه چیزها چی می گویند و آیا می گویند یا نه و اصلا اجرا می شود یا نه!!!!
ناشناس۲۵۸۷۶۵۸۲۲:۴۴:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۲۶
این آقا با این سنش ازش توقعی نمیره. نه ایشون که اکثر بچه هایی که تو انقلاب و اغلب بعد از جنگ با پشتوانه رابطه و قدرت سیاسی یک خانواده سیاسی یا دولت سرکار اومدن و دارن مدیریت میکنن درک درستی از تبلیفات دینی و مذهبی ندارن. ما زمانی جلسات دینی و مذهبی برای مردم داشتیم و بی حجابها را با حجاب کردیم که یک حکومت غیر دینی شدیدا کنترل گر را در نهایت به حکومت دینی تبدیل کرد. الان هم همون سازوکار مردمی و درونزاد عمل میکند اما کسی که بجای نهادهای مردمی و گروههای صاحب نفوذ در مردم پشت قدرت دولتی رجز میخواند واصلا معنی و شیوه درست فعالیت فرهنگی و تبلیغی و امر به معروف و نهی از منکر و درونی کردن عقاید را نمیفهمد، عاقبت بدی را نه فقط برای حکومت که برای همان مردم مذهبی رقم خواهد زد که دیگر کسی الان جرات نکند برای اینکه برچسب دولتی و مامور نخورد دم از تبلیغ مذهبی بزند... البته دارم به این باور میرسم که عده ای هدفمند به جای نهادینه کردن فرهنگ دینی که باید از طریق تقویت آموزش مردم نهاد، اصلاح ادراک و تشویق و تقویت گروههای صاحب نفوذ انجام شود، قشر متدین را که زمانی معتبرترین و با وجاهت ترین قشر بین مردم بودند منزوی و مطرود میکنند.
ناشناس۲۵۸۷۶۷۸۲۲:۵۶:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۲۶
دو‌قطبی انجاست‌که برای راهپیمایی و انتخابات ،هر چی زن بی حجاب هست در تلوزیون نشون میدن،در بقیه موارد بی حجابی جرمه و خلاف قانون
ناشناس۲۵۸۸۴۹۰۱۴:۵۵:۴۱ ۱۴۰۱/۴/۲۷
نه اینکه در ادارات و... بی حجاب ها الان نیستند! حتی بزن شبکه رادیو نمای آوا زن بی حجاب را چطوری عکسش را در گوشه می گذارند و آدم می ماند از کار این ها
مهدی۲۵۸۷۶۹۹۲۳:۱۷:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۲۶
جامعه ما در مقطع کنونی نیاز به اندیشمندانی با ذهن سیال و باز نسبت به تغییرات نسلها داره...
ناشناس۲۵۸۷۷۶۲۰۰:۱۳:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۲۷
حالا اینا به کنار قشنگ فیلم برداری کردن فرستادن واسه شبکه های سیاسی خارج از کشور! برخورد لطفا جوری باشه که جرات این کارهارو نداشته باشن که واسه شبکه های خارج از کشور کار کنن
ناشناس۲۵۸۷۷۶۳۰۰:۱۵:۰۳ ۱۴۰۱/۴/۲۷
خدای نکرده اگر بین مردم اتفاقی بیوفته و زد و خوردی بشه و کار به جاهای باریکی کشیده بشه انوقت شما از کسانی هستید که باید پاسخگو باشی.
ناشناس۲۵۸۷۷۶۹۰۰:۱۷:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۲۷
قانون کشور اجرا نشود کفتار ها و سو استفاده کنندگان و دشمنان می آیند برای به لجن کشیدن مملکت
ناشناس۲۵۸۷۷۷۸۰۰:۲۲:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۲۷
این کشور این همه دست گل شهید نداد که مثل غربی ها زندگی کنیم هزاران مادر داغدار شدن نابود شدن تنها شدن چهل سال زجر کشیدن که ایران ایران باقی بمونه که زیر بار هژمونی شیطانی غرب نریم که خدا در دلهامون زنده بمونه که به اینجا برسیم یه دختر با کتک زدن زن محجبه اونو از اتوبوس پایین بندازه و فیلمش رو برای شبکه های معاند بفرسته و قدرت نمایی کنه دستگاه های امنیتی یک بار به صورت جدی با این حرمت شکنی و تابو شکنی های وقیحانه برخورد جدی بشه بقیه نوچه ها حساب کار دستشون میاد
ناشناس۲۵۸۷۸۰۴۰۰:۵۰:۵۲ ۱۴۰۱/۴/۲۷
بی حیاها را جمع کنید تا بیشتر از این گند به کشور نزدن
علی۲۵۸۷۸۲۵۰۱:۲۸:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
حاج آقا پیاز داغش رو زیاد نکنید و غیرت و بی غیرت رو در این موضوع باب نکنید که عنکبوتها از همین فرمایشات تغذیه می کنند ضمنا بدون برنامه وارد دعوای گیس و گیس کشی زنانه نشوید - دو نفر خانوم با هم درگیر شدند و کار به دادگاه رفته
ناشناس۲۵۸۷۸۳۶۰۱:۵۴:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۲۷
نفرت پراکنی را متوقف کنید. ممکن است شما شروع کنید اما خاتمه دادن با شما نخواهد بود...
ناشناس۲۵۸۷۸۴۸۰۲:۰۷:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۲۷
باورم نمیشه انقدر وقیح شدن رو زن محجبه دست بلند میکنن فیلمشو میگیرن میفرستن واسه شبکه های اون ور آب بعد نهاد های امنیتی برخورد جدی نمیکنن؟
محسن۲۵۸۷۸۷۲۰۲:۳۶:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
حتما هم میتوانید با این اقدامات حجاب را گسترش دهید! اجازه بدید مردم خود تصمیم بگیرند شما مملکت اداره بفرمایید
ناشناس۲۵۸۷۸۷۴۰۲:۳۹:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۲۷
اگر دلسوز انقلاب هستید بروید سراغ دزدان بیت المال نه زن و بچه مردم برای رفع بیکاری .
Setare۲۵۸۷۹۵۳۰۶:۱۷:۴۰ ۱۴۰۱/۴/۲۷
عالی و مفید و پرمحتوا ،ماشاالله و خدا اجرتان دهد
ناشناس۲۵۸۷۹۷۷۰۷:۳۷:۱۳ ۱۴۰۱/۴/۲۷
چقدر زيبا جاي ظالم و مظلوم را عوض مي كنيد.
ناشناس۲۵۸۸۰۱۶۰۸:۵۲:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۲۷
برخورد یک جانبه و قول پیگیری قانونی و پلیسی کجا و صحبت از دو قطبی سازی کجا!!!
مصطفی۲۵۸۸۰۲۷۰۹:۰۹:۵۸ ۱۴۰۱/۴/۲۷
اینو ولش کن برای گرانی چکار کردین
ناشناس۲۵۸۸۰۶۲۰۹:۴۷:۱۵ ۱۴۰۱/۴/۲۷
آقای قمی امر به معروف جز با ادب و زبان خوش جواب نمیدهد و موجب دین گریزی میشود. بی اثرتر است وقتی با ضرب و شتم همراه باشد که دیدیم. پذیرش مسئولیت همین دو مورد باید شما را وادار به بازنگری در رفتار خودتان بکند.
ذاکری۲۵۸۸۱۱۱۱۰:۰۴:۴۳ ۱۴۰۱/۴/۲۷
همچنان که همگی قبول دارند که خانم ها در قسمت خودشان زیاد مورد توجه آقایان قرار نمی گیرند واگر روسری بر سرکسی نباشد اهمیت ناهنجاری ندارد و مثل برهنگی خانمها در حمام زنانه است ولی وقتی کسی دست روی نقطه می گذرد از اوناث و ذکور به آن توجه می کند لذابهتر بود که آن خانوم که حجاب داشته اولاً به مسئله گیر نمی داده ثانیا خشم آلود و تند سخن نمی گفته تا معلوم شود که نیتش تبلیغ دین و تشیع معروف است و خوب بود که هنگام پیاده شدن هم از لفظ ح******* استفاده نمی کرد ببینید این لفظ چقدر بد است که گوگل هم حاضر نیست آن را رایت کند حس خدایی در کار نبوده نیت فقط بغض و احساس بوده که این ماجرا درست شده است....
ناشناس۲۵۸۸۱۷۹۱۰:۳۸:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۲۷
بنده فیلم مورد بحث را ندیدم ولی خانمی که شما ازش دفاع می‌کنی غیر از وظیفه امر به معروف و نهی از منکر اون هم باحصول شرایط چه شأن و جایگاهی داشت ؟؟؟؟مگه مملکت قانون نداره؟؟ ....مگه لا اکراه فی الدین یعنی چه ؟؟؟
ناشناس۲۵۸۸۲۰۱۱۰:۵۸:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
حجاب در مملکت ما خصوصادر اسلام یک اصل مهم و فراگیر هست. قابل احترام ونگرش به آن قابل تقدیر
علی۲۵۸۸۲۱۸۱۱:۰۹:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
تورو خدا مردم رو بجون هم نیاندازید.
فلانی۲۵۸۸۳۸۲۱۳:۰۷:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۲۷
بابا چرا سر این مسائل زرد باهم بحث میکنید بحث فرهنگی مهمه ولی دیگه شورشو در نیارین
علی۲۵۸۸۴۹۴۱۴:۵۶:۱۷ ۱۴۰۱/۴/۲۷
به چه سادگی با جهت گیری مسئله و دعوای بین دو خانم به دو قطبی ملی تبدیل شد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین