در شماره جدید دنیای سرمایه‌گذاری منتشر شد بررسی فرصت‌ها و تهدیدات بازار رمزارزها بر اقتصاد ایران 

گروه اقتصادی الف،   4000803115

به گزارش الف در پنجاه و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" فرصت‌ها و چالش‌های بازار رمزارزها برای اقتصاد ایران از سوی مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پرونده ویژه شماره جدید این ماهنامه، مصاحبه‌هایی با بابک عطار، رییس هیات‌مدیره ارزپایا با عنوان "شکل‌گیری مثلث کلاهبرداری، نتیجه معاملات زیرپله‌ای رمزارزها"، رضا مسعودی‌فر، مدیرعامل صرافی تِتِرلَند با موضوع "قانون‌گذاری، حلقه مفقوده فعالان رمزارز"، احسان مطلبی، مدیرعامل صرافی ارزجو با عنوان "ارمغان تولید رمزارز ملی، افزایش قدرت پول و اشتغال‌زایی" و کاظم فروغی اصل، مدیرعامل پلتفرم معاملاتی آریومکس با موضوع "انحصارزدایی از حوزه مالی جهان با توسعه صنعت رمزارزها" انجام شده است.

در بخش اقتصاد بازار پنجاه و هفتمین شماره از این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با محمد باباکُردی، سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون با موضوع "لزوم ایجاد بازارهای جدید برای صنعت بیمه"، احسان زرین‌بخش، عضو هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با عنوان "حذف رانت و شفافیت امور با گسترش دولت الکترونیک" و حامد حکیمیان، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت اورگان با موضوع "توسعه کسب‌وکار با استفاده از فناوری‌های جدید" به چاپ رسیده است. همچنین گزارشی از برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی با عنوان "تاثیر نمایشگاه اکسپو دبی بر اقتصاد امارات" و یادداشتی از محمدسعید حیدری با موضوع "احیای توافق هسته‌ای و اثرات آن بر بازار سرمایه" از دیگر مطالب منتشر شده در این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز مصاحبه‌هایی با مجید محمدپور، مدیرعامل شرکت توس پیوند با عنوان "رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید" و پیام معتمد، مجری طرح بندر سیراف با موضوع "ارزآوری 117 میلیون دلاری از بندر سیراف پارس" انجام شده و گزارشی هم از عملکرد شرکت ابزار دقیق آذرسام با عنوان "شرکت ابزار دقیق آذرسام، پیشگام در ساخت تجهیزات اتوماتیک" به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای خودروی پنجاه و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با مجیدرضا یغمایی، مدیرعامل گروه صنعتی برنز با موضوع "توسعه محصول شرکت‌های قطعه‌ساز با ایجاد مراکز تحقیق و نوآوری"، خانم طرلان افشار، رییس هیات‌مدیره شرکت پارت قطعه با عنوان "رشد و توسعه صنایع کشور در گروی استفاده از دانش و تجهیزات جدید" منتشر شده است. همچنین در این بخش؛ مصاحبه‌هایی با سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت، حجت‌اله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو کشور با موضوع "کاهش قیمت خودرو با اصلاح ساختار مدیریتی خودروسازان انجام شده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با علی فرهی، صاحب برند فرش فرهی و آقای فرش با عنوان "ایجاد فضای رقابتی با کنترل نرخ دلار و تورم"، مهدی نوروزپور، مدیرعامل شرکت فرش جردن با موضوع "دولت با بخش خصوصی تعامل سازنده داشته باشد" و ابوالفضل مبینی، رییس هیات‌مدیره شرکت فرش شاهکار درّین کاشان با عنوان "هدف ما احیای اصالت فرش ایرانی است" منتشر شده است. همچنین در ادامه این بخش، گزارشی از وبینار انجمن ملی صنعت پخش ایران با موضوع "چالش تداخل قوانین در نظام توزیع کشور" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد کلان پنجاه و هفتمین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوها‌یی با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی با عنوان "بانک‌ها 97 درصد پول و نقدینگی کشور را منتشر می‌کنند" انجام شده است. همچنین در این بخش مصاحبه‌هایی با جعفر قادری و بهروز محبی نجم‌آبادی، از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی، عبدالعلی رحیمی مظفری و فریدون عباسی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با موضوع "طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور" منتشر است. یادداشت‌هایی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان "عوامل موثر در رونق دوباره بازار سرمایه" و علیرضا عباسی، عضو اتاق بازرگانی تهران با موضوع "اولویت منافع کشور، حمایت از سرمایه‌گذاری" از دیگر مطالب چاپ‌شده در این بخش می‌باشد.

"نقل‌قول‌های خواندنی از خالق رمزارز بیت‌کوین"، "موفق‌ترین ارزهای دیجیتال در سال جاری میلادی" و "برترین کشورهای جهان در سال 2021" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاه و هفتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 88 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه (دنیای سرمایه گذاری آنلاین) به نشانی www.investworld.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین