۵ میلیون تزریق و رتبه دوم واکسیناسیون در جهان/ نظر پزشکيان درباره تيم اقتصای دولت / رضایی از دبیری مجمع کنار می‌کشد؟

گروه سیاسی الف،   4000623092 ۸۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

 ۵ میلیون تزریق و رتبه دوم واکسیناسیون در جهان/ نظر پزشکيان درباره تيم اقتصای دولت / رضایی از دبیری مجمع کنار می‌کشد؟

 آخرين آمار كرونا در ايران

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۳۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۵۶ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۵ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در بازدید از سازمان صدا و سیما گفت: از هفته آینده  با واکسنهای خاصی که آوردیم ، جوانانی که سال آخر دوره تحصیلی دبیرستان را طی می کنند واکسینه می‌شوند.

وی گفت: به این ترتیب همه واکسینه می شوند تا برای برگزاری کنکور 1401مشکلی نداشته باشیم.

عین اللهی گفت: قدم اصلی برای  کنترل این بیماری واکسیناسیون است و انشالله امیدواریم تا دهه فجر این بیماری را در کشور کنترل کنیم.

او تاکید کرد: رتبه دوم میزان واکسیناسیون در هفته را در دنیا به دست آوردیم و رتبه اول مربوط به آلمان است با تزریق ۶ میلیون دوز واکسن در هفته و بعد ما هستیم با تزریق ۵ میلیون دوز واکسن در هفته و این هفته هم امیدوار هستیم که رکورد آلمان را هم بزنیم.

بیشتر بخوانید:

۴۰۸ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

زالی: تعداد مراکز واکسیناسیون کرونا در تهران به عدد بسیار قابل توجهی رسید

  ***

همه آمده اند پای کار واردات واکسن

علیرضا رئیسی،سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  در پاسخ به اظهاراتی در زمینه سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: سیاست بلد نیستم و نمی‌دانم fatf چیست، اما الان واکسن دارد به دستمان می‌رسد و علت‌های مختلفی دارد.

وی گفت: خیلی کشورهای دنیا که تولید کننده واکسن هستند، اکثر جمعیت خود را واکسیناسیون کردند. نکته دیگر اینکه قراردادهایی که بسته شد و آن زمان بدعهدی کردند اکنون در حال عملیاتی شدن است و همه در کشور دست به دست هم دادند و پای کار آمدند و مثلا بانک مرکزی، وزارت امور خارجه، معاون اول رئیس جمهور و.... پای ثابت جلسات ما هستند و جلسات بسیار کاربردی شده است و در جلسات تصمیمات قاطع گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ورود ۷۲ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان مهر | فقط ۳۷ درصد جمعیت تهران واکسن زدند

معاون وزیر بهداشت: خطر آپارتاید واکسن در جهان/ تزریق دُز سوم؛ تبعیض آشکار در کشورهای بزرگ

***

شفافیت آرا؛ خیلی دور خیلی نزدیک

روزنامه فرهيختگان نوشت: رویکرد متضاد و دوگانه نمایندگان مجلس دهم و همچنین عدم تصویب طرح شفافیت در این دوره باعث سرازیرشدن سیل گسترده‌ای از انتقادها به‌سوی آنان از سمت مردم و برخی نخبگان اصولگرایی شد. اصولگرایان که خود منتقد رویکرد نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم بودند اسفند98 با دادن شعار شفافیت آرا در میتینگ‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود توانستند با وعده تحقق این طرح اعتماد مردم را جلب کرده و به کرسی‌های سبز بهارستان برسند.

در همین راستا بلافاصله پس از آغاز به‌کار مجلس یازدهم در خرداد99 نمایندگان جدید نیز در همان هفته ابتدایی طرح شفافیت آرا را با حدود 170امضا تحویل هیات‌رئیسه دادند اما 8ماه گذشت تا این طرح به رای نمایندگان در صحن علنی مجلس گذاشته شود. 15بهمن‌ماه 99 شفافیت آرا در قالب طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی به رای گذاشته شد اما این‌بار نیز شفافیت آرا مانند مجلس دهم مورد پذیرش نمایندگان قرار نگرفت.

بعد از این اتفاق فشار افکارعمومی علیه عدم تصویب شفافیت آرا بالا گرفت و همین موضوع باعث شد مجددا این طرح به کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاع داده شد تا با بررسی دقیق‌تر و برطرف کردن نقصان‌ها، دوباره شفافیت آرا به رای نمایندگان گذاشته شود.

در همین رابطه حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس چندی قبل در مصاحبه‌ای اظهار داشت طرح شفافیت آرا توسط کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس نهایی‌شده و آخرین اصلاحات و پیشنهادهای نمایندگان درباره آن اعمال شده است، همچنین پیگیری‌ها از برخی نمایندگان حاکی از آن است که در ماه پیش‌رو طرح شفافیت آرا بار دیگر در صحن علنی مجلس به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد.

***

روايت روزنامه كيهان از توافق گروسي با دولت سيزدهم

روزنامه كيهان درباره توافق  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ايران نوشت: توافق اخیر با آژانس در حقیقت تمدید توافق قبلی است، نه توافق جدید. وگرنه انتظار نیابتی آژانس(غرب) برای انجام تعهدات معلق برجامی از سوی ایران و توقف اجرای هفت بند مصوبه مجلس، هرگز پذیرفته نشده و تا زمانی هم که غرب به تعهدات خود برای لغو همه تحریم‌ها به شکل تضمین شده و قابل راستی‌آزمایی برنگردد، پذیرفته و اجرا نخواهد شد.

این در حالی است که دولت قبل در مقطعی که روی کار بود، در مسیر اجرای قانون مصوب مجلس تحت عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها سنگ‌اندازی کرد. دولت روحانی در شرایطی با قانون مصوب مجلس مخالفت کرد که این قانون توسط شورای عالی امنیت ملی تایید شده بود.

در آذرماه سال گذشته علی‌رغم جنجال‌ها و فضاسازی‌های برخی مقامات دولت روحانی و فعالین مدعی اصلاحات و رسانه‌های زنجیره‌ای درباره طرح مجلس درباره لغو تحریم‌ها، دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌سازی‌ها در این خصوص واکنش نشان داد و تأکید کرد که اقدام مجلس با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.

***

 بهتر از رئیسی نبود

محمدعلی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویکرد اصلاح طلبان نسبت به دولت سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: بخشی از جریان اصلاحات در انتخابات به آقای  رئیسی رای دادند و این غیر قابل انکار است.

وی در تشریح علت این موضوع افزود: دلیل این امر این بود که در صحنه انتخابات براساس قواعد موجود به نظر می‌رسید که در شرایط فعلی بهتر از آقای رئیسی برای کشور وجود ندارد و شرایط کشور هم به حدی پرتنش شده بود که مجالی برای بازی و رفتارهای حزبی وجود نداشت. به خصوص که آقای رئیسی در مواضع خود اصرار داشتند که همچنان مستقل باشند و منهای جریانات حامی وارد انتخابات شده و مستقل عمل کنند.

وکیلی افزود: علاوه بر این دیدگاه هایی که آقای رئیسی در انتخابات ابراز می‌کردند مبتنی بر مردم بود و عملکردش هم در قوه قضائیه عملکرد قابل قبولی بود، در نهایت مجموعه‌ای از این دلایل باعث شد که طیفی از جریان اصلاح طلب ترجیح دهند که در انتخابات به سمت آقای رئیسی گرایش داشته باشند.

این نماینده مجلس دهم درباره تاثیر رای قشر خاکستری در سبد رای حجت‌الاسلام رئیسی هم گفت: معتقدم که آراء حزبی آقای رئیسی بیشتر از ۳ یا ۴ میلیون نبود و بقیه آرای خاکستری بوده است که می‌تواند از دور بعدی انتخابات هم به او اضافه و یا از سبد رای او کسر شود. این آرا تابع شعار‌ها و نوع تبلیغات بوده و می‌تواند به سوی هر فردی شناور باشد.

***

رضایی از پس مسئولیت خود در دولت و مجمع برخواهد آمد

آیت الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت و گو با برنا در رابطه با تاثیر حضور رئیس جمهور در جلسات مجمع، اظهار کرد: حضور آیت الله رئیسی در جلسات مجمع پیام های زیادی دارد؛ اولا اینکه ایشان بر خلاف رئیس جمهور سابق این مسئله را قبول دارند که یکی از وظایف مجمع تشخیص نظارت بر قوه سه گانه است، حضور رئیس جمهور در جلسات به حل زودتر مشکلات کمک می کند،  بعضی از مسائل مطرح شده و مسائل اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس و موضوعاتی که مقام معظم رهبری در مورد آنها امر کردند نیاز به حضور رئیس جمهور دارد.

او در مورد محسن رضایی و ادامه حضور او به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد که فعلا که رضایی در جلسات شرکت می کند و در جلسات اخیر مجمع تشخیص و در کمیسیون اقتصاد حضور فعال داشته است، بعد از این هم معلوم نیست که آیا این  حضور دوام داشته باشد و یا شخص دیگری به عنوان دبیر مجمع تشخیص نظام منصوب شود تاکنون که تغییر نکرده و ایشان کما فی سابق حضور دارند و بعد از آن هم، مربوط به این است که مقام معظم رهبری ببینند که او نسبت به مسئولیت های دیگری که در دولت پذیرفته چه میزان زمان دارد و در واقع این موضوع به توافق رهبری با دبیر مجمع بستگی دارد.

شبستری در پایان گفت: من فکر می کردم که انجام همه مسئولیت ها برای رضایی مشکل باشد. جمع بین سه تا مسئولیتی که از نظر دولتی پیدا کردند با دبیری مجمع  ساده نیست، اما امروز می بینیم که او عملا در جلسات حضور دارد و امادگی انجام وظیفه دارد و انجامش را ممکن می داند تا ببینیم در آینده چه مسئله و چه اتفاقی خواهد افتاد.

***

 بختک گرانی روی سفره مردم

روزنامه خراسان نوشت: این روزها انگار گرانی مثل بختک روی سفره مردم افتاده و خیال رفتن هم ندارد .گزارش ها نشان می دهد که قیمت کالاهای اساسی سفره مردم مجدد سر به صعود گذارده  یا با احتمال افزایش روبه رو شده است. به طوری که برنج ایرانی در بازه 40 تا 47 تومان سیر می کند و حبوبات هم به محدوده 40 و حتی 50 هزار تومان به بالا پای گذارده است. از دیگر سو، قیمت مرغ و تخم مرغ نیز به عنوان آخرین پناهگاه پروتئینی مردم ملتهب است.

نرخ هر شانه تخم مرغ به 50 هزار تومان افزایش یافته و در شرایطی که زنجیره تامین صنعت دامی اوضاع و احوال خوبی ندارد، پیش بینی می‌شود که در دو ماه آینده، افزایش 10 درصدی قیمت مرغ رقم بخورد. البته این تمام ماجرا نیست. اظهارات برخی فعالان صنعت دام نشان می دهد بی برنامگی های پیشین، وضعیت تولید را به شدت نوسانی کرده است و به عنوان مثال هم اینک پیش بینی به راه افتادن سیل تولید تخم مرغ در ماه های پایانی امسال وجود دارد.قیمت تخم مرغ در شرایطی این روزها مجدد اوج گرفته و به شانه ای 50 هزار تومان رسیده است که در آن تداوم ردپای بی برنامگی در زنجیره تامین صنعت مرغداری که خود را در مازاد عرضه و تقاضای دوره ای نشان می‌دهد، دیده می‌شود.

***

چرا مدرس خیابانی؟

کیهان نوشت: دو روز پیش هیئت دولت پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی حسین مدرس خیابانی، به وی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان رأی اعتماد داد. انتصاب مدرس خیابانی در این پست در حالی رخ داد که پیش از این مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) بوده و انتشار فیش حقوقی وی خبرساز شده بود...

 در صورتی که حقوق آنچنانی ایشان صورت قانونی داشته باشد جای این سؤال هست که آیا انتصاب ایشان به استانداری یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور اقدام بایسته‌ای است؟ و با اهداف و آرمان‌های دولت سیزدهم همخوانی دارد؟!

***

نظر پزشکيان درباره تيم اقتصاي دولت

مسعود پزشکيان، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با ايلنا، درباره اينکه رويکرد دولت با حضور محسن رضايي، مخبر، رهبر و خاندوزي در تيم اقتصادي به چه شکل پيش خواهد رفت، اظهار داشت: گفتنش سخت است؛‌ اين تيمي که آقاي رئيسي تعيين کرده و کنار هم قرار داده است، اگر قبله واحد و برنامه مشخصي براي رسيدن نداشته باشند، طبيعي است که هر کسي در آن مي‌خواهد به صورت سليقه‌اي پيش برود که در مسير به تناقض با يکديگر بر مي‌خورند.

وي افزود: يک وقتي ما نقشه‌اي داريم و همه مهندسان جمع شده‌اند براي اينکه آن را اجرايي کنند و  يک وقت نيز هر مهندسي مي‌خواهد نقشه خود را پياده کند؛ آن وقت است که به اختلاف مي‌خورند؛ مشکل ما نبود آن نقشه‌اي است که مي‌خواهيم به طرفش برويم. در نتيجه ممکن است هر کدام از اين آدم‌ها حرفي را بزنند که آبشان با يکديگر در يک جوب نرود و فرصت‌ها و زمان را از دست دهند.

***

استعفاي سه عضو حزب کارگزاران

آرمان ملي نوشت: پس از انتخابات رياست جمهوري فعاليت علني گروه‌هاي سياسي به انتشار چند نامه و بيانيه درباره افغانستان، حمايت از احمد مسعود در پنجشير و اظهارنظر درباره وزراي دولت سيزدهم محدود شده بود تا اينکه ديروز خبر رسيد زلزله‌اي در حزب کارگزاران اتفاق افتاده است. استعفاي تعدادي از اعضاي اصلي اين حزب خبري بود که از سوي فرزانه ترکان عضو شوراي مرکزي اين حزب که خودش هم استعفا داده، اعلام شد. ظاهرا شهربانو اماني و يدا... طاهرنژاد هم استعفا داده‌اند که اين استعفاها هنوز مورد پذيرش قرار نگرفته است.

فرزانه ترکان درباره چرايي استعفاي خودش ...گفت: من به دليل زاويه‌اي که با برخي سياست‌هاي حزب کارگزاران خصوصا در انتخابات اخير، پيدا کردم از عضويت در حزب کارگزاران استعفا دادم. او افزود: چند تن از افراد صاحب راي و بزرگان حزب هم علاوه بر من از عضويت در حزب کارگزاران استعفا دادند.

ترکان تاکيد کرد: مشکل ما در حزب و در جامعه بزرگتر يعني اصلاح‌طلبان اين است که با زاويه بسته خودشان و فقط به جهت اينکه در قدرت جايي داشته باشند، وارد سياست شدند و به مشکلات جامعه نگاه کردند در صورتي‌که فکر مي‌کنم براي حل مشکلات بايد برنامه‌ريزي صورت مي‌گرفت.

او ادامه داد: بايد اجازه دهيم که تفکرات و ايده‌هاي جديد قدرت را در دست بگيرند، وقتي ما خودمان منتقد دولتمردان و وزرا هستيم که چرا جوان گرايي نمي‌کنند قطعا در مورد افراد سياسي هم بايد اين موضوع را باور داشته باشيم که جوان‌ها به واسطه ايده‌هاي نو مي‌توانند به ما کمک کنند. اين چهره سياسي افزود: اگر قرار باشد که هميشه دبير و رئيس ما و کميسيون سياسي ما همان افرادي باشند که ۱۵ و ۲۰ سال قبل بودند نمي‌توان تغييري حس کرد، چراکه اين افراد هر کاري که بلد بودند و هرچه به ذهنشان رسيده تا امروز انجام داده‌اند، بايد اجازه بدهيم که ايده‌هاي نو و جوان‌هايي که خلاق هستند بيايند و برنامه، کمک و راهکار ارائه بدهند.

***

جزئیات نشست روز گذشته «خزعلی» با زنان اصلاح‌طلب

زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب جزئیات نشست روز گذشته زنان اصلاح‌طلب با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را تشریح کرد. 

شجاعی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص جلسه روز گذشته معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با زنان اصلاح‌طلب، اظهار کرد: در این نشست خانم‌ها بروجردی، سیاوشی، کولایی، فرامرزیان، روشن‌فکر، کریمی، نژادبهرام، شکربیگی و منصوری شرکت کردند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: نفس این دعوت و تاکید بر اینکه خانم خزعلی می‌گفتند که من می‌خواهم شنونده باشم و دیدگاه‌ها و نظرات شما را بشنوم و کارهای مفید و ناتمامی که در هشت سال گذشته صورت گرفته و نیازمند ادامه کار است را بدانم، به نظر من بسیار ارزشمند بود و از طرف خانم‌های اصلاح‌طلب نیز دیدگاه‌های مثبتی ارائه شد.

شجاعی خاطرنشان کرد: در مجموع این نشست خوب بود به شرطی که برگزاری چنین نشست‌هایی ادامه داشته باشد و از این گفت‌و‌گوها در برنامه‌ریزی‌ها استفاده شود.

***

قرار بود رئیسی از سلایق مختلف در کابینه استفاده کند

عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا در گفت وگوی مفصل با خبرآنلاین دیدگاههای خود را در مورد ترکیب دولت سیزدهم، چالشها و آسیب های آن مطرح کرد. بخشهایی از اظهارات سلیمی نمین را می خوانید:

*در دولت آقای رئیسی، سلایق مختلف اصولگرایی وجود دارد البته قرار بود که خارج از طیف اصولگرایی هم افرادی در دولت وی به کار گرفته شوند که به نظر می‌رسد آقای رئیسی در این زمینه عقب نشینی کرد وگرنه، قرار بود آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جایگاه خودش بماند که نیروی متعلق به اصلاح‌طلبان بود که البته آقای رئیسی در جای دیگری از او بهره گرفت و ایشان را به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد که این نشاندهنده تمایل آقای رئیسی است.

*به هیچ وجه آقای رئیسی  دیدگاه جریان تند پایداری را در  زمینه برجام ندارد و رئیس دولت، بارها، مواضع خودش را در این زمینه اعلام کرده است، وزیر خارجه هم مجددا به این قضیه اشاره کرد. در این دولت مذاکره و احیای برجام به هیچ وجه امر ناپسندی تلقی نمی‌شود، آنچه که ناپسند تلقی می‌شود نخست، پیوند زدن آن با مسائل داخلی است ، دوم  زمان‌بَر کردن  بحث. 

*برخی در داخل کشور، سیاست رهبری را در ارتباط با برجام قبول ندارند و کل مذاکره را هم مورد پذیرش قرار نمی دهند اما سیاست رهبری در این زمینه و سیاست دولت آقای رئیسی به نظر من هیچ منعی در چهارچوب برجام ندارد.

*این دولت ظرفیت بسیار مناسبی هم در درون خودش و هم در بیرون خودش برای بازسازی اعتمادجامعه دارد  ازاین رو شاید اولین دولتی است که ظرفیت خوبی را بعد از سال‌ها در این عرصه ایجاد کرده است. شخص رئیس‌جمهور و برخی از نیروهای کابینه او این ویژگی‌ها را به خوبی دارند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۹۹۸۵۳۲۰:۴۲:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۲۳
لطفا معاون اول رییس جمهوری و ریاست انرژی اتمی را افرادی بگذارید که بتوانند فارسی را بطور روان صحبت کنند و بتوانند ارتباط بهتری برقرار کنند
ناشناس۲۲۰۰۱۷۸۰۷:۰۵:۱۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
انتظار انتخاب معاون اول بسیار قویتری را داشتیم
ناشناس۲۲۰۰۱۸۷۰۷:۱۱:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
معاون اول باید پاسخگوی وعده و وعیدش در مورد تولید واکسن برکت باشد. دولت باید پاسخگویی را از خودش شروع کند.
ناشناس۲۲۰۰۱۸۹۰۷:۱۲:۵۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
سیاست ساخت واکسن داخلی تبلیغاتی و خسارت بار بود.
ناشناس۲۲۰۰۳۴۰۰۹:۲۴:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کوچولو برو مراکز تزریق تا واکسن داخلی بزنند به تو تا یک کمی غیرت بگیری
ناشناس۲۲۰۰۴۵۰۱۰:۴۱:۴۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بزرگ :) ! توی مراکز تا چشم کار میکنه واکسن سینوفارمه و تک و توک برکت
ناشناس۲۲۰۰۵۲۵۱۱:۳۷:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
تک و توک! 20 میلیون چینی تزریق شده و 4 میلیون هم برکت هرچند مدعی بودین واکسنی تولید نمی شود در داخل!
ناشناس۲۲۰۰۶۰۶۱۲:۲۴:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
مرکزی که من رفتم فقط سینوفارم داشت
ناشناس۲۲۰۰۴۶۰۱۰:۴۵:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دیده ام که الان کامنت گذاشتم
ناشناس۲۲۰۰۱۹۰۰۷:۱۵:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
پس چه شد تولید مشترک واکسن با کوبا؟ چه شد تولید مشترک واکسن با روسیه؟ چه شد تولید انبوه واکسن برکت؟ چرا به موقع واکسن وارد نکردند؟؟؟
ناشناس۲۲۰۰۴۳۱۱۰:۳۰:۲۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
چه شد تولید فخرا؟ چه شد تولید نورا؟ چه شد تولید رازی؟ چه شد تولید سیناژن؟ چه شد...........!!!!!!!
ناشناس۲۲۰۰۱۹۵۰۷:۱۸:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کسی که با محاسبات غلطش زیانهای مادی و جانی فراوانی انجام داده است، باید مورد پرسش و بازخواست قرار گیرد. نه اینکه به پست و مقام بالاتری ارتقا یابد.
ناشناس۲۱۹۹۸۶۰۲۰:۵۰:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲۳
5 میلیون تزریق و رتبه دوم واکسیناسیون در جهان نشانه اهتمام دولت جدید برای مقابله با کروناست که قابل تقدیر و ستایش است.
ناشناس۲۲۰۰۰۹۳۰۱:۴۵:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
عزیزم کشورهای دنیا همه واکسن زدند الان با کدام کشورداری رقابت میکنی که مقام دوم را بدشت اوردی با سومالی یا جیبوتی؟
ناشناس۲۲۰۰۱۹۱۰۷:۱۷:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آقایان چون همیشه عشق رتبه جهانی دارند: رتبه 18 اقتصاد، رتبه 10 تولید علم، رتبه نانو،..... و حالا هم رتبه دوم واکسیناسیون!!!!!!
ناشناس۲۲۰۰۲۴۲۰۸:۰۸:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دانشمند عزیز! رتبه دوم دنیا در تزریق واکسن شدیم چون همه کشور ها 6 ماه قبل واکسیناسیون رو تموم کردن. دیگه کسی نمونده
مصطفی۲۲۰۰۵۷۸۱۲:۱۰:۱۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
یکی دیگه سفارش داده پولشو پرداخت کرده اونها هم تولید کردن مگه آفتابه است به دو هفته رئیسی بخواد اهتمام کنه چند ماه زمان می بره
ناشناس۲۱۹۹۸۶۲۲۰:۵۲:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۳
دلیل کمبود واکسن در دولت روحانی تحریم و FATF نبود بلکه بی عُرضگی دولت بود.
ناشناس۲۱۹۹۸۷۲۲۱:۰۰:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۳
تیم اقتصادی رئیسی خیلی ضعیفه . تخم مرغ شده شونه ای ۵۲ هزار تومان
ناشناس۲۲۰۰۲۱۹۰۷:۴۳:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
مرغ ها ضعیف هستند
ناشناس۲۲۰۰۲۸۲۰۸:۴۹:۲۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
من هم از گرانی تخم مرغ و مرغ و .. شکایت دارم، اما قضاوت یک دولت بعد از یک ماه؟؟!! شما احتمالا آقای روحانی یا عضو دولت قبلی هستید، بفرمائید طی هشت سال چقدر رکود آوردید؟؟
ناشناس۲۲۰۰۵۴۸۱۱:۴۶:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
لازم نیست همه چیز رو یک ماهه ارزون کنه ولی لازمه که بعد از ۱ ماه ترمز گرونی ها رو بکشه .
ناشناس۲۲۰۰۳۷۷۰۹:۵۱:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
با تورم 50 درصدی فکر کردی همه چیز روال عادی دارد؟ تورم هم حداقل 6 ماه الی یک سال زمان می برد تا کم کرد
ناشناس۲۲۰۳۶۹۳۰۷:۴۰:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۲۷
شما به این امید بشین که یک سال دیگه همه چی درست شه
ناشناس۲۱۹۹۸۷۵۲۱:۰۲:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۲۳
تمام‌ مایحتاج و ارزاق مردم داره گرون میشه . پس کی اقتصاددان ها به خط میشن ؟
ناشناس۲۱۹۹۸۷۸۲۱:۰۴:۴۱ ۱۴۰۰/۶/۲۳
تیم اقتصادی دولت متحد و همفکر نیست . هر کدامشان ساز خود را میزند
ناشناس۲۲۰۰۲۲۲۰۷:۴۵:۰۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
تفکرات اقتصادی رضایی در تناقض آشکار است با تفکرات مخبر و ایضا ۱۸۰ درجه تفاوت دیدگاه
ناشناس۲۲۰۰۵۷۰۱۲:۰۵:۴۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
از کجا فهمیدی مختلف است؟ هیچی از طریق رسانه ها و آدم های مغرض که دستشان خالی است برای تخریب
ناشناس۲۱۹۹۸۸۲۲۱:۰۶:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۳
عین اللهی به جای بازدید از صدا و سیما از مراکز واکسیناسیون و مراکز درمانی و بیمارستان ها بازدید بعمل آورد
ناشناس۲۲۰۰۱۸۸۰۷:۱۲:۲۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
علی عسگری نیز از وزارت بهداشت بازدید به عمل آورده و بازدید عین اللهی را پس دهد انشالله که آمار مرگ و میر بیاد پائین !
ناشناس۲۱۹۹۸۸۳۲۱:۰۶:۲۹ ۱۴۰۰/۶/۲۳
قدرت رئیسی اینه! احسنت رتبه دوم جهان
احسان۲۲۰۰۱۴۲۰۵:۳۸:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
این هفته تعداد واکسن شده ها در ایران رتبه دوم جهان بوده طبق گفته وزیر. همین اقلا خود خبر رو درست بخوانید
ناشناس۲۲۰۰۲۵۶۰۸:۱۷:۱۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
داداش دنیا دیگه واکسیناسیونش رو تموم کرده. مونده اونایی که هنوز میترسن واکسن بزنن. ایران با خودش داره رقابت میکنه
ناشناس۲۲۰۰۵۱۱۱۱:۲۹:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
عجب شما تا دیروز عدم واردات را بهfatfربط می دادین الان که وارد شد کانال عوض کردین؟
ناشناس۲۱۹۹۸۸۴۲۱:۰۹:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۳
آخه کسی که فیش حقوقی ۷۰ - ۸۰ میلیونی داره چه میدونه فقر و محرومیت یعنی چی ؟ چی جوری میخواد مشکلات مناطق محروم رو حل کنه ؟!
ناشناس۲۱۹۹۸۸۶۲۱:۱۱:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۳
واکسنهای خاص تون برای جوانان هم از شرکت سینوفارمه ؟؟؟؟؟
ناشناس۲۱۹۹۸۹۰۲۱:۱۳:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۳
ما کم آوردیم و ناچار بودیم با گروسی توافق کنیم و الا احتمال گوشمالی زیاد بود
ناشناس۲۱۹۹۹۰۵۲۱:۳۳:۳۰ ۱۴۰۰/۶/۲۳
دکتر پزشکیان شخصیت جالبی داره تنها دکتری هست که تو اقتصاد و مهندسی هم زمان با پزشکی صاحب نظر هست . این صاحب نظری هم زمان در جاهایی که طرف هیچ دید فنی به موضوع نداره متاسفانه امروز زخم .. مدیریت کشور هست . این را از این منظرگفتم که مهندسها خوب می دانند دخالت دکترها در بساز بفروشی چه شرایطی را بر بازار به وجود اورده
ناشناس۲۲۰۰۰۸۳۰۱:۲۲:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اصفهان نصف جهان است اگه تبریز نباشه
ناشناس۲۲۰۰۳۸۲۰۹:۵۹:۱۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اگه تهران نباشه
ناشناس۲۲۰۰۳۸۳۰۹:۵۹:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اگه شیراز نباشه شیراز عشقه عشق
ناشناس۲۱۹۹۹۲۲۲۱:۵۰:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۳
۱۰۰ رحمت به شیخ حسن
ناشناس۲۲۰۰۱۳۸۰۴:۵۰:۴۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
حسن خودتی؟ تو کجا اینجا کجا
ناشناس۲۲۰۰۴۰۶۱۰:۱۵:۵۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اونایی که نه یکبار، دو بار به حسن روحانی رای دادن تا آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنه و قدرت پول ملی رو افزایش بده و عزت رو به پاسپورت ایرانی برگردونه و صدای ربنای شجریان رو طنین انداز کنه، حالا ....... له له میزنن برای گفتن و شنیدن این جمله: صد رحمت به روحانی!!!!!
ناشناس۲۱۹۹۹۳۴۲۲:۰۱:۱۲ ۱۴۰۰/۶/۲۳
حالا که همه دنیا مدتی است که تزریق واکسن رو تموم کردن توی کشورشون ما رتبه دوم شدیم !!! احتمالا الان ..ما بعد از اون دوم هستیم :-)
مهدیار۲۲۰۰۴۸۸۱۱:۱۰:۵۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آنچه گفته شده، رکورد تعداد تزریق در هفته از ابتدای تزریق واکسیناسیون در دنیاست و نه هفته اخیر. طبق گزارش های مختلف، به جهت نسبت واکسیناسیون از کل جمعیت حدود 100 کشور دنیا از ما عقبتر هستند به جهت تعداد واکسن تزریق شده هم جزو 20-30 کشور بالا هستیم مثلا آمار نیویورک تایمز رو در این لینک ببینید: https://www.nytimes.com/interactive/2021/world/covid-vaccinations-tracker.html اما خودحقیرانگاری متاسفانه ادامه دارد.
ناشناس۲۱۹۹۹۳۶۲۲:۰۲:۳۴ ۱۴۰۰/۶/۲۳
با رئیسی تا 1404
ناشناس۲۱۹۹۹۳۹۲۲:۰۳:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۳
خیانت است این همکاری فراپادمانی والسلام
ناشناس۲۲۰۰۱۹۹۰۷:۲۰:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
خیانت بزرگ ؛ نادیده گرفتن معیشت مردم است
ناشناس۲۲۰۰۳۹۹۱۰:۱۳:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
معیشت مردم را به خارجی ها ربط دادن خیانت است
ناشناس۲۲۰۰۵۱۲۱۱:۳۰:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
در دنیای امروز ؛ نفس کشیدن راحت هم از مسیر تعامل با دنیاست چه رسد به معیشت
ناشناس۲۲۰۰۲۶۹۰۸:۲۷:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
قانون مجلس به حالت تعلیق در اومده ؟
ناشناس۲۲۰۰۲۷۴۰۸:۳۹:۳۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دقیقا جالبه هیچکس اعتراضی نکرد
ناشناس۲۱۹۹۹۴۶۲۲:۰۵:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۲۳
در سایر نقاط دنیا کشور ها اغلب مردمشان را واکسینه کرده اند و درصد جمعیت نیازمند نسبت به کل خیلی کم است اگر صداقت دارید تلفات واقعی را نسبت به جمعیت در کشورهای بزرگ را اعلام کنید در اینصورت خواهید دید که اگر ایران در رتبه هفدهم جمعیت دنیاست ولی در آمار فوتی ها در رده کمتر از پنج است .
ناشناس۲۱۹۹۹۴۸۲۲:۰۹:۱۶ ۱۴۰۰/۶/۲۳
دولت..! قبلی با دور زدن قانون مجلس دوربین ها را ضبط می کرد که مجلس می خواست شکایت و محاکمه کند شخص رئیس جمهور و رئیس سازمان اتمی که با دستور رهبری مبنی بر حل دو طرف بین خودشان قرار بر این شد که تمام مصوبات اجرایی شود و این یکی خیر و این توافق اخیر هم بر همان اساس است فقط ماندم قانون مصوب چطوری رو هوا رفت!! طوری که فقط در ایران می بینیم!!!
ناشناس۲۱۹۹۹۵۰۲۲:۱۱:۱۳ ۱۴۰۰/۶/۲۳
نسل آینده ایرانی ها نسلی است که دچار سوء تغذیه ناشی از فقر غذایی است
ناشناس۲۲۰۰۳۹۱۱۰:۰۷:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ما فقیر نیستیم ولی گوشت کیلویی 170 هزار تومان خیلی زیاده برنج خریدیم کیلویی 48 هزار تومان برای روتین ترین غذای ایرانی مثلا قرمه سبزی برای خانواده 4 نفره اگر 200 گرم گوشت استفاده بشه فقط 66000 تومان برای برنج و گوشت مصرف می شه روغن و سبزی کیلویی 18 هزار تومان و لوبیا قرمز 48000 تومان و .... بماند ... مسئولین اصلا قرمه سبزی می خورند که با این قیمتها سرشون سووووت بکشه یا فقط از تخم مرغ 52000 تومانی برای اشکنه سرشون سوووت می کشه ؟؟؟
ناشناس۲۱۹۹۹۵۴۲۲:۱۲:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۳
این بود استاندار ویژه استاندار ویژه سیستان و بلوچستان ؟!!!
پیتزا پرپروک۲۲۰۰۲۳۳۰۷:۵۷:۲۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ویژه اش که این باشه ؛ ببین مخصوص اش چیه
ناشناس۲۱۹۹۹۶۱۲۲:۱۷:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۳
اعضای تیم اقتصادی دولت هر کدام به سویی میرود
ناشناس۲۱۹۹۹۶۸۲۲:۲۶:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۲۳
این آقایون می خواستند در دولت روحانی برجام به جایی نرسد والا در این دوره همین برجام را تایید می کنند و هم fatf به تصویب می رسد و متاسفانه ..
ناشناس۲۲۰۰۰۵۲۰۰:۱۹:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
از 2 سال منتطر اروپا بودن معلومه، fatf را که دیگر حرفش رو نزن که بدجور سوتی دادین که در هر دو مورد معیشت و سلامت مردم را به گروگان گرفتید به خاطر آن تا به اهدافتان برسید و کشور را بیشتر خراب کنید
ناشناس۲۱۹۹۹۷۰۲۲:۲۷:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۳
20سال کشور را بازیچه قرار دادین در مقابل زورگویان و دوبار هم دبه شد با این که تمام آن هم باج داده بودین
ناشناس۲۱۹۹۹۷۳۲۲:۳۵:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۳
یکی از ۹ تا شرکت داخلی تولید واکسن رو تعطیل کنید و به جاش سرم بسازید . باشد که رستگار شویم
ناشناس۲۲۰۰۳۱۳۰۹:۰۸:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
یکی شون که خود به خود تعطیل شد . گفته اول پول بدید و بخرید بعدا ما واکسن تولید کنیم !
ناشناس۲۲۰۰۰۳۲۲۳:۵۴:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۳
رکورد واکسن دیگه چه صیغه ای هست؟ در آلمان اکثرا واکس زدن و دیگه سرعت واکسیناسیون کم شده چون داره تموم میشه. شما تازه اول کارین. الکی بلوف نزنین.
ناشناس۲۲۰۰۱۴۴۰۶:۰۵:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
رتبه اول در فوت شدگان را کسب کردید احسنت
ناشناس۲۲۰۰۲۱۶۰۷:۳۸:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
هزینه تولید واکسن داخلی اگر صرف واردات واکسن می شد الان مردم ایران دوز سوم را هم زده بودند
ناشناس۲۲۰۰۵۲۱۱۱:۳۴:۰۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
از یک خود تحقیر و ناآشنا این حرف زدن ها بعید نیست خوبه بگوییم تولید داخل باعث شکستن تحریم واکسن شد که میلیون میلیون وارد می شود؟
ناشناس۲۲۰۰۲۵۵۰۸:۱۶:۴۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
به وزیر کشاورزی کفتن : چرا قیمت برنج شده ۴۷ هزار تومن ؟ گفته : امسال خشکسالی بوده :) انگار مثلا پارسال پیارسال تر سالی بوده که قیمت ۳۰ تومن بود
ناشناس۲۲۰۰۵۳۶۱۱:۴۱:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ما خریدیم 48 تومان و جالب اینکه فروشنده موقع هماهنگی برای حمل گفت امروز قیمت 50 تومانه ولی چون شما سه روز پیش پول واریز کردین با قیمت قدیم حساب کردیم ! البته هزینه حمل جدا بود هااا
مردم ایران۲۲۰۰۲۹۷۰۹:۰۱:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
رتبه دوم جهان را در کدام مسابقه بدست اوردیم?همه کشورها واکسیناسیون رو تمام کردن و ما داریم باخودمون مسابقه میدیم و تازه دوم شدیم.!!!!!!!
ناشناس۲۲۰۰۵۱۸۱۱:۳۲:۳۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
شما تا دیروز عدم واردات را بهfatfربط می دادین الان که وارد شد کانال عوض کردین؟
ناشناس۲۲۰۰۳۴۲۰۹:۲۶:۴۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
لطفا بفرمایید در زمینه کشته های کرونا رتبه چندم را در دنیا داریم
ناشناس۲۲۰۰۴۳۶۱۰:۳۲:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اول ( به نسبت جمعیت )
ناشناس۲۲۰۰۵۴۳۱۱:۴۴:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کدخدایت رتبه اول بعد ملکه شما!
ناشناس۲۲۰۰۳۹۸۱۰:۱۲:۴۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
انتظار نداشتیم آقای رئیسی فردی مانند مدرس خیابانی را، که اخیرا فیش حقوقی اش نشان از تعلق اش به از ما بهتران دارد، وارد تیم خودش کند.
ناشناس۲۲۰۰۵۲۰۱۱:۳۳:۳۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
عدالت ورزی و عدالت گستری در عمل محقق میشود
محمد۲۲۰۰۵۳۳۱۱:۴۱:۱۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بعد دیگر این قضیه از حقوق نجومی صرف نظر کردن ودر استان محروم خدمت کردن کار با ارزشی است ایین نامه دریافت حقوق را اصلاح وشفاف کنید
املت خور حرفه ای سابق / کلافه از قیمت تخم مرغ۲۲۰۰۵۵۸۱۱:۵۱:۲۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اقتصاد علم است دادگاه نیست که با توپ و تشر درست شود .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین