بیوگرافی علی یاسینی + معرفی بهترین اهنگ ها

گزارش بازرگانی،   4001019096 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

علی یاسینی از جمله خوانندگان ایرانی و جوان دهه 70 است که در سال 1375 متولد شده و اکنون 17 مورد اهنگ منتشر کرده است. این خواننده فعالیت خود را در زمینه ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم از سن 18 سالگی در سال 1394 شروع کرده و اکنون توانسته است بیش از 2.3 میلیون فن و طرفدار را در اینستاگرام خود داشته باشد. در این قسمت با ما همراه باشید تا به صورت کامل به بیوگرافی علی یاسینی بپردازیم.

معرفی و بیوگرافی علی یاسینی

در این مقاله به سراغ یکی از خوانندگان جوان دهه هفتادی ایرانی می‌پردازیم که توانسته است با اختراع سبک خاص خودش، طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. این خواننده که اکنون 27 سال سن دارد و در دوره جوانی خود به سر می‌برد، علی یاسینی نام دارد. از جمله مشخصات کامل بیوگرافی علی یاسینی می‌توان گفت علی یاسینی متولد 13 آذر سال 1375 در تهران میباشد که به صورت حرفه ای در ترانه سرایی، تنظیم کننده و آهنگ ‌سازی سخت مشغول کار است.

علی یاسینی در رشته معماری تحصیلات خود را شروع کرده است و هنوز مجرد بوده و ازدواج نکرده است و علاقه بسیار زیادی به ساز گیتار دارد.

همانطور که گفتیم، این هنرمند در زمینه ترانه سرایی و آهنگ‌سازی فعالیت می‌کند. این نوع فعالیت هنری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که می‌توانید در زمینه فرهنگ بیابید. موسیقی یک مقوله اجتماعی، فرهنگی و تاریخی است که بایستی با حفظ تاریخچه‌ای که دارد، در عین حال احساس و صمیمیت خود را حفظ نماید. در ادامه برای بررسی بیشتر بیوگرافی این هنرمند با ما همراه باشید.

زندگی علی یاسینی

در مورد زندگی این هنرمند در بیوگرافی علی یاسینی بایستی گفت او در استان و شهر تهران متولد شده است. این هنرمند که اکنون 25 سال سن دارد، طرفداران بسیاری را در این دوره از زندگی خود جذب کرده است به حدی که می‌توان برحسب تعداد فالوورهای اینستاگرام او، تعداد هوادارانش را 2.3 میلیون نفر بیان کرد.

این خواننده که این روزها در اوج فعالیت‌های خود قرار دارد، در یک خانواده 4 نفره با یک خواهر بزرگ شده که می‌توان اولین استارت او در زندگی‌اش را در زمان 12 سالگی یعنی سال 1387 دانست. او در این سن کار و علاقه خود به موسیقی را با گیتار شروع نمود و رفته رفته در این زمینه عمق پیدا کرد. به عنوان مثال می‌توان از تحصیلات او در سن جوانی که در زمینه رشته معماری اشاره نمود که به خاطر علاقمندی‌اش، اکنون این دوره را پایان داده و فعالیت‌های خود را در ساختن موسیقی و خوانندگی اختصاص می‌دهد. مطابق با گفته او، علی یاسینی طرفدار تیم پرسپولیس در ایران و نیز تیم بارسلونا در خارج است.

فعالیت‌ های حرفه‌ای علی یاسینی

یکی از ویژگی‌های مهمی که همواره می‌توانید در بیوگرافی علی یاسینی و سایر هنرمندان به آن پی ببرید، آن است که در زندگی این افراد متخصص، علاوه بر علاقه که فاکتور بسیار مهمی است و هر انسان را به سمت خود می‌کشد، کشف علاقه در کنار شروع از سن‌های پایین ه است. در بیوگرافی علی یاسینی گفتیم که اولین کار این خواننده در سن 12 سالگی با گیتار شروع شد. سپس این خواننده توانست تنها در سن 18 سالگی خود یعنی در سال 1394 اولین نسخه از اهنگ خود را با نام "افسردگی" بسازد که در اولین مورد هم مورد استقبال قرار گرفت.

شروع دوره مشهور شدن این خواننده در بیوگرافی علی یاسینی را می‌توانید در سال 1395 جستجو کنید که در این سال، دومین مورد از آهنگ خود را با نام "تلخ" منتشر نمود. این خواننده با انتشار این قطعه توانست صدا و شهرت خود را بیشتر کند. در کارنامه فعالیت‌های حرفه‌ای او اکنون می‌توان فعالیت با موسسه فرهنگی آراد را مشاهده کرد.

در کنار این موارد، یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادها و فعالیت‌های حرفه‌ای در بیوگرافی علی یاسینی را می‌توان در اولین کنسرت او مشاهده کرد. در این حالت، او توانست نام خود را به عنوان یکی از جوان‌ترین خوانندگان ایرانی برای اجرای کنسرت ثبت کند و در سال 1397 در اسفند ماه، زمانی که 22 سال سن داشت، با حضور در تالار وزارت کشور، منتخبی از اهنگ‌ ها و قطعات خود را ارائه نمود. سپس با این تجربه، علی یاسینی کنسرت‌های دیگر خود را در شهرهای مختلف ایران برگزار نمود.

دانلود آهنگ های علی یاسینی

در یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی یاسینی می‌خواهیم آهنگ های او را معرفی کنیم که توانسته است با سبک خاص خودش، طرفداران بسیاری را به آن جلب کند. اما قبل از معرفی بهترین آهنگ های علی یاسینی همچنین شما میتوانید با جستجوی عبارت آهنگ جدید علی یاسینی از موزیکدل در جستجوگر گوگل وارد این صفحه شوید و جدیدترین آهنگ های علی یاسینی را دانلود کنید. از جمله این آثار می‌توان گفت:

  • افسردگی در سال 1394
  • تلخ در سال 1395
  • منو ندید اصلا (شعر و آهنگ سازی) سال 1396
  • بهم خیلی بد کردی (شعر و آهنگ سازی) سال 1396
  • حیف (شعر و آهنگ سازی) سال 1397
  • انگار نه انگار سال 1397
  • اولین کنسرت در سال 1397
  • تو که میدونی من چقدر دوست دارم سال 1397
  • تیزر برگرد سال 1397
  • پرواز سال 1398
  • اسم تو چی داره سال 1398
  • ماه قشنگم سال 1398
  • دورترین نزدیک سال 1398
  • چراغونی سال 1399
  • الکی سال 1399
  • آلبوم 24 سال 1399 شامل آهنگ‌های دیوار، غریبه، نقاب، الکی، منو برگردون، یادته، چراغونی
  • بهتر از منه سال 1400
  • کنسرت تهران سالن میلاد 22 دی سال 1400

آخرین خبرها و حواشی بیوگرافی علی یاسینی

در کنار بیوگرافی علی یاسینی، معرفی و بررسی آثار هنری این خواننده، لازم است به برخی از آخرین خبرها و حواشی او بپردازیم که به شرح زیر می‌باشد:

فعالیت در اینستاگرام

علی یاسینی یکی از رسانه‌های فعالیت خود را در اینستاگرام قرار داده است که شما می‌توانید با جستجوی آیدی aliyasini آن را بیابید. این اکانت در حدود 2.3 میلیون فالوور دارد که تاکنون بیش از 40 پست در آن قرار داده شده است.

این هنرمند همواره توانسته است با فعالیت‌های خود در موسیقی، توجه فن‌های خود را جلب کند. به عنوان مثال بیشترین بازخوردی که به او از سوی کاربران دریافت شده است را می‌توان در هنگام انتشار آهنگ "امشب ساعت 8" دانست که در حدود 1.9 میلیون ویو و نیز 4.9 میلیون کامنت برای او گذاشته شده است. همچنین در پست دیگری اون 2.1 میلیون ویو و نزدیک به 1 میلیون نظر از سوی کاربران خود دریافت نموده است.

جالب است بدانید که صفحه‌ای نیز برای فالوورهای این خواننده در نظر گرفته شده است که آیدی آن  aliyasiniofficialfans@ می‌باشد و در این صفحه به اطلاع‌رسانی کامل آثار هنری و دریافت انتقادات خود می‌پردازد.

فعالیت‌های مختلف هنری

این هنرمند در کنار فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه خوانندگی، در حوزه‌های آهنگسازی و میکس مسترینگ و نیز ترانه‌ سرایی نیز فعالیت می‌کند. به عنوان مثال او در کارهای "من و اصلا ندید" از رضا گلزار، "عکس قدیمی" شهاب مظفری و "یه چیزی میگه نه" برای یاسین ترکی در زمینه آهنگ‌سازی فعالیت کرده است. از جمله دیگر نکات مهمی که می‌توانید در رابطه با این خواننده به آن توجه کنید، هدف او برای رسیدن به آهنگسازی در سطح بین‌الملل، نوشتن تمام آهنگ‌هایی که تاکنون سروده توسط خودش را می‌توان بیان کرد.

آلات موسیقی

این خواننده که کار خود را با گیتار شروع کرده است، اکنون توانایی آهنگسازی با آلات دیگری همچون گیتار، بیس، کیبورد و سه تار و پیانو را دارد.

کنسرت 22 دی سال 1400

این خواننده در جدیدترین فعالیت خود، قرار است در تاریخ 22 دی سال 1400 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا کند.

نتیجه گیری

در این مقاله بیوگرافی علی یاسینی از خوانندگان خوب ایرانی را به صورت کامل و دقیق توضیح دادیم، لازم به ذکر است اگر به دنبال وبسایت مناسبی برای دانلود آهنگ جدید هستید میتوانید با سرچ عبارت دانلود اهنگ از موزیکدل وارد بزرگترین آرشیو اهنگ های جدید و قدیمی ایرانی شوید که در لحظه جدیدترین آهنگ های روز را در اختیار شما قرار داده است. در ضمن دانلود آهنگ از سایت موزیکدل رایگان بوده و به راحتی میتوانید آهنگ مد نظر خود را با استفاده از بخش سرچ سایت مشاهده کنید.

دیدگاه کاربران

مهناز۲۳۶۷۰۳۳۱۹:۰۰:۱۸ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عالی بود. مرسیییییی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین