اسنپ مارکت، محصولات تبرک را ارزان‌تر به خانه شما می‌آورد!

گزارش بازرگانی،   4001218019

این روزها با وجود کرونا و گسترش خریدهای اینترنتی، دیگر خرید حضوری به‌سادگی قبل از کرونا نیست. دیگر کسی دلش نمی‌آید برای چند خرید ساده، کلی زمان صرف کند. خرید حضوری و سختی‌هایش آدم را یاد داستان ادیسه اثر هومر می‌اندازد. مشقت‌هایی که اولیس شخصیت اصلی این داستان برای بازگشت به خانه کشیده است، شاید دست ‌کمی از مشقت‌های خریدهای حضوری نداشه باشد.

اولیس بیچاره در دریاهای طوفان‌زده گرفتار شد، با غول جنگید، با جادوگر روبه‌رو شد، مرگ یارانش را دید و بعد از بیست سال به خانه بازگشت. یک خرید مجازی می‌تواند جای شما را از جایگاه اولیس بیچاره به خواستگارانی تبدیل کند که مدت‌ها در خانه اولیس زدند، گرفتند، خوردند و بی‌هیچ مشقتی به عیش‌ونوش پرداختند.

اسنپ مارکت می‌تواند این راحتی‌ها و خوش‌گذرانی‌ها را برای شما فراهم کند. شما می‌توانید خریدهای خود را به‌راحتی در خانه انجام دهید و بی‌هیچ مشقتی آن‌ها را در منزل تحویل بگیرید.

محصولات متنوع تبرک را از اسنپ مارکت بخرید

شرکت تبرک در سال 1377 با تولید رب گوجه‌فرنگی فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما این تنها شروعی برای این برند بود. در ادامه و در طی سال‌ها شرکت تبرک اقدام به تولید اقلام غذایی متفاوتی کرد. شما می‌توانید بسیاری از این محصولات را در سایت اسنپ مارکت پیدا کنید. محصولاتی مثل رب گوجه، انواع سس، کنسرو، روغن و نوار بهداشتی. در ادامه بیشتر با محصولات شرکت تبرک آشنا می‌شوید.

رب گوجه فرنگی تبرک از سوپرمارکت اسنپ

رب گوجه تبرک یکی از محصولات معروف این برند است. شما می‌توانید این محصول را در اندازه‌های متفاوتی از سایت اسنپ مارکت تهیه کنید؛ برای مثال در اندازه‌های 4کیلوگرمی، 1.5کیلوگرمی، 800گرمی و 400گرمی. قیمت رب تبرک 800گرمی 19500 تومان و رب 400گرمی آن 38000 تومان است که می‌توانید آن را با تخفیف 25درصدی به قیمت 28500 تومان تهیه کنید.

کمپوت و کنسرو تبرک

شما از برند تبرک می‌توانید کمپوت و کنسروهای متنوعی بخرید. کنسرو لوبیا با قارچ، کنسرو خوراک بادمجان، کنسرو نخود سبز، کنسرو مایه ماکارونی، کنسرو ذرت شیرین، کمپوت گیلاس، کمپوت آلبالو و کنسرو لوبیاچیتی از محصولاتی‌ هستند که این شرکت اقدام به تولید آن‌ها کرده است.

سس تبرک

یکی دیگر از محصولات تبرک که می‌توانید از سایت اسنپ مارکت تهیه کنید، انواع سس تبرک است. تبرک سس‌های متفاوتی را تولید می‌کند. سس‌هایی مثل فرانسه، مایونز، کچاپ و سس سالاد.

محصولات آردی

شما همچنین می‌توانید با برند تبرک به انواع محصولات آردی دسترسی داشته باشید. برای مثال انواع بیسکوییت، کیک، ویفر و کلوچه توسط برند تبرک تولید و عرضه می‌شوند و در اسنپ مارکت قابل خریداری‌ هستند.

محصولات سلولزی

شرکت تبرک فقط به محصولات غذایی بسنده نکرده است. محصولات غیرخوراکی و سلولزی هم توسط این شرکت ارائه می‌شوند. محصولاتی مثل دستمال توالت، دستمال کاغذی و نوار بهداشتی.

سایر موارد

اگر بخواهیم لیست محصولات تبرک را ادامه دهیم می‌توانیم به موارد دیگری هم اشاره کنیم. انواع روغن، پنیر پیتزا، مربا، سرکه و سویا بخش دیگری از فراورده‌های این شرکت محسوب می‌شوند.

خرید محصولات تبرک با کوله‌باری از تخفیف در اسنپ مارکت

اگر به محصولات تبرک ارادت ویژه‌ای دارید و می‌خواهید جایی را پیدا کنید که محصولات مورد علاقه شما را با تخفیف بفروشد، به اسنپ مارکت مراجعه کنید. تنوع تخفیفات در اسنپ مارکت بسیار زیاد است. هم تخفیف‌های روزانه، هم تخفیف‌های هفتگی و هم تخفیف‌های ماهانه.

در کنار تمام این طرح‌های تخفیفی، شما می‌توانید محصولات تبرک را در اولین خرید از اسنپ مارکت با ارسال رایگان در منزل تحویل بگیرید؛ یعنی نه‌تنها بدون هیچ دردسری به محصولات مورد علاقه خود دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه حتی لازم نیست هیچ پولی برای ارسال و دریافت محصول خود بپردازید. اگر برای اولین بار قصد خرید از هایپرمارکت اسنپ را دارید پیشنهاد میکنیم از کد تخفیف 25 هزار تومانی استفاده کنید.

با اسنپ مارکت سفر پردردسر خرید حضوری را کوتاه و لذت‌بخش کنید

شاید پیش خود فکر می‌کنید تشبیه زندگی اولیس به خرید حضوری اغراق‌آمیز باشد؛ اما کمی صبر کنید. فقط کافی‌ست فرایند یک خرید حضوری را با یک خرید مجازی مقایسه کنید.

شما باید زمانی را برای لباس‌پوشیدن بگذارید، وقتی را برای مرتب‌کردن موها و ظاهر خود اختصاص دهید، اگر ماشین ندارید باید در اتوبوس و مترو در بین آن جمعیت دیوانه‌کننده دنبال یک راه تنفس باشید، اگر ماشین دارید باید برای بنزین‌زدن وقت بگذارید، در ترافیک کلافه‌کننده پشت سر هم آه بکشید و برای جای پارک هم به هر جای خالی که پیدا کردید، هجوم ببرید. با این شرایط باز هم فکر می‌کنید خرید حضوری راحت‌تر از خرید مجازی‌ست؟

اسنپ مارکت شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید در حالی که پیژامه گل‌گلی به تن دارید، موهایتان ژولیده است، در حال خمیازه‌کشیدن هستید و برنامه مورد علاقه خود را در تلوزیون می‌بینید، با چند کلیک ساده خریدهای خود را انجام دهید و کمی بعد آن‌ها را در منزل تحویل بگیرید.

قرار نیست خرید حضوری مثل سفر اولیس 20 سال طول بکشد، اما در زندگی امروزی که همه با مشغله‌های فراوان خود سرگرم هستند، یک دقیقه صرفه‌جویی در زمان هم غنیمت است. اگر تا به ‌حال خرید از اسنپ مارکت را امتحان نکرده‌اید کافی‌ست یک بار این کار را انجام دهید؛ شاید دیگر هیچ وقت به خرید حضوری حتی فکر هم نکردید.

خریدهای افسانه‌ای محصولات تبرک با اسنپ مارکت

اگر می‌خواهید خیرات کنید، به‌راحتی می‌توانید از محصولات متنوع تبرک استفاده کنید. روغن، رب گوجه، سویا و محصولاتی این چنینی می‌توانند در سبد کمک‌ به خانواده‌های نیازمند جای بگیرند.

در جایی از کتاب ادیسه زمانی که می‌خواهند گوساله‌ای را قربانی کنند می‌خوانیم: "همین که نماز خواندند و دانه‌های جو را فرو ریختند، ترازیمند دلیر نزدیک قربانی شد و گردن آن را زد. تبر پی‌های گردن را برید و نیروی زندگی را در هم شکست؛ دختران، عروسان و اوریدیس همسر نستور، فریادهای «تبرک» برداشتند."

شاید شما هم وقتی که محصولات تبرک را از اسنپ مارکت با تخفیف‌های خوب تهیه می‌کنید، ناخودآگاه فریاد شادی سر دهید؛ اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید؛ زیرا کم‌کم باید به این تخفیف‌ها و خریدهای آنلاین عادت کنید. نمی‌شود که مدام برای هر خرید، فریاد شادی سر داد!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین