چرایی‌های استفاده از درگاه پرداخت برای کسب و کارهای اینترنتی

گزارش بازرگانی،   4000914016

با ظهور اینترنت و گسترش فضای مجازی، خیل عظیمی از کسب و کارهای سنتی به سمت تجارت الکترونیک سوق یافته‌اند. گرچه در این حین شاهد تغییرات بی‌شماری در روش‌های فروش بوده‌ایم اما پیش‌بینی می‌شود طی چند سال آتی، این تغییرات دو چندان شده و شیوه‌های درآمدزایی به نسبت روش‌های فعلی، بسیار متفاوت خواهند بود. در این میان تنها دلیلی که می‌تواند به بقای کسب و کارها کمک کند ابزارهایی هستند که در برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی میان کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک ایفای نقش می‌کنند. اما ماجرا به این‌جا ختم نمی‌شود، گمان بگیریم که مشاغل سنتی به دنیای مجازی روی آورده‌اند، و کسب و گار آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اند، قدم بعدی چیست؟ آیا تضمینی برای افزایش فروش وجود دارد؟ پاسخ به این سوال تنها در یک عبارت کوتاه خلاصه می‌شود؛ رقابت در تجارت.

بدون شک مهم‌ترین بخش هر کسب‌ و‌ کاری که در بستر اینترنت فعالیت می‌کند، بخش دریافت وجه از مشتری است. بنابراین تمامی کسب و کارهای فروش آنلاین کالا و خدمات، در تلاش‌اند تا با فراهم‌سازی بهترین خدمات فروش برای پردازش سفارش مشتریان، از رقبای خود پیشی بگیرند. در این رقابت، برگ برنده دست کسانی است که از بهترین ابزارهای فروش برای پردازش سفارش مشتریان خود استفاده می‌کنند و بهترین فرآیند پرداخت را در اختیار مشتریان‌شان قرار می‌دهند.

درگاه پرداخت زرین پال ؛ برترین ابزار فروش برای کسب و کارهای اینترنتی

اگر می‌خواهید فرآیند فروش خود را به برترین ابزارها مجهز کنید و در کنار آن از امکانات دیگری برای پردازش سفارش مشتریان، مدیریت امور مالی، گزارش‌گیری از تراکنش‌ها و سایر خدمات مالی بهره‌مند شوید می‌توانید با عضویت در زرین پال و ایجاد حساب کاربری، به تمامی این ابزارها دسترسی داشته باشید. زرین پال با بیش از یازده سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های مالی، از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات درگاه پرداخت میان کاربران دنیای مجازی است که در مقایسه با سایر پرداخت‌یارها، از سرعت بیش‌تری در ارائه‌ی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به متقاضیان برخوردار است.

درگاه پرداخت زرین پال، به واسطه قابلیت مسیردهی هوشمند، با اتصال همزمان به درگاه های متنوع و معتبر شاپرکی (PSP)، کاربران را به سریع ترین و مطمئن ترین درگاه بانکی منتقل می کند و باعث افزایش درصد تراکنش های موفق می شود.

ویژگی های درگاه پرداخت زرین پال

  • ارائه کارت بانکی زرین کارت برای پذیرندگان خود
  • ارائه درگاه پرداخت اختصاصی با نام کسب و کار
  • ارائه لینک اختصاصی محصول برای پرداخت سریع مشتریان
  • دریافت نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل مشتریان
  • دسترسی سریع به گزارش تراکنش ها و تسویه حساب در اپلیکیشن موبایل
  • کارمزد کاملا رایگان در روزهای سه شنبه ( سه شنبه های طلایی زرین پال)
  • پاسخگویی سریع و پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • تسویه حساب رایگان در ماه اول عضویت
  • سقف کارمزد یک تا سه درصدی
  • ربات تلگرامی برای اطلاع از وضعیت تراکنش ها
  • دریافت خروجی گزارش اکسل تراکنش ورودی و خروجی با تمام جزییات پرداخت
  • انتقال وجه بین کاربران زرین پال و کیف پول
  • دو سطح کاربری نقره ای و طلایی
  • تسویه حساب خودکار روزانه
  • لینک پرداخت اختصاصی برای هر محصول
  • زیرساخت های قدرتمند و دیوار امنیتی قوی
  • ایجاد کد تخفیف برای محصول دلخواه
  • امکان مشارکت در فروش پذیرندگان و پرداخت پورسانت برای معرفی کاربران
  • امکان ایجاد چندین کیف پول
  • افزونه های آماده برای وردپرس، جوملا و فروشگاه سازهای مختلف
  • پرداخت در شبکه های اجتماعی
  • افزایش تراکنش های موفق با قابلیت مسیردهی هوشمند
  • امکان ساخت درگاه های مختلف بانکی
  • افزایش نرخ کاربران پرداخت کننده

محصولات و خدمات زرین‌پال برای کسب و کارها

زرین‌پال با معرفی نسل جدید خدمات پرداخت آنلاین، ایجاد بستری امن مابین فروشندگان و خریداران را بهینه‌سازی و تسهیل کرد و با شناسایی دغدغه‌های پرداخت مشاغل، تا به امروز مجموعه‌ای از برترین خدمات پرداخت را در اختیار کسب و کارها قرار داده است، که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی کسب و کارهای آنلاین، از مهم‌ترین امکاناتی‌ست که زرین‌پال برای کاربران خود فراهم کرده است. با اتصال درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال به فروشگاه، خریداران به مطمئن‌ترین و سریع‌ترین پذیرنده‌ی پرداخت الکترونیک ((psp هدایت می‌شوند و پرداخت خود را تکمیل می‌کنند.

لینک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی (زرین‌لینک)

با زرین لینک می‌توانید تمامی کانال‌های فروش خود را به یکدیگر پیوند دهید و سرعت فروش خود را چند برابر کنید. ضرب‌المثل با یک دست چند هندوانه برداشتن بهترین مصداق زرین لینک است. کافیست یک لینک بسازید و آن را در گوشه‌ای برای دسترسی سریع خود ذخیره کنید و هر زمان که خریدار قصد داشت محصولی را خریداری کند به جای ارسال شماره كارت، لینک پرداخت محصول را برای او ارسال کنید. با این‌کار دیگر نیازی نیست از مشتری خود رسید پرداخت بخواهید، زیرا تمام جزییات تراکنش در پنل کاربری شما در زرین پال ثبت خواهد شد. علاوه‌بر این می‌توانید برای هر محصولی که دارید در سریع‌ترین زمان ممکن یک لینک پرداخت مخصوص همان محصول بسازید با این روش حتی نیازی به پشتیبانی مشتری و پاسخ‌گویی در دایرکت یا تلگرام نیز نخواهید داشت، زیرا می‌توانید شرح مختصری از کالا یا خدمتی که ارائه می‌گنید را به همراه مشخصات هر محصول در لینک مرتبط با آن درج کنید.

بسته‌ی شروع زرین

بسته‌ی شروع زرین، از دیگر امکانات منحصربه‌فرد زرین‌پال محسوب می‌شود که با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و افراد می‌توانند با تهیه‌ی این بسته، از شرایط بسیار ویژه در کاهش هزینه‌های کسب و کار خود بهره‌مند شوند و ۳۰۰۰ تراکنش بدون کسر کارمزد دریافت کنند.

دریافت شماره شبا

یکی از خدماتی که در وب‌سایت رسمی زرین‌پال در دسترس عموم قرار گرفته است، امکان دریافت شماره شبا تمامی بانک‌ها و موسسات مالی، با وارد کردن شماره کارت یا شماره حساب بانکی است که موجب تسهیل نقل و انتقال‌های مالی کاربران می‌شود.

پرداخت درون‌برنامه‌ای

از جمله خدمات ارائه شده برای توسعه‌دهندگان، دریافت درگاه پرداخت موبایلی زرین‌پال برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای کاربران است. این سرویس به نحوی طراحی و پیاده‌سازی شده تا در محیط برنامه و بدون نیاز به خروج کاربر برای پرداخت، در سریع‌ترین زمان ممکن کاربران را به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت کند. گفتنی‌ست تمامی سورس‌کدهای موردنیاز توسعه‌دهندگان اندروید و آی‌او‌اس برای اتصال درگاه پرداخت موبایلی زرین‌پال به محیط برنامه، به صورت کاملا رایگان در آزمایشگاه زرین‌پال منتشر شده است.

درگاه پرداخت اشتراکی زرین‌پال (تسهیم)

از دیگر خدمات ارائه شده در زرین پال، درگاه پرداخت اشتراکی برای شرکای تجاری است. سرویس درگاه پرداخت اشتراکی زرین پال درست شبیه یک حساب‌رس مالی عمل می‌کند. به گونه‌ای که با تقسیم درآمد حاصل از فروش میان شرکا و واریز سهم هر یک از افراد به صورت جداگانه و با درصدهای متفاوت، امور مالی میان شرکای تجاری را مدیریت و بهینه‌سازی می‌کند.

سریع‌ترین راه برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی

با گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال، می‌توانید مشتریان خود را برای تکمیل فرآیند پرداخت و خرید محصولات یا خدمات، به مطمئن‌ترین و سریع‌ترین پذیرنده‌ی پرداخت الکترونیک (psp)هدایت کنید. فرآیند دریافت درگاه پرداخت زرین پال بسیار ساده است. برای این کار تنها نیاز است پس از ایجاد حساب کاری در زرین پال درخواستی برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی ارسال نمایید. حداکثر تا ۲۴ ساعت صفر تا صد فرآیند گرفتن درگاه پرداخت طی  شده و به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تمامی ابزارها و سرویس‌های زرین پال، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی می‌توانند متناسب با نیاز هر کسب و کاری، خدمتی ارائه دهند و برترین شیوه‌های فروش آنلاین را فراهم آورند. چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌های و امکانات زرین پال بهره‌مند شوید،می‌توانید به شبکه های اجتماعی زرین پال به آدرس www.instagram/zarinpal.com و یا وب سایت زرین پال( zarinpal.com ) مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین