مقایسه قیمت خرید + اجاره خودرو‌های لوکس در ایران!

گزارش بازرگانی،   4001208040

در جوامع امروزی پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا صنعت خودرؤسازی رشد قابل توجهی داشته باشد. به طوری که شرکت‌های مخلتفی اقدام به طراحی و ساخت انواع خودرو‌های لوکس و لاکچری نموده‌اند. این قبیل خودرو‌ها از نظر قدرت موتور، طراحی بدنه و داشبورد و همچنین سایر امکانات در سطح بالاتری نسبت به ماشین‌های تولید داخل قرار دارند. به همین جهت قیمت خودرو‌های لوکس در ایران خیلی بیشتر از محصولات شرکت ایران خودرو و سایپا است. به لحاظ محدودیت ورود خودرو‌های لوکس در ایران و اینکه کمتر کسی توانایی خرید ماشین‌های لوکس را دارد، می‌توان با اجاره انواع خودرو‌های خارجی، یک رانندگی خاطره‌انگیز و دلنشین را تجربه کرد. در این راستا می‌توان با اجاره لندکروز به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین شاسی بلند‌های ژاپنی طعم یک رانندگی لذت بخش را در کمال آرامش بچشید. البته انتخاب خودرو و اجاره آن سلیقه‌ای است و شما می‌توانید با انتخاب دیگر برند‌ها به عنوان مثال با اجاره پرادو یا اجاره سانتافه یک گردش درون شهری یا مسافرت برون شهری خاص را تجربه کنید.



دلایل افزایش اجاره خودرو‌های لوکس در ایران

در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر اجاره و استفاده از خودرو‌های لوکس در کشور هستیم. دلایل متعددی سبب رشد چشمگیر این موضوع شده است؛ که در ادامه به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • گاهی اوقات شرایط کاری یا خانوادگی افراد به گونه‌ای است که می‌بایست فرد توان مالی و وجهه اجتماعی خود را به رخ اطرافیان بکشد. بدین منظور به جای خرید خودرو‌های گران قیمت، با اجاره لندکروز و یا اجاره پرادو و دیگر برند‌های موجود در بازار زمینه مناسب را برای جلب نظر و حمایت مخاطب فراهم می‌سازد. علاوه بر این در زمینه قرارداد‌های کاری و مسائل مالی، هرچه قیمت ماشین اجاره شده بیشتر باشد، به طبع شرکاء یا مشتریان را راحت‌تر و سریع‌تر تحت تأثیر قرار می‌دهد و با اعتماد بیشتری به گروه کاری شما ملحق می‌شوند.

خاطر نشان می‌گردد که اجاره لندکروز از اجاره سانتافه و دیگر خودرو‌های لوکس چینی، ژاپنی و کره‌ای بیشتر است. زیرا لندکروز یکی از گران قیمت‌ترین و قدرتمندترین شاسی بلند‌های موجود در ایران و سایر کشور‌های حاشیه خلیج فارس است. البته به یاد داشته باشید که ماشین‌های گران‌تری نیز در بازار وجود دارند و که قیمت آن‌ها از لندکروز بالاتر است. از بین آن‌ها می‌توان به برند‌های بنز، بی‌ام وی، رنو، پورشه و ... اشاره کرد.

  • بعضی از افراد برای انجام اکثر سفر‌هایشان از خودروی لوکس استفاده می‌کنند. برای این کار با مراجعه به شرکت‌های ارائه خدمات اجاره خودروی لوکس نظیر کافه رنت مراجعه نموده و با اجاره خودروی دلخواهشان یک سفر به یاد ماندنی را تجربه می‌کنند. لازم به ذکر است که با اجاره پرادو، اجاره لندکروز و دیگر خودرو‌های لوکس در ایران یک سفر آرام را برای خود و دیگر اعضای خانواده و جمع دوستانتان فراهم می‌سازید. زیرا این دسته از خودرو‌ها به لحاظ نحوه طراحی و کیفیت ساخت کمتر دچار نقص فنی شده و یا در صورت بروز حادثه کمترین آسیب به سرنشنیان وارد می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد اجاره خودروی لوکس دارید، به سایت کافه رنت مراجعه کنید. در این سایت انواع خودرو از تمامی برند‌ها با کمترین میزان ودیعه و اجاره در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. از این رو مصرف‌کننده راحت‌تر و سریع‌تر می‌تواند خودرو‌های دلخواه خود را انتخاب نموده و اجاره نماید.



کاربرد انواع خودرو‌های لوکس در ایران

اجاره خودرو‌های لوکس در ایران کاربرد‌های گوناگونی دارد. بعضی از مهمترین آن‌ها عبارتند از:

1- مراسم عروسی

بعضی از عروس داماد‌ها به دلیل نداشتن ماشین شخصی یا تمایل به استفاده از ماشین‌های لوکس دارند تصمیم به اجاره ماشین عروس  میگیرند چون میخواهند از خودروی لوکس استفاده می‌کنند. در این میان اجاره لندکروز و اجاره سانتافه به دلیل طراحی و ظاهر منحصر به فرد بیشترین میزان اجاره را به خود اختصاص داده‌اند.

2- جشن‌های باشکوه و خاص

در شهر‌های بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد اجاره خودرو‌های لوکس مرسوم شده است. به طوری که افراد برای حضور در جشن‌ها و مراسم‌های خاص اقدام به اجاره لندکروز، پرادو، سانتافه و ... می‌کنند. با این کار علاوه بر جلب نظر و توجه افراد حاضر در جشن، موجب افزایش اعتبار و وجهه اجتماعی خود می‌شوند.

3- مراسم سوگواری و عزاداری

عده‌ای از افراد زمان فوت یکی از نزدیکان، برای حضور در مراسم سوگواری، جهت جلب نظر حاضرین، خودرو‌های لوکس اجاره نموده و در مراسم حاضر می‌شوند. این کار اغلب در بین خانواده‌های ثروتمند و تجملاتی رایج شده و بیشتر جهت افزایش کلاس کاری و وجهه اجتماعی خانواده صورت می‌گیرد.

4- ملاقات‌های کاری

همان طور که می‌دانید شرایط کاری بعضی افراد به گونه‌ای است که اغلب با مدیران شرکت‌ها و مؤسسات در ارتباط هستند. در این زمینه برای عقد قرارداد‌ها و پیشبرد اهداف کاری می‌بایست با نشان دادن میزان دارایی و توان مالی به کارفرما، نظر و اعتماد آن‌ها را جلب نمود. یکی از این راهکار‌ها اجاره لندکروز، پرادو، سانتافه و ... به عنوان بهترین خودرو‌های لوکس و حضور در ملاقات‌های کاری است. با این کار قطعاً در زمینه محقق شدن اهداف کرد و دستیابی به نتیجه نهایی، موفق خواهید بود.

5- مصارف و سفر‌های شخصی

بخش عمده اجاره خودرو‌های لوکس به مصارف شخصی اختصاص یافته است. چرا که اکثر افراد دارای بضاعت مالی با اجاره سانتافه، پرادو، لندکروز، بنز، بی‌ام وی و ... از آن‌ها برای انجام کار‌های شخصی و سفر‌های برون شهری استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت کافه رنت متناسب با سلیقه و بودجه مدنظر، خودروی دلخواهتان را اجاره نموده و از آن برای عبور و مرور شهری، انجام کار‌های روزانه و سفر استفاده نمایید.

قیمت اجاره خودرو‌های لوکس در ایران

براساس بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه مشخص شده که سه خودروی لندکروز، پرادو و سانتافه بیشترین درصد و میزان اجاره را به خود اختصاص داده‌اند. در این میان قیمت اجاره لندکروز با توجه به کیفیت طراحی و ساخت، قدرت موتور و دیگر آپشن‌ها به نسبت بیشتر از اجاره پرادو و سانتافه (نیو و معمولی) است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین