تاثیر قفل های دیجیتال در پیشرفت باشگاه ها

گزارش بازرگانی،   4010110035

قفل های دیجیتال کمد باشگاهی و کمد استخری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی می باشند که آن ها را به بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه ها و سالن های ورزشی می سازد و به نوعی سبب پیشرفت آن باشگاه ها می شوند.

قفل های دیجیتال نوعی از قفل ها هستند که برای بازگشایی و عملکرد نیازی به کلید ندارند و به روش های دیگر و به روزتری باز و بسته می شوند. این قفل ها را با نام های دیگر قفل هوشمند و قفل الکترونیکی نیز می شناسند. نحوه بازگشایی و عملکرد این قفل ها به روش های گوناگونی نظیر کارت، مچ بند یا دست بند، اثر انگشت، رمز، تلفن همراه و تشخیص چهره می باشد. به همین دلیل امنیت و ایمنی بسیار بالاتری نسبت به قفل های قدیمی و کلیدی دارند. این قفل ها در اماکن و محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله می توان به باشگاه ها و استخر اشاره نمود.

قفل کمد استخری قفلی است که در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ویژگی هایی خاص است که همانند قفل کمد باشگاهی است. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و مواردی در خصوص قفل دیجیتالی کمد باشگاهی در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و کسب آگاهی و اطلاع بیشتر در این خصوص عملکرد بهتر و موفق تری داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید از قفل های دیجیتال باشگاهی استفاده کنیم؟

قفل های دیجیتال باشگاهی نوعی از قفل های دیجیتال هستند که نیازی به کلید ندارند و به دو صورت آنلاین و آفلاین ساخته می شوند. همچنین این قفل ها هم به وسیله باطری و هم به وسیله برق عمل می کنند و این امر بستگی به نوع این قفل ها دارد. قفل های باشگاهی دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که آن ها را تبدیل به بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه ها می سازد. از جمله این ویژگی ها می توان به مقرون به صرفه بودن، امنیت بیشتر، عملکرد راحت و آسان، طول عمر بالا و ظاهری لوکس و زیبا اشاره نمود. قفل های دیجیتال به راحتی نصب می شوند و قابل برنامه ریزی مجدد می باشند.

این قفل های دیجیتال دارای یک کلید مرکزی و به اصطلاح شاه کلید می باشند که مالک باشگاه و مدیریت در دست دارند و در مواقع حساس و مورد نیاز می تواند از آن برای باز و بسته کردن کمد استفاده نماید. برای هر یک از کمد ها نیز می توان چندین مچ بند و کارت را فعال نمود. در ادامه به بررسی این خصوصیات می پردازیم.

امنیت و ایمنی بالاتر و بیشتر

قفل های کمد باشگاهی با توجه به این امر که بدون نیاز به کلید مکانیکی و با استفاده از اثر انگشت، رمز، کارت، مچ بند و .... عمل می کنند. این امر به خصوص برای افرادی که عادت به فراموش کردن کلید و یا گم کردن آن دارند، بسیار کاربردی می باشد. کلیدها ممکن است به سرقت بروند اما این روش و قفل های دیجیتال این امکان را از سارقین گرفته و امنیت بالایی را برای کاربران خود به همراه دارد. در صورت گم شدن کارت و یا مچ بند نیز به راحتی می توان اطلاعات ذخیره شده بر روی آن ها را از بین برد و امنیت را برای آن برقرار نمود. این ویژگی خود سبب کارآمدی بیشتر سالن و باشگاه شده و بیشتر مورد توجه و رضایت افراد قرار می گیرد و احتمال بازگشت افراد به آن جا و همچنین پسشنهاد باشگاه و سالن ورزشی به دوستان و آشنایان نیز بالاتر می رود و به نوعی سبب پیشرفت باشگاه و سالن ورزشی می گردد. 

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

این قفل ها مقرون به صرفه تر از قفل های قدیمی می باشند. زیرا دیگر وسیله ای برای گم شدن و یا از بین رفتن وجود ندارد و کلیدهای مکانیکی و قدیمی دیگر نیستند تا در زمان گم شدن و خرابی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند. قفل های دیجیتال کمدی باشگاه که با استفاده از اثر انگشت و کارت و رمز و ... عمل می کنند می توانند به راحتی کلی از هزینه های باشگاه ها و سالن های ورزشی را کم کرده و از این طریق به پیشرفت و بالا بردن درآمد آن کمک کنند. 

ضد آب بودن این قفل های دیجیتال

قفل های کمد استخری و قفل های کمد باشگاهی نوعی از قفل های دیجیتال می باشند که ضد آب هستند. این ویژگی تنها در این نوع قفل ها قابل مشاهده است تا افراد با خیالی راحت و آسوده از آن در باشگاه ها و استخرها استفاده نماید. این امر سبب می شود تا این قفل ها دوام بیشتری داشته و به راحتی و با برخود آب خراب نشوند. همچنین ورزشکاران نیز به راحتی و با دستی خیس و بدون ترس از خرابی می توانند از آن استفاده نمایند. 



کاربرد راحت و آسان قفل های دیجیتال

استفاده و به کارگیری قفل های دیجیتال علاوه بر امنیت بالاتر و بیشتر برای افراد، راحتی را نیز به همراه دارند. ورزشکاران در باشگاه ها و یا حتی استخرها دیگر نیازی به حمل کلید ندارند و به راحتی می توانند با استفاده از مچ بند یا دستبندهای مخصوص به فعالیت خود مشغول شوند. این امر خیال آنان ها را از بابت گم شدن کلید آزرده نکرده و به راحتی می توانند ترس را کنار بگذارند و با خاطری آسوده بر روی ورزش خود تمرکز نمایند. این امر سبب علاوه و اطمینان افراد به باشگاه ها شده و بازگشت آنان به آن محیط را تضمین می نماید.

دوام و طول عمر بالای قفل های دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی های قفل های دیجیتال که سبب پیشرفت باشگاه ها و سالن های ورزشی می شود، دوام و طول عمر بالای این محصولات است. باشگاه ها مکان هایی هستند که در طول روز ممکن است افراد و ورزشکاران زیادی را در خود ببیند و این امر ممکن است سبب آسیب به دستگاه ها و یا خرابی قفل ها شود و نیاز به تعویض و تعمیر آن ها را افزایش دهد. اما قفل های دیجیتال دارای دوام بالا و طول عمر زیادی می باشند و این ویژگی باعث صرفه جویی سالن ها و باشگاه ها در هزینه ها شده، زیرا دیگر نیاز نیز تا مبلغ زیادی را صرف تعمیر و تعویض قفل های خود نماید. 



زیباتر و لوکس شدن محیط باشگاه

یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات قفل های دیجیتال که سبب پیشرفت و ارتقای باشگاه ها می شود، زیباتر و لوکس شدن محیط باشگاه و سالن ورزشی می باشد. بسیاری از افراد از این قفل ها تنها به عنوان مجهز، مدرن و لاکچری شدن محیط باشگاه خود استفاده می کنند. این امر و لوکس شدن سالن ورزشی در ذهن ورزشکار نیز باقی می ماند و تأثیر مثبتی بر او می گذارد و احتمال بازگشت فرد و ورزشکار به آن باشگاه و سالن ورزشی را افزایش می دهد. زیرا افراد ذاتاً علاقه مند به حضور در محیط هایی زیبا و لوکس هستند و دوست دارند در باشگاهی مدرن که دارای امکانات زیادی است، حضور یافته و ورزش کنند.

آسایش و راحتی افراد

این قفل های دیجیتال کمدی باشگاه علاوه بر این که نوع عملکرد پیشرفته و ضد سرقتی دارند، دارای آلارم هشدار سرقت می باشند و این امر خود آسایش و اطمینان خاطر را برای افراد و ورزشکاران به همراه می آورد. این امر موجب می شود تا نفرات بیشتری برای استفاده از این امکانات به باشگاه و سالن ورزشی شما مراجعه نمایند. در واقع تأمین و برقراری امنیت برای لوازم شخصی و ارزشمند افراد و ورزشکاران باعث می گردد تا اعتماد آن ها و سایر افراد به باشگاه دو چندان شود و این خود سبب تبلیغات و تشویق افراد بیشتر به مراجعه به آن مکان گشته و خود به خود پیشرفت باشگاه و سالن ورزشی را به همراه دارد.

مدیریت ورود و خروج با قفل های دیجیتال

به کارگیری و استفاده از قفل های دیجیتال این امکان را به افراد می دهد تا ورود و خروج افراد و ورزشکاران را کنترل و مدیریت کنند. این خصوصیت و ویژگی به افراد این امکان را می دهد تا از ورود و خروج سارقین و افراد مشکوک به باشگاه و سالن ورزشی جلوگیری نمایند و امنیت و ایمنی را برای ساکنین باشگاه به ارمغان بیاورند. این کار به این صورت انجام می گیرد که با استفاده از رمزهای مختص افراد مختلف و با به کارگیری مانیتورینگ تحت شبکه در لحظه ورود و خروج افراد با خبر شوند و مجوز عبور و مرور برای آنان را صادر نمایند و در صورت نیاز ورود و خروج شخص را غیر مجاز کنند. این امکان را می توان بر روی گوشی همراه و با استفاده از رمزهای یک بار مصرف نیز به اجرا در آورد.

اجرا و نصب قفل های دیجیتال بر روی درب ها

قفل های دیجیتال نوعی از قفل ها هستند که قابل اجرا و نصب بر روی انواع درب ها می باشد. اما به منظور برقراری بیشتر امنیت و ایمنی بالاتر و بیشتر، بهتر است این قفل ها را بر روی درب های دوجداره نصب و اجرا نمایید. این امر باعث می گردد تا دارندگان باشگاه ها و سالن های ورزشی با خیالی راحت بتوانند از این قفل های دیجیتال استفاده نمایند. برای نصب آن نیز می توانید از افراد ماهر و متخصص در شرکت های معتبر کمک بگیرید.

تنوع عملکرد و کارایی قفل های دیجیتال

قفل های دیجیتال کمد باشگاهی دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشد و به طرق متفاوتی عمل می کنند که افراد می توانند بسته به نیاز و دکوراسیون خود از هر یک از آن ها استفاده نمایند. از انواع این قفل ها می توان به استفاده از اثر انگشت، مچ بند، کارت و رمز و ... اشاره نمود. هر یک از این عملکردها امنیت و ایمنی خاصی را برای کمد و دستگیره به همراه دارند.

جمع بندی نهایی

همان طور که در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، قفل های دیجیتال کمد باشگاهی و کمد استخری دارای ویژگی ها و خصوصیاتی می باشند که آن ها را به بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه ها و سالن های ورزشی می سازد و به نوعی سبب پیشرفت آن باشگاه ها می شوند. لوکس تر و زیبا تر شدن محیط باشگاه ها، برقراری امنیت بالاتر، ایجاد امنیت و آسایش برای ورزشکاران، دوام بالاتر و طول عمر بیشتر این محصولات و مقرون به صرفه بودن و کاهش تلف شدن زمان و هزینه ویژگی هایی هستند که این قفل های دیجیتال دارند و سبب پیشرفت و ارتقای باشگاه ها می گردند. اما نکته ای که باید در زمان تهیه این قفل های دیجیتال کمد باشگاهی به آن توجه نمود، کیفیت بالا و اعتبار برند مورد استفاده می باشد.

باید توجه داشته باشید که محصول مورد نظر خود را از چه برند و کمپانی تهیه و انتخاب می کنید تا بتوانید از کیفیت و صحت کارایی آن اطمینان حاصل نمایید. شرکت های مختلفی وجود دارند که با استفاده از نیروی کار ماهر و متخصص اقدام به واردات انواع قفل های دیجیتال به خصوص قفل های دیجیتال کمدی باشگاه از برندهای مطرح و به روز دنیا نموده اند.

این کمپانی ها علاوه بر واردات و فروش محصولات با کیفیت برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای نیز در نظر می گیرند و شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و در صورت نیاز استفاده از خدمات کمک مشاوره ای می توانید با کارشناسان این کمپانی ها و شرکت ها تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های این افراد بهره مند شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین