نکات مهم درباره خرید پیراهن زنانه

گزارش بازرگانی،   4000906013

خرید پیراهن زنانه برای بسیاری از خانم ها جزو برنامه های روزمره بوده و لازم نیست کارت دعوت جشن عروسی، یا تولد و مهمانی به دستشان برسد. خانم ها هر زمان که احساس کنند پوشیدن یک لباس نو و زیبا می تواند حالشان را خوب کند به سراغ پیراهن زنانه می روند. لباس های زنانه انواع مختلفی دارد که برای خرید لباس زنانه باید اطلاعات کافی درباره ی آن داشته باشید.

نکات ضروری خرید پیراهن زنانه

پیراهن زنانه ویژگی هایی دارد که بهتر از قبل از خرید با آن آشنا شوید و در مراجعه به فروشگاه های اینترنتی یا خرید حضوری از بوتیک لباس به آن توجه کنید.

طراحی و مدل پیراهن زنانه

طراحی لباس اولین مسئله ای است که خانم ها به آن سروکار دارند. لباس زنانه می تواند مدل ماکسی، دکلته، سرهمی، فون و… باشد، و برای انتخاب مدل مناسب در هنگام خرید پیراهن دخترانه شکل ظاهری بدن باید مد نظر قرار داده شود.

به طور کلی بیشتر لباس های زنانه با توجه به اندام های ساعت شنی طراحی و دوخته می شوند. ساعت شنی اندامی است که شانه و باسن عرض متوسطی داشته و قسمت کمر باریک دیده می شود. چنین افرادی در انتخاب لباس مجلسی زنانه دستشان باز است و به راحتی میتوانند انواع لباس ها را انتخاب کنند.

اما کسانی که فرم بدن شان سیب یا گلابی شکل است باید به طراحی و مدل لباس توجه بیشتری داشته باشند، و هنگام خرید پیراهن زنانه نکاتی را مد نظر قرار دهند. لباس های دکلته اندام های سیب شکل را می تواند به خوبی نمایش دهد، و کسانی که پایین تنه آنها بزرگتر است و به اصطلاح فرم گلابی دارد با پوشیدن لباس های فون و کلوش می توانند زیبایی بیشتری را در پوشش خود ایجاد کنند.

لباس زنانه مناسب فصل

اینکه کدام لباس برای فصول مختلف مناسب است به دو عامل جنس پارچه و مقدار پوشانندگی پیراهن زنانه بستگی دارد. پارچه هایی که در آنها الیاف طبیعی و نخ به کار برده شده در فصل بهار و تابستان کاربرد بیشتری دارند و خانم ها بدون نگرانی از گرمی هوا می توانند از آن استفاده کنند.

برای تهیه پالتو زنانه و لباس های پاییزی پارچه های مانند ترگال، کجراه، چوب کبریتی و سایز پارچه هایی که ضخامت بیشتری دارد به کار گرفته می شود، تا دمای بدن متعادل نگه داشته شود.

خرید پیراهن زنانه در پایان فصل ها معمولا با تخفیف بیشتری همراه است، فروشندگان برای تغییر سبک و ارائه جنس های مناسب فصل، لباس های قبلی را آف زده و این بهترین فرصت برای خانم هاست که از این تخفیف ها بهره مند شوند.

رنگ بندی لباس زنانه

قبل از شروع سال جدید تولیدکنندگان و کمپانی های بزرگ رنگ مشخصی را در طراحی لباس ها به کار می گیرند، و خانم ها می توانند لباس مجلسی زنانه، لباس خواب، روپوش و اکسسوری های مربوط به تیپ و استایل خود را با توجه به این رنگ ها تهیه نمایند.

شومیز زنانه یکی از لباس هایی است که تنوع و رنگ بندی بالایی دارد، و خانم ها با هر سلیقه ای می توانند لباس مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کاریزماکالر تهیه کنند. برای خرید شومیز زنانه پارچه های مختلفی وجود دارد، اما حریر یکی از پارچه های لطیف و پرطرفدار است که زیبایی لباس را بیشتر نشان می دهد.

همچنین در حال حاضر شومیز زنانه طرح دار برای استفاده روزانه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته و در فروشگاه های مختلف می توان رنگ بندی و طراحی متنوع از آن را مشاهده کرد.

چروک و آبرفت پارچه

چروک شدن از معضلات برخی از لباس هاست که خانم ها هنگام خرید پیراهن های زنانه بسیار به آن توجه می کنند. برخی از پارچه ها با توجه به جنسی که دارند، به محض استفاده چروک می شوند، و به طور مداوم نیاز به اتو دارند، اتو کشیدن زیاد باعث می شود عمر لباس کوتاه شود و به زودی خانم ها نیاز به خریدن پیراهن زنانه داشته باشند.

خرید شومیز زنانه

اما در برخی استایل ها چروک بودن لباس جزو ویژگی اصلی است آن است، و طراح از پارچه هایی استفاده کرده که اتفاقا چروک بودن لباس کاملا به چشم بیاید. تبعیت کردن از اینگونه طراحی ها می تواند استفاده از لباس به خصوص به طور روزمره را آسان کند و خانم ها بدون نگرانی از چروک بودن پارچه لباس دلخواهشان را به کار بگیرند.

برخی از پارچه ها دچار آبرفت می شوند، به همین دلیل تولید کنندگان قبل از دوخت لباس زنانه با قرار دادن پارچه در آب این مشکل را برطرف خواهند کرد، خانم ها در هنگام خرید و انتخاب پیراهن دخترانه می توانند جنس از پارچه و میزان آبرفت آن اطلاعات لازم را جویا شوند.

معرفی انواع پیراهن زنانه

پیراهن یکی از عناصر جدای ناپذیر کمد خانم هاست که با توجه به طیف گسترده مدل های پیراهن، در موقعیت های مختلف میتواند استایلی جذاب و زیبا به شما ببخشد. مدل های پیراهن به قدری گسترده است که میتوانید با توجه به فرم بدنی و سلیقه تان بهترین انتخاب را برای ظاهری جذاب داشته باشید. تمامی مدل هایی که در ادامه برایتان آورده ایم را میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت با عکس و طرح های مختلف دیگر آن آشنا شوید.

پیراهن کژوال

پیراهن های کژوال به مدل هایی گفته میشود که بسیار راحت بوده و برای مراسم های غیر رسمی قابل استفاده هستند. که مدل های آن عبارتند از: Blazer dress ، T-shirt Dress ، Shirt Dress و Slip Dress

Blazer Dress

شاید گاها دیده باشید که از بلیزر ها برای موقعیت های رسمی و کاری نیز استفاده شده باشد، که دقیقا درست است. البته فقط از بعضی از مدل های بلیزر میتوان در هر موقعیتی استفاده نمود ولی به هرحال این مدل لباس بیشتر در سب کژوال شیک قرار دارد که به شما آزادی عمل را در پوشیدن این مدل در موقعیت های رسمی و غیر رسمی می دهد. این مدل پیراهن را میتوانید در ۴ فصل بپوشید.

T-shirt Dress

همانطور که از اسمش پیداست، این مدل پیراهن کاملا شبیه به تیشرت های معمولی می باشد، اما با این تفاوت که قد این لباس تا اواسط ران امتداد پیدا میکند. این لباس کامل راحت و گشاد است و برای هر تیپ بدنی مناسب می باشد.

Shirt Dress

جزئیات این نوع پیراهن کاملا از لباس مردانه الهام گرفته شده است و قالبا با پارچه های ابریشمی و نخی دوخته می شود. از مهمترین شباهت های این پیراهن به لباس مردانه میتوان به یقه مردانه، آستین بلند و دکمه های جلو آن اشاره کرد. قد این پیراهن در انواع مختلفی بوده و با توجه به سلیقه شخص انتخاب می شود و اغلب این مدل از پیراهن ها راحت و گشاد بوده و با هر نوع تیپ بدنی تناسب دارد.

Slip Dress

این پیراهن بیشتر شبیه لباس های خواب بوده و برای موقعیت های غیررسمی استفاده میشود. یقه این پیراهن معمولا هفتی و با دوبند باریک بر روی شانه می باشد. جنش پیراهن الیپ از ساتن می باشد. این پیراهن برای افرادی که بازوهای درشت و شانه های افتاده دارند مناسب نیست.

روش های خرید پیراهن زنانه

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای خرید پیراهن دخترانه و زنانه وجود دارد، که وجود برخی دستورالعمل ها و شرایط اقتصادی موجب گسترش روش های نوین و کنار گذاشتن روش های قدیمی شده است.

خرید حضوری روش سنتی بوده که هنوز هم برخی از خانم ها در هنگام ضرورت از آن استفاده می کنند، در این روش اگرچه قرار گرفتن در محیط فروشگاهی امکان خرید دقیق تری را برای مشتری ایجاد می کند، اما طی مسافت و صرف هزینه و وقت زیاد، محدودیت هایی را ایجاد کرده است.

خرید اینترنتی روش نوینی است که در حال حاضر بسیار رواج پیدا کرده است، و بسیاری از خانم ها با انجام یک بار خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی کاریزماکالر به آن علاقه مند شده و از مزایای آن استفاده می کنند. صرفه جویی در وقت و هزینه از مهمترین مزایای خرید از سایت ها و صفحات معتبر مجازی است.

انواع لباس زنانه

اما یکی از خدمات مفیدی که خرید اینترنتی پیراهن زنانه ایجاد کرده، امکان مقایسه مدل هاست. خانم ها می توانند با آسودگی خیال ساعت ها طرح ها و رنگ های مختلف را برانداز کنند، و بدون دغدغه مدل دلخواه شان را انتخاب نمایند. بررسی قیمت ها در سایت های مختلف از دیگر مزایای خرید پیراهن زنانه به صورت اینترنتی است، که کمک می کند، لباس مناسب با قیمت منصفانه را تهیه نمایند.

مراجعه به سایت های معتبر و اقدام برای خرید اینترنتی پیراهن زنانه، شومیز زنانه، لباس مجلسی، لباس خواب، لباس راحتی و… باعث میشود که خانمها تجربه خرید را برای خود لذت بخش کنند، و هر زمان که نیاز به خرید داشته باشند، از این خدمات استفاده نمایند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین