چرا تبلیغات گوگل یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش است؟

گزارش بازرگانی،   4001117010

استفاده از تبلیغات یکی از راهکارهایی است که می‌تواند سبب افزایش فروش برای هر برند و شرکت شود. این راهکار از سالیانی قبل به‌عنوان یک راه درآمدزا کاربرد داشته است که در طی سال‌های اخیر و با رونق گرفتن سیستم اینترنت در دنیا، تبدیل به تبلیغات در فضای مجازی شده است.

در دنیای مجازی، راهکارهای استفاده از تبلیغات در ابعاد مختلف و متعددی دیده می‌شود که یکی از قدیمی‌ترین و اولین موارد تبلیغات گوگل است. همچنان نیز از تبلیغات گوگل می‌توان به‌عنوان یک راهکار کاربردی برای افزایش فروش استفاده کرد. راهکاری که مزایای خاص خود را داشته و می‌تواند سبب نتیجه‌گیری سریع یک برند یا شرکت از تبلیغات خود شود. در ادامه به دلایل و مزایای استفاده از گوگل به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش خواهیم پرداخت و در این باره نکاتی را بیان خواهیم کرد.

  1. هدفمند بودن تبلیغات در گوگل

اولین دلیلی که سبب افزایش فروش با استفاده از تبلیغات گوگل می‌شود، هدفمند بودن این تبلیغات است. در واقع در هنگام استفاده از تبلیغات باید محصول شما برای مخاطب خاص شما نمایش داده شود تا بتواند فروش مناسبی را کسب کند. به این شکل از تبلیغات، تبلیغات هدفمند می‌گویند که می‎تواند بر روی تبلیغات اثرات بسیار مثبتی را داشته باشد.

از همین رو گوگل در استفاده از تبلیغات خود، توانایی استفاده از تبلیغات هدفمند را برای شما فراهم آورده است تا محصول شما، تنها برای مخاطبان هدف شما نمایش داده شود. به این ترتیب، هدفمند بودن تبلیغ سبب افزایش فروش شما شده و رشد خوبی را در این موضوع به وجود خواهد آورد. اگر به دنبال استفاده از هر تبلیغاتی هستید، لازم است تا نسبت به هدفمند بودن آن، اطمینان حاصل کرده تا بتوانید تبلیغات خوبی را برای خود به ارمغان آورید. برای استفاده از نتیجه‌گیری سریع گوگل ادز ، می‌توانید از متخصصان کیان تجارت کمک بگیرید و نتیجه دلخواه خود را به ثبت برسانید.

  1. داشتن هزینه مقرون‌به‌صرفه نسبت به خدمات

تبلیغات گوگل برای نمایش داده شدن هزینه‌ای ندارد. شما تنها در برابر هر کلیک بر روی تبلیغ خود، هزینه پرداخت می‌کنید. این موضوع سبب می‌شود تا هزینه پرداختی شما تنها برای افرادی باشد که وارد سایت شما شده‌اند و در حال بازدید از محصولات شما هستند.

در واقع شما برای افرادی که از سایت شما بازدید نمی‌کنند، هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکرده و از این هزینه پرداخت‌شده، نهایت استفاده و بهره کافی را می‌برید.

علاوه بر این شما می‌توانید هزینه خود را در طی روز مشخص کنید و هرروزه بیش از مقدار تعیین شده شما، هزینه‌ای از حسابتان برای تبلیغات کاسته نشود. با استفاده از این امکانات می‌توانید که هزینه‌های تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای را نسبت به افزایش فروش خود برای تبلیغات داشته باشید.

  1. داشتن نتایج قابل‌اندازه‌گیری و مشاهده

به‌صورت کلی تبلیغات دیجیتال و در فضای مجازی، مزایای بسیاری را نسبت به انواع تبلیغات بازاری دارد. در این نوع تبلیغات می‌توانید کاملاً نتایج را با اعداد و ارقام مشخص‌شده مشاهده کنید.

به این ترتیب به‌راحتی نتایج حاصل از تبلیغات خود را می‌بینید و می‌توانید بر اساس آن برای تبلیغات بعدی خود برنامه‌ریزی کنید.

این موضوع در تبلیغات گوگل، از مزیت بیشتری نیز برخوردار است. زمانی که از این راهکار برای تبلیغات خود استفاده می‌کنید، می‌توانید از امکانات گوگل برای اندازه‌گیری نتایج تبلیغات نیز بهره ببرید.

مشاهده تعداد کلیک در هر لحظه بر روی تبلیغات، دریافت گزارش‌های روزانه و ماهیانه و دریافت اطلاعاتی درباره بهترین ساعات روز برای تبلیغات شما از مهم‌ترین این موارد هستند.

تمامی این امکانات و دیگر امکانات گوگل سبب می‌شوند تا شما بتوانید برنامه‌ریزی بهتری را برای استفاده از تبلیغات خود داشته و در نهایت مدیریت خوبی را برای تبلیغات خود به کار ببرید.

  1. تأثیر سریع و افزایش فروش در لحظه

از دیگر مزایای استفاده از گوگل برای تبلیغات، افزایش فروش بلافاصله پس از انتشار تبلیغات شما است.

از لحظه‌ای که تبلیغات شما در گوگل آغاز می‌شود، مخاطبان به سایت شما سرازیر شده و از محصولات شما دیدن خواهند کرد.

این موضوع می‌تواند سبب افزایش فروش شما در لحظات اول شده و سایت شما را به یکباره با بازدید بسیار بالا و عجیبی روبه‌رو کند. همین بالا رفتن بازدید سایت شما، چون یک تبلیغات بوده که می‌تواند افراد دیگری را نیز به سمت سایت شما بکشد.

در واقع شما با یک تبلیغ در زمان مناسب و به‌موقع، می‌توانید به‌اندازه چندین تبلیغ استفاده و بهره ببرید و کمپین خوبی را برای خود تجربه کنید.

این کمپین را می‌توانید به متخصصان این حوزه بسپارید. کیان تجارت یکی از این ارکان بوده که می‌تواند نتیجه‌گیری سریعی را برای شما فراهم آورد.

  1. استفاده رقبا از سرویس‌های تبلیغاتی گوگل

از دیگر دلایلی که می‌تواند سبب استفاده از سرویس‌های تبلیغاتی گوگل باشد، استفاده بسیاری از رقبا در حوزه‌های مختلف از این راهکار تبلیغاتی است.

زمانی که شما در کنار دیگر رقبای خود دیده می‌شوید، بیشتر در یاد مخاطبان می‌مانید و می‌توانید رقابت بهتری را برای خود ایجاد کنید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از یک تبلیغات خوب و مناسب بیشتر دیده شده و از رقبای خود در فروش پیشی بگیرید.

از همین رو برای رسیدن به نتیجه‌گیری سریع از این تبلیغات، لازم است تا از متخصصان این زمینه مانند شرکت کیان تجارت برای ایجاد کمپین کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید از هزینه‌های خود بهترین بهره‌برداری ممکن را داشته باشید.

جمع‌بندی پایانی

یکی از راه‌های نتیجه‌گیری سریع برای افزایش فروش، استفاده از گوگل ادوردز است.

این موضوع دارای دلایل بسیاری بوده که در این مقاله به 5 مورد از آن‌ها پرداختیم. در بیان این 5 مورد از دلایل افزایش فروش با استفاده از گوگل، مزایای را برای استفاده از این راهکار تبلیغاتی بیان کردیم. مزایایی که با استفاده از آن‌ها بتوانید به نتایج دلخواهی از تبلیغات خود برسید. امید است با خواندن این مقاله و نکات بیان شده، با این دلایل به‌خوبی آشنا شده باشید و بتوانید تبلیغات خوب و مؤثری را برای فروش خود در پیش بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  15. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  16. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  17. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  21. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  22. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  23. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین